Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Grrr, waarom ben ik nou weer verliefd aant worden op die ene jongen? Dat wil ik helemaal niet! Ik wil even geen relatie en al helemaal niet met iemand waarmee ik een one night stand heb gehad..
Maar hij is zo leuk en lief.. Ik weet het niet meer ![]()
|
Toch wat weten te regelen zodat we morgen even samen kunnen zijn. Alleen ga ik hem komende maanden veel te weinig zien naar mijn zin, wegens een door school debiel geregelde stage. Grr. Volgend jaar dus mooi een minor doen ipv stage. Nouja hoe minder we elkaar nu zien, hoe leuker het straks in de zomer wordt als we wel gewoon samen kunnen zijn.
||
Citaat:
Samen met hem op dinsdagmiddag pokeren in een bruin caféetje is goud. Vooral als we beiden in dezelfde game onze crappy lievelingshand hebben en beiden all in gaan. ![]() En we hebben eens fatsoenlijk gepraat over zijn ex. Vandaag moet ik hem missen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu heb ik vandaag voor het eerst gepraat met hem en hij zegt dat hij me gaat bellen als we tegelijkertijd op dezelfde plek op wintersport zijn (toeval) en ik hoop het maar als hij het niet doet is het tenminste ook duidelijk. |
![]() |
|
Meh. Ik bedenk me net dat 'ie er vanavond waarschijnlijk ook is.
![]() ![]() En aaah ik baal zo dat ik geen geld voor pann heb, ze bestookt me opeens met krabbels en ze is lief en ik wil dr weer ziehien. ![]()
||
Citaat:
|
Aaaah de liefde <333 vandaag valentijnsdag gevierd, ik moest morgen (inmiddels vandaag) werken, dus vandaar. Samen pizza's gemaakt en gegeten en cadeautjes gegeven. Ik had hem een hele mooie armband gegeven (dat vond hij ook
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*Knuff voor Spekkie* Kom op! Bijna Anti-valentijnsmeet, toch? Dan kun je daar al je ziel en zaligheid kwijt.
![]() ot: Bwugh. Ik heb een schurfthekel aan valentijn, eigenlijk. Want commercieel en vrijgezel enzo. Ennn oh, nu heeft mijn zusje dr eerste valentijnskaart al binnen. ![]() Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 09:02. |
![]() |
||
Citaat:
Besides, wij gaan volgende week gezellig anti-valentijn vieren. ...Misschien moet ik 's wat anti-valentijnskaarten uitprinten voor die dag. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En de post is (hier) nog niet eens geweest ![]() ![]()
|
Ik heb mijn vriendje een zak chips voor valentijnsdag gegeven
![]() Gisteren na een debat waar ik naartoe moest spontaan mee uitgegaan met wat meisjes die ik tegenkwam. Gezellig maar ben nu wel een beetje moe en moet saaie teksten lezen over economische theorieën, waar ik niks mee heb. En vanavond moet ik vroeg naar bed (morgen om 6 uur op) terwijl iedereen naar een cool feest gaat ![]() Hij is nog steeds lief, we leven een beetje langs elkaar heen deze week.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |