Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik speel zelf Maple Story. T klink misschien kinderachtig maar ik ben op een of andere manier best verslaafd soms
![]() ![]() En het is gratis te spelen, misschien is dat een pre ![]()
|||
Citaat:
Enige hacks zijn er wel maar vaak terug te vinden, en ja wie gebruikt er nou gen maphack? En ja een bot af en toe kan handig zijn (baalruns) Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tip voor Blizzard: zorg er op de één of andere manier voor dat het gebruik van textbased progs in Diablo 3 onmogelijk gemaakt wordt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Inderdaad, bij alles dat client-side gebeurt kun je nu eenmaal cheaten. Maar ook als er dingen server-side zijn is het niet waterdicht.
Bij WoW zijn de meeste dingen server-side, dus veel cheaters zijn er niet, op de chinese farmer bots na, maar daar heb je niet heel veel last van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je iets als WoW zoekt kan ik ook Lotro aanraden. De UI en dergelijke zal meteen redelijk vertrouwd aanvoelen. En hoewel je het idee kunt hebben dat ze veel hebben gekopieerd, zitten er toch ook een aantal originele dingen in. Het kon me niet zo lang boeien als WoW, vooral omdat er in het begin nog niet voor alle levels genoeg quests waren, maar dat is tegenwoordig al een stuk beter. De tijd dat ik het heb gespeeld beviel het zeer goed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En in D2 heb je ook bijv pindlebot die heel makkelijk draaide, een nacht laten draaien en je hebt ineens allemaal gear. Het heeft mijn plezier verpest, ik heb nu nog steeds RSI klachten van de tijd dat ik verslaafd was aan D2 en ik speel dat spel al een tijdje niet meer ![]() Maar ik ga offtopic. Ontopic, kan ik me niet veel bedenken. Ik hoorde dat LOTR wel te vergelijken was maar daar heb ik negatieve als zowel positieve reacties over gehoord, ik moet echt ns een demo spelen. |
![]() |
||
Citaat:
En ja ik gebruik zelf geen bot. Dan vind ik het idd niet leuk meer.
||
Citaat:
Teleporteren kon bijvoorbeeld door clientside een zogenaamde jumpgate in het spel te stoppen die je van stelsel A naar stelsel B bracht. Jouw pc geeft slechts een verandering van lokatie door als je die zelfgemaakte jumpgate gebruikt, en de server gehoorzaamd netjes. Dat terwijl die jumpgate in de server versie van het spel niet eens bestaat en het voor andere spelers lijkt alsof je opeens verdwenen bent, en ze die jumpgate ook niet eens zien. Ook kon je ruimtestations verwijderen in je eigen patch, waarna je er zonder problemen doorheen kon vliegen, terwijl andere spelers er omheen moesten omdat het ruimtestation op hun pc (en de server) wel bestond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je zelf een half jaar lang dag in dag uit gezwoegd voor je runes, jewels, superior ethereal items met het juiste aantal sockets, uniques met perfecte stats en skillers met een gunstige life-add, klaar om PvP te gaan, overtuigd dat jij met je strategie, harde werk en goede items een goede kans hebt om ze een voor een neer te leggen, blijkt dat één of andere dertienjarige nageboorte bij een Duitser of een vage Pool voor een eurootje of 40 nog net iets betere items heeft gekocht. WEG LOL. Duplicate items heeft Diablo 2 de nek omgedraaid. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|