Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2008, 19:13
kaasboer
kaasboer is offline
Citaat:
Hmm, voor zover ik weet krijg je gewoon waar je recht op hebt, dus al die vakantie uren krijg je uitbetaald bij de volgende uitbetalingsperiode. Vakantietoeslag... Tja, dat weet ik niet zeker. Bij de volgende periode al of mischien pas wanneer de rest het krijgt? Lijkt me raar... Kijken wat Schipper zegt

Ahh, die nieuwe worp was in het begin nogal chaos. De schappen stonden twee dagen voor de helft leeg hier.

Uiteindelijk wel alles erin in één ochtend door een parttimer. Niet echt een al te grote wand. Iets van dertig meter ofzo. Maar ja het vinden van die producten is altijd weer een nieuwe uitdaging.

3 maart is dat dan toch? das wel lekker 104 uur, kan het wel gebruiken voor een ticket naar vakantie bestemming komende zomer.
Denk trouwens dat die vakantie toeslag nu ook wel zal komen. Lijkt me sterk dat ze ineens in mei nog een x wat storten.
Advertentie
Oud 25-02-2008, 20:14
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ahh, die nieuwe worp was in het begin nogal chaos. De schappen stonden twee dagen voor de helft leeg hier.

Uiteindelijk wel alles erin in één ochtend door een parttimer. Niet echt een al te grote wand. Iets van dertig meter ofzo. Maar ja het vinden van die producten is altijd weer een nieuwe uitdaging.
30 meter, wat voor reuze winkel heb je dan wel niet
Oud 25-02-2008, 21:12
Skater13
Skater13 is offline
30 meter lijkt me stug! wij hadden 14.. ik zal is kijken wat de max. worp afstanden zijn voor de stellingen die zijn dan wel voor de grootste fillialen
Oud 26-02-2008, 07:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Jep, maar officieel volgens ze niet zo goed bij AH hier ook... Niet dat ik er problemen mee heb, maar van 07:30-21:00 werken mag officieel denk ik niet ach ik verdien het geld hé Hoe ging de ombouw van Medditerane/Oosterse/Internatiole producten? Hier heeft het zo'n +- 60 manuren gekost... Ben je daar eindelijk klaar mee, kom je erachter dat er nog een vleeswarenworpje is deze week Olé olé
Als je 14 neter hebt en daar is 60 uur over gedaan dan zou ik jullie worpers maar er is aankijken want er stond maar 35 uur voor (als je 14 meter had, 2,5 uur per meter)

Citaat:
30 meter lijkt me stug! wij hadden 14.. ik zal is kijken wat de max. worp afstanden zijn voor de stellingen die zijn dan wel voor de grootste fillialen
Dan moet je echt een XL hebben. Ik heb me twijfels maar misschien kan het met alle maximum net wel.

Citaat:
Goeden avond,

ik heb een vraag, ik heb 4 jaar lang een 6 uren contract gehad (werkte er altijd 9/12) ik ben vorige week gestopt met mijn werkzaamheden bij Albert Heijn, nu rest mij de volgende vraag;

op mijn laatste loonstrookje staat bij vakantierechten

Saldo: 74,42 , Gekweekt 27,53. Te kweken 2,22. Totaal 104,17 Opneembaar 104,17

Krijg ik dat totale/opneembare aantal uren nu bij de volgende periode gewoon uitbetaald x mijn uurloon of werkt het anders? Ook is mijn basis vakantietoeslag voor die jaar inmiddels 195, euro. Krijg ik die ook uitbetaald?
Je krijgt je totaal -/- te kweken uitbetaald. En je vakantietoeslag krijg je ook uitbetaald allemaal bij het komende loonstrookje.
Oud 26-02-2008, 07:37
ikbenschipper1
Citaat:
Jep, maar officieel volgens ze niet zo goed bij AH hier ook... Niet dat ik er problemen mee heb, maar van 07:30-21:00 werken mag officieel denk ik niet ach ik verdien het geld hé Hoe ging de ombouw van Medditerane/Oosterse/Internatiole producten? Hier heeft het zo'n +- 60 manuren gekost... Ben je daar eindelijk klaar mee, kom je erachter dat er nog een vleeswarenworpje is deze week Olé olé
Ach als die vleeswarenworp van deze week het ergste is.... Je vergeet de ombouw in het drogmeticapad van huid en overige waar Deo, Huid en Overig en Scheren uit elkaar zijn getrokken.

Als jij een probleem er mee hebt zal je dat wel zeggen en dus niet doen zo niet dan niet en dan kraait er niemand naar.
Oud 26-02-2008, 13:29
kaasboer
kaasboer is offline
Citaat:

Je krijgt je totaal -/- te kweken uitbetaald. En je vakantietoeslag krijg je ook uitbetaald allemaal bij het komende loonstrookje.

Dus 104 - 2,2 uur? Of zie ik het verkeerd?
Oud 26-02-2008, 20:12
Skater13
Skater13 is offline
Weet je ook hoe dit zit..

Ik ben een parttimer, ik werk ongeveer elke week tussen de 12 en 15 uur (in vakanties iets meer). Ik vind het hierom raar dat er op me laatste loonstrookje niet alleen Vakantiegeld stond maar ook Vakantiedagen.. het lijkt me onlogisch dat ik als parttimer vakantiedagen heb
Oud 26-02-2008, 20:52
kaasboer
kaasboer is offline
Geen idee, maar als je mijn vraag even kan bevestigen maakt u mij een blij man?

(die vrije uren gewoon uitbetaald x normale uurloon toch? , niet een of ander irritant regeltje dat eraan vast zit? :x :x)
Oud 26-02-2008, 21:19
Skater13
Skater13 is offline
Ik weet niet hoe dat werkt, sorry! Schipper weet het vast
Oud 27-02-2008, 07:52
ikbenschipper1
Citaat:
Dus 104 - 2,2 uur? Of zie ik het verkeerd?
Citaat:
Geen idee, maar als je mijn vraag even kan bevestigen maakt u mij een blij man?

(die vrije uren gewoon uitbetaald x normale uurloon toch? , niet een of ander irritant regeltje dat eraan vast zit? :x :x)
Inderdaad, het enige dat er kan zijn is dat je omdat je boven de 430 euro per periode misschien uitkomt je belasting moet betalen.

Citaat:
Weet je ook hoe dit zit..

Ik ben een parttimer, ik werk ongeveer elke week tussen de 12 en 15 uur (in vakanties iets meer). Ik vind het hierom raar dat er op me laatste loonstrookje niet alleen Vakantiegeld stond maar ook Vakantiedagen.. het lijkt me onlogisch dat ik als parttimer vakantiedagen heb
Je hebt als part-timer gewoon recht op vakantieuren/dagen (staat boven aan bij vakantierechten)
Vakantiegeld krijg je in mei, wil je dit loonstrookje misschien voor me inscannen en me mailen? Dan kan ik me er een beter beeld bij vormen ik snap het nu niet helemaal
Oud 27-02-2008, 10:31
D16
D16 is offline
Weten jullie of het normaal is op het begin dat je last hebt van je knieen en van je onder rug? Ik dacht eerst ik stel me aan, maar ik ben lang. En het word het nu wel pijnlijk. Maar misschien gaat dit over als ik er een tijd werk.
Oud 27-02-2008, 10:34
Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Zorg je er wel voor dat je collies op de juiste manier optilt? Dus vanuit je benen, in plaats van je rug erbij te forceren.

Ik kreeg in het begin ook wat last, maar dat ging na een tijdje weg. Ik denk echter dat het kwam door het beter opletten op hoe ik die collies optilde.
Oud 27-02-2008, 11:03
ikbenschipper1
Citaat:
Weten jullie of het normaal is op het begin dat je last hebt van je knieen en van je onder rug? Ik dacht eerst ik stel me aan, maar ik ben lang. En het word het nu wel pijnlijk. Maar misschien gaat dit over als ik er een tijd werk.
Let goed op de manier hoe je de colli's optilt. Het is zeker als je lang bent erg belangrijk om dat op een goede manier te doen lange mensen hebben namelijk sneller last van hun onderrug.
Oud 27-02-2008, 12:00
D16
D16 is offline
Tillen ligt het niet aan denk ik, ik krijg altijd pijn als ik laag moet spiegelen of vullen.
Oud 27-02-2008, 12:25
kaasboer
kaasboer is offline
Citaat:
Inderdaad, het enige dat er kan zijn is dat je omdat je boven de 430 euro per periode misschien uitkomt je belasting moet betalen.

dat is toch pas als je boven de 10.000 per jaar verdient? dat ze er loonheffingskorting vanaf halen? of verwar ik het nu
Oud 27-02-2008, 12:31
ikbenschipper1
Citaat:
Tillen ligt het niet aan denk ik, ik krijg altijd pijn als ik laag moet spiegelen of vullen.
Kan daarmee dus wel aan het tillen liggen doordat je verkeerd tilt krijg je bij andere bewegingen last van je rug. Dat je lang bent heeft zijn voordelen maar inderdaad bij laag vullen is het een nadeel.
Oud 27-02-2008, 12:35
ikbenschipper1
Citaat:
dat is toch pas als je boven de 10.000 per jaar verdient? dat ze er loonheffingskorting vanaf halen? of verwar ik het nu

Nope als je boven de 6000 per jaar ongeveer verdiend.

Dat betekend dat dat verspreid word bij AH over +/- 15 periodes (i.v.m. winstuitkering en vakantiegeld) dus dan mag je per periode ongeveer 430 belastingvrij verdienen. Als je een periode meer verdiend betaal je meteen belasting als je in totaal minder dan 6.000 verdiend krijg je het weer terug van de belastingdienst.

Overigens halen ze er geen loonheffingskorting af maar halen ze er belasting af.
Loonheffingskorting krijg je zodat je minder belasting betaald daardoor ook dat vrije deel van +/- 6000
Oud 27-02-2008, 13:07
kaasboer
kaasboer is offline
Citaat:
Nope als je boven de 6000 per jaar ongeveer verdiend.

Dat betekend dat dat verspreid word bij AH over +/- 15 periodes (i.v.m. winstuitkering en vakantiegeld) dus dan mag je per periode ongeveer 430 belastingvrij verdienen. Als je een periode meer verdiend betaal je meteen belasting
Heb wel eens meer dan dat verdient maar nog nooit gemerkt dat er belastig af is gegaan, athans, dat zal dan wel niet om een noemenswaardig bedrag gaan?
Misschien zit het ook wel anders aangezien het mijn laatste loonstrookje van deze werkgever is.
Oud 27-02-2008, 13:09
ikbenschipper1
Citaat:
Heb wel eens meer dan dat verdient maar nog nooit gemerkt dat er belastig af is gegaan, athans, dat zal dan wel niet om een noemenswaardig bedrag gaan?
Misschien zit het ook wel anders aangezien het mijn laatste loonstrookje van deze werkgever is.
Ik zeg alleen hoe het eventueel kan gaan en wat er kan gebeuren.

Check die loonstrookjes dan even goed het hoeft niet op te vallen omdat de 430 euro altijd belastingvrij zijn dan En het geld van winstuitkering en vakantiegeld niet mee telt als je normaal niet boven de 400 zit.
Oud 27-02-2008, 13:21
kaasboer
kaasboer is offline
Ow op die fiets, dus stel ik krijg 1200 euro, dan wordt over 1200-430=770 euro belasting betaalt, en hoeveel dat is is ff afwachten
Oud 27-02-2008, 14:20
ikbenschipper1
Citaat:
Ow op die fiets, dus stel ik krijg 1200 euro, dan wordt over 1200-430=770 euro belasting betaalt, en hoeveel dat is is ff afwachten
ongeveer dan 33% Maar dat zal je als je niet hele gekek dingen doet wel weer terug krijgen als je een T(J) biljet invult
Oud 28-02-2008, 10:44
tonio
tonio is offline
Citaat:
Pak anders een bierkratje waar je dan op kan zitten. Dan krijg je geen last van je rug.
Oud 28-02-2008, 12:39
DjMax
DjMax is offline
Nog steeds wel als je echt de onderste plank moet spiegelen
Oud 28-02-2008, 12:52
D16
D16 is offline
Op een kratje zitten kan alleen bij de wijn afdeling, daar komt haast niemand.
Maar bij de voorverpakte vleeswaren is het altijd druk en smal.
Ik ga dit baantje gewoon niet al te lang doen, anders verkloot ik mijn knieen en rug.
Oud 28-02-2008, 19:00
DjMax
DjMax is offline
of zorg dat je naar de magazijn gaat
Oud 28-02-2008, 21:52
tonio
tonio is offline
Citaat:
of zorg dat je naar de magazijn gaat
het magazijn..

En wat wil je een hele avond in het magazijn doen?
Oud 28-02-2008, 21:53
tonio
tonio is offline
Citaat:
Op een kratje zitten kan alleen bij de wijn afdeling, daar komt haast niemand.
Maar bij de voorverpakte vleeswaren is het altijd druk en smal.
Ik ga dit baantje gewoon niet al te lang doen, anders verkloot ik mijn knieen en rug.
Meestal spiegel je aan het eind van de avond lijkt mij, dan is het toch niet zo druk en kan je makkelijk op een kratje zitten en als er iemand bij moet, dan kan je gewoon aan de kant gaan.
Je moet aan je eigen gezondheid denken en anders kan iemand anders vast wel de onderste 2 planken voor jou spiegelen.
Oud 29-02-2008, 10:03
Omgmewmewcat
Omgmewmewcat is offline
Citaat:
het magazijn..

En wat wil je een hele avond in het magazijn doen?
Werkzaamheden verrichten in het magazijn:

Kratten help opruimen/afbinden, karton helpen opruimen, kartonpers verwisselen als 'ie vol zit, flessenband, magazijn schoon houden... etc
Oud 29-02-2008, 11:37
tonio
tonio is offline
Citaat:
Werkzaamheden verrichten in het magazijn:

Kratten help opruimen/afbinden, karton helpen opruimen, kartonpers verwisselen als 'ie vol zit, flessenband, magazijn schoon houden... etc
Als je gewoon zorgt dat het magazijn netjes is voor de vracht komt (dus alles op z'n plek, kartonvermaler leeg, flessenband leeg) en dan gaan lossen.
Aan het eind van de avond is de kartonvermaler vol en flessenband ook wel weer redelijk en dan hoef je alleen dat ff doen (hooguit halfuur werk)

Karton helpen opruimen?? Iedereen kan toch zijn/haar karton in de kartonvermaler gooien, heb je verder geen omkijken naar lijkt mij.
Kratten helpen opruimen?? Versta je daar de fust onder of bierkratten? Iedereen kan zijn eigen fust opruimen, dus daar hoef je niet mee te helpen lijkt mij.

Als je dus gewoon zorgt dat het magazijn er goed voor staat voordat de vracht komt, hoef je aan het eind van de avond alleen ff de flessenband leeg te halen, kartonvermaler leeg halen, beetje troep opruimen dat er nog ligt, bezem er doorheen en klaar.

Dus een hele avond in het magazijn hoeft dus helemaal niet. Nutteloos in mijn ogen.
Oud 29-02-2008, 11:49
D16
D16 is offline
Wij hebben 1 vaste jongen die in het magazijn is.
En gisteren had ik minder last, heb gewoon die onderste niet gevuld, als ik een krat zag voor onder liet ik iemand anders die vullen.
En doen jullie eigenlijk ook mee aan die winkelwedstrijd? Onze winkel heeft nu een 5,5 dus we kregen gisteren op onze kop. Als je nu dus vraagt of je mag gaan als je klaar bent word je ontslagen. We moeten nu elke keer tot half 11 of 11 uur schoonmaken. Ook als je bezwaar daar tegen hebt, word je ontslagen. Als ik elke keer pas 12 uur in mijn bed lig neem ik zelf wel ontslag. Dat allemaal voor een domme wedstrijd.
Oud 29-02-2008, 12:07
ikbenschipper1
Citaat:
En gisteren had ik minder last, heb gewoon die onderste niet gevuld, als ik een krat zag voor onder liet ik iemand anders die vullen.
En doen jullie eigenlijk ook mee aan die winkelwedstrijd? Onze winkel heeft nu een 5,5 dus we kregen gisteren op onze kop. Als je nu dus vraagt of je mag gaan als je klaar bent word je ontslagen. We moeten nu elke keer tot half 11 of 11 uur schoonmaken. Ook als je bezwaar daar tegen hebt, word je ontslagen. Als ik elke keer pas 12 uur in mijn bed lig neem ik zelf wel ontslag. Dat allemaal voor een domme wedstrijd.
Euh doorgeslagen de winkelwedstrijd moet leuk zijn en geen enorme verplichting zoals ik dat nu lees

Euh schoonmaken.... daar heeft AH al enige tijd een functie voor ontwikkeld. KWALITEITSMEDEWERKER heet dat
Oud 29-02-2008, 15:10
DjMax
DjMax is offline
Citaat:
Zo Zo O_O, heb medelijden met de medewerkers daar. Wij kregen een 6.5 gemiddeld en werd ons verteld dat we er helemaal voor gaan, ook werd er een nieuwe BASIS vulmethode ingevoerd en dergelijke om meer uit de winkel te halen zeggen ze, maar dat je per se na 10 uur moet blijven.. dat hebben ze wel met de kerstperiode gedaan en dat snapte ik ook wel. Maar nu wordt er gewoon aan iedereen gevraagd of ze langer kunnen blijven en anders regelen ze meer mensen voor de volgende dag als ze het niet reden. Perfect normaal lijkt me, ik zou meteen ontslag nemen als er zo met mij en mijn collega's werd omgegaan.
Oud 29-02-2008, 15:21
DjMax
DjMax is offline
Citaat:
Als je gewoon zorgt dat het magazijn netjes is voor de vracht komt (dus alles op z'n plek, kartonvermaler leeg, flessenband leeg) en dan gaan lossen.
Aan het eind van de avond is de kartonvermaler vol en flessenband ook wel weer redelijk en dan hoef je alleen dat ff doen (hooguit halfuur werk)

Karton helpen opruimen?? Iedereen kan toch zijn/haar karton in de kartonvermaler gooien, heb je verder geen omkijken naar lijkt mij.
Kratten helpen opruimen?? Versta je daar de fust onder of bierkratten? Iedereen kan zijn eigen fust opruimen, dus daar hoef je niet mee te helpen lijkt mij.

Als je dus gewoon zorgt dat het magazijn er goed voor staat voordat de vracht komt, hoef je aan het eind van de avond alleen ff de flessenband leeg te halen, kartonvermaler leeg halen, beetje troep opruimen dat er nog ligt, bezem er doorheen en klaar.

Dus een hele avond in het magazijn hoeft dus helemaal niet. Nutteloos in mijn ogen.
Jij werkt in een klein winkeltje of niet? . Wij, op de AH XL 1512 in Tilburg, hebben op zaterdag altijd 2 vaste mensen in de magazijn. Er zijn wel veel meer dingen te doen dan je denkt en ik zie ze ook de hele dag bezig zijn. En met wat je zegt dat iedereen zijn eigen karton netjes in de machine moet gooien dan zouden we het nooit halen met de vulling, daar is het op zaterdag veel te druk voor. Ook zijn er 2 mensen nodig als een vrachtwagen gelost moet worden en aangezien we 6-8 vrachtwagens in een zaterdag binnen krijgen heb je die mensen voor nodig. Maar jah, het is ook een groot winkel. Een paar jaar geleden toen ie geopend werd was het de grootste supermarkt van NL.
Oud 29-02-2008, 15:37
Kreuzberg
Kreuzberg is offline
Weet iemand wat je opzegtermijn is? (werk al bijna 2 jaar bij het kassateam, contract voor bepaalde tijd )
En moet je schriftelijk opzeggen?
Oud 29-02-2008, 16:40
Skater13
Skater13 is offline
Ik denk dat ik erachter ben schipper, bij onze AH (franchise) worden er geen toeslaguren betaald maar dit word geloof ik omgezet in vakantiedagen, waar je een bedrag voor krijgt. Zoiets werd mij uitgelegd door een collega
Oud 29-02-2008, 21:57
tonio
tonio is offline
Citaat:
Jij werkt in een klein winkeltje of niet? . Wij, op de AH XL 1512 in Tilburg, hebben op zaterdag altijd 2 vaste mensen in de magazijn. Er zijn wel veel meer dingen te doen dan je denkt en ik zie ze ook de hele dag bezig zijn. En met wat je zegt dat iedereen zijn eigen karton netjes in de machine moet gooien dan zouden we het nooit halen met de vulling, daar is het op zaterdag veel te druk voor. Ook zijn er 2 mensen nodig als een vrachtwagen gelost moet worden en aangezien we 6-8 vrachtwagens in een zaterdag binnen krijgen heb je die mensen voor nodig. Maar jah, het is ook een groot winkel. Een paar jaar geleden toen ie geopend werd was het de grootste supermarkt van NL.
AH 5 winkel, dus niet klein, maar ook niet zo groot als een XL..

Ik weet best dat er wel redelijk wat gedaan moet worden in het magazijn, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe je de vulploeg hierop aanstuurt, als je die alles maar in het magazijn laat donderen met in je achterhoofd de gedachte, oh die magazijnman ruimt het wel op, dan ben je verkeerd bezig.

2 magazijnmannen vind ik echt overdreven, je moet het gewoon goed geordend houden en dan kan je het met 1 magazijnman ook wel op zaterdag af.

Hoezo zou je het dan niet halen met de vulling? Karton weggooien is zo gepiept en als mensen daardoor hun vulnorm niet halen, dan zijn ze niet zo goed bezig..

Het is logisch dat er 2 mensen nodig zijn om te lossen, lijkt me sterk dat iemand in zijn eentje drie karren van een klep kan krijgen om die vervolgens in het magazijn te zetten en de volgende klep te lossen.
Oud 29-02-2008, 21:58
tonio
tonio is offline
Citaat:
Weet iemand wat je opzegtermijn is? (werk al bijna 2 jaar bij het kassateam, contract voor bepaalde tijd )
4 weken
Ja moet schriftelijk, zover als ik weet.
Oud 29-02-2008, 21:58
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik denk dat ik erachter ben schipper, bij onze AH (franchise) worden er geen toeslaguren betaald maar dit word geloof ik omgezet in vakantiedagen, waar je een bedrag voor krijgt. Zoiets werd mij uitgelegd door een collega
Dat wordt dan wel raar geregeld zeg
Oud 29-02-2008, 22:00
tonio
tonio is offline
Citaat:
Absurd gewoon, slaat helemaal nergens op.
En degene die dit beslist, zit zeker achterover op een stoel achter een bureautje.
Oud 29-02-2008, 22:12
Barcawinner
Barcawinner is offline
Een Verkoopmedewerker B bij de AH, 20 jaar oud, vanaf z'n 17e werkzaam bij de AH, beweerd dat hij €7,80 netto per uur verdiend bij de AH. Hij beweerd ook dat hij daar bovenop nog vakantiedagen en vakantiegeld krijgt. Kan dit, of zit hij gewoon te liegen dat 'ie barst?
Oud 29-02-2008, 23:16
Kreuzberg
Kreuzberg is offline
Citaat:
4 weken
Ja moet schriftelijk, zover als ik weet.
oke, en moet het ook nog voor de 1e van de maand of kan het ieder moment?
Oud 01-03-2008, 08:46
ikbenschipper1
Citaat:
Een Verkoopmedewerker B bij de AH, 20 jaar oud, vanaf z'n 17e werkzaam bij de AH, beweerd dat hij €7,80 netto per uur verdiend bij de AH. Hij beweerd ook dat hij daar bovenop nog vakantiedagen en vakantiegeld krijgt. Kan dit, of zit hij gewoon te liegen dat 'ie barst?
Hij zou volgens mij in de 6 euro moeten verdienen dus wel erg veel maar msschien veel toeslaguren enzo die die meerekend ) Dus brutoloon : aantal GEWERKTE uren = ...... Dat is over het algemeen hoger dan het uurloon.
Oud 01-03-2008, 10:32
tonio
tonio is offline
Citaat:
oke, en moet het ook nog voor de 1e van de maand of kan het ieder moment?
Volgens mij ieder moment, maar dat moet je ff overleggen met je teamleider of supermarktmanager.
Oud 02-03-2008, 16:17
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Wij hebben een 5,2 ofzo.... echt te erg... onze winkel is helemaal afgekraakt. Soms wel terrecht, soms niet terrecht. In ieder geval heb ik weinig te horen gekregen, onze afdeling (kassa) kwam er nl aardig goed vanaf..overal 6,5 voor behalve dan voor 3 in de rij kassa erbij en service kon iets beter. In ieder geval zie ik wel om mij heen dat iedereen ineens stapje extra doet!

ALleen zitten we in personeelscrisis. Missen nu twee fulltimers bij de kassa (vorige week weggegaan) en nu gaat er weer een weg en nog niets is opgevuld..dus mis je drie fulltimefuncties.
Oud 02-03-2008, 17:10
Skater13
Skater13 is offline
kunnen franchisers ook al zien wat voor cijfer ze hebben gehad?
Oud 02-03-2008, 19:02
kaasboer
kaasboer is offline
Citaat:
heb 4 weken geleden gewoon mondeling opgezegd bij me teamleider, vond het werk altijd wel relax hoor, alleen het AH beleid is te triest voor woorden.
Oud 02-03-2008, 19:04
kaasboer
kaasboer is offline
Citaat:
nooit te maken gehad met dit soort situatie's, weet wel dat ik me niet zo zou laten behandelen.
Oud 02-03-2008, 20:24
Skater13
Skater13 is offline
Ik snap je punt over het beleid wel.. bij ons loopt ook altijd alles in het honderd door slechte communicatie, slechte roosters, ga zo maar door.
Oud 03-03-2008, 18:44
Kreuzberg
Kreuzberg is offline
Citaat:
heb 4 weken geleden gewoon mondeling opgezegd bij me teamleider, vond het werk altijd wel relax hoor, alleen het AH beleid is te triest voor woorden.
Oke
het is inderdaad ook een van de redenen waarom ik nu weg wil, morgen ga ik ontslag nemen
Oud 03-03-2008, 22:43
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ooh er was gebak omdat we een top-omzet hadden.

Regels voor berichten