Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2008, 21:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waarom ga ik niet met dezelfde bussen en metro's als Paranoide? Wat een meesterlijke gebeurtenissen steeds.
Oud 14-03-2008, 22:17
Verwijderd
Nja, ik ga vrijwel elke dag met de tram of bus, dus het is gewoon een kwestie van kansberekening. Maar ik ben er ook weleens van beschuldigd dat ik vreemde mensen en situaties aantrek.
Oud 14-03-2008, 22:19
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik ga ook iedere dag met de trein en de bus, maar zulke dingen als jij af en toe meemaakt, daar durf ik nog niet van te dromen.
Oud 15-03-2008, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit heb ik niet zelf gehoord, en het was ook niet in een tram/bus/metro, maar ik wil het jullie toch niet onthouden

Een collectante en haar dochtertje waren aan de deur (van het type schattig, klein, blond en een jaar of vier). Nadat m'n moeder geld in de bus had gegooid, vroeg het meisje of ze nu ook nog naar die andere deur gingen. Dus m'n moeder zei dat dat de garage was en dat we daar onze fietsen bewaren en er dus geen mensen wonen, en liet dat ook nog even zien. Het meisje dacht blijkbaar na, was even stil en zei toen: "Oja, hier wonen fietsen."

*aai*
Oud 15-03-2008, 14:25
Verwijderd
Oud 15-03-2008, 17:25
Skilly
Skilly is offline
Citaat:

Buschauffeur: "Waar moet u heen?"
Passagier: "Dat gaat u niks aan."

zo gedist.

Gisteren avond in de bus richting rotterdam centrum vond het volgende plaats: Een buschauffer zat met 2 kennelijk vrienden te kletsen.

Chauffeur:,,O ben je lekker vrij, dan ben je nog op tijd voor de wedstrijd van Heerenveen.
vriend: jahaa en daarna een kroegie achteraf.
Chauffeur: AAAAAAAAAh zo hoort het
Verder giong het gesprek over koetjes en kalfjes wat ik verder niet me aandacht aan schonk.

Op een gegeven moment stapt er een jonge dame binnen van het type: social weirdo. Ze stapt met een gebogen hoofd binnen, kennelijk kent de chauffeur haar en zegt:
,,Heee!!"
Jongedame: WHAHAHAHAHAHAHAHA (ik zat van wtf)
chauffeur: Hoe gaat het?
Jongedame: WHAHAAH goed met jouw

Ondertussen kijken die 2 vrienden van de chauffeur haar met een hele afkeurende blik aan...

chauffeur: Goed, je gaat uit?
Jongedame: WHAHAHAHA HIJ IS GEK HÉ HIJ IS GEK.
vriend 1: wie is dat...
vriend 2: geen iedee gek
Jongedame: IK HEB EEN AFSPRAAK BUAHAHA MET FRANS
chauffeur: Ja ik zie het leuk mooie schoenen.
Jongedame: WHAHAHA HIJ IS ECHT GEK HÉ!!
(kennelijk rijd er ook een bus achter ons want dan zegt ze weer keihard alsof het mij en de medepasagiers wat kan schelen:
HEEE WELKE BUS RIJDT ACHTER ONS? OO HET IS 44!!
(ondertussen speelt ze met die stempel dinges van de chauffeur heel irritant als je beseft dat ze keihard aan het praten is. Zeker 90dB.

Chauffeur: Ja ik ben niet de enige.
Jongedame: OOOOO HALLO JE MOET STOPPEN ER IS GEDRUKTT
Chauffeur: Ja maar dit is niet halte van mij dat is van de Conexxion.
Jongedame: WHAHAHAHAHAHAHHA WEENAAAA
Chauffeur: Nah nu gaan ze eruit.
Jongedame: HOE DOE JE DE DEUREN OPEEEEEEEEEEEEEEEN
Chaffeur: zo
Jongedame: HAHAHA DE DEUREN GAAN OPEN.

Toen stapte ik uit en toen zei ik tegen een medepassagier: ,,Wat een idioot." En hij knikte terug.

De jongedame schatte ik zeker iets van 22 ofzo maar ze gedroeg zich als een 10 jarige.
Oud 15-03-2008, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Toen stapte ik uit en toen zei ik tegen een medepassagier: ,,Wat een idioot." En hij knikte terug.

dat snap ik dan weer niet
Oud 15-03-2008, 17:32
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
dat snap ik dan weer niet
De jongedame zat toch steeds te schreeuwen. En ik zei tijdens het uitstappen wat een idioot (die jongedame) en die man die knikte van: ja je heb gelijk.
Oud 15-03-2008, 22:44
Verwijderd
Ik ben altijd bang dat ik hier dingen lees van andere mensen die ik dan heb gezegd, want ik praat ook altijd veel te hard in de trein of metro enzo
Oud 15-03-2008, 23:24
Verwijderd
Geen domme dingen zeggen wanneer je in gezelschap bent, .
Oud 15-03-2008, 23:59
Verwijderd
Je kan de medeforumer niet vertrouwen!
Oud 16-03-2008, 00:18
TRA
TRA is offline
Eén op de drie zit bij de StaSi.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 16-03-2008, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben altijd bang dat ik hier dingen lees van andere mensen die ik dan heb gezegd, want ik praat ook altijd veel te hard in de trein of metro enzo
Ik realiseer me dat ook wel eens midden in een gesprek. En dan vraag ik me af of ik dat gesprek die middag op het forum zal lezen
Oud 16-03-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ik realiseer me dat ook wel eens midden in een gesprek. En dan vraag ik me af of ik dat gesprek die middag op het forum zal lezen
Ik heb daarom altijd alleen maar geniale gesprekken in de trein. Of nou ja, verstop me achter mijn mp3-speler en een boek
Oud 16-03-2008, 23:47
Magican
Magican is offline
Citaat:
Eén op de drie zit bij de StaSi.
Dat is gekwalificeerde informatie, TRA.
Oud 18-03-2008, 19:48
Verwijderd
> Ik kan me nog herinneren dat we vroeger met de hand moesten worteltrekken.
< Worteltrekken? Met de hand? Hahaha, ga jij maar lekker in je moestuintje zitten!
> Ga jij je dan maar lekker zitten vermenigvuldigen!

Oud 18-03-2008, 19:53
Verwijderd
Oud 18-03-2008, 20:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Vandaag twee sukkeltjes die een gesprek met elkaar probeerden te voeren, maar allebei naar hun Ipodjes bleven luisteren.

Figuur 1: "Bla bla bla"

Figuur 2: "Wat zeg je?"

Figuur 1: "Bla bla bla"

Figuur 2: *Doet dopjes uit oren* "Oh ja, ja heh, lolz ;D" *Doet dopjes terug in oren*

Figuur 2: "Bla bla bla"

Figuur 1: "Wat?"

Etc. etc.
Oud 18-03-2008, 20:45
Verwijderd
Vorige keer 2 agenten en een jongen op straat.

Jongen geërgerd, omdat ze hem niet door laten lopen: "Bent u homo ofzo? Bent u homo ofzo?!"
Agent: "Als je me nog een keer uitmaakt voor homo, pak ik je op wegens belediging."
Jongen: "Ik zeg niet dat u homo bent, ik vráág aan u of u homo bent."
Agent: "Nou, en ik zeg je nu dat ik geen homo ben. Als je het nog één keer vraagt, neem ik je mee."
Oud 18-03-2008, 21:03
Swlabr
Swlabr is offline
Twee meisjes in de klas:

1: "Your boobs look really big"
2: "No, they don't. I don't like them. They're really small!1!!!"
1: "Mine are even smaller"
2: "No, yours are really big"

Et cetera.
Oud 18-03-2008, 23:12
Lethe
Lethe is offline
Gesprek tussen Brian en Amanda uit de gouden kooi. Ik moest er best wel om lachen dus ik post het maar even. Brian nam Amanda mee naar de serieuze-gesprekken-kamer:

Brian: Ik wil niet dat je pure alcohol drinkt.
Amanda: Zoals martini?
Brian: Ga geen fucking voorbeelden geven
Amanda: Ik vraag gewoon wat.
Brian: Ga je me fucking uit laten praten of niet? Kies.
Amanda: Hahaha, ik vroeg alleen of je martini bedoelt.
Brian: Ga me niet fucking uitlachen.
Amanda: Hahaha, Brian doe normaal.
Brian: Je maakt me agressief. Ik ga zo niet met je verder praten, je doet fucking kinderachtig (loopt naar de deur).
Amanda: Nou jaaaa (steekt middelvinger op).
Oud 18-03-2008, 23:13
TRA
TRA is offline
Een 'serieuze-gesprekken-kamer', wtf.
Oud 18-03-2008, 23:13
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb 1x de gouden kooi gezien. En toen zat die ene dikke gast steeds van 'Das toch fucking niet normaal?!' Enzo
Oud 18-03-2008, 23:15
TRA
TRA is offline
Bestaat er echt zo'n iemand.

OMG. :"(
Oud 18-03-2008, 23:21
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik heb 1x de gouden kooi gezien. En toen zat die ene dikke gast steeds van 'Das toch fucking niet normaal?!' Enzo
Dat is Jaap. Hij heeft in zijn eigen kots gerold en de inhoud van alle prullenbakken in de kooi over alle bedden verspreid. Dat is toch fucking niet normaal!?
Oud 18-03-2008, 23:22
Verwijderd
nog maar 2 maandjes
Oud 18-03-2008, 23:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat is Jaap. Hij heeft in zijn eigen kots gerold en de inhoud van alle prullenbakken in de kooi over alle bedden verspreid. Dat is toch fucking niet normaal!?
Oh Ok
Oud 18-03-2008, 23:25
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
nog maar 2 maandjes
Ja en niemand wint het huis omdat het nog geen 2 jaar loopt.

Ik vrees dat we ontopic moeten.
Oud 19-03-2008, 08:41
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik vrees dat we ontopic moeten.
Klopt
Oud 19-03-2008, 10:12
flyaway
flyaway is offline
Herinner me opeens een opgevangen gesprek van een tijdje terug nu ik dit topic doorlees

Liep met de klas door Amsterdam heen 's avonds, we gingen naar een voorstelling. Ergens staat langs de kant van de weg een auto met een wielklem. Staan daar twee mensen (accent was Antilliaans / Surinaams / Turks weetikveel) en twee agenten bij. Een van de twee mensen (man) zit bij de wielklem met zijn rug naar de agenten te prutten met wat schroevendraaiers. Die andere (vrouw) tegen die agenten een enorm verhaal afsteken: "Jonga whè mogge tog whèl effah uh báánt fawiessalah jonga loap dorrr krèg ya tu wèjneg salarès ofsoo man" (ze probeerden de wielklem eraf te slopen en zeiden dat ze 'een band aan het verwisselen waren') En die agenten staan daar zo te kijken met hun opschrijfboekje, proberen een woord te zeggen, komen er niet doorheen en die vrouw begint weer te schreeuwen van 'we mogen toch gewoon een band verwisselen flikker op loop door we hebben je niets gedaan ga weg' enz.
Oud 19-03-2008, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
(accent was Antilliaans / Surinaams / Turks weetikveel)
Want dat lijkt ook zoveel op elkaar
Oud 19-03-2008, 12:57
Verwijderd
Wel als je uit Heikneuterdorp komt.
Oud 19-03-2008, 13:04
arPos
arPos is offline
Citaat:
Agent: "Nou, en ik zeg je nu dat ik geen homo ben. Als je het nog één keer vraagt, neem ik je mee."
Oud 19-03-2008, 14:19
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Want dat lijkt ook zoveel op elkaar
Ja weetikveel is een tijd geleden.
Oud 19-03-2008, 15:45
Verwijderd
'hallo?' (neemt telefoon op)
-'jnkldklaj;e'
'hoe oud is oud?'
-'vnioajia;'
-'ja als ze niet ouder zijn dan 30 mag het van mij'
Oud 19-03-2008, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Hehe, donderdagavond stond ik op station Amersfoort en toen kwam er een man ongeveer naast me staan. Ik keek wat verdwaasd voor me uit toen ie opeens begon te mompelen. Hij deed een paar stappen vooruit, mompelde weer wat in zichzelf (het leek een beetje op frustratie of hardop nadenken over een moeilijke kwestie) en toen ben ik maar voorzichtig weggelopen voordat ie mij aan begon te spreken. Hij zag er ook echt uit alsof hij niet spoorde. Zo'n typisch verwarde-psychiatrische-patiënt-blik.
Ik moest lachen . Soortgelijk iets heb ik ook meegemaakt.

Niet lang na de zomervakantie liep ik met een forumer en mijn hond naar de kaartautomaat op Utrecht Centraal rond 23:00 om aldaar twee retours Lunetten te kopen. We waren redelijk onder invloed en hadden het geniale plan opgevat om van Kanaleneiland naar Centraal te lopen omdat de hond toch uitgelaten moest worden. Een treinreis onder deze soort 'invloed' hadden we nog nooit gedaan en dat leek ons een leuk plan.

Bij de kaartautomaten rekent mijn kompaan de treinkaartjes af en terwijl hij zijn pinpas uit de lezer haalt, begint er een man met een baard en een islamitisch gewaad en een nogal verschrikt voorkomen een twee euro munt in de muntgeldlezer te drukken terwijl hij 'Amsterdam, Amsterdam' blijft zeggen en langs ons heen naar de automaat blijft kijken.

Mijn metgezel en ik kijken elkaar aan; wat moeten we hiermee. Geluk van de grote stations rond elf uur in de avond is dat het er stikt van onze beste vrienden; De Politie. Deze hebben we er dan ook maar even bij gehaald. Half in de slappe lach en moeite hebben om uit mijn woorden te komen hebben we de agent verteld dat 'daar een verwarde man staat'. Vervolgens steekt mijn maat van wal met een verhaal over de avond ervoor, toen hij op een feestje in Rotterdam was en met de nachttrein terug naar Utrecht ging en waar dezelfde man een kaartje naar Brussel probeerde te kopen. Prompt weet hij ook waarom die man overal en nergens opduikt; Het is Suikerfeest en daar is hij natuurlijk voor aan het rondreizen.

De man werd voorzichtig wegbegeleid door de agenten, nadat we ons hadden laten vertellen van welk spoor onze trein ging, aangezien we erg veel moeite hadden om het grote bord te ontcijferen.

Offtopic: leuk topic
Oud 19-03-2008, 15:57
TRA
TRA is offline
T'ring Bas, wat zeiden die agenten toen jullie begonnen over een verwarde man?
Oud 19-03-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
T'ring Bas, wat zeiden die agenten toen jullie begonnen over een verwarde man?
Hij moest lachen. Ik heb ook gezegd dat ik ze ook niet allemaal meer op een rijtje had, waarop hij me bedachtzaam aankeek waarbij ik het idee had dat hij probeerde te ontdekken of er om mijn pupillen heen nog een randje kleur te bekennen was.
Oud 19-03-2008, 16:13
TRA
TRA is offline
Oud 19-03-2008, 16:45
Verwijderd
@deadlock Ik moest lachen
Oud 19-03-2008, 17:03
Nona
Nona is offline
Hm ja, ik heb "de verwarde man van ACS" geloof ik ook gezien. Afgelopen vrijdag, mijn vriend en ik liepen terug naar huis vanaf het station en halverwege de straat stond een man een verhaal op te hangen tegen zijn mobieltje (niet eens in de buurt van zijn oor, geen oordopjes). Naarmate we dichterbij kwamen werd de toon steeds dreigender, hij sprak geloof ik Engels. Ergens had ik het idee dat hij zijn mobiel probeerde te vervloeken ofzo, hij had in ieder geval een prachtige stem voor horrorfilms. En toen kwam hij ons achterna lopen, even later aan de overkant van de straat, toen weer aan dezelfde kant. Hij praatte steeds harder en op een zeker moment zelfs Nederlands.

Ik heb de deuren van de galerij dus even op slot gedraaid.
Oud 19-03-2008, 17:59
TRA
TRA is offline
Elke forumer kent een man uit Amersfoort.
Elke forumer kent Jon uit Amersfoort.
Jon is een man.
Heeft iemand die man en Jon wel eens samen gezien?
Oud 19-03-2008, 18:07
Uice
Uice is offline
Ik ken niemand uit Amersfoort.

Verder vind ik het grappig dat iedereen zo onder de indruk is van een verwarde man. Ik zie iedere dag mannen met vettige baarden die op een hoekje van de straat zitten te trommelen, mannen die me om vier uur 's ochtends vragen hoe laat het is en als ik antwoord geef vragen of ik 's ochtends of 's avonds bedoel en vrouwen die schreeuwend katten in het rond gooien.
Oud 19-03-2008, 18:24
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, goed, maar jij woont dan ook in Amsterdam. In de beschaafde wereld zie je dat soort dingen nu eenmaal minder vaak.
Oud 19-03-2008, 18:45
Cherry Springs
Ik liep zaterdag 's avonds door Utrecht, door een van de uitgewassen van de Oudegracht, we gingen naar Ekko, en toen liep er zo'n rasta-type achter ons, die zag er zo geniaal uit. Zo'n grote rood-geel-groene muts, zwarte dreads eronderuit, hij was niet zo groot en liep een beetje voorovergebogen, en zat voordurend in zichzelf te grinniken als een klein meisje ofzo. Heel grappig, maar ook wel een beetje eng omdat ik het gevoel kreeg dat hij ons volgde.
Oud 20-03-2008, 16:11
Verwijderd
twee vrouwen bij het station.

'Dus een metelkaartje is geloof ik 5 gulden'
'euro'
'euro. Maar ge hed ook een dalurendinges, en die is drie gulden'
'euro'
'drie euro. Ziede die huizen daar?' *wijst naar huizen naast het station*
'ja?'
'Daar zou ik nou nooit willen wonen, dan hedde zoveel bekijks'
'ja, al dat glas he'
'Ja, nou, precies wak zeg! Als het nou driedubbel was, dan viel het nog wel mee, maar nou lig je woonkamer gewoon bijna op straat'

Ahw, het was gewoon zielig, die ene probeerde echt een gesprekje op te starten, en die ander had er overduidelijk geen zin in.

Huh?
Oud 20-03-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ken niemand uit Amersfoort.

Verder vind ik het grappig dat iedereen zo onder de indruk is van een verwarde man. Ik zie iedere dag mannen met vettige baarden die op een hoekje van de straat zitten te trommelen, mannen die me om vier uur 's ochtends vragen hoe laat het is en als ik antwoord geef vragen of ik 's ochtends of 's avonds bedoel en vrouwen die schreeuwend katten in het rond gooien.
Dat soort mensen zie ik ook genoeg.
Oud 20-03-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dat soort mensen zie ik ook genoeg.
Ik ook. Ik ben een oude/vieze/verwarde mannen-magneet.
Oud 20-03-2008, 18:58
Cherry Springs
Dit is niet het oude verwarde mannen topic, dus jullie gaan offtopic! Doe maar niet
Oud 20-03-2008, 20:57
Verwijderd
Vandaag in de trein waren er een jongeman en jongevrouw (stelletje) met elkaar in gesprek.
V: maar houd je nou van Amerika?
M: dat rechtssysteem daar staat me niet aan, de manier waarop ze daar met mensen omgaan is echt slecht
V: ja maar jij behandelt mensen ook niet met respect. Je behandelt iedereen als stront. Vooral vrouwen.
*man kijkt beledigd*
V: ja het is toch zo!

En het was allemaal heel serieus. Ik snap echt niet waarom die vrouw nog bij hem blijft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten