Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Vanavond bandjes checken in de stad en keihard bier zuipen (uuf?).
ik heb een chicknight met vriendinnetjes, mlijn gaat ook mee we zien je vast wel in shadrak???!!! geen bandjes kijken trouwens, .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
misschien worden we buren!
zet jij effe een bakkie pleur?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 16:42
idontcare
idontcare is offline
vandaag met een vriendinnetje oerlelijke skipakken bij iemand in gouda opgehaald, want we gaan de blits maken op wintersport. nouja, 1 dag dan want een hele week voor lul lopen gaat dan weer een beetje ver.

strakjes bij vrienden in den haag eten en wie weet daar na nog drankjes doen ergens. maar aangezien ik morgen om 9.15 in de sportschool moet zijn schat ik die kans niet zo hoog
Oud 28-02-2008, 17:20
Drez
Drez is offline
Ik had vandaag een presentatie, ieiee, maar het ging best okee. Nu heb ik geniaal voedsel in de oven, wat ik zo met mijn vriendje ga opeten, en straks naar stukafest .
Oud 28-02-2008, 19:51
STP
STP is offline
Citaat:
ik heb een chicknight met vriendinnetjes, mlijn gaat ook mee we zien je vast wel in shadrak???!!! geen bandjes kijken trouwens, .
Okay, change of plans. Ik ben dusdanig kapot dat ik verstandig ga zijn en vroeg m'n nest in duik! Morgen ook weer werken.
Oud 28-02-2008, 21:05
Verwijderd
Vandaag had ik een kutdag, en kreeg ik vier keer kutnieuws, dus ik stort me nu niet op de drank, maar ga wijselijk een opdracht voor school maken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 21:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg was het maar volgende week donderdag, dan wist ik zeker dat dennis de mol is
Oud 28-02-2008, 22:50
Verwijderd
Ik ging naar No Country For Old Men en dat was gaaf. Nu ben ik net thuis en eigenlijk wilde ik uit maar ik moet nog een recensie schrijven en morgen nog 'tig opdrachten maken en werkgroepen volgen en oppassen en opruimen. En van het weekend is het nog drukker. Was het maar vast maandag, dan kon ik tenminste uitrusten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 23:36
Broeder
Broeder is offline
Ik ervoer de donderdag als zeer verkwikkend.
Oud 29-02-2008, 11:07
capibara
capibara is offline
Gisteren een verjaardag, wat uiteraard uit de hand liep en nu zorgt voor een kater van bijbelse proporties. Vanavond lekker housen.
Oud 29-02-2008, 11:56
Verwijderd
Ik heb een godskolere kater en er staat me iets van bij dat ik toen ik thuiskwam nog met mijn ex gebeld heb, maar dat weet ik niet meer zeker en mijn telefoon doet raar. Verder was het hartstikke leuk natuurlijk, met overal bekenden en te grote glazen drank. Nu even opruimen en vanavond film + misschien uit met vriendinnetjes, olé.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 12:17
Luna
Luna is offline
gister had ik college en s'avonds een hospiteeravond bij ons thuis en we hebben een hele leuke nieuwe huisgenoot gevonden
Daarna kwam mn vriendje en die heb ik net uitgezwaaid want hij is op wintersport gegaan en ik ben wel een beetje jaloers want ik wil ook op vakantie maar moet aan school werken.
Oud 29-02-2008, 13:18
Touché
Touché is offline
Reverend: Een zekere forumbazin is een slet.
Oud 29-02-2008, 15:22
Verwijderd
ik ging gisteren schaatsen (L) daarna met een vriendinnetje gegeten bij de v&d en daarna highlights bij haar gemaakt. toen naar 2 andere vriendinnen gegaan, en daar hadden we een youtube party wat eigenlijk nergens op sloeg, maar wel gaaf was en daarna naar de stad gegaan en dat was ook leuk. leeeukkkk! vanavond met m'n vriendje eten en daarna eigenlijk geen idee.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 16:10
vilein
vilein is offline
Vandaag even bij mn oude werk geweest en nu krijg ik een telefoontje van het uitzendbureau dat ze misschien een hele gave baan hebben als webredacteur of iets. Zo tof. Nu snel mn spullen pakken en naar Nijmegen, waar het eten op tafel staat als ik thuis ben. goed geregeld!
Oud 29-02-2008, 16:52
idontcare
idontcare is offline
^ youtube feestjes zijn zo tof

vanavond waarschijnlijk naar de film met een vriendinnetje, maar volgens mij had ze dubbele afspraken dus nog maar even kijken. anders dvdtje kijken ofozo. morgen de hele dag werken en 's avonds uit eten bij een nieuwe tent in delft. lekkah wokkahhh
Oud 29-02-2008, 17:15
Verwijderd
Wtf is een youtubefeestje?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 17:20
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren bij een maat in amsterdam langs geweest en daar gezopen, gesmookt en blijven crashen. Vandaag terug naar Haarlem en even de stad in geweest om chille spullen in huis te halen. En net kreeg ik een heel leuk telefoontje en vanavond slaap ik bij chick in Breda. Dit gaat een mooi weekend worden!
Oud 29-02-2008, 17:23
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Wtf is een youtubefeestje?
gewoon dat je los gaat op youtube filmpjes/dansjes/liedjes e.d
Oud 29-02-2008, 17:32
Verwijderd
Oh haha, heeft dat tegenwoordig een naam. Okay, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 02:02
Verwijderd
Ik dacht vanavond 'ik ga niet uit', dus ging ik in de kroeg zitten met mijn lieve vriendinnetje en een ex maar uiteindelijk werd het te laat en teveel drank. Mijn lovah was er ook en we hebben een date? Nu verward en slapen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 03:15
Cesar
Cesar is offline
Vandaag en morgen even op zoek naar mooie filmposters voor in mijn kamer. Ik hoop dat het mooi weer wordt zodat ik lekker wat kan lezen in het vondelpark. Veder niet echt grote plannen. Vandaag was/wordt een fijne fijne dag. Zo slapen, eerst nog wat muziek afluisteren
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 07:28
STP
STP is offline
Vanavond voor 't eerst in m'n leven naar Balkan Beats geweest. Band vond ik vrij weinig aan, zeer matig. Dj's daarentegen waren supertof! Goed gefeest met m'n vrienden. Daarna heerlijk afteren met de hele club onder het genot van Radio NL (holadiejeee holadiejooo) en gezellig
Oud 01-03-2008, 11:16
Verwijderd
Gisteren een relaxede dag gehad, bij een vriend thuis gechilled met andere matties, muziek gemaakt daar en dat was ook nice. Toen de laatste bus naar huis gepakt en ik was fucking stoned. Aangekomen op het station moest ik in dat tering weertje ook nog eens naar huis fietsen gvd. Ik had het gevoel dat ik nooit meer vooruit zou komen door die wind Uiteindelijk toch thuis aangekomen en ging ik een hele gekke film kijken die op tv was, met mijn spaanse god. Paar keer in slaap gevallen en rond een uur of 4 toch maar echt gaan slapen. Uitgeslapen en nu ben ik huiswerk aan het maken want dat moet even snel gebeuren, want morgen en overmorgen geen tijd voor school. Verder ga ik vandaag heel mn kamer uit elkaar timmeren want morgen ga ik verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:23
malle pietje
malle pietje is offline
Gisteren There Will Be Blood gezien met de homies, topfilm Daarna nog even wat gedronken in de stad, en toen ben ik maar vroeg naar huis gegaan, want vanochtend weer werken. Nu ga ik weer even aan de studie, maar vanavond relaxt Sopranos marathon checken met een vriend.
Oud 01-03-2008, 12:56
Verwijderd
Haarlem is niet klaar voor Electro, bitches snappen het niet. Kavinsky is een held maar kreeg niet de waardering die hij verdient.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 12:58
STP
STP is offline
Oei, dat klinkt niet best ouwe. Hoe schat je de kansen in voor Donovan en Lektroluv in Patronaat? Anders verpats ik m'n kaartjes maar weer...
Oud 01-03-2008, 13:04
Verwijderd
Ik zeg verpatsen. Je wil niet uit Groningen komen met de kans op een grote deceptie, zonde van je tijd en geld.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 13:10
STP
STP is offline
Hmm, het is dat m'n beste vriend sinds kort om de hoek woont bij Patronaat en ik heb gelijk kan combineren met een bezoekje aan hem met z'n nieuwe crib. Ik ga het er gewoon op wagen, uiteindelijk vermaak ik me zelfs in m'n eentje nog wel...
Oud 01-03-2008, 13:12
vilein
vilein is offline
Gisteren leuk bij een vriend gezeten tot laat en toen moest ik terugfietsen en dat was draama want het regende echt, ntd. Nu ga ik sushi maken met mn mama en vanavond de stad in. Lekker ouderwets kansloos zuipen in de kroeg.
Oud 01-03-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hmm, het is dat m'n beste vriend sinds kort om de hoek woont bij Patronaat en ik heb gelijk kan combineren met een bezoekje aan hem met z'n nieuwe crib. Ik ga het er gewoon op wagen, uiteindelijk vermaak ik me zelfs in m'n eentje nog wel...
Kijk dat is een ander verhaal, dan kan je dat feestje idd net zo goed mee pakken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:08
Verwijderd
ik ben weer vrijgezel, eigen schuld dikke bult. één of andere jongen die ik ken probeert me te laaien op msn, maar ik hoef hem niet. ik zorg nu voor de ene afknapper na de andere, mooi mannn. vanavond eten met m'n ex en daarna uit met vrienden. nu iets doen voor school, want ik heb de deadline met m'n projectgroepje al 2 keer gemist. nu MOET ik dus wel, jammer is dat altijd.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:40
Electriq
Electriq is offline
Aw kut zeg

Ik heb de hele dag nog geen hol gedaan behalve post laten doorsturen naar mn nwe huis en vanavond ga ik/gaan we proberen zelf mosselen klaar te maken Maandag een sollicitatiegesprek, ik ben benieuwd.
Oud 01-03-2008, 15:24
Broeder
Broeder is offline
O! Mijn toekomstige bron van huis-, tuin- en keukengenot met 17" scherm is in plaats van de 26e vandaag al verstuurd. Nu alleen nog hopen dat UPS de goede deurbel weet te vinden en mijn gelukzalige leven kan aanvangen.
Oud 01-03-2008, 16:17
Verwijderd
ik kom net terug uit de alpen en echt wtf ik heb een nieuwe liefde, snowboarden <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 18:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister na m'n werk naar Dordt gegaan, want er was gratis ska in bibelot. Mark Foggo was wel leuk, de rest van de 'dansavond' viel zwaar tegen, dansvloer was bijna uitgestorven, waardoor we weer vroeg naar huis gingen. Dáchten we. Vanaf R'dam reden geen treinen naar Leiden, dus wij naar Den Haag HS. Daar vandaan gingen ook geen treinen, dus moesten we met windkracht 10 lopen naar DH Centraal. Omdat alle ingangen dicht waren de trein net gemist waardoor we weer een uur moesten wachten gvd.
En ik had nog bijna ruzie met een ontiechelijke bral bal bij de Burger King, omdat hij vond dat er maar speciaal voor hem een kassa opengegooid moest worden en zei over de (chinese?) medewerker 'omg, je bent zeker net gepromoveerd van de loempia tent ofzo'. Gadver, ik HAAT dat soort mensen.
Maar goed, verder was het wel gezellig en ik lag dus laat in m'n nest en ging net maar richting oma en ben nu bij m'n ouders, want zij mogen m'n was doen haha.
Oud 01-03-2008, 18:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb besloten dat ik me maar op een nieuwe jongen moet storten. of jongens.
ja.
Oud 01-03-2008, 19:13
ZerO
ZerO is offline
Ik heb toffe Puma's van mijn mutti gekregen en vanavond ga ik ze in de Effenaar showen
Oud 01-03-2008, 19:27
llell
llell is offline
net terug van een weekje wintersport, en ben mn hart alweer aan het ophalen op dit vreselijke forum
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:31
STP
STP is offline
Citaat:
ik heb besloten dat ik me maar op een nieuw meisje moet storten. of meisjes.
ja.
Oud 01-03-2008, 22:14
Luna
Luna is offline
^dat gaat ook snel?

ot: gewerkt vanochtend, daarna geshopt, vette zonnebril&ondergoed gekocht, boodschappeng edaan&gekookt met huisgenootje, gegeten en op de bank gechillt. Net een fotoshoot met Artis de partis gehad en straks gaan we naar altitude7 in de helling
Oud 02-03-2008, 00:40
Verwijderd
Citaat:
^dat gaat ook snel?

ot: gewerkt vanochtend, daarna geshopt, vette zonnebril&ondergoed gekocht, boodschappeng edaan&gekookt met huisgenootje, gegeten en op de bank gechillt. Net een fotoshoot met Artis de partis gehad en straks gaan we naar altitude7 in de helling
De photoshoot, wat gebeurt daar mee?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 00:45
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
.
+1
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 02:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
na een avondje drinken&blowen ga ik nu maar eens slapen...enige vervelende is dat ik dat al een aantal dagen nu niet kan dus de druk is erg hoog..hoe zeg je dat? ligt hoog, is hoog..
Oud 02-03-2008, 02:35
Verwijderd
Zo. Ik had een feestje van een meisje dat bij tien ufjes woont. Reuzeleuk. We dronken wodka cola, tot ikzo verstandigwas om de bus naar huis te nemen want ik moet morgen gewoon weer van twalf tot acht werken. Diehard. Nu slapen. Yes.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 04:29
STP
STP is offline
Citaat:
^dat gaat ook snel?
Ja, I know... Het was heel leuk, maar ze is te schuw ofzo. Tegenover m'n vrienden niet bijzonder sociaal. En laat dat nou net iets behoorlijk belangrijks in m'n leven zijn...

OT: Lekker uit eten geweest met paps en mams die net terug zijn van vakantie. Vannacht draaien, de dnb en electro gingen er weer in als zoete koek! Nu maar eens slapen!
Oud 02-03-2008, 09:09
Verwijderd
Gisteren heel de dag bezig geweest samen met mijn sis, met mijn spullen inpakken en meubels uit elkaar halen want vandaag is dan eindelijk de dag dat ik uit huis ga yess. Over halfuurtje/uurtje komt de pa van van een vriendin en zij een handje helpen want die pa heeft een busje van werk dus dat is reuze handig, word een productief dagje
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 11:50
Luna
Luna is offline
Citaat:
De photoshoot, wat gebeurt daar mee?
die is prive
Oud 02-03-2008, 11:51
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ja, I know... Het was heel leuk, maar ze is te schuw ofzo. Tegenover m'n vrienden niet bijzonder sociaal. En laat dat nou net iets behoorlijk belangrijks in m'n leven zijn...
hmja begrijpelijk, dat moet wel samengaan!

ik ben net wakker en heb gedoucht en ga maar eens ontbijten want straks moet ik werken
Oud 02-03-2008, 12:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Haarlem is niet klaar voor Electro, bitches snappen het niet. Kavinsky is een held maar kreeg niet de waardering die hij verdient.
En terecht, baggermuzak.

Weekend in Breda gezeten met chick. Gisteravond laat thuis aangekomen en naar de kanker gegaan met huisgenoot, bier en vetttee muziek. Dik weekend gehad en morgen werken alsof het joodse volk er van af hangt!
Reageren

Regels voor berichten