Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb sinds vanmorgen echt een fucking pijn in mn knie en ik kan nauwelijks meer lopen maar ik heb geen idee waar het van komt
![]() Zo deed ik er een half uur over om naar de bioscoop te komen die op 100 meter afstand is waar ik de film Paris (Cédric Klapisch) gezien, echt gaaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
pm botulismf ![]()
|
ohja ontopic, ik was gisteren naar een drum&bassfeestje in het landbouwbelang en mijn opgekropte frustraties van de afgelopen maand kwamen er uit in de vorm van weetikveelwat, ik heb de hele avond alleen maar de vloer bekeken. en nu heb ik spierpijn dus als het goed is het ik ook nog bewegingen gemaakt enzo.
|
Verwijderd
|
vandaag verjaardag gevierd van de oma van m'n vriend: met ongeveer 70 familieleden naar sexbierum city, naar ballorig en eeuhh een nemo maar dan in het klein. de ballenbak was een waar succes, en de rest ook eigenlijk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ja ik was eerst van plan me te bezatten maar ik vind agressief om me heen maaien en stampen eigenlijk leuker dan zat zijn. maar ik denk dat een hele hoop omstanders dachten dat ik flink aan de drugs/drank zat dus het enige verschil zat in mijn hoofd.
|
binge drinking op een verjaarspartijtje in het pittoreske brabant en ik betrapte mijzelf vandaag in de trein terug naar mn woonstek zowaar enig sentiment voor down under
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag kk hard uitgeslapen, dat had ik echt nodig, wat slaap inhalen kan nooit kwaad heuj. Heb heel de middag vrij nutteloos achter de computer gezeten, wat gestofzuigd en later nog een douche genomen. Na het avond eten kwam er bezoek en hebben we een filmpje gekeken en dat was zeker leuk. Ehrr nja mn bezoek is net weg en nu ga ik even een soepje fixen want heb weer last van mn avondvreetkick
![]() |
![]() |
|
Vrijdag in Den Haag geweest met de band, leuk showtje. Daarna keiharde afterparty met Dr. Lektroluv in Paard. Ging goed los, mooi feestje! Geslapen in Leiden, daarna naar een vriend in Haarlem.
Samen met die vriend naar Groningen gegaan. Op een feestje draaien hij mc'en. Halverwege de set lag hij met z'n lamme bek te slapen achter de dj-booth op het podium. Om drie uur wilden we nog naar een ander (minimal) feestje. Eerst moest hij een joint draaien in de auto, lekker warm. Dude vond het leuk om als een debiel bekken te trekken vlakbij de voorruit, gelukkig klapte hij er tegenaan en mist hij nu zo'n beetje z'n halve voortand. Eenmaal aangekomen bij het feestje trok ik het dusdanig slecht dat ik -na entree te betalen- bij het eerste zitvlak neerplofte en binnen tien minuten naar buiten strompelde. Aldaar heb ik in mijn prachtige outfit, als een zwerver in de steeg gelegen. Misschien tijdens m'n set toch niet zoveel moeten drinken. Uiteindelijk heeft een vriendin van me een taxi voor ons laten komen. M'n beste vriend, ik zie 'm véél te weinig, maar mijn god wat een prachtkerel is 't! ![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 14:26. |
![]() |
|
Net onze katten naar de dierenarts gebracht en nu nog wakkerder worden en straks naar Amsterdam. Daarna weer naar Utrecht en dan de katten weer ophalen en s'avonds school doen. Wat een maandag.
|
Verwijderd
|
in groningen was er een lek in de waterleiding, iedereen zonder water. nu is er vet paniek overal, school dicht, supermarktflessenwater uitverkocht, overal file's and all. mooi man, één nacht + wat uurtjes in de ochtend zonder water en niemand schijnt meer normaal te kunnen functioneren.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
net had ik een orienterend sollicitatiegesprek bij de kaakchirurgie in het onze lieve vrouwe gasthuis en als ik in juni 2 weken fulltime ingewerkt kan worden mag ik polikliniekassistent worden en mag ik dus assisteren bij operaties, dope
![]() nu ga ik t-onderwijs maken en daarna met een mate appeltaart eten bij winkel als het tenminste niet zo druk is, want er is wel noordermarkt natuurlijk. daarna cadeautjes kopen en naar de film denk ik zo.
|
Nou ik was zaterdag met tonsillitis dus op een kraakfeest met intense muziek en de Spanjaard in mij was te moe om te dansen maar toen zei de Nederlander in mij 'fuk jou' en ging ik toch als een zot dansen. En het was een zeer geslaagde avond, met aardappelsmileys om vier uur 's nachts. Yes.
En toen gisteren was ik naar Heerlen want hetbandjevanmijnbroertje moest optreden in de schouwburg en dat werd opgenomen en er was 30 man publiek ofzo haha maar het geluid was wel echt fantastisch en het optimus prime-masker van mijn broer maakte weer de blitz. En toen ben ik met eerdergenoemde broer en de drummer van de band achterin het bandbusje en zittend op een gitaarkist terug naar Maastricht gereden, ondertussen lurkend aan een joint en meezingend met Midlake op de laptop. En nu moet ik gaan werken en daar heb ik niet zo'n zin in maar het is maar voor 4 uurtjes dus dat moet nog wel lukken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb me vanwege het weer terug getrokken op mijn lees fauteuil met een dekentje en hete koffie en nou is mn boek uit en moet ik eigenlijk naar buiten voor wat dingen maar ik denk dat ik dat nog even uit stel en begin aan een volgend boek
![]()
|
Ik ben druk bezig met het schrijven van een plan van aanpak voor mijn afstudeerproject en ik sterf van de honger maar ik had vanochtend geen zin/tijd om broodjes mee te nemen en nou wilde ik even naar buiten om mijn maag te vullen maaarrrrrrrrr het regent
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ot: was ik heel even naar college, maar toen moesten we weg omdat er geen water was. Alsof je water nodig hebt bij statistiek ![]() Nu naar vriendinnetje in haar nieuwe cribje en dan Disney triviant spelen ![]()
||
Citaat:
oh nu snap ik hoe ze aan die naam komen, ik heb nog steeds spierpijn vandaag begon ik aan twee identieke schilderijen van the mars volta maar 1 met acryl en 1 met olieverf en ik ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren.
||
Citaat:
![]() Zaterdagochtend vanuit mn nachtdienst naar Maastricht, daar bijgeslapen. 's Avonds zeik gehad met mn moeder, die er blijkbaar nog steeds 0 vertrouwen in heeft dat ik mezelf wel kan redden. Daarna chagrijnig naar een of ander bierfestival gegaan met alleen maar lelijke dansende 40ers/biggen op satéprikkers en daarom gauw een andere kroeg in gedoken. Teveel wijn, te achterlijk gedanst en een slaapkebabje gehad <3 Zondag genikst en rondgereden op zoek naar iets te doen, maar uiteindelijk alleen maar lelijk Belgie afgezeken en ons druk gemaakt om een bijna lege tank. Vandaag naar Luik, wat een deceptie ![]()
|
|