| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had net de samenvatting van Grey's Anatomy gekeken, wat tot nu toe is geweest. En ik heb morgen om half negen college
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik vrees ook het ergste, maar gelukkig kan ik het vak in leiden laten vallen. Krijg je geen tentamens meer? Hoeveelste jaars ben je dan?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ok, en ga je dat doen dan? Ik ben derdejaars (of eigenlijk vierdejaars ), maar sowieso werkt het op de academie ietsje anders... Je krijgt in het eerste jaar twee tentamens van dramaturgie en daarna alleen nog maar presentaties en soms verslagen, en voorstellingen natuurlijk. Maar we worden gewoon beoordeeld tijdens de vakken. En dat is ook best kut, want ik dacht zeker in het begin, steeds als ik iets fout deed in de les ofzo van 'oh help, dit slaan ze op en dan gaan ze het tegen me gebruiken bij de beoordeling'. En feitelijk is dat nog waar ook, maar zo moet je er dan weer niet over denken. ![]() Dus.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
The Cure is voor homo's. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Velvet Underground is briljant. Zal 's wat van John Cale gaan luisteren dan. En ook meer van de Velvet Underground. Heb alleen maar die cd van VU & Nico, met die Andy Warhol-banaan.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van John Cale kan ik Paris 1919 en Fear aanraden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan een beetje experimenteel heel goed waarderen hoor. ![]() Ok, zoek ik wel een keer op. Ik doe niet aan downloaden, maar wel aan de bieb en aan de cd-winkel.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ben waarschijnlijk stiekem toch een beetje materialistisch ingesteld, ik kan echt niet tegen cdtjes op de computer of gebrand, ik moet gewoon de originele hebben, met een boekje enzo.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 02:20 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 20:19 | |
| De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 19:48 | |
| De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 18:23 | |
| De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 12:43 | |
| De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 21:27 | |