Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm het meeste indruk maakte toch wel het kaartje dat een klasgenoot/studievriend/dinges me ooit echt uit het niets gaf. Even uit m'n hoofd proberen de tekst weer te geven... "...weet je, volgens mij weet jij niet eens hoe te gek je bent. Van je mooie haar tot je krabbeltjes, van je scherpe opmerkingen tot hoe lief je bent." Of zoiets. Man oh man
![]() Oh en wat ik ook nooit verwacht was, was dat mijn ene beste vriendinnetje, van wie ik altijd het gevoel had/heb dat zij álles kan (ze is belachelijk intelligent, kan supergoed sporten, met taal omgaan, abstract denken, filosoferen, met mensen omgaan (als ze wil haha), en is nooit bang om gewoon zichzelf te wezen en af te wijken) tegen mij zei dat zij juist van míj vond dat ik alles kan. "Ja jij kan supergoed tekenen, schrijven, muziek maken, leren, nadenken, je maakt zo gemakkelijk vrienden," etc. Echt heel maf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ooh overigens had ik ook weer een tijdje terug dat op deviantart onder mijn vrienden een soort tag-oorlog heerste, en iedereen van die stomme vragenlijsten in zijn journal postte ofzo. En dan was er zo'n hele vragenlijst met 100 vragen ofzo, en diezelfde jongen die ik toen leuk vond en die gaf dan zo'n antwoord: "70) The most beautiful person on dA/female: Yvonne" Awww ^^
|
Ik krijg vaak complimenten op m'n doorzettingsvermogen. Verder zeiden veel mensen dat ik klinisch psycholoog zou moeten worden in de tijd dat ik een vervolgstudie moest kiezen. Ik zou erg goed zijn in mensen met psychische problemen erbovenop helpen. Maarja ik ben niet zo voor hokjes, ik kies liever de praktische, probleemgerichte aanpak, maar dat werkt blijkbaar erg goed. Dat mensen vonden dat ik het zo goed deed dat ik psycholoog moest worden vatte ik altijd op als een compliment.
Verder kijken mensen erg naar me op als ik vertel wat voor studie ik doe, maar dat vind ik juist niet zo leuk. Het geeft zo'n eenzaam aan de top-gevoel en ik heb het al zo vaak gehoord en ik word er zo verlegen van ![]() ![]()
|
Mijn kroegpapa: (iets in de trant van) meisje, je hebt zo'n groot hart, en er zit nog zoveel meer in je wat er vast de komende jaren uit komt
![]() Beste vriendinnetje gister aan de telefoon: ik wou nog wat vragen.... als ik nou volgend jaar in het bestuur kom eh, en ik kan dan niet zo vaak meer naar huis komen, blijven we dan nog wel steeds vriendinnetjes (..) want dat wil ik wel heel graag ![]() 'nieuwe' vrienden toen: jij past overal bij, je hebt wel een eigen mening en je bent echt een apart en eigen persoon, maar kunt met iedereen overweg papamama: jij doet het echt een stuk beter met je leven dan wij verwacht hadden. Dit klinkt niet zo leuk misschien, maar dat ik het toch goed doe voor mijn ouders vind ik fijn ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveelstejaars is die klasgenoot eigenlijk?
|
"waarom heb je me niet gebeld?"
"ik durfde niet" "waarom niet?" "Omdat ik verliefd op je ben. Al een hele tijd. Je bent zo'n schatje" jaa en toen kuste hij me ![]() Alleen van EB heb ik nog lievere complimentjes gehad, maar die hou ik voor mezelf ![]()
||
Citaat:
![]()
|
- Jij kunt echt ontzettend goed presenteren (van een docent die zelf regelmatig lezingen geeft e.d.)
- Ik ben zo blij met jouw lef, want zonder jou lef was je nu niet mijn vriendin! - Ik ben trots op je dochie (zomaar uit het niets van mijn vader, en 'dochie' is van dochter) ik weet niet of dit de mooiste zijn, maar wel die me nog goed zijn bijgebleven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat is dan ook wel weer een compliment voor mij, en ik was ook blij met wat Juice zei in het schetstopic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
...Ik kan me er geen enkele herinneren. Dat ligt volgensmij meer aan mij dan aan het gebrek aan complimentjes
![]() ik geloof dat ik complimentjes gewoon niet wil aannemen. ![]() Ohja! Een vriendin keek naar een collage van foto's die mijn vriendje voor me had gemaakt. Ze was heel blij: "aah! je poezie staat er ook op! (ze is helemaal gek op mijn kat; ze had graag gehad dat haar kat met mijn kat kittens had gekregen ![]() Maar goed, dat was dus een schilderij dat ik van mijn kat had gemaakt. En dat geloofde ze niet. ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2008 om 22:41. Reden: *herinnert zich er toch een* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet de leukste, maar vandaag zei een docent (we waren op excursie) tegen me dat hij zag dat ik zoveel aandacht en geduld aan mijn tekeningen besteed en dat je dat nog maar heel weinig ziet. Da's toch wel erg leuk om te horen, zeker van iemand die zelf ook zo toegewijd is
![]() En gister zei iemand: 'Ik vind je zo mooi, ik wil je een kus geven, mag dat?' Aaaaw ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een docent op het HBO noemde me ooit eens 'het meisje dat altijd lacht' en dat vond ik wel erg lief
![]() En ik vind het ook echt een súper groot compliment dat mijn nichtje van 10 maand heel eenkennig is, behalve bij mij, ook al ziet ze me nauwelijks. Ze laat altijd alles aan me zien, kruipt bij me op schoot, lacht kéihard naar me en valt op me in slaap. Echt te lief gewoon, want bij mijn moeder doet ze dat bijvoorbeeld absoluut niet, terwijl ze die vaker ziet... ![]() Oh, en een goede vriendin van me zei ooit ineens dat ze vond dat ik zo mooi was en dat ik best model zou kunnen worden, vond ik zoo lief. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk vallen al de complimenten die ik eerder noemde in het niet bij wat ik laatst te horen van een goede kennis/vriend die ik pas sinds dit acedemisch jaar ken. Hij zij, midden in een gesprek:
"But you are such a happy person. You're always smiling when I see you. Really you are!'' En dat lijkt misschien niks, maar het betekende achteraf gezien heel veel voor me, omdat ik toen voor het eerst besefte dat ik écht anders in mijn vel zit en écht anders ben dan twee jaar geleden. Dat het goed met me gaat (over het algemeen dan) en dat ik dat blijkbaar ook uitstraal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Eerstejaars.
|
Ik moest voor school laatst een songtekst nemen van een bekend nummer (ik ging voor Bohemian Rhapsody) en daarvan moest ik de tekst aanpassen zodat het zou passen in het stuk Antigone. We kregen een koortekst voorgeschoteld en mochten die zo veel aanpassen als we wilden als de essentie maar hetzelfde bleef.
We moesten in tweetallen werken, maar mijn vriendin had het nogal druk op dat moment, dus heb ik de hele songtekst aangepast, vond ik ook niet erg want het was best leuk om te doen. Toen ik klaar was mailde ik haar het stuk, en ze was heel erg enthousiast en vond het geniaal, zei ze. Ze liet het aan anderen lezen, die hetzelfde vonden. We leverden het in. De volgende week kregen we het terug, met een 9, en eronder stond "Wow. Tot ziens bij de première"(het zou gebruikt worden in een opvoering, en wij mogen nu dus naar de première!) De leraar was er heel erg enthousiast over. Daar was ik ook wel erg blij mee. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
De Kantine |
Complimenten enzo vandaag of gewoon deze week hasseltboy | 139 | 04-04-2005 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 |