Advertentie | |
|
18-02-2008, 20:36 | |
Verwijderd
|
www.date-online.nl is wel een goeie, zoek ik ook altijd een nieuwe vriend.
|
18-02-2008, 21:43 | |
Shining, dat klinkt alsof je alleen maar achter je pc'tje zit en alleen op die site een vriend zoekt Hoop niet dat het zo zwart-wit is.
Wat helaas wel zwart-wit is, is 90% van de mensen op datingsites. Die vallen bij onze leeftijd (18 - 25) helaas meestal in de volgende categorieeen; - Lelijk - Onbemiddelbaar / onmogelijk ideaalbeeld - Aandachtshoeren - Mensen die "voor de fun" daten / een sexdate zoeken - Tienermoeders - Polygame nymfomanes Moet zeggen dat ik date-online nog niet kende en de mensen hierop wat anders op me overkomen. Bovenstaande gebaseerd op dates via relatieplanet en lexa. Andere gratis datingsite is www.knuz.nl misschien dat daar ook nog wat tussen zit voor je.
18-02-2008, 22:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb maar iets op google ingetypt (online daten) en kwam zo aan de link. Ik zou dus echt niet op een datingsite opzoek gaan naar iemand . Zeker niet als je zo jong bent. Edit: heb eens even op de site rondgekeken naar jongens van 18 tot 25 jaar. Wat heb ik een medenlijden met die jochies zeg. Foto's met een zwaard, in de efteling, zittend op een kanon... |
18-02-2008, 23:49 | ||
Citaat:
Op mijn werk zijn er bijna geen vrouwen, en diegene die er zijn, zijn meestal al in de 30 en getrouwd. En een uitgaan type ben ik ook weer niet. Ik heb wel eens gekeken op hoe het gaat op chat en forum sites waar mensen allemaal vriendschappen zoeken maar daar heb ik geen behoefte aan. |
19-02-2008, 14:27 | |
Verwijderd
|
Dit is wel een engelse maar er zitten mensen van rond de hele wereld op: www.plentyoffish.com
Twee vrienden van me hadden zich daarvoor opgegeven omdat ze op zoek waren naar wat leuke mensen, uiteindelijk heb ik me ook opgegeven. Ik zit er zelf niet voor dating, meer voor wat kletsen af en toe. (soggen ) en ik vind zelf eigenlijk dat er best veel leuke mensen uit mijn omgeving opzitten, en ook in mijn leeftijdsgroep. Alleen ik weet niet hoeveel nederlanders er op die site zitten... eigenlijk. |
20-02-2008, 13:21 | ||
Citaat:
|
20-02-2008, 14:39 | |
Geloof me, aan die ballen ontbreekt het niet.
Ik ben juist altijd een hele populaire jongen geweest, alleen de laatste jaren heb ik voornamelijk in de discotheek een aantal zeer foute mokkels opgescharreld die ik net iets te serieus nam en daarmee ben ik flink op mn muil gegaan. Als ik nu een knappe meid zie weet ik altijd wel een reden te vinden om haar in een hokje te stoppen en mezelf voor te houden dat ze vreemd gaan zal en/of bezet is. Dat is fucked up en daar moet je op een moment mee stoppen, maar met uitgaan iemand gaan zoeken daar begin ik niet meer aan. Misschien dat ik eens andere plaatsen moet proberen (stad, zwembad, bibliotheek), maar aangezien ik niet meer op school zit en mn klanten voornamelijk ict bedrijven zijn met 95% mannelijke collega's is een vriendin op het werk tegen het lijf lopen ook iets wat vrijwel onmogelijk is (meeste vrouwelijke collega's zijn 30+).
20-02-2008, 14:44 | ||
Citaat:
|
20-02-2008, 23:34 | |
Sinds lange tijd had ik vanmiddag weer de kracht om alles opzij te zetten.
Ben de stad ingegaan en het is een erg gezellige middag geworden. Ik denk dat dat salsadansen een goed plan is, en teamsport als in voetbal is niet zo'n goed plan voor mij maar ik was al van plan om te gaan fitnessen in een centrum waar ze hier ook zwembad etc hebben. Dat is dan wel geen teamsport, maar je komt er wel veel mensen tegen. Hoe weet je dat ik in omgeving Utrecht woon? Kwam een salsa dansclub tegen toen ik ging zoeken, bleek dat er 1 is die les geeft in de winkel van sinkel (relaxte tent trouwens.. kom ik vaker), bedoelde je die ook? Beetje leuke vrouwtjes daar?
21-02-2008, 08:59 | ||
Citaat:
Ik heb gisteravond mijn eerste salsales gehad, en het leuke, je komt meteen in aanraking met heel veel mensen! Als je het eenmaal een beetje kunt, kun je ook naar salsafeesten gaan, waar gewoon met elkaar wordt gedanst. Daar is de drempel dan ook niet zo hoog. Bovendien is het een hele intieme dans
21-02-2008, 10:32 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
26-02-2008, 21:37 | |
Verwijderd
|
Knuz is geweldig! Ik haalde er binnen 10 seconden al twee geweldige uit:
"isabel1 / 22 jaar Spontane soms pittige, maar lieve meid is niet echt maar toch echt wel een beetje op zoek naar een lieve vent met karakter. Graag een paar jaar ouder dan ik, dan ben je in ieder geval net zo wijs als ik... Mannen die schrikken van een 5-jarig dochtertje hoeven niet te reageren." --------- "Nena87 / 20 jaar Ja ik ben op tv geweest, ja ik heb in bladen gestaan maar daarom ben ik nog wel heel gewoon een mens." |
26-02-2008, 22:18 | ||
Citaat:
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dating site. Sammie22 | 16 | 24-11-2013 17:23 | |
Seksualiteit |
Trio vinden? boet | 55 | 30-07-2013 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Waar vindt ik een vriendin Robbertje2011 | 29 | 08-06-2013 22:10 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk? SpeedyMartinos | 31 | 04-04-2013 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 22:11 | |
Liefde & Relatie |
Corrigeren van taalfouten bij het flirten (online)? Armoed | 72 | 23-06-2010 18:02 |