Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat boek wilde ik ook voornamelijk hebben omdat ik dan kan lachen. En omdat 'ie vijftig cent bij de kringloopzaak was. Een kringloopzaak die de winst doneert aan een goed doel nota bene, dus het is ook vrij grappig dat L. Ronnetje indirect geld weggeeft. ![]() [edit] Ik zie net dat ik dus per ongeluk Dianetics gekocht heb, het boek waar het hele Scientology-gebeuren mee begonnen is. Wat gaaf, ik had nog niet eens op de titel gelet. Deze stond dus al heel lang in m'n lijstje van beruchte boeken die ik wilde hebben, samen met dingen als de Kamasoetra en Mein Kampf. Ha, interessaaaaant. Laatst gewijzigd op 01-03-2008 om 03:00. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die demonstratie ook gezien laatst en vandaag zag ik toevallig die link op een blaadje dichtbij de kerk. Maarja ik heb niet echt last van ze dus ik zal nooit demonstreren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij hebt die lui dus in het echt meegemaakt? ![]() Ik heb dat boek trouwens net opengeslagen en toen bleek dat er een voucher in zit voor een gratis persoonlijkheidstest. :') Dat ding hoort bij het boek en zit er dus aan vast. Er staat op: 'U hoeft geen postzegel te plakken - die nemen wij voor onze rekening.' KA-TJING! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer het een keertje uit zou ik zeggen. (Ik blijk stiekem ook van Scientology te zijn: complot !) Edit: Ik lees net dat de test in je boek zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als we dan toch bezig zijn onze scenepoints te uppen, net aangeschaft:
> Moving Units - Expert Off Course 12" [Three One G / THREE ONE G 28] EUR 6.00 > Thermals, The - More Parts Per Million LP [Sub Pop / SP622] EUR 8.00 > Xiu Xiu & Grouper - Creepshow (limited) 12" [Release The Bats / RTB 024] > EUR 7.00 > Pretty Girls Make Graves - Good Health CD [Matador] EUR 6.00 > Thermals, The - No Culture Icons 7" [Sub Pop] EUR 10.00 > Shins, The - Phantom Limb 7" [Sub Pop] EUR 3.00 > Test Icicles - What's YOur Damage 7" [Domino] EUR 3.00 > Thermals, The - Pillar of Salt 7" [SUb Pop] EUR 3.00
|
blauw jurkje
zwart jurkje met knoopjes skinny jeanz rode nineties oorbellen in de vorm van een hart ![]() undies rood tasje in de vorm van een hart edinburgh topshop huzzah . ![]() oh edit ![]() ook nog die op het vliegveld <3
Laatst gewijzigd op 05-03-2008 om 14:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: dvds: How to get rid of the others, Hukkle, La vie en rose, Gegen die wand, Spring, summer, fall, winter and... spring. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: dvd red dragon en dvd hannibal. ik kon mijn grote vriend hopkins niet laten liggen. 5 euro per stuk!
||
Citaat:
OT: Internetmogelijkheden op mijn werk blijken een goede oplossing om de tijd mee door te komen. ![]()
||
Citaat:
@ botulismf: oh yeahh dat vind ik tof. nou krijg jij morgen een mooi shirt van teh Villa volta van me ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oh ja ik heb nieuw een schildersdoek en ik heb een nieuw paspoort aangevraagd en die is volgende week woensdag af.
||
![]() |
Citaat:
Red Dragon vond ik sowieso weinig aan. Check Manhunter maar eens, als je 'm ergens kan vinden. Echt een aanrader imho. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja, Red Dragon heeft de hele volgorde een beetje verpest. http://www.imdb.com/title/tt0091474/
|
![]() |
|
![]() |
ik heb nieuw cadeautjes voor een vriend:
- 3 zwarte koffie kopjes met witte binnenkant + 3 bijpassende schoteltjes met wit rondje er in - een bijpassend zwart bakje met weer witte binnenkant om mokkaboontjes voor bij de koffie in te doen! - mokkaboontjes dus, vanzelfsprekend - 3 koffielepeltjes verder kocht ik gisteren een boek voor mn vriendje en vandaag een ranzig broodje bij de hema en verse frambozen, bakje voor 1 euro ![]()
Laatst gewijzigd op 06-03-2008 om 12:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Teringtyfustakketopic Verwijderd | 500 | 28-03-2006 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |