Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:
pippeloen naamzoek!
oh ja, even c+v'en
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2008, 14:57
Verwijderd
Ik had net mijn werk aan de telefoon.
ik 'ik wil niet arrogant doen ofzo, maar ik krijg echt heel vaak complimenten over het werk dat ik gedaan heb, ik vraag me af of jullie dat wel eens terughoren.'
uitzendb. 'We krijgen bijna van iedere dienst die jij werkt lovende en positieve reacties, je bent heel erg gewild bij ons en je bent eigenlijk de eerste die we bellen. Ook de andere locatie van dit uitzendbureau bellen ons vaak of ze jou mogen inplannen, dus we zijn meer dan tevreden.'

huhu
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 20:22
Verwijderd
wat gaaf pippeloen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vond het wel gaaf! Ik ging met halloween in een magere hein kostuum naar school en heel veel mensen zeiden "Uhuhuh, je loopt echt voor gek, weet je dat?" Nee, goh, ik doe dat pak aan omdat ik vooral normaal en onopvallend wil zijn. En zo'n tweedeklassertje zei dat dan, en ik dacht, Ha, eindelijk erkenning!
Kleine kindertjes vonden het ook wel gaaf, geloof ik. "Oh he! Het is Halloween vandaag he!" "En ooh, een bijl, hoe kom je daaraan?"

Weer alto-creds binnen.
Post eens een foto van jou in Magere Hein-kostuum, svp?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:22
Verwijderd
ik ben ook ooit verkleed naar college gegaan, en ik vond het zooo fijn dat er een amerikaans meisje was dat doorhad dat het halloween was. dus ik ben nu helemaal fan van cs natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 21:22
jongen1986
jongen1986 is offline
Het opmerkelijkste: dat ik op Gino D'Acampo lijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 23:05
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Overigens, is ondanks al dit vage geredeneer en gewouwel, AllureV wel duisentmooi. Maar dat kunnen jullie nu niet zien, helaas. Ha!

Sjee.
Oud 18-03-2008, 23:06
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 19-03-2008, 09:36
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
*AllureV en TopDrop koppelt*
Oud 19-03-2008, 10:51
Verwijderd
Hmmm het meeste indruk maakte toch wel het kaartje dat een klasgenoot/studievriend/dinges me ooit echt uit het niets gaf. Even uit m'n hoofd proberen de tekst weer te geven... "...weet je, volgens mij weet jij niet eens hoe te gek je bent. Van je mooie haar tot je krabbeltjes, van je scherpe opmerkingen tot hoe lief je bent." Of zoiets. Man oh man (En wat doe ik? Hem de rest van het jaar negeren *headdesk*)

Oh en wat ik ook nooit verwacht was, was dat mijn ene beste vriendinnetje, van wie ik altijd het gevoel had/heb dat zij álles kan (ze is belachelijk intelligent, kan supergoed sporten, met taal omgaan, abstract denken, filosoferen, met mensen omgaan (als ze wil haha), en is nooit bang om gewoon zichzelf te wezen en af te wijken) tegen mij zei dat zij juist van míj vond dat ik alles kan. "Ja jij kan supergoed tekenen, schrijven, muziek maken, leren, nadenken, je maakt zo gemakkelijk vrienden," etc. Echt heel maf
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 14:34
Verwijderd
Hoogleraar tegen mij:
'Ik wou dat ik zo goed kon schrijven als jij.'

Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 18:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
ik ben ook ooit verkleed naar college gegaan, en ik vond het zooo fijn dat er een amerikaans meisje was dat doorhad dat het halloween was. dus ik ben nu helemaal fan van cs natuurlijk
Jeeh!

Ooh overigens had ik ook weer een tijdje terug dat op deviantart onder mijn vrienden een soort tag-oorlog heerste, en iedereen van die stomme vragenlijsten in zijn journal postte ofzo. En dan was er zo'n hele vragenlijst met 100 vragen ofzo, en diezelfde jongen die ik toen leuk vond en die gaf dan zo'n antwoord:
"70) The most beautiful person on dA/female: Yvonne"
Awww ^^
Oud 15-04-2008, 18:42
Verwijderd
up!

Ik vroeg aan mijn moeder hoe ze mij zou omschrijven t.o. een vreemde. En toen zei ze 'een meisje met een heel groot hart.'
En ze vertelde dat ze al mijn 'goede daad' acties aan haar collega's vertelde. Hihi echt lief van m'n moeder
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 19:00
Verwijderd
Ik kreeg laatst iets te horen dat ik als een groot compliment opvatte.
De moeder van een vriend van me vroeg waar ik vandaan kwam, omdat ze absoluut geen accent hoorde. En ik was daar heel blij om, want ik heb een hekel aan zuidelijke accenten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 20:15
Daboman
Daboman is offline
Ik krijg vaak complimenten op m'n doorzettingsvermogen. Verder zeiden veel mensen dat ik klinisch psycholoog zou moeten worden in de tijd dat ik een vervolgstudie moest kiezen. Ik zou erg goed zijn in mensen met psychische problemen erbovenop helpen. Maarja ik ben niet zo voor hokjes, ik kies liever de praktische, probleemgerichte aanpak, maar dat werkt blijkbaar erg goed. Dat mensen vonden dat ik het zo goed deed dat ik psycholoog moest worden vatte ik altijd op als een compliment.

Verder kijken mensen erg naar me op als ik vertel wat voor studie ik doe, maar dat vind ik juist niet zo leuk. Het geeft zo'n eenzaam aan de top-gevoel en ik heb het al zo vaak gehoord en ik word er zo verlegen van. Maar ok, ik geef toe, in het begin was het wel even leuk
Oud 15-04-2008, 20:58
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn kroegpapa: (iets in de trant van) meisje, je hebt zo'n groot hart, en er zit nog zoveel meer in je wat er vast de komende jaren uit komt

Beste vriendinnetje gister aan de telefoon: ik wou nog wat vragen.... als ik nou volgend jaar in het bestuur kom eh, en ik kan dan niet zo vaak meer naar huis komen, blijven we dan nog wel steeds vriendinnetjes (..) want dat wil ik wel heel graag

'nieuwe' vrienden toen: jij past overal bij, je hebt wel een eigen mening en je bent echt een apart en eigen persoon, maar kunt met iedereen overweg

papamama: jij doet het echt een stuk beter met je leven dan wij verwacht hadden.
Dit klinkt niet zo leuk misschien, maar dat ik het toch goed doe voor mijn ouders vind ik fijn Niet alleen qua studie, maar gewoon met míj. Dat zijn ook de complimenten die me (zo te zien ) het meest bijblijven.
Oud 16-04-2008, 01:11
AzN
AzN is offline
"Nee, als ik jou was, zou ik ook niets te klagen hebben, nee" beet ze me toe, maar ik was er dolblij mee .
Oud 16-04-2008, 18:41
Verwijderd
Dit was niet de leukste ooit, dit werd mij vorige week ergens toegeslingerd; maar wel grappig:

- were you ever a cheerleader? (Ik: Nope)
- you woulda been wicked (Ik: Ohyea?)
- yeah
- tons of spirit

lol
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Dit was niet de leukste ooit, dit werd mij vorige week ergens toegeslingerd; maar wel grappig:

- were you ever a cheerleader? (Ik: Nope)
- you woulda been wicked (Ik: Ohyea?)
- yeah
- tons of spirit

lol
dat is best wel een cool compliment idd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 23:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Verder kijken mensen erg naar me op als ik vertel wat voor studie ik doe,
Een oud-klasgenoot van mij deot ook BMW in Leiden

En BMW is opzich niet zó'n bijzondere studie, toch?
Oud 16-04-2008, 23:14
TopDrop
TopDrop is offline
Lijkt BMW op Mercedes?
Oud 17-04-2008, 17:38
Magican
Magican is offline
Citaat:
Lijkt BMW op Mercedes?
HA!
Oud 17-04-2008, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg laatst iets te horen dat ik als een groot compliment opvatte.
De moeder van een vriend van me vroeg waar ik vandaan kwam, omdat ze absoluut geen accent hoorde. En ik was daar heel blij om, want ik heb een hekel aan zuidelijke accenten.
Dat had ik laatst ook! ''Oh?? Maar jij klinkt helemaaaaaal niet Limburgs!" (stiekem toch wel een béétje hoor, maar allang blij dat ik niet als de gemiddelde Limburger praat)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 19:14
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Vind ik ook, vandaar dat ongemakkelijke gevoel dat ik er soms bij krijg. Maar zwaar is het wel, maar dat hoor je bij de meeste studies in die hoek.

Hoeveelstejaars is die klasgenoot eigenlijk?
Oud 17-04-2008, 19:38
***ailá***
***ailá*** is offline
"waarom heb je me niet gebeld?"
"ik durfde niet"
"waarom niet?"
"Omdat ik verliefd op je ben. Al een hele tijd. Je bent zo'n schatje"

jaa en toen kuste hij me

Alleen van EB heb ik nog lievere complimentjes gehad, maar die hou ik voor mezelf
Oud 17-04-2008, 19:39
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

BMW is een gave studie en best pittig. Ik heb het 1 jaar gestudeerd!
Oud 17-04-2008, 19:53
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
up!

Ik vroeg aan mijn moeder hoe ze mij zou omschrijven t.o. een vreemde. En toen zei ze 'een meisje met een heel groot hart.'
En ze vertelde dat ze al mijn 'goede daad' acties aan haar collega's vertelde. Hihi echt lief van m'n moeder [afbeelding]
Oud 18-04-2008, 15:14
Neko*
Neko* is offline
Dat ik wel een beetje mysterieus was, huhu.
Oud 18-04-2008, 16:04
Missy
Missy is offline
Laatst van mijn moeder. Al zullen veel moeders het tegen hun kinderen zeggen.
'Ik ben nog altijd iedere dag blij dat ik jullie gekregen heb. Ik ben trots op je.'
Oud 18-04-2008, 16:11
Fantôme
Fantôme is offline
- Jij kunt echt ontzettend goed presenteren (van een docent die zelf regelmatig lezingen geeft e.d.)
- Ik ben zo blij met jouw lef, want zonder jou lef was je nu niet mijn vriendin!
- Ik ben trots op je dochie (zomaar uit het niets van mijn vader, en 'dochie' is van dochter)

ik weet niet of dit de mooiste zijn, maar wel die me nog goed zijn bijgebleven
Oud 18-04-2008, 17:19
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
BMW is een gave studie en best pittig. Ik heb het 1 jaar gestudeerd!
Uitgeloot voor geneeskunde, toch? Ik ben BMW'er in hart en nieren
Oud 18-04-2008, 19:47
Cherry Springs
Ontopic, alstublieft!

"Ik vind je tof!" zei sperzieboon gisteren uit het niets. Dat vond ik ook wel leuk.
Oud 18-04-2008, 19:49
TopDrop
TopDrop is offline
Ik krijg nooit complimentjes.

/whine
Oud 18-04-2008, 19:59
Cherry Springs
Sperzieboon en ik laten je toe in ons toffe-mensen genootschap.
Is dat nou niet tof!
Oud 18-04-2008, 20:01
Verwijderd
Dat wat Minke zei in het schetstopic
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Dat wat Minke zei in het schetstopic [afbeelding]
Aww...
Dat is dan ook wel weer een compliment voor mij, en ik was ook blij met wat Juice zei in het schetstopic.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 22:20
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat wat Minke zei in het schetstopic [afbeelding]
Idem dito.
Oud 18-04-2008, 22:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
...Ik kan me er geen enkele herinneren. Dat ligt volgensmij meer aan mij dan aan het gebrek aan complimentjes
ik geloof dat ik complimentjes gewoon niet wil aannemen.

Ohja!
Een vriendin keek naar een collage van foto's die mijn vriendje voor me had gemaakt. Ze was heel blij: "aah! je poezie staat er ook op! (ze is helemaal gek op mijn kat; ze had graag gehad dat haar kat met mijn kat kittens had gekregen ) Mooie foto!"
Maar goed, dat was dus een schilderij dat ik van mijn kat had gemaakt. En dat geloofde ze niet.

Laatst gewijzigd op 18-04-2008 om 22:41. Reden: *herinnert zich er toch een*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 18:18
Verwijderd
Niet de leukste, maar vandaag zei een docent (we waren op excursie) tegen me dat hij zag dat ik zoveel aandacht en geduld aan mijn tekeningen besteed en dat je dat nog maar heel weinig ziet. Da's toch wel erg leuk om te horen, zeker van iemand die zelf ook zo toegewijd is .

En gister zei iemand: 'Ik vind je zo mooi, ik wil je een kus geven, mag dat?' Aaaaw
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 17:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die laatste vind ik heel erg lief, Rasmusje! Ik wist niet meer dat jij die had gepost trouwens maar ik sta steeds op het puntje om het tegen mensen te zeggen of ik denk het heel hard naar ze.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 17:41
Verwijderd
Een docent op het HBO noemde me ooit eens 'het meisje dat altijd lacht' en dat vond ik wel erg lief

En ik vind het ook echt een súper groot compliment dat mijn nichtje van 10 maand heel eenkennig is, behalve bij mij, ook al ziet ze me nauwelijks. Ze laat altijd alles aan me zien, kruipt bij me op schoot, lacht kéihard naar me en valt op me in slaap. Echt te lief gewoon, want bij mijn moeder doet ze dat bijvoorbeeld absoluut niet, terwijl ze die vaker ziet...

Oh, en een goede vriendin van me zei ooit ineens dat ze vond dat ik zo mooi was en dat ik best model zou kunnen worden, vond ik zoo lief.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:16
Verwijderd
Eigenlijk vallen al de complimenten die ik eerder noemde in het niet bij wat ik laatst te horen van een goede kennis/vriend die ik pas sinds dit acedemisch jaar ken. Hij zij, midden in een gesprek:
"But you are such a happy person. You're always smiling when I see you. Really you are!''

En dat lijkt misschien niks, maar het betekende achteraf gezien heel veel voor me, omdat ik toen voor het eerst besefte dat ik écht anders in mijn vel zit en écht anders ben dan twee jaar geleden. Dat het goed met me gaat (over het algemeen dan) en dat ik dat blijkbaar ook uitstraal.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 20:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
"Maar je moet niet verdrietig zijn of doodgaan of jezelf pijn doen. Of je pijn laten doen. En ik ga je ook geen pijn doen. Want dan word ik heel verdrietig en dat wil je niet. Ik hou van je."
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 00:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Vind ik ook, vandaar dat ongemakkelijke gevoel dat ik er soms bij krijg. Maar zwaar is het wel, maar dat hoor je bij de meeste studies in die hoek.

Hoeveelstejaars is die klasgenoot eigenlijk?
Herkenbaar. Ik krijg ook vaak commentaar als ik vertel dat ik wiskunde gaaf vind enzo, dat men dat zo bijzonder en knap vindt. Terwijl ik dat juist niet vind, en andere dingen moeilijker zou vinden Hoewel het bij BMW waarschijnlijk (wat ik hoor) meer terecht is als mensen dat moeilijk noemen. Want het is wel echt onwijs veel werk.

Eerstejaars.
Oud 26-04-2008, 00:32
Magican
Magican is offline
'Want ik word altijd helemaal gek van liefde als ik je zie.'
Oud 26-04-2008, 00:34
Verwijderd
Citaat:
'Want ik word altijd helemaal gek van liefde als ik je zie.'
wow dat is een mooie
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 10:14
Cherry Springs
Ik moest voor school laatst een songtekst nemen van een bekend nummer (ik ging voor Bohemian Rhapsody) en daarvan moest ik de tekst aanpassen zodat het zou passen in het stuk Antigone. We kregen een koortekst voorgeschoteld en mochten die zo veel aanpassen als we wilden als de essentie maar hetzelfde bleef.
We moesten in tweetallen werken, maar mijn vriendin had het nogal druk op dat moment, dus heb ik de hele songtekst aangepast, vond ik ook niet erg want het was best leuk om te doen.
Toen ik klaar was mailde ik haar het stuk, en ze was heel erg enthousiast en vond het geniaal, zei ze. Ze liet het aan anderen lezen, die hetzelfde vonden. We leverden het in.
De volgende week kregen we het terug, met een 9, en eronder stond "Wow. Tot ziens bij de première"(het zou gebruikt worden in een opvoering, en wij mogen nu dus naar de première!) De leraar was er heel erg enthousiast over.

Daar was ik ook wel erg blij mee.
Oud 26-04-2008, 10:18
Verwijderd
Klinkt goed Cherry Springs!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 13:52
Verwijderd
Hahahah dat ik overal een mening over heb!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 14:02
Fantôme
Fantôme is offline
Go Cherry! well done
Reageren

Regels voor berichten