Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 20:28
devilcat
devilcat is offline
voor de gene die mij een beetje kennen met mijn relatie [ ex relatie]

nu komt het mooie,
Het was dus uitgegaan omdat ie nogal kut deed, hij regelde al iemand anders terwijl ik dacht dat ie voor mij ging

nou, hij had dus 3 weken verkering met dta meisje.
dat ging ook uit.

nu komt het:

hij gaat nu ineens lief doen, en hij wilt me nu ineens terug

player of neit,
denk het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 21:22
Herrie
Herrie is offline
Idd, komt over als een player. Natuurlijk kan ie oprecht spijt hebben en ingezien hebben dat ie echt fout was, maar dat mag ie dan maar bewijzen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 19:53
devilcat
devilcat is offline
meer reacties welkom..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 19:56
highlight
highlight is offline
Ach.. Ik zou iig niks meer met 'm nemen, want hij is niet aardig tegen jou, en jij soms ook niet tegen hem, en het heeft al zo vaak niet gewerkt. Dat hij je terug wil is idd player-achtig..
Oud 04-11-2002, 20:15
devilcat
devilcat is offline
ik neit aardig tegen hem??

hmm dan ken je me niet zo goed..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:28
Roos
Roos is offline
Nou, niet terugnemen natuurlijk!

Het is niet voor niks je ex, hij heeft nogal lullig gedaan. Sukkeltje is het.
Oud 04-11-2002, 20:29
bracelance
bracelance is offline
zeg hem dat je hem terugneemt als hij de pijn voelt die hij je heeft aangedaan. Ofterwijl... nooit
Oud 04-11-2002, 20:54
devilcat
devilcat is offline
het gaat me erom,
ik weet ik neem hem niet terug
maar dat ie het lef heeft om mij als tweede keus te beschouwen zo van : nah ff kijken of het bij mijn ex nog lukt, die ik had laten vallen voor iemand ander.s

zo gemeen,
hij speelt echt een spelletje met me terwijl ik het niet wil/kan geloven maar het is blijkbaar dus echt waar..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 21:24
Verwijderd
je kunt 3 dingen doen... hem hard in zijn gezicht uitlachen, hem terug nemen en hem flink kwetsen, of je neemt hem terug en is weer als van ouds... de keus is dus aan jou, ik zou voor de 1e optie kiezen, dus mezelf beschermen tegen nog meer pijn(wat dat heeft ie je zeker gedaan)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:11
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb veel van je andere verhalen ook gelezen, en ik heb zo het idee dat hij dit niet oprecht meent, of hij meent het wel, maar dan gaat het binnen de kortste keren toch weer fout... dat is hoe ik erover denk.. na al die vorige verhalen over je relatie.

Hoe hij nu doet, met dat andere meisje enzo, jou weer terug willen... ik zou er gewoon niet meer intrappen als ik jou was.. je weet hoe het de vorige keren is gelopen..
En als hij dan wel oprecht is, en je ook echt terug wilt, laat hem dat eerst maar eens bewijzen dan! En dat het nu wel goed zal gaan tussen jullie, daar heb je geen garantie voor..
Maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat het nu wel goed zal gaan...

Dus ik zou me er echt niks aan proberen te trekken.. Hij moet niet denken dat hij maar elk moment als hij zin heeft kan aan komen waaien en dat jij maar ja en amen zegt..
Laat hem maar eens voelen wat hij al die tijd en al die keren bij jou heeft gedaan....
Oud 05-11-2002, 17:36
devilcat
devilcat is offline
Jah..

ik snap gewoon niet waar ie het lef vandaan haalt, om nu nog te doen alsof ie me terug wilt, terwijl hij er helemaal niks voor doet.
ben ik lekker tweede keus

mm
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:47
devilcat
devilcat is offline
Ik zal het zo'n beetje uitleggen:

Ik heb 1,5jr verkering gehad.
het ging zo' 5 x uit, omdat hij nogal erg lullig was, of criminele dingen deed.

ik nam hem telken terug omdat ie me gewoon zat te playen wat ik niet zag [liefde maakt blind.. ]

de laatste keer dat het uit ging verwachte ik is eindelijk iets van hem , ipv die player woordjes om mij maar snel terug te krijgen

het was uit, ik verwachte wat van hem, maar in plaats daarvan bleef ie nogal lullig en wou die niet over mijn problemen praten.

toen ik dacht dat ie voor me zou gaan, zattie ondertussen iemand anders te regelen.

toen kreeg ie met dat meisje. [ hij wou me toch al niet meer, maar dat zei die niet, want anders kan ie niet meer het slachtoffer uithangen, dus hij ging met DAT meisje in mijn buurt zitten om mij gewoon tegen te komen, dar reageerde ik op, en toen werd ie boos, en dat was dan zijn reden om mij neit meer te willen.. ]

nou dar had ie 3 weken mee, hij merkte dat ze nog geen zseks wou enzo, en ondertussen probeerde hij met mij seks te krijgen[DAMN] waar ik natuurlijk niet op in ging!!!
nou, dat is dus uit gegaan met dat meisje, en ze hadden afgesproken dat ze het later nog wel proberen als ze elkaar beter kennen. , eigenlijk had ie er al geen zin meer in, maar dat zei die niet tegen der[ aan het lijntje houden] komt ie bij mij, offie mij niet terug kan krijgen. [en gen moeite hoor geen email niks, alleen 1 zinnetje " ik wil je wel terug" ]

maar ondertussenals het niet met mij lukt heeft ie haar nog!!!

shiitt...

wat een player.

eigenlijk wou ik gewoon m'n verhaal kwijt,
ik vind het leuk als mensen reageren met hun meningen..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:03
snoopy
snoopy is offline
neem hem terug en dump hem weer! (nee hoor, grapje. Hij verdient het wel, maar ik zou gewoon geen energie meer aan hem verspillen. Laat 'm lekker gaarkoken.)
Oud 05-11-2002, 19:03
devilcat
devilcat is offline
tsja...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:15
vampire_esje
vampire_esje is offline
je wilt mijn mening weten? ok, komt'ie:

ik geloof je niet!
Eerst maakt meneer het uit, vervolgens vertel je dat je je volgens hem anders moet kleden en nu wil hij je opeens weer terug? En je was niet aantrekkelijk enz.

I don't buy it!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 20:23
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
je wilt mijn mening weten? ok, komt'ie:

ik geloof je niet!
Eerst maakt meneer het uit, vervolgens vertel je dat je je volgens hem anders moet kleden en nu wil hij je opeens weer terug? En je was niet aantrekkelijk enz.

I don't buy it!
sorry hoor??
denk je dat ik alles loop te verzinnen???
ik kan het zelf ook niet geloven.
hij zei dat ie me wel aantrekkelijk vond, alleen zei die op een kutte manier dat ik me anders zou moeten kleden wou ik aandacht van jongens trekken!!!
ja het is vaag ja, '
ik had het in eerste instantie uit gemaakt, later vertelde hij dat ik helemaal niet meer op hem kon rekenen, qua goedkomen ofzo.
hij wilt me vast "terug" voor seks.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:12
devilcat
devilcat is offline
more people?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten