Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dan ben ik wel heel erg zeker dat ik nog steeds ptt zeg? TNT is een naam voor explosieven, niet voor een postbedrijf
![]() Ot: Ik heb gewerkt en dat was erg vervelend want het was chaotisch. In mn pauze ging ik langs mn vriendje maar die was niet erg enthousiast om me te zien dus toen besloot ik om nu de hele avond thuis te blijven ipv langs hem te gaan. Nu ga ik voor de buis hangen en nog wat lezen en dan misschien maar eens vroeg slapen want ik moet nodig wat inhalen.
|
ik kon vandaag weer praten en ben naar college geweest en heb net voor mn vader en zusje gekookt en ik slaap bij mn ouders want morgen weer college in amsterdam.
voel ik me beter, is de zon weg. HA-HA
|
Verwijderd
|
Ik haalde de nacht door want ik wilde graag op tijd zijn bij college, maar toen bleek om kwart voor twee opeens dat er een deadline was voor 15:00. Maar aangezien ik de koningin der deadlines ben heb ik alsnog een pracht van 'n verslag geschreven en die om exact 15:00 ingeleverd. Nu moet ik een andere opdracht maken maar dat is mislukt, dus toen ging ik maar naar m'n meterstanden kijken en daaruit bleek dat ik een grotere kuthippie ben dan ik dacht.
![]() ![]() ![]() ![]() Het is ook al vijf over negen, wat zijn dat voor grappen. Ik moet eens gaan slapen ofzo. Morgen om 11:00 weer een deadline ![]() |
![]() |
|
Ik heb gewerkt en dat ging eerst wel ok en rielekst met heul veul gratis koffie enzo, maar toen was ik zo stom om aan te bieden om de koelwerkbanken schoon te maken en toen bleek dat die laatjes heul heul scherp waren waardoor ik een snee van jewelste in m'n vinger heb. Er lag een heel stuk vel af en het stopte maar niet met bloeden en dat was best kut. Het stomste was nog dat de mensen van de spoorwegpolitie/EHBO er dus gewoon niet waren en dat onze stationsmanager met z'n EHBO kit ook maar niet op kwam dagen, dus toen heeft een collega maar een heel ingenieus verbandje aangelegd. Wat nou als er echt iets ergs was geweest, dan was ik nu dood ofzo.
![]() Ik ga de manager maar een sarcastisch bedank briefje sturen oid. Enniewee, ik ging weer verder werken en dat gaat lastig als je de middelvinger van je rechterhand niet kunt gebruiken dus toen ging ik maar simpele kutklusjes doen. En nu ben ik thuis en zie ik net de line-up van pinkpop en tegen al m'n principes in wil ik er toch wel heen ook al heb ik totaal geen geld. Oh oh oh wat een dramatische dag! *dramapose*
|
![]() |
Ik moest werken en ik zat aan de andere kant van waar ik normaal zit en de mensen die daar zitten zijn vét stom. Zelfs als ze me die achterlijke dropjes hadden aangeboden had ik ze nog niet gehoeven. Daarna ging ik naar de stad en heb ik voor 50 euro aan nieuwe kleren gekocht. Daar kreeg ik goede zin van en nog beter toen ik nog een boterham met pindakaas at bij het vriendje. Daarna moest ik naar de master avond. Vet saai. Ohman, ik word oud. En om dat dus tegen te gaan post ik voor het eerst in harstikke lang weer hier. Omdat ik oud word. Daarom.
|
Ik heb sympathie getoond aan de telefoon tijdens mijn werk. Reden te meer om een autistisch avondje in te plannen maar stiekem verveel ik me. Na een nare sessie MSN groepsgesprekken waar ik me minstens 10 jaar te oud voor voel ga ik maar eens gezellig belastingaangifte doen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
verder zeg ik ook nog altijd tpg maar ik ben oud voor mn leeftijd. |
![]() |
|
een vriendinnetje liep vorig jaar stage bij tnt toen het dus tnt werd, zeg maar. dus ik heb er alles van meegekregen
![]() ![]() nu kijk ik een dvd van foo fighters en ben ik soort van bezig met mn afstudeeropdracht. joehoee. oh én ik heb net een stokbrood in de oven gedaan en die ga ik straks maar besmeren met iets van kruidenkaas (MAAR DAT IS VAST AL OP) ofzo
|
Hoi ik was gisteren bij mijn vriendje om zijn nieuwste kamer op de boot te bewonderen en daar was het nogal vochtig maar ook wel romantisch want mooi uitzicht
![]() Nu ben ik weer thuis en straks moet ik werken en ik heb koppijn en ik heb geen zin in stelletjes die uit eten gaan en oooooh als ze maar flink wat fooi neerleggen !!!!
|
vandaag was mijn college gecancelled want ze zijn hier aan het staken want onze president's contract wordt niet verlengd in juli en nu heeft hij ontslag genomen en iedereen is hier aan het rellen en er zijn protesten en sit ins en weet ik wat. http://www.collegiatetimes.com/stori...sident_resigns
oh teh drama.
|
Ik heb langgggg gewerkt en er was een wereldwijde storing dus alle klanten gingen ons bellen dus was het druk. MAAR ik zat wel op de vierde verdieping in de formule 1-zaal (
![]() ![]()
|
vanmorgen versliep ik me voor werkcollege, ik kwam vervolgens precies op tijd aan voor de pauze dus anderhalf uur speculaasjes gegeten en koffie gedronken om daarna naar keuze-onderwijs te gaan. wat echt dodelijk saai is, want die vrouw praat ZOOOOOO langzaam. zzz. bovendien gaat het ook nog eens over stamcellen. waarom ik dit vak ooit gekozen heb
![]() ![]()
|
ik ben pissed want ik had opnames gemaakt van een optreden en die films naar niemand behalve mijn vriend en de bandleden opgestuurd en toch ben ik ze tegengekomen op youtube bij iemand die ik niet ken en zonder mijn toestemming. als het een fangehl is doe ik aangifte van diefstal lalala
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag cijfers terug gekregen, afgelopen blok was qua cijfers toch minder erg dan ik had verwacht. maar 1 5, scheelt weer. verder een cadeaupakket van onze huisbaas uitgepakt met m'n huisgenootje, en nu hebben we een radio voor in de douche ![]() |
![]() |
|
Gearbeid en dat was gezellig en ik heb een geheel vernieuwde caffeine verslaving, waardoor ik minstens 6 koffies en een redbull op heb en nu ben ik best wel stuiterig en dat dan net nu ik thuiszit en er geen flikker meer aan heb. meeeh.
En ik heb voor de tigste keer NeverMind The Buzzcocks gemist en dat is ook wel kut en ik heb de laatste dagen ineens een ziekelijke drang om naar Engeland te gaan, bijna een soort heimwee ookal ben ik er niet zo heel vaak geweest. Het komt vast door alle mannen uit Yorkshire die ineens aan de balie stonden en mijn accent 'amehzin' vonden en dachten dat ik m'n naam gewoon verzonnen had (want "Anouk isn't even a real name") en hele verhalen ophielden over hoe raar het is dat je in Nederlands nergens een Steak&Kidney Pie kan kopen. En ik heb gelachen om collega's met valentijns shizzle voor hun vriendin. Van die hele kleffe standaard gedichtjes en goedkopie rozen en dan dingen zeggen als "Kijk die gast daar, wat een mini roos van 2 euro ofzo, die van mij is veel groter" en het dan vreemd vinden dat ik grijnzend opmerk dat dat wel een hele typische mannelijke reactie is.
|
Ik heb net de Blauw Helm uitgehangen tussen mijn twee huisgenoten die elkaar bijna aanvlogen na 3 weken van gigantische ruzie. Na mijn interventie zitten ze nu rustig met een biertje het met elkaar uit te praten dus ik heb mijn werk goed gedaan. Morgen ben ik vrij dus ik heb wel een jointje verdiend dacht ik zo.
|
Ik kan er niet over uit dat er een zwangerschapstopic op een scholierenforum staat en ik vind het ultiem smerig. Misschien ook omdat ik kinderen niet kan uitstaan. Zo even douchen enzo en dan al mn spullen in dozen proppen en morgen alles verhuizen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik had college over motiverende gespreksvoering, en ik had veel weerstand, en normaal is dat slecht, maar die man vond het goed. ofzo? ik vind hem nu al niet leuk. nu m'n spullen pakken en naar emmen city, urgh. |
![]() |
|
Gister ontzettend hard mn huisgenoot uitgelachen aangezien hij een mooi avondje gepland te hebben met zn chick. Neemt hij de verkeerde bus naar de bios en is z'n chick boos hahaha.
Vandaag beetje studeren en muziek draaien (2 april eerste gig!). Vanavond uit in Paradiso naar een Housefeestje wat ik eigenlijk niet trek maar een vriend van me draait dus even supporten ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag was ik op een bijzonder oninteressante schoolreisje en zometeen heb ik een feestje van een zweedse klasgenoot. morgen ga ik mijn haar laten verven in een andere kleur, waarschijnlijk ga ik een poging doen tot mijn eigen kleur alleen weet ik niet zo goed hoe dat er uitziet, dus ik ben benieuwd.
|
![]() |
|
nou ik was gister dus naar bandjes kijken en het was wel leuk, gratis bier joehoee. toen naar het huis van mn vriendje gegaan, en hij kwam zelf 3u later ofoz, en hij was dronken. net ontbeten bij de delifrance met iets van zalm en zometeen uit eten met vriendinnetjes van school.
|
![]() |
Ik ging vanochtend naar de bachelor-onderzoek-bijeenkomst en ik hoop dat ik mijn onderzoek mag doen over het effect van mediation technieken want dat lijkt me, buiten tof, ook nog heel intelligent staan.
Daarna ging ik naar huis want ik ben ziek. Nu drink ik een hele hoop sinaasappelsap en snuit ik doekjes vol. Én ik kijk Dr. Phil.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |