Ik zal het zo'n beetje uitleggen:
Ik heb 1,5jr verkering gehad.
het ging zo' 5 x uit, omdat hij nogal erg lullig was, of criminele dingen deed.
ik nam hem telken terug omdat ie me gewoon zat te playen wat ik niet zag [liefde maakt blind..

]
de laatste keer dat het uit ging verwachte ik is eindelijk iets van hem , ipv die player woordjes om mij maar snel terug te krijgen
het was uit, ik verwachte wat van hem, maar in plaats daarvan bleef ie nogal lullig en wou die niet over mijn problemen praten.
toen ik dacht dat ie voor me zou gaan, zattie ondertussen iemand anders te regelen.
toen kreeg ie met dat meisje. [ hij wou me toch al niet meer, maar dat zei die niet, want anders kan ie niet meer het slachtoffer uithangen, dus hij ging met DAT meisje in mijn buurt zitten om mij gewoon tegen te komen, dar reageerde ik op, en toen werd ie boos, en dat was dan zijn reden om mij neit meer te willen..

]
nou dar had ie 3 weken mee, hij merkte dat ze nog geen zseks wou enzo, en ondertussen probeerde hij met mij seks te krijgen[DAMN] waar ik natuurlijk niet op in ging!!!
nou, dat is dus uit gegaan met dat meisje, en ze hadden afgesproken dat ze het later nog wel proberen als ze elkaar beter kennen. , eigenlijk had ie er al geen zin meer in, maar dat zei die niet tegen der[ aan het lijntje houden] komt ie bij mij, offie mij niet terug kan krijgen. [en gen moeite hoor geen email niks, alleen 1 zinnetje " ik wil je wel terug" ]
maar ondertussenals het niet met mij lukt heeft ie haar nog!!!
shiitt...
wat een player.
eigenlijk wou ik gewoon m'n verhaal kwijt,
ik vind het leuk als mensen reageren met hun meningen..