Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2008, 21:35
Uice
Uice is offline
Ik vond het ook gewoon leuk dat er overal dood en verderf was en Minke steeds vrolijk bleef en 'oink oink' zei.
Oud 23-03-2008, 21:37
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
En mijn felicitaties aan Paranoide en EvilBlue. Grappig dat twee debutanten gewonnen hebben.

En spelleiders, de verhalen waren echt goed.
*fladdert rond met nepveren*
Oud 23-03-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het ook gewoon leuk dat er overal dood en verderf was en Minke steeds vrolijk bleef en 'oink oink' zei.

(ja, dat is inderdaad best grappig, maar het bewijst de domheid van mijn personage maar weer. )
Oud 23-03-2008, 21:40
Spelleider
Spelleider is offline
Als je dom was, dan was je al veel eerder doodgegaan
Oud 23-03-2008, 21:41
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:

Als mensen naar de ziener luisterden zou ze allang dood zijn
Oud 23-03-2008, 21:46
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:

Ja, het was dit spel wel een beetje aandoenlijk om te zien hoe jij je best deed om duidelijk te maken dat je echt dingen wist en mensen je gewoon niet geloofden
Oud 23-03-2008, 21:53
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Ja, het was dit spel wel een beetje aandoenlijk om te zien hoe jij je best deed om duidelijk te maken dat je echt dingen wist en mensen je gewoon niet geloofden
Dat dus
Ik probeerde echt in elke post om jullie verdacht te maken zonder erbij te scrijen dat ik paranormale gevoelens had
Oud 23-03-2008, 21:57
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

Ja, ik werd er af en toe zelfs een beetje kriegel van terwijl het al best duidelijk was wie o.a wolven waren. Ook toen ik nog leefde vond ik Evilblue niet verdacht, hoewel ik niet had gedacht toen dat hij de ziener was. Maar vraag aan de dorpelingetjes: waarom hebben jullie verder niets meer gedaan met mijn theorieen + posts vlak voor ik doodging? Want dat was de reden dat ik doodging wolfjes dachten dat ik de ziener was. En toen heb ik om 20:31 Tink nog verdacht gemaakt. Dan hadden jullie veel sneller een paar wolven kunnen ophangen

Edit: verder vond ik het een heel leuk spel, jammer dat ik best snel dood was. Maar om het daarna mee te lezen verder was erg interessant, was echt jammer dat ik niet meer kon reageren! Ik vond Minke erg goed spelen, hoewel ik dr op een gegeven moment wel doorhad, de stiekemerd en maar blijven volhouden tot het eind, gaaf

Verder complimenten aan Paranoide en Evilblue. Para omdat ze echt *leven* in het spel bracht vond ik. Uitgebreide theorieen, elke dag wel even posten, ik hou wel van zulke spelers En ik vond Evilblue een heel goede ziener, voor zn 1e spel. Dat hij niet geloofd werd ligt imo meer aan de dorpelingen dan aan zijn gedrag. En ook natuurlijk aan de schadelijke invloed van Minke

Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 22:03.
Oud 23-03-2008, 22:00
Verwijderd
Maar goed, verder was het ook een beetje tegen de regels om zo obvious te stellen wie er slecht waren en wie niet, zonder argumenten. En om mij dan op zo'n vreemde manier aan te vallen...
Oud 23-03-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Nou nou.
Oud 23-03-2008, 22:03
Spelleider
Spelleider is offline
Ik doelde op Minke en niet op andere spelers.
Oud 23-03-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde op Minke en niet op andere spelers.
Oud 23-03-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
en maar blijven volhouden tot het eind, gaaf

Tja, dat was eigenlijk meer voor eigen vermaak dan omdat ik echt nog dacht te kunnen winnen. Maar toen had ik ineens een theorietje bedacht (dat ik zelf ziener was en Evilblue een wolf met een interessante tactiek) en toen ging ik daar maar even voor, voor de grap. Het was anders ook wel erg opvallend als ik ineens niets meer zei.
Oud 23-03-2008, 22:07
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Maar goed, verder was het ook een beetje tegen de regels om zo obvious te stellen wie er slecht waren en wie niet, zonder argumenten. En om mij dan op zo'n vreemde manier aan te vallen...
Vreemd? Ik heb gewoon meteen gezegd tegen wie ik het had,(dus in die post was ik tegen uice/sherco/para aan het praten) dat is geen aanval, dat is gewoon een ziener die al wist dat jij een wolf was en al wist dat jij deed als dorpeling.
Oud 23-03-2008, 22:08
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
oh, dat vind ik overigens wel een discussiepunt hoor.. in dit spel dan. Ik kon nu van dichtbij zien hoe erg de ziener aan banden is gelegd, ik had het er zelfs over met Daboman dat het zo eigenlijk helemaal geen goede functie is. Evilblue kon op geen enkele manier zijn zienerfunctie uitoefenen omdat een paar mensen in hun hoofd hebben dat hij verdacht is en niemand luisterde naar hem. Alles wat hij zei was *vreemd* In 1 van Paranoides grote posts heeft ze zelfs een groot stuk over Evilblue geschreven en vervolgens staat er aan het eind: Wat jammer dat we een inactieve ziener hebben. Toen rolde ik wel even van mn stoel En ja.. toen de situatie knijpend werd... toen moest hij toch wel even grof geschut gebruiken? Anders was er geen redden meer aan. En als Allure V vervolgens sterft richt iedereen zich daarop en vergeten even de andere slechterikken waarvan hij had geholpen dat ze doodgingen. Zoemzoem, Katje en Tink werd toen al verdacht door hem. Ik vond het niet zo vreemd dat hij gekke bokkesprongen ging maken, ik weet niet wat ik zou doen

Edit: Vraagje voor spelleiders: Waarom ben ik in niet 1 verhaal voorgekomen? behalve die ene waarin ik doodging
Oud 23-03-2008, 22:14
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
En als Allure V vervolgens sterft richt iedereen zich daarop en vergeten even de andere slechterikken waarvan hij had geholpen dat ze doodgingen. Zoemzoem, Katje en Tink werd toen al verdacht door hem. Ik vond het niet zo vreemd dat hij gekke bokkesprongen ging maken, ik weet niet wat ik zou doen
De dood van allureV was voor mij een afleidingspoging. Ik wou niet dood, en als ik alweer een wolf tot z´n dood zou brengen zou ik ik de volgende eetronde dood zijn.
Dus AllureV, sorry, you were a casualty of war
Oud 23-03-2008, 22:17
Verwijderd
Rare zet. Je had iedereen die slecht was al genoemd als slecht, en bij je dood zou men zien dat je ziener was, en de juiste conclusies trekken.
Oud 23-03-2008, 22:18
zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat ja, de weerwolven zouden je juist niet opgegeten hebben, in die zin had je juist bescherming, ook in de hangrondes, omdat we niet wilden dat anderen zeker wisten dat je ziener was.
Oud 23-03-2008, 22:22
Spelleider
Spelleider is offline
@Ailá: Die week had ik het heel erg druk en we wisten nog geen leuk dier voor je. Die vrijdag had ik pas weer een beetje tijd en toen heb ik geprobeerd om een paar dieren te introduceren. Helaas ging jij toen dood in de eetronde. Ik had al een deel van het verhaal geschreven in de trein en toen wist ik nog niet dat je dood ging.
Oud 23-03-2008, 22:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik was er echt heilig van overtuigd dat paranoide weerwolf was. Sorry paranoide!
Evilblue en zij hebben wel erg goed gespeeld dan trouwens!
Oud 23-03-2008, 22:28
Cherry Springs
Oh en 6 april begint het volgende spel!
Oud 23-03-2008, 22:35
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Dat ja, de weerwolven zouden je juist niet opgegeten hebben, in die zin had je juist bescherming, ook in de hangrondes, omdat we niet wilden dat anderen zeker wisten dat je ziener was.
Dat kan waar zijn, maar laat me uitleggen,
ik heb een lijst bijgehouden met alle functies daarin. Ik had als ziener veel geluk omdat jullie steeds mensen doodmaakten die ik niet had opgevraagd, dus werd mijn kennis uitgebreider. Toen ik AllureV meteen verdacht had, wist ik van vijf mensen de functie niet, al kon ik wel raden dat er in die vijf maar 3 slechten waren. Dus moest ik iemand dood krijgen om de kansen te vergroten dat ik die ene goeie eruit kon pikken zodat ik die slechterikken meteen kon naaien.
Oud 23-03-2008, 22:41
***ailá***
***ailá*** is offline
toen Allure dood was heeft hij ook stuk voor stuk elke slechterik genaaid jammer alleen dat de dorpelingen niet zo meegaand waren

Edit: ok, 6 april nieuw spel. Hoelaat gaat het topic open? (dan weten we wanneer we online moeten zijn ivm spelleiding dinges)
Oud 23-03-2008, 22:47
Verwijderd
Mja, voor mij was het heel snel duidelijk dat hij ziener was, maar ik wist dan ook alle slechte functies behalve de (leerling)heks die ik notabene zelf ben begonnen verdacht te maken ;x

Oh en nog even ten overvloede: ik had in die ene hangronde ECHT op twink gestemd! Dat was echt frustrerend, door dat twinkebellijstgebeuren werd ik verdacht, terwijl ik gewoon niks uitgevreten had
Oud 23-03-2008, 22:47
Verwijderd
En volgens mij gaat het topic gewoon weer om 00:00 open.
Oud 23-03-2008, 22:48
Verwijderd
Ja, ik ben ook wel echt heeeeel benieuwd wat er in de Twinkebelstemronde gebeurd is, want jezus, waar kwam dat gelijkspel ineens vandaan?
Oud 23-03-2008, 22:49
Spelleider
Spelleider is offline
Oja, dat mooie lijstje

Wat niemand wist, was dat Evilblue op Tink had gestemd. Het stond 3-3 tussen Twinkebel en Tink.
Oud 23-03-2008, 22:50
Verwijderd
Aha, zoiets dacht ik al, dat een 'dorpeling' op Tink gestemd had om te kijken hoeveel mensen in het Twinkrijtje dan slecht zouden zijn, of om de mensen in het Twinkrijtje bewust verdacht te maken. Wel een slimme zet.
Oud 23-03-2008, 22:51
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Oja, dat mooie lijstje

Wat niemand wist, was dat Evilblue op Tink had gestemd. Het stond 3-3 tussen Twinkebel en Tink.
hehehe
Oud 23-03-2008, 22:52
Spelleider
Spelleider is offline
Maar in die hangronde hadden ook veel mensen niet gestemd. Het was bijna gelijkspel tussen twinkebel, Tink en Evilblue.
Oud 23-03-2008, 22:53
Verwijderd
Ja, want wie er dus wel op Twink gestemd hadden, waren dan Katje, Juice en...?
Oud 23-03-2008, 22:54
Verwijderd
Die mensen hebben allemaal een gedegen hoeveelheid zweepslagen gehad, hoop ik? Voortaan moet het maar publiekelijk bekend gemaakt worden wie er hun plicht ontlopen aan de schandpaal ermee.
Oud 23-03-2008, 22:54
Spelleider
Spelleider is offline
Twinkebel
***ailá***
katje
Martino87

Evilblue
Sherco
AllureV

Tink*

Pippeloen
Evilblue
Stefenootje
Oud 23-03-2008, 22:55
Spelleider
Spelleider is offline
Er zijn geen mensen die het volgende spel niet mee mogen doen. We hebben wel een paar waarschuwingen verstuurd, maar de meeste mensen hadden goede redenen waardoor ze niet konden stemmen.
Oud 23-03-2008, 23:06
Verwijderd
Whoehoe Paranoide en Evilblue
Echt goed gespeeld, ook van de wolven.

Ik vond het leuk om eens langer te leven dan 4 rondes
Oud 23-03-2008, 23:40
Uice
Uice is offline
Oh ja, dat ging ik nog zeggen: in de beruchte Twinkronde ben ik vergeten te stemmen.

Maar ik dacht, als ik dat zeg dan lig ik eruit.
Oud 23-03-2008, 23:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Paranoide was echt een geniale speler, Evilblue heeft het goed gespeeld en Minke ook.

Verder word ik er echt heel erg depressief van dat ik er áltijd meteen uitlig, dus misschien willen de toekomstige wolven daar ook eens rekening mee houden.
Oud 24-03-2008, 09:39
Sherco
Sherco is offline
Jeuj, dorpelingen gewonnen

Citaat:
Ik kreeg door dat jij de ziener was toen je begon over "wat ik denk dat jouw functie is", terwijl nog niemand het ooit over de jager had gehad. Ik had Minke al heel lang op mijn verdachtenlijstje staan, en moest toen ik moest schieten kiezen tussen Zoemzoem en Minke. Ik ben toen voor Zoemzoem gegaan, in de hoop dat iemand (Pip geloof ik, in dit geval) jou zou gaan verdedigen om dat jij Zz al lang verdacht noemde. Maar ik vond het idd ook jammer dat er verder niks met mijn lijstjes gedaan werd, want ik heb meerdere keren alle wolven genoemd in mijn lijstjes
Oud 24-03-2008, 09:41
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Verder word ik er echt heel erg depressief van dat ik er áltijd meteen uitlig, dus misschien willen de toekomstige wolven daar ook eens rekening mee houden.
Je kunt het ook als compliment zien. Toen ik wolf was hadden we gelijk zoiets van "DP eruit, want hij is te goed!". Hoewel ik nog steeds niet weet of je wel zo goed bent, want ik heb je nog nooit langer dan een paar rondes zien spelen
Oud 24-03-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Alles wat hij zei was *vreemd* In 1 van Paranoides grote posts heeft ze zelfs een groot stuk over Evilblue geschreven en vervolgens staat er aan het eind: Wat jammer dat we een inactieve ziener hebben. Toen rolde ik wel even van mn stoel
Haha, ja. Ik vermoedde toen allang dat Evilblue de ziener was, mede doordat hij eerder in het topic een aantal keer dingen aankaartte over de ziener. In die tijd had hij volgens mij heel weinig gedaan met zijn functie, dus ik had dat er expres bij gezet zodat hij misschien actiever zou worden.

Citaat:
Maar vraag aan de dorpelingetjes: waarom hebben jullie verder niets meer gedaan met mijn theorieen + posts vlak voor ik doodging? Want dat was de reden dat ik doodging wolfjes dachten dat ik de ziener was. En toen heb ik om 20:31 Tink nog verdacht gemaakt. Dan hadden jullie veel sneller een paar wolven kunnen ophangen

Verder complimenten aan Paranoide en Evilblue. Para omdat ze echt *leven* in het spel bracht vond ik. Uitgebreide theorieen, elke dag wel even posten, ik hou wel van zulke spelers En ik vond Evilblue een heel goede ziener, voor zn 1e spel. Dat hij niet geloofd werd ligt imo meer aan de dorpelingen dan aan zijn gedrag. En ook natuurlijk aan de schadelijke invloed van Minke
Ik had zelf pas in één van de laatste rondes door dat het misschien een goed plan zou zijn geweest om naar je theorieën te kijken, toen was Tink al dood en had Evilblue de overigen al aangewezen. En bedankt.

Citaat:
Paranoide was echt een geniale speler, Evilblue heeft het goed gespeeld en Minke ook.

Jij ook bedankt en misschien word je wel een keer wolf, blijf je vast heel lang leven.
Oud 24-03-2008, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik was er echt heilig van overtuigd dat paranoide weerwolf was. Sorry paranoide!
Evilblue en zij hebben wel erg goed gespeeld dan trouwens!
Hehe, omdat je toen opgegeten werd direct nadat je mij verdacht maakte? Ik denk dat het kwam doordat de wolven de geliefden weg wilden hebben en het na je plotselinge aanval duidelijk werd dat je geliefden was met óf Uice óf Kazet. Verder wisten ze natuurlijk dat deze twee geen wolven waren, dus was het een hele goede zet, omdat ze zo twee dorpelingen in één keer weg konden krijgen.

Overigens was ik Cupido dus ik wist dat Kazet geliefde was, en ik zat heel lang te overwegen of ik wel openlijk moest zeggen dat ik hem verdacht vond spelen, omdat het ook door zijn geliefde-zijn kon komen. Maar toen vond ik 'm op een gegeven moment echt té verdacht en een geliefde-wolf is wel gevaarlijk, dus tja.
Oud 24-03-2008, 10:59
Verwijderd
En verder, nu ik bijgelezen en gereageerd heb, ook nog even iets over het spel.

Ten eerste vind ik het gaaf dat ik als weerwolfspeln00b het privilege heb gehad om tot het einde te overleven, want ik begrijp dat sommige spelers (met meer ervaring!) dat nog nooit hebben meegemaakt. Daarvoor mijn dank aan iedereen die meedeed.

Ten tweede - high five voor Evilblue omdat wij overleefd hebben.

Ten derde vond ik het leuk om mee te doen, dus ik zal er in de toekomst zeker nog eens bij zijn.

Ten vierde, dit heb ik al eens gezegd, maar nu moet het even nog een laatste keer: Minke heeft echt verbazingwekkend goed gespeeld, want zonder ziener had ik haar echt nooit verdacht gevonden. Zelfs in de laatste paar rondes, waarin ze was aangewezen als wolf, vond ik het moeilijk daar bewijs voor te vinden.

En tot slot, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waarom de wolven de mensen hebben opgegeten die ze hebben opgegeten, dus als zij even een lijstje willen posten met de opgegeten spelers en de reden er achter? En misschien een paar quotes uit hun overleg erbij? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het spel is 'aan de andere kant', zeg maar.

Dan stop ik nu met m'n spam-streak.
Oud 24-03-2008, 11:58
Krynn
Krynn is offline
Ik lag er al heel snel uit, maar meelezen is zelden zo leuk geweest
Oud 24-03-2008, 12:59
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
En verder, nu ik bijgelezen en gereageerd heb, ook nog even iets over het spel.

Ten eerste vind ik het gaaf dat ik als weerwolfspeln00b het privilege heb gehad om tot het einde te overleven, want ik begrijp dat sommige spelers (met meer ervaring!) dat nog nooit hebben meegemaakt. Daarvoor mijn dank aan iedereen die meedeed.

Ten tweede - high five voor Evilblue omdat wij overleefd hebben.

Ten vierde, dit heb ik al eens gezegd, maar nu moet het even nog een laatste keer: Minke heeft echt verbazingwekkend goed gespeeld, want zonder ziener had ik haar echt nooit verdacht gevonden. Zelfs in de laatste paar rondes, waarin ze was aangewezen als wolf, vond ik het moeilijk daar bewijs voor te vinden.
Minke, ik ga nu in jou stappen volgen:
Paranoide, je bent echt een leuke speler geweest Highfive back, two nooB's won

Laatst gewijzigd op 24-03-2008 om 13:06.
Oud 24-03-2008, 13:12
Verwijderd

Ik vond haar ook echt een heel toffe speler, maar dat maakte me toen ineens verdacht, terwijl dát nu net iets was dat ik wél meende!
Oud 24-03-2008, 13:42
Verwijderd
wow, props voor de spelers!!

ehmm.. even een blonde vraag: wanneer ging het volgende topic nou open?
Oud 24-03-2008, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Oh en 6 april begint het volgende spel!
Cherry Springs
6 april!
Verwijderd
Citaat:
En volgens mij gaat het topic gewoon weer om 00:00 open.
Oud 24-03-2008, 13:48
Verwijderd
dat bedoelde ik idd, de tijd. want als het zondagavond pas om 23u open gaat heb ik een probleem, want lost gaat toch echt voor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten