| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Vandaag twee sukkeltjes die een gesprek met elkaar probeerden te voeren, maar allebei naar hun Ipodjes bleven luisteren.
Figuur 1: "Bla bla bla" Figuur 2: "Wat zeg je?" Figuur 1: "Bla bla bla" Figuur 2: *Doet dopjes uit oren* "Oh ja, ja heh, lolz ![]() ;D " *Doet dopjes terug in oren*Figuur 2: "Bla bla bla" Figuur 1: "Wat?" Etc. etc.
|
|
|
Verwijderd
|
Vorige keer 2 agenten en een jongen op straat.
Jongen geërgerd, omdat ze hem niet door laten lopen: "Bent u homo ofzo? Bent u homo ofzo?!" Agent: "Als je me nog een keer uitmaakt voor homo, pak ik je op wegens belediging." Jongen: "Ik zeg niet dat u homo bent, ik vráág aan u of u homo bent." Agent: "Nou, en ik zeg je nu dat ik geen homo ben. Als je het nog één keer vraagt, neem ik je mee." |
|
|
|
|
Twee meisjes in de klas:
1: "Your boobs look really big" 2: "No, they don't. I don't like them. They're really small!1!!!" 1: "Mine are even smaller" 2: "No, yours are really big" Et cetera.
|
|
|
|
Gesprek tussen Brian en Amanda uit de gouden kooi. Ik moest er best wel om lachen dus ik post het maar even.
Brian nam Amanda mee naar de serieuze-gesprekken-kamer:Brian: Ik wil niet dat je pure alcohol drinkt. Amanda: Zoals martini? Brian: Ga geen fucking voorbeelden geven Amanda: Ik vraag gewoon wat. Brian: Ga je me fucking uit laten praten of niet? Kies. Amanda: Hahaha, ik vroeg alleen of je martini bedoelt. Brian: Ga me niet fucking uitlachen. Amanda: Hahaha, Brian doe normaal. Brian: Je maakt me agressief. Ik ga zo niet met je verder praten, je doet fucking kinderachtig (loopt naar de deur). Amanda: Nou jaaaa (steekt middelvinger op).
|
|
||
|
Citaat:
Dat is toch fucking niet normaal!?
|
|
||
|
Citaat:
Ok
|
|
|
|
Herinner me opeens een opgevangen gesprek van een tijdje terug nu ik dit topic doorlees
![]() Liep met de klas door Amsterdam heen 's avonds, we gingen naar een voorstelling. Ergens staat langs de kant van de weg een auto met een wielklem. Staan daar twee mensen (accent was Antilliaans / Surinaams / Turks weetikveel) en twee agenten bij. Een van de twee mensen (man) zit bij de wielklem met zijn rug naar de agenten te prutten met wat schroevendraaiers. Die andere (vrouw) tegen die agenten een enorm verhaal afsteken: "Jonga whè mogge tog whèl effah uh báánt fawiessalah jonga loap dorrr krèg ya tu wèjneg salarès ofsoo man" (ze probeerden de wielklem eraf te slopen en zeiden dat ze 'een band aan het verwisselen waren') En die agenten staan daar zo te kijken met hun opschrijfboekje, proberen een woord te zeggen, komen er niet doorheen en die vrouw begint weer te schreeuwen van 'we mogen toch gewoon een band verwisselen flikker op loop door we hebben je niets gedaan ga weg' enz. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Soortgelijk iets heb ik ook meegemaakt.Niet lang na de zomervakantie liep ik met een forumer en mijn hond naar de kaartautomaat op Utrecht Centraal rond 23:00 om aldaar twee retours Lunetten te kopen. We waren redelijk onder invloed en hadden het geniale plan opgevat om van Kanaleneiland naar Centraal te lopen omdat de hond toch uitgelaten moest worden. Een treinreis onder deze soort 'invloed' hadden we nog nooit gedaan en dat leek ons een leuk plan. Bij de kaartautomaten rekent mijn kompaan de treinkaartjes af en terwijl hij zijn pinpas uit de lezer haalt, begint er een man met een baard en een islamitisch gewaad en een nogal verschrikt voorkomen een twee euro munt in de muntgeldlezer te drukken terwijl hij 'Amsterdam, Amsterdam' blijft zeggen en langs ons heen naar de automaat blijft kijken. Mijn metgezel en ik kijken elkaar aan; wat moeten we hiermee. Geluk van de grote stations rond elf uur in de avond is dat het er stikt van onze beste vrienden; De Politie. Deze hebben we er dan ook maar even bij gehaald. Half in de slappe lach en moeite hebben om uit mijn woorden te komen hebben we de agent verteld dat 'daar een verwarde man staat'. Vervolgens steekt mijn maat van wal met een verhaal over de avond ervoor, toen hij op een feestje in Rotterdam was en met de nachttrein terug naar Utrecht ging en waar dezelfde man een kaartje naar Brussel probeerde te kopen. Prompt weet hij ook waarom die man overal en nergens opduikt; Het is Suikerfeest en daar is hij natuurlijk voor aan het rondreizen. De man werd voorzichtig wegbegeleid door de agenten, nadat we ons hadden laten vertellen van welk spoor onze trein ging, aangezien we erg veel moeite hadden om het grote bord te ontcijferen. Offtopic: leuk topic
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Hm ja, ik heb "de verwarde man van ACS" geloof ik ook gezien. Afgelopen vrijdag, mijn vriend en ik liepen terug naar huis vanaf het station en halverwege de straat stond een man een verhaal op te hangen tegen zijn mobieltje (niet eens in de buurt van zijn oor, geen oordopjes). Naarmate we dichterbij kwamen werd de toon steeds dreigender, hij sprak geloof ik Engels. Ergens had ik het idee dat hij zijn mobiel probeerde te vervloeken ofzo, hij had in ieder geval een prachtige stem voor horrorfilms. En toen kwam hij ons achterna lopen, even later aan de overkant van de straat, toen weer aan dezelfde kant. Hij praatte steeds harder en op een zeker moment zelfs Nederlands.
![]() Ik heb de deuren van de galerij dus even op slot gedraaid.
|
|
|
|
Ik ken niemand uit Amersfoort.
Verder vind ik het grappig dat iedereen zo onder de indruk is van een verwarde man. Ik zie iedere dag mannen met vettige baarden die op een hoekje van de straat zitten te trommelen, mannen die me om vier uur 's ochtends vragen hoe laat het is en als ik antwoord geef vragen of ik 's ochtends of 's avonds bedoel en vrouwen die schreeuwend katten in het rond gooien.
|
|
|
|
Ik liep zaterdag 's avonds door Utrecht, door een van de uitgewassen van de Oudegracht, we gingen naar Ekko, en toen liep er zo'n rasta-type achter ons, die zag er zo geniaal uit. Zo'n grote rood-geel-groene muts, zwarte dreads eronderuit, hij was niet zo groot en liep een beetje voorovergebogen, en zat voordurend in zichzelf te grinniken als een klein meisje ofzo. Heel grappig, maar ook wel een beetje eng omdat ik het gevoel kreeg dat hij ons volgde.
|
|
|
Verwijderd
|
twee vrouwen bij het station.
'Dus een metelkaartje is geloof ik 5 gulden' 'euro' 'euro. Maar ge hed ook een dalurendinges, en die is drie gulden' 'euro' 'drie euro. Ziede die huizen daar?' *wijst naar huizen naast het station* 'ja?' 'Daar zou ik nou nooit willen wonen, dan hedde zoveel bekijks' 'ja, al dat glas he' 'Ja, nou, precies wak zeg! Als het nou driedubbel was, dan viel het nog wel mee, maar nou lig je woonkamer gewoon bijna op straat' Ahw, het was gewoon zielig, die ene probeerde echt een gesprekje op te starten, en die ander had er overduidelijk geen zin in. Huh? |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Vandaag in de trein waren er een jongeman en jongevrouw (stelletje) met elkaar in gesprek.
V: maar houd je nou van Amerika? M: dat rechtssysteem daar staat me niet aan, de manier waarop ze daar met mensen omgaan is echt slecht V: ja maar jij behandelt mensen ook niet met respect. Je behandelt iedereen als stront. Vooral vrouwen. *man kijkt beledigd* V: ja het is toch zo! En het was allemaal heel serieus. Ik snap echt niet waarom die vrouw nog bij hem blijft. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3 Verwijderd | 500 | 12-01-2010 14:28 | |
| De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro (of ergens anders). Verwijderd | 3 | 08-04-2008 21:15 | |