Advertentie | |
|
14-03-2008, 22:02 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o Jonger dan 15 o 15 tot 25 jaar o Ouder dan 25 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer o Ik studeer en heb een bijbaan o Ik werk parttime o Ik werk fulltime o Ik heb op het moment geen werk 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan o Anders, namelijk……………………………… 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o ELLE o ELLE girl o Cosmopolitan o Cosmo girl o Vogue o Avantgarde o Glamour o Glossy o Prive o Hitkrant o Weekend o Girlz ! o Story o Beau monde o Celebrity o Panorama o Grazia o Revu o Anders, namelijk ………………………………… 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o CSI o Desperate housewives o The O.C. o Goede tijden, slechte tijden o Onderweg naar morgen o The bold and the beautiful o De wereld draait door o Idols o Dharma & Greg o As the World turns o Beauty & de nerd o Gilmore girls o Charmed o Friends o The nanny o Frasier o Het nieuws o Sport o RTL Boulevard o De gouden kooi o Anders, namelijk ………………………… 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup AA of A o Cup B of C o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 o Omvang 80 tot 85 o Omvang 90 of groter 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Livera o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) o H&M o Lingerie speciaalzaken voor grote cupmaten o Via internet o Anders, namelijk…………………………… 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand o 2-3 keer per maand o 4-5 keer per maand o Meer dan 5 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 0 - < 10 euro o 10 - < 20 euro o 20 - < 30 euro o 30 - < 40 euro o 40 - < 50 euro o 50 - < 60 euro o 60 - < 70 euro o 70 - < 80 euro o 80 - < 90 euro o 90 - < 100 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen o Ja, in mijn maat zijn er geen leuke modellen o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus o Ja, ik vind niet snel een bh met een fijne pasvorm 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh zonder beugel o Bh met beugel niet voorgevormd o Bh met beugel voorgevormd o Push-up bh o Strapless bh o Sport bh o Minimiser o Bustier o Geen bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja o Nee, maar ik zou het wel moeten doen o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o Tanga o String o Heupslip/hipster o Bikinislip o Tailleslip o Rioslip o Boxer o Jazzpant o Slip met pijp 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 0 tot € 10 o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 o € 30 tot € 40 o € 40 of meer 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Laag segment (Zeeman, Hans Textiel) o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) o Nee, niet belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy Basic |
15-03-2008, 11:57 | |
M'n vrouw heeft geen account hier, dus ik vul'm even voor haar in.
1. Wat is uw leeftijd ? o Ouder dan 25 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik werk parttime 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Anders, namelijk lezen en films kijken 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Glossy 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o CSI o Dharma & Greg o Gilmore girls o Charmed o The nanny o Anders, namelijk veel britse series op de BBC 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 90 of groter 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Lingerie speciaalzaken voor grote cupmaten 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 40 - < 50 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel niet voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja 16. Wat draagt u het liefst ? o Heupslip/hipster o Rioslip 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 40 of meer 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Basic |
16-03-2008, 10:39 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer en heb een bijbaan 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Cosmopolitan o Cosmo girl o Prive o Story o Revu 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o The O.C. 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup B of C (soms D, ligt er aan hoe die uitvalt) 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) o H&M 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 30 - < 40 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja 16. Wat draagt u het liefst ? o Tanga o Heupslip/hipster 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 20 tot € 30 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy (speciale gelegenheden) |
16-03-2008, 14:49 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o Jonger dan 15 o 15 tot 25 jaar o Ouder dan 25 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer o Ik studeer en heb een bijbaan o Ik werk parttime o Ik werk fulltime o Ik heb op het moment geen werk 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan o Anders, namelijk……………………………… 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o ELLE o ELLE girl o Cosmopolitan o Cosmo girl o Vogue o Avantgarde o Glamour o Glossy o Prive o Hitkrant o Weekend o Girlz ! o Story o Beau monde o Celebrity o Panorama o Grazia o Revu o Anders, namelijk ………………………………… 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o CSI o Desperate housewives o The O.C. o Goede tijden, slechte tijden o Onderweg naar morgen o The bold and the beautiful o De wereld draait door o Idols o Dharma & Greg o As the World turns o Beauty & de nerd o Gilmore girls o Charmed o Friends o The nanny o Frasier o Het nieuws o Sport o RTL Boulevard o De gouden kooi o Anders, namelijk Law & Order ………………………… 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup AA of A o Cup B of C o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 o Omvang 80 tot 85 o Omvang 90 of groter 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Livera o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) o H&M o Lingerie speciaalzaken voor grote cupmaten o Via internet o Anders, namelijk…………………………… 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand o 2-3 keer per maand o 4-5 keer per maand o Meer dan 5 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 0 - < 10 euro o 10 - < 20 euro o 20 - < 30 euro o 30 - < 40 euro o 40 - < 50 euro o 50 - < 60 euro o 60 - < 70 euro o 70 - < 80 euro o 80 - < 90 euro o 90 - < 100 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen o Ja, in mijn maat zijn er geen leuke modellen o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus o Ja, ik vind niet snel een bh met een fijne pasvorm 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh zonder beugel o Bh met beugel niet voorgevormd o Bh met beugel voorgevormd o Push-up bh o Strapless bh o Sport bh o Minimiser o Bustier o Geen bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja o Nee, maar ik zou het wel moeten doen o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o Tanga o String o Heupslip/hipster o Bikinislip o Tailleslip o Rioslip o Boxer o Jazzpant o Slip met pijp 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 0 tot € 10 o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 o € 30 tot € 40 o € 40 of meer 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Laag segment (Zeeman, Hans Textiel) o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) o Nee, niet belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy Basic |
16-03-2008, 23:03 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o Jonger dan 15 o 15 tot 25 jaar o Ouder dan 25 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer o Ik studeer en heb een bijbaan o Ik werk parttime o Ik werk fulltime o Ik heb op het moment geen werk 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan o Anders, namelijk……………………………… 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o ELLE o ELLE girl o Cosmopolitan o Cosmo girl o Vogue o Avantgarde o Glamour o Glossy o Prive o Hitkrant o Weekend o Girlz ! o Story o Beau monde o Celebrity o Panorama o Grazia o Revu o Anders, namelijk ………………………………… happinez, identity matters 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o CSI o Desperate housewives o The O.C. o Goede tijden, slechte tijden o Onderweg naar morgen o The bold and the beautiful o De wereld draait door o Idols o Dharma & Greg o As the World turns o Beauty & de nerd o Gilmore girls o Charmed o Friends o The nanny o Frasier o Het nieuws o Sport o RTL Boulevard o De gouden kooi o Anders, namelijk ………………………… king of queens 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup AA of A o Cup B of C o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 o Omvang 80 tot 85 o Omvang 90 of groter 8. Waar koopt u uw lingerie ? Hunkemöller o Livera o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) o H&M o Lingerie speciaalzaken voor grote cupmaten o Via internet o Anders, namelijk…………………………… 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand o 2-3 keer per maand o 4-5 keer per maand o Meer dan 5 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 0 - < 10 euro o 10 - < 20 euro o 20 - < 30 euro o 30 - < 40 euro o 40 - < 50 euro o 50 - < 60 euro o 60 - < 70 euro o 70 - < 80 euro o 80 - < 90 euro o 90 - < 100 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen o Ja, in mijn maat zijn er geen leuke modellen o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus o Ja, ik vind niet snel een bh met een fijne pasvorm 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh zonder beugel o Bh met beugel niet voorgevormd o Bh met beugel voorgevormd o Push-up bh o Strapless bh o Sport bh o Minimiser o Bustier o Geen bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja o Nee, maar ik zou het wel moeten doen o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o Tanga o String o Heupslip/hipster o Bikinislip o Tailleslip o Rioslip o Boxer o Jazzpant o Slip met pijp 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 0 tot € 10 o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 o € 30 tot € 40 o € 40 of meer 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Laag segment (Zeeman, Hans Textiel) o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) o Nee, niet belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy Basic |
18-03-2008, 12:53 | |
Verwijderd
|
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer en heb een bijbaan 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan o Anders, namelijk lezen, tekenen, schrijven, wandelen, film kijken, etc, etc, etc 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Cosmopolitan o Anders, namelijk eh... psychologie magazine, quest, ...pfff wat ik tegenkom bij mensen eigenlijk 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o Idols o Gilmore girls o Anders, namelijk Torchwood!! Buffy, Grey's Anatomy, Men In Trees, eh... 6. Welke cupmaat heeft u ? o Anders, namelijk soms A, soms B 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Livera 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 0 - < 10 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Ja, ik vind niet snel een bh met een fijne pasvorm 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel niet voorgevormd o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Anders, namelijk allebei. Ik koop geen bh als die niet lekker zit EN mooi is 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja, soms 16. Wat draagt u het liefst ? o Heupslip/hipster o Boxer 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Anders, namelijk een beetje belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy |
18-03-2008, 20:45 | |
Verwijderd
|
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Samenzijn met vrienden o Anders, namelijk; lezen, film kijken, etc. 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Cosmopolitan o Cosmo girl o Glossy o Girlz ! o Anders, namelijk Psychologie Magazine 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o Het nieuws 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup B of C 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 10 - < 20 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o Heupslip/hipster 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy [/B][/B][/B] |
19-03-2008, 17:00 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer en heb een bijbaan(bij de Hunkemöller ) 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Uitgaan 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o ELLE girl o Cosmo girl 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Beauty & de nerd 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup B of C 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o H&M 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 2-3 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 30 - < 40 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Push-up bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o String o Boxer 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy |
Advertentie |
|
20-03-2008, 19:17 | |
Verwijderd
|
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten 4. Welke tijdschriften leest u ? o Anders, namelijk MIND Magazine, Quest 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? o CSI o De wereld draait door o Gilmore girls o Charmed 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup AA of A 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 80 tot 85 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 10 - < 20 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Ja, in mijn maat zijn er geen leuke modellen o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o Boxer 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Hip & Trendy Basic |
21-03-2008, 19:11 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer en heb een bijbaan 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Anders, namelijk gamen, muziek luisteren, lezen 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Avantgarde o Revu 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o CSI o Anders, namelijk ANTM, HNTM 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup B of C 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Livera o H&M 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 10 - < 20 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set o Vaak alleen een bh of alleen een slip (Dat is eigenlijk verschillend) 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd o Push-up bh o Sport bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja (soms) 16. Wat draagt u het liefst ? o String 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 20 tot € 30 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Hip & Trendy Basic
04-04-2008, 18:06 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Cosmopolitan o Cosmo girl o Glossy o Prive o Hitkrant o Girlz ! 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Desperate housewives o The O.C. o De wereld draait door o As the World turns o Beauty & de nerd o Gilmore girls o Sport o De gouden kooi 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 80 tot 85 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o H&M 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 2-3 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 30 - < 40 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Ja, in mijn maat zijn er geen leuke modellen o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee, maar ik zou het wel moeten doen 16. Wat draagt u het liefst ? o Heupslip/hipster 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy |
04-04-2008, 21:14 | |
Verwijderd
|
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer en heb een bijbaan 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Uitgaan o Anders, namelijk bank hangen met de tv aan 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Anders, namelijk Yes, Flair... 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o CSI o Desperate housewives o De wereld draait door o Dharma & Greg o Gilmore girls o Friends o The nanny o Frasier o Het nieuws o Sport o RTL Boulevard o De gouden kooi o Anders, namelijk programma's op Discovery, MTV etc 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup B of C 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 80 tot 85 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Livera o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) o H&M o Via internet 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 0 - < 10 euro o 10 - < 20 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee, maar ik zou het wel moeten doen 16. Wat draagt u het liefst ? o String 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy |
07-04-2008, 09:40 | |
Verwijderd
|
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Samenzijn met vrienden o Sporten o Anders, namelijk bij familie op bezoek gaan 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o Anders, namelijk humo, maar da's ook zelden hoor 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Anders, namelijk ik kijk geen tv, tenzij in het weekend eens naar een politie-/detectivereeks of een film 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup B of C 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 10 - < 20 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh met beugel voorgevormd 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o String 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 (ongeveer twintig euro eigenlijk, soms een paar euro meer of minder) 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Basic |
07-04-2008, 19:22 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o 15 tot 25 jaar 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer en heb een bijbaan 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o ELLE o ELLE girl o Cosmopolitan o Cosmo girl o Vogue o Avantgarde o Glamour o Glossy o Prive o Hitkrant o Weekend o Girlz ! o Story o Beau monde 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o CSI o Desperate housewives o The O.C. o Goede tijden, slechte tijden o Onderweg naar morgen o The bold and the beautiful o De wereld draait door o Idols o Dharma & Greg o As the World turns o Beauty & de nerd o Gilmore girls o Charmed o Friends o The nanny o Frasier o Het nieuws o Sport o RTL Boulevard o De gouden kooi o Anders, namelijk 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 90 of groter 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o Meer dan 5 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 90 - < 100 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Ja, ik vind niet snel een bh met een fijne pasvorm 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Strapless bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o String 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 40 of meer 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Verleidelijk & Sexy
09-04-2008, 16:19 | |
1. Wat is uw leeftijd ?
o Jonger dan 15 o 15 tot 25 jaar o Ouder dan 25 2. Wat doet u in het dagelijks leven ? o Ik studeer o Ik studeer en heb een bijbaan o Ik werk parttime o Ik werk fulltime o Ik heb op het moment geen werk 3. Wat doet u het liefst in uw vrije tijd ? (meerdere antwoorden mogelijk) o Winkelen o Samenzijn met vrienden o Sporten o Uitgaan o Anders, namelijk……………………………… 4. Welke tijdschriften leest u ? ( Meerdere antwoorden mogelijk) o ELLE o ELLE girl o Cosmopolitan o Cosmo girl o Vogue o Avantgarde o Glamour o Glossy o Prive o Hitkrant o Weekend o Girlz ! o Story o Beau monde o Celebrity o Panorama o Grazia o Revu o Anders, namelijk ………………………………… 5. Welke tv-programma’s kijkt u ? (Meerdere antwoorden mogelijk) o Boer zoekt vrouw o CSI o Desperate housewives o The O.C. o Goede tijden, slechte tijden o Onderweg naar morgen o The bold and the beautiful o De wereld draait door o Idols o Dharma & Greg o As the World turns o Beauty & de nerd o Gilmore girls o Charmed o Friends o The nanny o Frasier o Het nieuws o Sport o RTL Boulevard o De gouden kooi o Anders, namelijk …………………………House 6. Welke cupmaat heeft u ? o Cup AA of A o Cup B of C o Cup D of groter 7. Welke omvang heeft u ? o Omvang 70 tot 75 o Omvang 80 tot 85 o Omvang 90 of groter 8. Waar koopt u uw lingerie ? o Hunkemöller o Livera o Warenhuis (V&D, Bijenkorf) o H&M o Lingerie speciaalzaken voor grote cupmaten o Via internet o Anders, namelijk…………………………… 9. Hoe vaak koopt u lingerie per maand ? o 0-1 keer per maand o 2-3 keer per maand o 4-5 keer per maand o Meer dan 5 keer per maand 10. Welk bedrag besteed u per maand aan lingerie ? o 0 - < 10 euro o 10 - < 20 euro o 20 - < 30 euro o 30 - < 40 euro o 40 - < 50 euro o 50 - < 60 euro o 60 - < 70 euro o 70 - < 80 euro o 80 - < 90 euro o 90 - < 100 euro 11. Heeft u problemen met het vinden van de juiste bh ? o Nee, geen problemen o Ja, in mijn maat zijn er geen leuke modellen o Ja, in mijn maat is er maar weinig keus o Ja, ik vind niet snel een bh met een fijne pasvorm 12. Hoe koopt u uw lingerie ? o Altijd als een set o Vaak alleen een bh of alleen een slip 13. Welke bh draagt u het liefst ? o Bh zonder beugel o Bh met beugel niet voorgevormd o Bh met beugel voorgevormd o Push-up bh o Strapless bh o Sport bh o Minimiser o Bustier o Geen bh 14. Wat vind u belangrijker als u een bh koopt ? o Uiterlijk o Pasvorm 15. Vraagt u om advies in de winkels over uw cupmaat ? o Ja o Nee, maar ik zou het wel moeten doen o Nee 16. Wat draagt u het liefst ? o Tanga o String o Heupslip/hipster o Bikinislip o Tailleslip o Rioslip o Boxer o Jazzpant o Slip met pijp 17. Welk bedrag besteedt u gemiddeld aan een bh ? o € 0 tot € 10 o € 10 tot € 20 o € 20 tot € 30 o € 30 tot € 40 o € 40 of meer 18. In welk prijssegment koopt u meestal uw lingerie ? o Laag segment (Zeeman, Hans Textiel) o Midden segment (H&M, Livera, Hunkemöller) o Hoog segment (Bijenkorf, Merkenwinkels) 19. Vindt u lingerie belangrijk ? o Ja, erg belangrijk o Soms, alleen bij bijzondere gelegenheden (huwelijksnacht) o Nee, niet belangrijk 20. Hoe moet uw lingerie eruit zien ? Romantisch Verleidelijk & Sexy Hip & Trendy Basic |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 18:28 |