| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik probeerde echt in elke post om jullie verdacht te maken zonder erbij te scrijen dat ik paranormale gevoelens had
|
|
||
|
Citaat:
Ja, ik werd er af en toe zelfs een beetje kriegel van terwijl het al best duidelijk was wie o.a wolven waren. Ook toen ik nog leefde vond ik Evilblue niet verdacht, hoewel ik niet had gedacht toen dat hij de ziener was. Maar vraag aan de dorpelingetjes: waarom hebben jullie verder niets meer gedaan met mijn theorieen + posts vlak voor ik doodging? Want dat was de reden dat ik doodging wolfjes dachten dat ik de ziener was. En toen heb ik om 20:31 Tink nog verdacht gemaakt. Dan hadden jullie veel sneller een paar wolven kunnen ophangenEdit: verder vond ik het een heel leuk spel, jammer dat ik best snel dood was. Maar om het daarna mee te lezen verder was erg interessant, was echt jammer dat ik niet meer kon reageren! Ik vond Minke erg goed spelen, hoewel ik dr op een gegeven moment wel doorhad, de stiekemerd en maar blijven volhouden tot het eind, gaaf ![]() Verder complimenten aan Paranoide en Evilblue. Para omdat ze echt *leven* in het spel bracht vond ik. Uitgebreide theorieen, elke dag wel even posten, ik hou wel van zulke spelers En ik vond Evilblue een heel goede ziener, voor zn 1e spel. Dat hij niet geloofd werd ligt imo meer aan de dorpelingen dan aan zijn gedrag. En ook natuurlijk aan de schadelijke invloed van Minke
Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 22:03. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tja, dat was eigenlijk meer voor eigen vermaak dan omdat ik echt nog dacht te kunnen winnen. Maar toen had ik ineens een theorietje bedacht (dat ik zelf ziener was en Evilblue een wolf met een interessante tactiek) en toen ging ik daar maar even voor, voor de grap. Het was anders ook wel erg opvallend als ik ineens niets meer zei.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En ja.. toen de situatie knijpend werd... toen moest hij toch wel even grof geschut gebruiken? Anders was er geen redden meer aan. En als Allure V vervolgens sterft richt iedereen zich daarop en vergeten even de andere slechterikken waarvan hij had geholpen dat ze doodgingen. Zoemzoem, Katje en Tink werd toen al verdacht door hem. Ik vond het niet zo vreemd dat hij gekke bokkesprongen ging maken, ik weet niet wat ik zou doenEdit: Vraagje voor spelleiders: Waarom ben ik in niet 1 verhaal voorgekomen? behalve die ene waarin ik doodging
|
|
||
|
Citaat:
Dus AllureV, sorry, you were a casualty of war
|
|
|
|
@Ailá: Die week had ik het heel erg druk en we wisten nog geen leuk dier voor je. Die vrijdag had ik pas weer een beetje tijd en toen heb ik geprobeerd om een paar dieren te introduceren. Helaas ging jij toen dood in de eetronde. Ik had al een deel van het verhaal geschreven in de trein en toen wist ik nog niet dat je dood ging.
|
|
||
|
Citaat:
ik heb een lijst bijgehouden met alle functies daarin. Ik had als ziener veel geluk omdat jullie steeds mensen doodmaakten die ik niet had opgevraagd, dus werd mijn kennis uitgebreider. Toen ik AllureV meteen verdacht had, wist ik van vijf mensen de functie niet, al kon ik wel raden dat er in die vijf maar 3 slechten waren. Dus moest ik iemand dood krijgen om de kansen te vergroten dat ik die ene goeie eruit kon pikken zodat ik die slechterikken meteen kon naaien.
|
|
|
|
toen Allure dood was heeft hij ook stuk voor stuk elke slechterik genaaid
jammer alleen dat de dorpelingen niet zo meegaand warenEdit: ok, 6 april nieuw spel. Hoelaat gaat het topic open? (dan weten we wanneer we online moeten zijn ivm spelleiding dinges)
|
|
|
Verwijderd
|
Mja, voor mij was het heel snel duidelijk dat hij ziener was, maar ik wist dan ook alle slechte functies behalve de (leerling)heks
die ik notabene zelf ben begonnen verdacht te maken ;xOh en nog even ten overvloede: ik had in die ene hangronde ECHT op twink gestemd! Dat was echt frustrerend, door dat twinkebellijstgebeuren werd ik verdacht, terwijl ik gewoon niks uitgevreten had
|
|
|
|
|
Er zijn geen mensen die het volgende spel niet mee mogen doen. We hebben wel een paar waarschuwingen verstuurd, maar de meeste mensen hadden goede redenen waardoor ze niet konden stemmen.
|
|
|
|
Paranoide was echt een geniale speler, Evilblue heeft het goed gespeeld en Minke ook.
Verder word ik er echt heel erg depressief van dat ik er áltijd meteen uitlig, dus misschien willen de toekomstige wolven daar ook eens rekening mee houden.
|
|
||
|
Jeuj, dorpelingen gewonnen
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens was ik Cupido dus ik wist dat Kazet geliefde was, en ik zat heel lang te overwegen of ik wel openlijk moest zeggen dat ik hem verdacht vond spelen, omdat het ook door zijn geliefde-zijn kon komen. Maar toen vond ik 'm op een gegeven moment echt té verdacht en een geliefde-wolf is wel gevaarlijk, dus tja. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
En verder, nu ik bijgelezen en gereageerd heb, ook nog even iets over het spel.
Ten eerste vind ik het gaaf dat ik als weerwolfspeln00b het privilege heb gehad om tot het einde te overleven, want ik begrijp dat sommige spelers (met meer ervaring!) dat nog nooit hebben meegemaakt. Daarvoor mijn dank aan iedereen die meedeed. Ten tweede - high five voor Evilblue omdat wij overleefd hebben. Ten derde vond ik het leuk om mee te doen, dus ik zal er in de toekomst zeker nog eens bij zijn. ![]() Ten vierde, dit heb ik al eens gezegd, maar nu moet het even nog een laatste keer: Minke heeft echt verbazingwekkend goed gespeeld, want zonder ziener had ik haar echt nooit verdacht gevonden. Zelfs in de laatste paar rondes, waarin ze was aangewezen als wolf, vond ik het moeilijk daar bewijs voor te vinden. En tot slot, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waarom de wolven de mensen hebben opgegeten die ze hebben opgegeten, dus als zij even een lijstje willen posten met de opgegeten spelers en de reden er achter? En misschien een paar quotes uit hun overleg erbij? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het spel is 'aan de andere kant', zeg maar.Dan stop ik nu met m'n spam-streak.
|
|
|
||
|
Citaat:
Paranoide, je bent echt een leuke speler geweest Highfive back, two nooB's won
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!! Laatst gewijzigd op 24-03-2008 om 13:06. |
||
![]() |
|
|