Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2008, 13:07
Redhair
Redhair is offline
Geweldig weekend, veel vrienden, wazige nachten, 's middags met het hele huis en de honden buiten zitten, voetballen, frisbee'en, het was echt een topweekend. K. is vrijdag en zaterdagavond ook nog een uurtje langs geweest. Ik weet nu wel dat dit sowieso niets gaat worden, hoe leuk ik hem ook vind. Ik blokkeer toch steeds weer, ga er geen moeite meer voor doen. Vrienden blijven is ook leuk, hoop dat hij het snel doorheeft.
Maandagavond ook nog pep gehad, want gister ging O. op vakantie en kwam hij bij mij met nog een klein beetje. Die nacht maar kort geslapen, dus gistet over de hele dag nog drie lijntjes gehad. Gisteravond flink lopen janken onder over mijn lijk, veel aan papa gedacht, bewust. Emotioneel programma, bewust even emoties oproepen aangezien ik al labiel was door de pep en dan gewoon even heerlijk janken, alle (onbewuste) emoties eruit gooien, dat is goed.
De drie weken dat O. op vakantie is ga ik met de twee huisgenoten waar ik altijd mee snuif clean blijven. Er moet iets veranderen in huis, want het begint een drugshuis te worden, dat moet niet. Niet meer elk weekend pep en ik hoop dat die cokehype ook eens ophoud.
Lijkt me best moeilijk, vooral het eerste weekend, om clean te blijven. We hebben geen flauw idee wat we moeten doen. Hoe zielig, een weekend zonder drugs en we weten gewoon niet wat we dan moeten doen.

Maar nu voel ik me goed en ik draai pete murray <3 en denk aan de zomer die we vier dagen gehad hebben en verlang naar de lente, maar het mag eerst wel even koud worden, zodat je de zon extra waardeert. En net kwam ik mijn exscharrel/exbuurman tegen hier en we maakten een praatje en hij zei dat hij binnenkort wel langs kwam om een joint te roken en ik zei dat we nog eens pasta zouden koken en dat vond hij leuk. Ooh ik ga gewoon weer met hem rotzooien, drie maal is scheepsrecht he.
Oud 13-02-2008, 13:51
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben dik tevreden over de service in mijn nieuwe huis. Als er iets mis is komen ze het binnen twee dagen repareren of ik krijg meteen een nieuw onderdeel

Beetje bij beetje wordt het helemaal mooi
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 14:47
Redhair
Redhair is offline
Haa mijn huisgenootje en ik vonden het tijd om ons glas eens weg te brengen. We hadden hier nog een jumbowinkelwagen staan, het paste er precies in. C. en nog iemand kwamen nog langsfietsen en moesten lachen. Dit moet er erg alcohollistisch uitgezien hebben. Binnenkort feestje daar, maar ik kan denk ik niet gaan. Neem aan dat N. en vriendin ook gaan, lijkt me niet zo relax om er dan ook te zijn.
Oud 13-02-2008, 14:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik hoef eigenlijk niks te luchten. Volgens mij heb ik het best aardig op een rijtje, al zit mijn hoofd wel vol.
Ik heb vakantie . Nou ja, ik hoef niet naar stage, verder draait de wereld wel gewoon door. Maar toch.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 15:48
Verwijderd
Het gaat niet goed. Ik heb de hele dag nog niks gedaan, ben ook niet naar het activiteitencentrum geweest. Net was er weer iemand van de SPITS-zorg. Ik heb wel enigszins duidelijk kunnen maken hoe ik me voel. We hebben weer een week- en weekendprogramma opgesteld. Vrijdag een extra telefonisch contact als ik van het uwv terug ben. Ik wil slapen en nooit meer wakker worden... Wanneer wordt het beter?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 15:56
Verwijderd
pff nergens lijkt er vooruit gang in te komen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:20
Verwijderd
man, man, man
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:33
Verwijderd
K*t! Ik moet vrijdag naar het uwv en dan moet ik een geldig legitimatiebewijs meenemen.
punt1: mijn paspoort heb ik dit weekend bij mijn ouders laten liggen
punt2: mijn paspoort is verlopen.
Argh! Korting op uitkering blablabla Zo snel mogelijk een nieuw paspoort regelen volgende week dus. Oh ik ben zoooow dom!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:28
Verwijderd
Wat is hij toch lief en begripvol <3
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dit topic gaat vast nog steeds heel hard en ik weet niet of ik het allemaal bij kan houden, maar het is wel fijn om hier te posten

Mja, morgen is dus valentijnsdag, niet mijn favo dag van het jaar, zeker niet op dit moment Binnenkort kan ik hier misschien wat meer over uitwijden. Nu hou ik het er maar op dat ik me "meeeeeh" voel
Oud 13-02-2008, 17:55
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
De hele middag met die posters en flyers bezig geweest, nog niet klaar. Heb alles wel geprint maar heb 4 flyers op 1 pagina en die ben ik dus aan het uitsnijden. Rotwerk. Ook nog even naar de feestwinkel geweest voor m'n vriends verjaardag alvast. Heb een paar ballonnen met 30 erop gekocht. Wilde ook nog iets van slingers kopen, maar moet bij hem eerst eens kijken hoe ik die ga vastmaken.
Ik weet zeker dat hij het niet echt op prijs gaat stellen, maar je wordt maar 1x 30 hč en mijn cadeau laat ook nog een maand op zich wachten..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:57
Verwijderd
Ik heb voor het eerst sinds een half jaar weer gesport (als je dat zo kan noemen dan) en 't was leuk!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 18:23
Verwijderd
@lentekriebel: ik meen me te herinneren dat als je je paspoort niet bij je hebt, ze je een termijn geven waarbinnen je je alsnog moet legitimeren en dat als je dat dan op tijd doet, je niet gekort wordt. Maar dat is alweer van een paar jaar geleden, dus weet niet of het intussen veranderd is.
En je bent niet dom, zoiets kan iedereen gebeuren!

OT:
Koud! Waar is die 15 graden gebleven?
'k Ben gespannen voor morgen dus ik ga vanavond proberen wat afleiding te vinden ofzo.
Om te beginnen: de afwas .
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 19:25
Nijn*
Nijn* is offline
'k Zie die hele school echt even niet meer zitten. Ik moet nog superveel doen aan m'n scriptie die ik morgen moet inleveren (heel handig, weer te laat begonnen) en moet voor studiemiddag van morgen ook nog een kubistische vervorming maken + moet nog twee franse teksten samenvatten en dan heb ik het nog niet eens over het 'gewone standaard huiswerk' dat ik al voor twee weken lang heb laten liggen. Ik word er helemaal kriegel van, vooral van die scriptie. Het voelt alsof ik 3/4 ervan uit mn mouw heb geschud en alsof die mouw nu leeg is. Bah. Wordt er zo strontchagerijnig van. En dan is mijn pa ook nog eens niet thuis waardoor ik het door niemand kan laten beoordelen.. echt de hele wereld is mijn vijand nu.
Oud 13-02-2008, 19:39
Redhair
Redhair is offline
Ooh de para wordt weer gevoed. Vrijdag werd ik twee keer gebeld door een onbekend nummer. De eerste keer was ik net te laat met opnemen, de tweede keer, paar uur later, had ik mijn telefoon niet in de buurt dus zag het pas later. Maar beide keren direct hartkloppingen, een opgejaagd gevoel. Gaat natuurlijk nergens over, onbekend nummer kan alles zijn.
Maandag weer, en meteen dat klote gevoel. Mezelf voor gek verklaard en opgenomen, maar het bleef stil aan de andere kant van de lijn. In paniek weer opgehangen. Net op mijn werk weer, boemboemboemboem mijn hart, opnemen, weer bleef het stil aan de lijn, na vijf seconden werd er opgehangen.
Wie is dit, wie doet dit, waarom? Wat betekent het? Ik denk meteen in de richting van N. en vriendin, maar waarom zou een van hun nou bellen en dan niets zeggen? Maar als het iemand anders is, waarom zegt hij dan niets? Er wordt bewust niets gezegd, want als het aan de verbinding ligt bel je daarna nog een keer, lijkt me.
Ik weet niet waar ze toe in staat is, ik weet niet wat ze wil. Ze heeft me in elkaar getrapt, maar is dat genoeg voor haar? Wil ze me kapot hebben of loop ik mezelf nou helemaal gek te maken en is zij het niet eens? Ooh ik word hier zo gek van. Het gaat allemaal zo lekker met me, ik voel me zo goed, maar die para maakt me ziek, ik krijg weer vaker chaos in mijn kop en ik wil die chaos niet meer, ik heb het bijna tien jaar gehad en wil geen chaos meer, het was eindelijk weg en ik wil niet dat het terug komt. Klotezooi.
Oud 13-02-2008, 19:45
Verwijderd
Pf. Vandaag gezellig met mn zus en nichtje naar de 9maandenbeurs. Begon ze er ineens over dat ze het eng vond hoe ik met eten bezig was en dat ze het niet helemaal vertrouwde. Heb haar gelukkig wat gerust kunnen stellen.. Daarna begon ze over zichzelf te vertellen. Ik wist al wel dat zij ook een tijd daar best mee bezig is geweest, maar niet dat ze op de middelbare school iets BN-achtigs heeft gehad. Anders zit het even lekker in de familie, ene zus heeft BN gehad, andere AN. Lekker dan.

En verder is vandaag dag 3 dat het goed gaat, maar ik voel me rot. Ik had net bij het avondeten echt zin om heel hard te huilen en met mn bord te gooien, maar ik heb braaf alles opgegeten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 19:51
Yana
Yana is offline
Citaat:
Pf. Vandaag gezellig met mn zus en nichtje naar de 9maandenbeurs. Begon ze er ineens over dat ze het eng vond hoe ik met eten bezig was en dat ze het niet helemaal vertrouwde. Heb haar gelukkig wat gerust kunnen stellen.. Daarna begon ze over zichzelf te vertellen. Ik wist al wel dat zij ook een tijd daar best mee bezig is geweest, maar niet dat ze op de middelbare school iets BN-achtigs heeft gehad. Anders zit het even lekker in de familie, ene zus heeft BN gehad, andere AN. Lekker dan.

En verder is vandaag dag 3 dat het goed gaat, maar ik voel me rot. Ik had net bij het avondeten echt zin om heel hard te huilen en met mn bord te gooien, maar ik heb braaf alles opgegeten.
Wilde je niet eerlijk tegen haar zijn?

Goed dat je het hebt opgegeten.. je mag je best rot voelen, maar hou vol he meisje! *knuffel*
Oud 13-02-2008, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Wilde je niet eerlijk tegen haar zijn?

Goed dat je het hebt opgegeten.. je mag je best rot voelen, maar hou vol he meisje! *knuffel*
nee echt niet. ik heb de andere kant meegemaakt en zolang het voor mij niet per se beter is dat ze iets weten, hou ik het zo.
thanks meis
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 19:57
Verwijderd
O shit zeg, ik wil eigenlijk wel echt naar Pinkpop, wŕnt geniale line-up!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 20:54
metallica
metallica is offline
*knuf* voor Ave en verder idd wat yana zegt. Probeer het nu idd zo vol te houden hoe lastig het ook is, want anders kom je zelf alleen maar steeds verder van huis en wordt het steeds lastiger onder bedwang te houden...

Morgen wordt gezellig, ik verheug me erop. Nu is het alleen de truc om niet teveel mn email te checken. Ik moet hem tijd geven ik weet het, maar ik ben zo benieuwd wat hij erop te zeggen heeft.
Het komt wel goed allemaal, uiteindelijk, ooit... ik blijf er stiekem toch maar op hopen, al wordt het steeds lastiger en lastiger. Morgen weer therapie, voor het eerst in drie weken. Werd weer tijd, ik ben er weer aan toe om mijn nieuwe inzichten te delen. Al zal ze niet blij zijn met mijn nieuwe controletechniek; eten...
Oud 13-02-2008, 20:56
Mara
Mara is offline
Oh ik voel me zo slecht ik kan 't niet eens beschrijven. Ik wil van 't dak springen, schreeuwen. Maar het meeste wil ik nog iemand om mee te praten, ik heb helemaal niemand. Ik kan hier niet over tegen m'n ouders praten, verder heb ik niemand meer. Ik ben zo wanhopig.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 21:02
Verwijderd
Oh wat rot dat je je zo voelt, Meelfriek! .
en feli @ Rob!

Hmhm. Morgen maar afwachten, morgen maar afwachten. En dan laatste schooldagje en dan veel werken.. Pff. Het zou helpen als ik me niet zo rot zou voelen soms, zomaar, zonder duidelijke reden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 21:22
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik ga kapot...
van binnen van buiten.
Als ik ooit kan stoppen.
kan een plastisch chirurg dit nog verhelpen???

Does it ever get any better?
Or will I feel this way the rest of my life?
I just can’t get it together
Now and then I’m losing my mind
I tried to look the other way
To make it through another day
Does it ever get any better?

I don’t want to
Don’t like to
There has to be a better way

Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 22:49
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Godver, had een voicemail dat m'n werk van morgen ook niet door gaat. Zo sta je voor 8 uur ingepland in een week, zo word je voor alles afgebeld. Aan de ene kant ben ik wel blij van morgenochtend, want ik moet naar de VU en naar m'n vriend terug en essay typen, maar had vanmiddag dan door mogen gaan, 3 uur is niet veel, maar in elk geval iéts. Ik heb een laptop, router en concertkaartjes gekocht de afgelopen 2 weken, dat moet ik wel weer een beetje terugverdienen.

Net op de repetitie de posters en flyers uitgedeeld, geen commentaar erop gehad (ook geen positief maar ach) Er moesten gewoon flyers komen en die waren er. Verder was de repetitie wel leuk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 22:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
Gefeliciteerd Rob! Nou, ik ga maar eens slapen. Want morgen om half 7 naar school. ;x
Oud 13-02-2008, 22:59
Verwijderd
Ja, dat zat er natuurlijk een keertje aan te komen. En ergens vind ik het heel erg.
En morgen is het valentijnsdag en ik ben van half 10 's ochtends tot half 11 's avonds weg.
Kaching.

And it feels like I'm 17 again...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 23:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kut, had ik net een onwijs leuke stageplaats gevonden, sturen ze vandaag een mailtje dat het ze eigenlijk toch niet uitkomt en dat ik maar iets anders moet zoeken Het moet nu niet zo blijven gaan hoor, dat trek ik niet meer. Ga morgen maar bellen om te kijken of er nog wat te redden valt, was er net zo blij mee.

En vanavond bij m'n ex-vriend gaan eten en dat was gezellig en ging beter dan we verwacht hadden, was wel goed denk ik
Oud 13-02-2008, 23:50
Nienna*
Nienna* is offline
Het was leuk en ik vind het stom, want het is niet dat ik hem terugwil of zo, maar de spanningen waren er en ik wil gewoon niet dat hij een vriendin heeft want ze is stom en lelijk. :boos:
Maar ach. Ik verdien beter.
(Maar het was wel echt leuk! Hij deed lief)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 00:17
Nijn*
Nijn* is offline
Het is klaar. Pff.
Oud 14-02-2008, 00:25
Verwijderd
Ik weet het even niet meer. Voel me zo rot. Foute neigingen...
Ik zou de crisisdienst kunnen bellen. Omdat ik spits-zorg heb kan dat zonder huisarts. Maar ik durf niet. echt niet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 00:29
kroot
kroot is offline
ik luister nu mary poppins, vet! en ga ik maar gauw slapen morgenvroeg pmt. oh en ik hoo zo ik morgen ge koopavo hoef te draaien.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 00:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Rob! Nou, ik ga maar eens slapen. Want morgen om half 7 naar school. ;x
Dankje! en ook @ Ifeellikerain!

Het was erg gezellig om mijn verjaardag te vieren. Ik heb 4 liter bier gekregen als cadeau. xd

Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 01:29.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 01:19
Verwijderd
In deze stemming nu, voelt alles in me leven als mislukt...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 07:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Valentijnsdag. Meeeeh
En dan heb ik vannacht ook nog over sex-met-mijn-ex gedroomd. Jeetje. Dat maakt alles er des te verwarrender op.
Oud 14-02-2008, 07:49
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: buikgriepje? Daar helpt toch ook geen paracetamol tegen. Sterkte!
Nee, ik heb dit echt vrijwel iedere maand, ik kan het haast voorspellen. 't Is echt vrij bizar. Volgens m'n huisarts was het een soort kramp van een darm en zou paracetamol goed moeten helpen (want dan voel je de kramp niet, en dan krampt het minder), maar goed, het deed echt weer vreselijk veel pijn. Ik lag helemaal te kronkelen en 't voelde alsof ik flauw ging vallen; ik had bijna 112 gebeld
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 08:05
Verwijderd
Oh nee....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 09:07
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ja, valentijnsdag.... Veolia is gewoon zo triest, dat ze de trein naar Nijmegen van 7:04 in Roermond om 7:30 op station Venlo gewoon doodleuk omdoopten naar de Valentrein..

Nouja, maar goed dat Rob mij een site heeft gestuurd met anti-valentijnskaarten. ^^,
Oud 14-02-2008, 09:23
Verwijderd
@Prutsor: Dan is t maar goed dat ik vandaag niet met die trein hoef, ik had me waarschijnlijk omgedraaid en was naar huis gegaan.
Ziek. Gisteren ook al, al voel me vandaag een stuk beter. Maar ik ga nog niet werken, no way. Eerst maar eens goed uitzieken. Ik baal ervan, gisteren zou ik eigenlijk stagegesprek met mijn begeleidster hebben. Gaat niet door. Altijd als wij gesprek hebben, gaat het niet door. Het wordt tijd dat we weer eens gesprekken voeren. Ofzo.
Die van de brommer hebben gebeld en gaan nu proberen de schade op de tegenpartij te verhalen. Dat ze maar opschieten, die kut moet betalen.
Verder baal ik als een stekker van A., op het moment. Afgelopen zondag deed echt pijn. Ik zat er al best lang mee en vond het echt zwaar klote om het tegen hem te zeggen, en dan reageertie met 'Wat doe je nou moeilijk?' en 'Wat wil je daar nou mee bereiken?' Ja niks, maar vertellen kan toch wel? Gelukkig begreeppie de hint wel, want maandag kreeg ik een smsje dattie t nie zo bedoeld had. Ik heb teruggesmst dat ik t inderdaad een zwaar klote opmerking vond en dat ik er op dat moment niet veel meer over te zeggen had. Omdat dat gewoon zo was. Krijg ik terug: 'Ja. Als je er over wil praten, dan hoori k het wel. Fijne avond nog.' Ja lul, dat is godverdomme wel erg makkelijk, niet? Ja, Wil je dan een keer wat afspreken? Als het zo moet, nee, dan laat maar. Maarrrr hij wilde ook wel wat afspreken. En nou heb ik er niks meer van gehoord. Hij hangt ontzettend veel op aan het meisje dat nou bijna izjn vriendin is. Die trut die zei: 'Die ex van jou (ohja, want ik ben ook niet meer dan zijn ex) is echt wel vet lelijk!' En hij lachtte alleen maar. Misschien ontzettend kinderachtig van mij, maar ik pik dat soort dingen gewoon niet. Hij is heel hard aan zichzelf aan het werken. Hij moet uitbouwen. Ik ben ook aan mezelf aan het werken, ik moet indammen. Dat is echt zwaar klote, want we werken elkaar tegen. En dan zeg ik hem dat en dan krijg ik te horen dat ik moeilijk doe. Ja rot dan even op ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 09:26
Gaara
Gaara is offline
ik voel me zo verdomde ziek kutbuikgriep
Oud 14-02-2008, 09:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Andijvie: Je gaat toch wel terug naar de dokter toe hč? Want het klinkt echt heel vervelend en het is ook wel raar dat het elke maand terugkomt. En hmpf, sommige mensen hebben gewoon een te hoge dunk van paracetamol

OT: Gisteren zou ik naar de voorlichtingsavond gaan, kwam degene die de voorlichting zou geven niet opdagen. Of nou ja, na een half uur zijn we weggegaan, toen hadden we lang genoeg naar een of andere gemene studie-adviseur geluisterd en de hoop opgegeven. Mijn hemel, ze is wel vaker te laat en zo, maar het is wel echt irritant dat ze niet kwam opdagen, ik heb die voorlichting nodig. Dadelijk maar eens mailen of ik niet zo een afspraak met haar kan maken, al vind ik dat ook wel eng, voorlichtingen zijn nog redelijk anoniem en zo. Maar ik moet weten wat ik volgend jaar ga doen. Daar hoeft zo'n studie-adviseur heus niet voor te vragen wat voor beroep ik wil gaan doen en als ik dan zeg dat ik dat nog niet weet hoeft ze al helemaal niet te zeggen dat dat toch wel moet blabla, sommige mensen werken me zo op de zenuwen hč
Verder gaat het wel goed, als ik me op de positieve dingen concentreer.
Oud 14-02-2008, 09:35
metallica
metallica is offline
@Lentekriebel: Kom op volhouden meis! Vrijdag heb je gesprek, heb je je uitkering hopelijk geregelt en zit alles al weer een stukje beter. Je kan het nu echt even niet hebben om weer opgenomen te worden, dus hou het even vol (waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen, dat je geen hulp moet zoeken als t echt nodig is, gewoon even ter relativatie. Ach je weet wel...)

Ik wil terug in bed kruipen en slapen... Wat een kutdag, wie bedenkt er nou ook zoiets...
Ik mis hem, wil bij hem zijn en knuffelen en het doet zó ontzettend veel pijn dat dat niet kan, dat het lijkt alsof er een mes tussen mn ribben gestoken is. Bleh, eigenlijk wil ik wel medicatie en niet meer voelen, even niet, maarja, gaat t daar wel over van, denk het niet...
Oud 14-02-2008, 09:52
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, valentijnsdag.... Veolia is gewoon zo triest, dat ze de trein naar Nijmegen van 7:04 in Roermond om 7:30 op station Venlo gewoon doodleuk omdoopten naar de Valentrein..

Nouja, maar goed dat Rob mij een site heeft gestuurd met anti-valentijnskaarten. ^^,

Ik moet vandaag ook een paar keer met de trein, dus het zal mij benieuwen wat ik te zien krijg. Nouja, niets wat muziek niet kan stoppen.
Oud 14-02-2008, 10:33
Neko*
Neko* is offline
Oh, echt he? Raakt m'n mobiel leeg midden in de nacht, en gaat dus mijn wekker niet. Ben net een halfuur wakker! Argh. En nu is mams niet thuis, dus kan ze school niet bellen want haar monbiel ligt ook nog doodleuk op de tafel. Ze zullen straks wel bellen, van school dan. Kutkutkut.

Nja, het heeft wel een voordeel -> werken aan pws. Maar ik kan daar ook de motivatie moeilijk voor opbrengen. Moet wel though, en zal ook wel gebeuren. EN dan hoop ik dat het voldoende is want ik heb er eigenlijk veel te weinig aan gedaan en het veel te erg op het laatste moment aan laten komen. Nja, gelukkig zijn we met z'n 2en. Vanmiddag stuurt ze haar deel naar mij, zodat ik het kan samenvoegen. En, nja, morgen gaan we het inleveren dus ik moet vandaag gewoon nog even wat doen!

Bwugh, ik wil vakantie! En mooi weer, en lopen in rokjes, t-shirtjes en leuke zomerjurkjes! Wil die ene jurk weer aan. Maar het is weer koud en leeg. En ik wil gewoon zomer en muziek en Lowlands en Wacken en vrijheid en een baantje, als het even kan. Nu!

*knuffel* voor iedereen die 'm wil.
Oud 14-02-2008, 11:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik wil terug in bed kruipen en slapen... Wat een kutdag, wie bedenkt er nou ook zoiets...
Ik mis hem, wil bij hem zijn en knuffelen en het doet zó ontzettend veel pijn dat dat niet kan, dat het lijkt alsof er een mes tussen mn ribben gestoken is. Bleh, eigenlijk wil ik wel medicatie en niet meer voelen, even niet, maarja, gaat t daar wel over van, denk het niet...
Ik kom je zo knuffelen hoor. Althans, als over vijf uur de trein eindelijk is aangkomen
Oud 14-02-2008, 11:40
Verwijderd
en zo weer deeltijd. Heb weinig moed, en gewoon geen zin.
Eerst maar een kop thee.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 11:47
Missy
Missy is offline
Guttegut, wat een dag. Wat een dagen. Ik had nooit en dan ook nooit verwacht, dat het contact met mijn moeder stroef zou gaan. Ik heb na schooltijd zelfs geen zin om naar huis te komen, alleen maar verwijten, ruzie en altijd heb ik het weer gedaan. Te koppig. Wat een kut smoes. Vanochtend ook een klote opmerking van: 'Als je dit jaar niet haalt, ga je maar werken.' Dat slaat nergens op. Ik doe mijn best, maar ook al zal ik falen, dat mag.

Ik heb zin om twee weken op een hutje op de hei te zitten en helemaal niks van me te laten horen. Kon dat maar.

Oh, en ik word ook gek van dat kleffe gedoe van hem. Echt, ieder week heeft hij een nieuwe. En maar onschuldig doen. Wat ben ik blij dat ik er niet op in gegaan ben.

En nu ga ik ophouden met zeuren, braaf naar school en vanavond naar mijn vriend toe.

Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 11:56.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 11:58
Verwijderd
Hm.
Iemand vind me leuk, ik hem niet.
Hoe pak ik dat subtiel aan?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 12:05
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Hm.
Iemand vind me leuk, ik hem niet.
Hoe pak ik dat subtiel aan?
Heel duidelijk zijn. Geloof me: bij zulk soort dingen werkt het niet altijd om subtiel te zijn.
Oud 14-02-2008, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Heel duidelijk zijn. Geloof me: bij zulk soort dingen werkt het niet altijd om subtiel te zijn.
oké, maar dan duidelijk en toch niet kwetsend?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
oké, maar dan duidelijk en toch niet kwetsend?
Als je zegt dat je hem niet leuk vindt, dan is dat duidelijk en objectief gezien niet kwetsend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten