Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb zojuist traktaties voor mijn collega's gekocht, aangezien ik over 5 uur jarig ben. De grap is dat ik alweer naar huis ben tegen de tijd dat mijn collega's zelf arriveren en dat ik vervolgens pas volgende week maandag hoef te werken, dus ik hoop dat het aantal felicitaties tot een minimum beperkt blijft.
||
Citaat:
![]() Nu ga ik slapen haha. ![]()
|
Verwijderd
|
Vanacht om half 5 ofzo ineens wakker geworden omdat het kk hard zat te hagelen en onweren zz, nouja vandaag naar school geweest voor 4 uur en dat was wel ok. Daarna naar huis gegaan en wat internetbankieren action gedaan en wat huiswerk gemaakt. Net avond eten gemaakt en opgesmult en nu drink ik een biertjaaaah. Morgen skip ik een dag school want moet model staan woow.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb vandaag een paper ingeleverd en ben naar college geweest. daarna heb ik nieuwe schoenen gekocht met hoge hakken dus ik ga de hele avond leren om op hakken te lopen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zette mijn wekker al om negen uur omdat ik een ontbijtafspraak had, maar die ging niet door want het vriendinnetje was ziek. Doorgeslapen tot een uur en toen naar school, dat was saai, maar ik heb me wel op de shortlist laten zetten voor een tripje naar Amerika, rond de verkiezingen. Daarna gewinkeld, het boekenweekgeschenk gelezen en gehoord dat ik een kamer die ik graag wilde hebben niet heb gekregen boehoe. Nu maar weer focussen op een schoolopdracht over fuckin WATER in het oosten van het land. Wtf.
|
![]() |
|
Ik werd vandaag op m'n werk gebeld door m'n beste vriendin, helemaal in de stress vanwege een relatiecrisis. Achgos. Ik zou bij 'r langs gaan met wat troostvoer, maar bedacht me ineens dat ik met de bus was vandaag en niet met die fiets, dus dat ging niet door, dus nu ga ik morgen langs met een shiteload aan chocola, want chocola helpt bij break-up problems.
Verder heb ik veel gepoetst vandaag en nu kijk ik Run Fatboy Run en ik vind 'm mwah. Simon Pegg en Dylan Moran zijn <3, maar amerikanen moeten zich niet met humor bemoeien. Vooral David Schwimmer niet.
|
Gefeliciteerd!
![]() - Ik heb zojuist een snes emulator voor mijn powerbook gevonden/geinstalleerd, morgen ook de genesis, n64, nes emulators binnenhalen en een gamepad ergens vandaan toveren! Nu nog een MUGEN port voor os x en ik ben helemaal happiej. Nu slapen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik vanavond op mijn bijbaantje een uur lang sjans gehad met Frits Bolkestein, waarna hij in slaap viel. Daarna in de kroeg gehangen en gesocialized met mannen van dezelfde leeftijd. En vanavond heb ik een date, hoera! Met iemand die qua leeftijd toch iets meer in de buurt zit. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga nu douchen, en daarna ga ik m'n hopelijk toekomstige stage bellen om te vragen of ze m'n brief wel hebben ontvangen (1 maand en 13 dagen geleden al verstuurd), en hoe het daar nou eigenlijk mee staat.. ik hoop dat het wat wordt, anders moet ik op zoek naar iets anders, en ik vind niets leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net uit bed, moe, misselijk, kater. Belooft wat voor vandaag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kon het redelijk bijhouden alleen was ik wel supergaar aan het eind van de avond en nou weten we niet wie we moeten kiezen! Straks moet ik werken boehoe en daar heb ik niet zo'n zin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vandaag had ik vrij en heb ik heerlijk uitgeslapen. nu luister ik mocky en drink ik ice tea citroen (L). ik twijfel of ik vanavond uit zal gaan, want ik ben eigenlijk nog ziek maar ik heb zin om vanavond die-hard te dansen, dus ik weet het nog niet.
|
ik informeerde mijn ouders tijdens het avondeten over mijn drugsgebruik en mijn vader biechtte op zo af en toe eens stiekem 's avonds wat wiet in zijn sjekkies te stoppen. hahahaha dat had ik dus echt niet verwacht. weet ik wel een leuk cadeautje voor vaderdag lols.
|
hehehe dat was mij toch een te grote schok geweest
![]() ![]()
|
Hahahaha, wat een held.
![]() ![]() Ik ben zojuist naar Earth geweest en dat was mooi natuurlijk maar ik kon het maar net aan, want mijn oogjes gleden steeds dicht. Och och. Daarvoor heb ik lekker gegeten bij de Wok2go en ik heb een mixer cadeau gekregen van een vriend die zijn nieuwe mixer nu binnen heeft. Tof. ![]() En morgen heb ik lekker vrij en krijg ik nog een cadeautje van mijn broer en zijn vriendin per post bezorgd dus ik ben benieuwd! En ik ben ook benieuwd naar het cadeau van tonsillitis want dat sluit aan bij het prehistorische computerspel dat ik van mijn broer al heb gekregen. ![]()
|
Neen, mixer als in mengpaneel zum deejayen.
![]() ![]() En ja, mijn onderschrift heeft me minutenlang doen lachen. ![]()
|
toch is het uit te breiden tot vijf als je de gehele afrofamilie rodriguez lopez meerekent. ik heb me nog niet op het researchen van eventuele broers van cedric gestort. ik heb inderdaad geen leven.
OT: ohja ik had geen leven. maar ik heb wel net huiswerk zitten maken voor calculatie. hmpf ![]()
|
Verwijderd
|
Over afro's gesproken, kreeg gisteren een hele leuke foto van mn vader uit zijn jongeren jaren toegestuurd:
![]() ontopic; Vanochtend redelijk uitgeslapen, gedoucht en daarna wat gestofzuigd in huis want dat was nodig ofzo. Om 12 uur had ik een afpsraak met wat fotografie studenten want ik moest model voor ze staan en dat was kk gaaf, foto's zijn fucking wreed geworden voorzover ik ze gezien heb en ben benieuwd naar de rest ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond mijn bril weer terug, in een doos vol cd's
![]() Nu draag ik dat ding sinds maanden weer eens en ik zie veel beter dan met mijn lenzen wat betekent dat ik of mijn lenzen weer eens schoon moet maken, aangezien dat maanden geleden is, of nieuwe moet bestellen. Ik denk dat ik voor het laatste ga. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|