FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2008, 21:22
Verwijderd
Hahah .. ik heb weer eens wat meegemaakt, het was alleen een beetje genant!
Ik stond vandaag in de metro naast twee onbekende jongens. Eén van de twee was aan de ander een verschrikkelijk flauwe mop aan het vertellen. En ik was de enige die er hardop om moest lachen! Toen keken ze mij allebei een beetje raar aan.

De mop:
> Waarom kamt een Belgische vrouw de hele dag haar schaamhaar?
>> Ze krijgt haar klit niet uitgekamt!
Advertentie
Oud 20-03-2008, 21:22
Martiño
Martiño is offline
Jezus, die is ook wel erg flauw hoor.
Oud 20-03-2008, 21:25
Verwijderd
Ja slecht hè
Oud 21-03-2008, 07:44
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Vandaag in de trein waren er een jongeman en jongevrouw (stelletje) met elkaar in gesprek.
V: maar houd je nou van Amerika?
M: dat rechtssysteem daar staat me niet aan, de manier waarop ze daar met mensen omgaan is echt slecht
V: ja maar jij behandelt mensen ook niet met respect. Je behandelt iedereen als stront. Vooral vrouwen.
*man kijkt beledigd*
V: ja het is toch zo!

En het was allemaal heel serieus. Ik snap echt niet waarom die vrouw nog bij hem blijft.
wtf leuke stel zijn ze.
Oud 21-03-2008, 11:26
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Tijdje geleden in de trein

Het meisje naast mij krijgt telefoon, neemt op en begint allemaal in het buitenlands te schreeuwen. Op een gegeven moment hangt ze op en belt iemand anders:
'Ik heb een advocaat nodig, weet jij nog een goede advocaat?' Nee, jongen, allemaal shit!! maar weet jij nog een goede advocaat, moet wel een goede zijn jongen!!'
Ze hangt op en gaat dus die advocaat bellen. Heleboel gelul later heeft ze een afspraak gemaakt: 'Waarom ik u nodig heb? Ja, ik wil een echtscheiding maar ik ben ook pas 20 dus ik weet allemaal niet hoe dat werkt'

Yeah rrrright
Oud 21-03-2008, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Tijdje geleden in de trein

Het meisje naast mij krijgt telefoon, neemt op en begint allemaal in het buitenlands te schreeuwen. Op een gegeven moment hangt ze op en belt iemand anders:
'Ik heb een advocaat nodig, weet jij nog een goede advocaat?' Nee, jongen, allemaal shit!! maar weet jij nog een goede advocaat, moet wel een goede zijn jongen!!'
Ze hangt op en gaat dus die advocaat bellen. Heleboel gelul later heeft ze een afspraak gemaakt: 'Waarom ik u nodig heb? Ja, ik wil een echtscheiding maar ik ben ook pas 20 dus ik weet allemaal niet hoe dat werkt'

Yeah rrrright
OMG
Oud 21-03-2008, 14:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
In de mediatheek op school gisteren, meisje naast mij met een mobiele telefoon.
*belt iemand op* "Hallo? Ja, hallo?" *hangt weer op.*
Haar telefoon begint te trillen. "Hallo? Hallo? Ja, Hallo?" En ze hangt weer op.
Haar telefoon trilt weer en ze klapt hem open, kijkt naar het schermpje en begint te grinniken.
En zo ging dat nog een tijdje door.
Oud 21-03-2008, 19:55
Verwijderd
Een of anders brabants mokkeltje dat het werkwoord loverboyen had uitgevonden. 'Ja maar hij heej der geloverbooid'. Auw.
Oud 21-03-2008, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Een of anders brabants mokkeltje dat het werkwoord loverboyen had uitgevonden. 'Ja maar hij heej der geloverbooid'. Auw.
Wat mooi
Oud 21-03-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik stond vandaag in de metro naast twee onbekende jongens. Eén van de twee was aan de ander een verschrikkelijk flauwe mop aan het vertellen. En ik was de enige die er hardop om moest lachen! Toen keken ze mij allebei een beetje raar aan.

De mop:
Oud 24-03-2008, 17:57
Lotun
Lotun is offline
In een trein een keer. Het was een vieze oude man, en hij was aan het bellen : 'Ja, we ik ben onderweg.' Waarheen? Amsterdam natuurlijk, en ik neem die met de dikke tieten he!'
Oud 24-03-2008, 20:08
Verwijderd
Citaat:

De mop:
IK heb m drie keer gelezen en toen moest ik er opeens om lachen
Oud 24-03-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
IK heb m drie keer gelezen en toen moest ik er opeens om lachen
Dat krijg je als je nog maar 13 bent .
Oud 24-03-2008, 22:09
Swlabr
Swlabr is offline
Ik begrijp het niet.
Oud 25-03-2008, 07:23
Verwijderd
^ Klit betekent zowel clitoris als haarklit.

En eerlijk gezegd moest ik er ook ff over nadenken
Oud 25-03-2008, 15:30
Sherco
Sherco is offline
Er fietsten net (vlak na een keiharde hagelstorm) drie meisjes achter mij.
1: Ik heb het koud!
2: Ja, wie doet er dan ook een zomerjas aan!
1: Hij is wel waterdicht hoor! En hij ziet er leuk uit!
2: Dat is wel waar...
3: Nou, ik heb liever een warme dan een waterdichte jas!
1: Heb jij het wel warm dan?
3: Nee, natuurlijk niet!
Toen haalden ze me in en bleken ze alle drie met hun halve rug bloot, in rokjes en doorweekte gympies te fietsen. Maar ja, het gaat erom hoe je eruit ziet he...
Oud 25-03-2008, 15:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Toen haalden ze me in en bleken ze alle drie met hun halve rug bloot, in rokjes en doorweekte gympies te fietsen. Maar ja, het gaat erom hoe je eruit ziet he...
Oud 25-03-2008, 15:59
Lotun
Lotun is offline
Jeetje... wat vreemd.
Ik zou echt niet in mijn blote rug en een kort rokje gaan fietsen.
Ook al ziet het er leuker uit (vinden zij) want normale kleding kan er ook heel leuk uitzien!!
Oud 25-03-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Haha, zoiets had ik laatst op het perron. Ik hoorde achter me twee meisjes praten over hoe koud het wel niet was en dat er zeker sneeuw in de lucht zat. 'Wat gek, de andere mensen lijken het helemaal niet koud te hebben en ik bevries zowat!' riep een van de meisjes. Ik keek eens over m'n schouder en zag meteen waarom ze het zo koud had; dun jasje, rokje, ielige schoentjes, helemaal níets warms gewoon. En alle andere mensen op het perron hadden natuurlijk winterjassen aan en lange broeken
Oud 25-03-2008, 16:07
Verwijderd
Citaat:
*knip*
haha komop zeg, alsof niemand anders hier ervaring mee heeft. Ik wel iig
Oud 25-03-2008, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Haha, zoiets had ik laatst op het perron. Ik hoorde achter me twee meisjes praten over hoe koud het wel niet was en dat er zeker sneeuw in de lucht zat. 'Wat gek, de andere mensen lijken het helemaal niet koud te hebben en ik bevries zowat!' riep een van de meisjes. Ik keek eens over m'n schouder en zag meteen waarom ze het zo koud had; dun jasje, rokje, ielige schoentjes, helemaal níets warms gewoon. En alle andere mensen op het perron hadden natuurlijk winterjassen aan en lange broeken
Op school hebben ze allemaal van die sjaaltjes om hun nek, zitten ze ook altijd te zeuren dat het niet lekker zit
Oud 25-03-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Op school hebben ze allemaal van die sjaaltjes om hun nek, zitten ze ook altijd te zeuren dat het niet lekker zit
Oh, ik heb vaak zo'n hekel aan andere meisjes.
Oud 25-03-2008, 16:13
Lotun
Lotun is offline
Citaat:
Oh, ik heb vaak zo'n hekel aan andere meisjes.

Je moet eens bij mij op school komen,
Daar zitten echt dozen van de hoogste plank!!
Oud 25-03-2008, 16:46
Verwijderd
Meisjes zijn sowieso kut, over het algemeen. 85% van mijn vriendenkring bestaat uit jongens (of mannen, whatever).
Oud 25-03-2008, 17:01
Swlabr
Swlabr is offline
Dat begrijp ik nooit: waarom zou je iets dragen als het niet lekker zit?
Oud 25-03-2008, 17:06
Missy
Missy is offline
Omdat het 'hip' is.

Vandaag in de bus:
Meisje 1:'Ja, weet je: die schijnt HIV te hebben, hé.'
Meisje 2: 'Wat is HIV?'
Meisje 1: 'Een geslachtziekte waar je pukkeltjes van krijgt.'
Meisje 2: 'Echt?'
Meisje 1: 'Nee.'
Meisje 2: 'Wat is het dan? Oh, weetje, Boris (volgens mij haar vriendje) heeft vanavond een spannende verassing voor me. Hihihi'

En ze waren echt ruim boven de achttien, denk ik. Je hoorde de mensen in de bus gewoon denken van:
Oud 25-03-2008, 17:10
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Omdat het 'hip' is.

Vandaag in de bus:
Meisje 1:'Ja, weet je: die schijnt HIV te hebben, hé.'
Meisje 2: 'Wat is HIV?'
Meisje 1: 'Een geslachtziekte waar je pukkeltjes van krijgt.'
Meisje 2: 'Echt?'
Meisje 1: 'Nee.'
Meisje 2: 'Wat is het dan? Oh, weetje, Boris (volgens mij haar vriendje) heeft vanavond een spannende verassing voor me. Hihihi'

En ze waren echt ruim boven de achttien, denk ik. Je hoorde de mensen in de bus gewoon denken van:
Oud 25-03-2008, 18:07
Lotun
Lotun is offline
Citaat:
Dat begrijp ik nooit: waarom zou je iets dragen als het niet lekker zit?
zo zijn mensen; vreemd
Oud 25-03-2008, 18:09
Lotun
Lotun is offline
trouwens, ik ben uit de chat gegooit net, terwijl ik nog niks had gezegd!!
hoe kan dit, en kom ik er ooit weer in?
wie kan mij helpen?
Oud 25-03-2008, 18:51
Verwijderd
De scholieren chat? Daar hangt niemand van scholieren voor zover ik ewet?
Oud 26-03-2008, 00:46
Hanneke
Hanneke is offline
Doe eens ontopic!
Oud 26-03-2008, 16:21
Missy
Missy is offline
Batsen is een ander woord voor seksen/vrijen/neuken/seksuele gemeenschap, hoe je het ook wil noemen. De admins zijn de forumbazen. Nu weer ontopic aub.

Op straat:
Zo'n klein meisje: 'Hé, dat is de kerstman! Kijk, mam! Kijk!'
Die arme moeder schaamde zich dood.
Oud 26-03-2008, 16:39
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik beleef de laatste tijd weinig gesprekken in de trein. En eigenlijk vind ik dat ook wel prima ook.
Oud 26-03-2008, 18:55
Verwijderd
Ik hoorde gister een jongen twee maatschappelijke werksters bedreigen.

Offtopic:
Citaat:
De admins zijn de forumbazen. Nu weer ontopic aub.
Nee, admins zijn beheerders, mods zijn forumbazen.
Oud 26-03-2008, 21:10
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Spontaan in de trein natuurlijk een gesprek van een half uur lang. Twee vrouwen op middelbare leeftijd (waarvan één met een verdwenen onderkin) zaten in een boekje te bladeren. En het was het meest vage gesprek dat ik ooit gehoord heb.

>> Hm, ja dit is inderdaad waar. Daar kun je niets tegen in brengen.
<< Ja, jaaa, ooh ja inderdaad ja
>> En dat is ook met ja weet je wel
<< jaaa, ooh inderdaad ja, jaaa, ja jaaa (echt ze zei 10x ja achter elkaar)

>> En deze ook
<< ja, ja, ja, jajaja (heel rustig)
>> Dat is ook met dinges en als je dan...
<< ja, oooh ja, ja, jaaa

en dat ongeveer een half uur lang. En élke keer als ze wat zei begon ze met 'jaa, ja, jaaaa, ja ja jaaa'
Oud 26-03-2008, 21:14
Cherry Springs
Ik ga wat offtopic gezwets verwijderen, jongens.

Ik vind vandaag wat op over een meisje dat niet naar engels ging omdat ze naar de tandarts moest. Een van haar vriendinnen vertrouwde dat verhaal niet helemaal, dus vertelde ze het aan haar vriendin, terwijl ze op de wc zat. Ze bleef na elke zin iets zeggen van "He, sas?" of iets. Ik weet niet meer of ze zo heette.
Ik hoopte steeds dat Sas snel naar buiten zou lopen, zodat ze zou zeggen, "he, sas? Sas? SAS?! ;(9;9;9;( "
Oud 26-03-2008, 22:01
TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij gebeuren er altijd hele vreemde dingen op meisjeswc's. Als je ziet hoevaak en met hoeveel ze daar naar binnen gaan..
Oud 26-03-2008, 22:02
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb nooit rare dingen gedaan op de meisjeswc
Oud 26-03-2008, 22:07
Cherry Springs
Dat is omdat sommige meisjes niet alleen naar de wc willen en dus hun hele vriendengroep meenemen. Dan maakt het niet uit of het is om te plassen, maandelijkse probleempjes af te handelen of om even make-up te doen of haar te borstelen, de hele posse moet mee.
Oud 26-03-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Dat is omdat sommige meisjes niet alleen naar de wc willen en dus hun hele vriendengroep meenemen. Dan maakt het niet uit of het is om te plassen, maandelijkse probleempjes af te handelen of om even make-up te doen of haar te borstelen, de hele posse moet mee.
Is op school altijd wel handig, is meteen de aula leeg
Oud 26-03-2008, 22:45
Verwijderd
Ik ging met melanie zoenen op de wc en sigaretjes roken.
Oud 27-03-2008, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Dat deden wij ook want daar kon je goed kletsen en op de muur tekenen Oh, de middelbare school, dat was eigenlijk toch ook wel leuk. Op de uni gaat niemand meer samen naar de wc
Oud 27-03-2008, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Dat deden wij ook want daar kon je goed kletsen en op de muur tekenen Oh, de middelbare school, dat was eigenlijk toch ook wel leuk. Op de uni gaat niemand meer samen naar de wc
Ik ging gisteren naar de wc in het erasmus-gebouw, van die drie wc's naast elkaar. En toen gingen twee meisjes met elkaar praten terwijl ze op de wc zaten, en dat gáát niet, echt zo stom Ze zaten dus gewoon naar elkaar te schreeuwen Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord Ze hadden het over lipgloss en andere make-up dingen. Daarna gingen ze nog gigantisch giegelen en kregen ze de slappe lach omdat ze ontdekten dat ze een college gemist hadden. Echt, ze leken net 13 (maar waren waarschijnlijk rond de 20).
Oud 27-03-2008, 14:02
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik heb nooit rare dingen gedaan op de meisjeswc
Citaat:
Ik ging met melanie zoenen op de wc en sigaretjes roken.

Nu Ontopic mensjes
Oud 27-03-2008, 14:19
Verwijderd
Helaas kwamen op Utrecht CS twee vrouwen van in de 50 tegenover me zitten. Van die typische "hè gezellig zeg!"-vrouwen met geitewollen sjaaltjes om. Vroeg er één aan mij welke kant de trein oprijdt. Ik zeg 'die kant' en wijs achter mij. "Oh, wat gek", zegt ze, "ik heb nog nooit meegemaakt dat een trein een perron links heeft en dan links rijdt"

En toen later ging een van hen iets doen op haar mobieltje (een spelletje ofzo) en toen begon ze te lachen als een paard bij wie alle vier de benen geamputeerd worden. En ondertussen maar dom praten met haar vriendin die al net zo truttig klonk. Argh. Gelukkig kon ik bij Amersfoort ontsnappen.
Oud 27-03-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
en toen begon ze te lachen als een paard bij wie alle vier de benen geamputeerd worden.
Oud 28-03-2008, 00:29
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
"en echt jonge, zijn kinderen zijn net buikhangzwijnen"
"zwijnhangbuiken.. huh. nee, hangbuikzwijnen!"
"ja, hangbuikzwijnen, echt vet lelijk"

"dat was verboden gebied om daar te kijken weet je. en ik zeg echt zo wat de fack tegen samantha, er zit iemand met een onderbroek aan".

"oestgeesterweg? hoe ken da nou, we zitte hier in rijnsburg!"
Oud 28-03-2008, 22:00
Verwijderd
iemand loopt net heel hard schreeuwend door mijn straat heen: "ik ben rustig godverdomme!!"

ehm....
Oud 30-03-2008, 12:55
Sherco
Sherco is offline
Ik zat donderdag in de trein naar Utrecht, en voor mij zat een ouder echtpaar en een Antilliaanse (?) mevrouw. Er werd omgeroepen dat we Zwolle binnenkwamen en dat de trein door zou rijden naar Utrecht, voor de stoptrein moest je overstappen. De Antilliaanse mevrouw begon haar spullen te pakken.
Vrouw van echtpaar: Mevrouw, als u naar Utrecht moet, moet u blijven zitten hoor!
Antilliaanse vrouw: Owja? Ik had het anders gehoord...
Man: Nee, nee, u moet blijven zitten.
Antilliaanse vrouw: U zal het wel weten. Ik reis niet zo vaak met de trein...
Man: Wat gaat u doen in Utrecht?
Antilliaanse vrouw: Ik word opgehaald door mijn dochter...
Man: Nou, als we op Utrecht aankomen, dan stapt u op het perron. En dan zijn er roltrappen naar boven, en dan komt u op een groot perron, eh, laten we het een platform noemen...
Antilliaanse vrouw: Ja...
Man: Nou, en dan moet u naar de parkeerplaatsen lopen, even denken hoe dat het handigst gaat...
Antilliaanse vrouw: Maar ik word door mijn dochter opgehaald en dan gaan we verder met de trein, moet ik dan niet beneden blijven?
Man: Ja, ja, dan kunt u beter beneden blijven!
Antilliaanse vrouw: Dus niet naar het platform gaan?
Vrouw: Nee, dat lijkt me beter van niet. Maar hoe gaat u uw dochter dan vinden?
Antilliaanse vrouw: Ik heb mijn telefoon bij me...
Man: Nou, weet u wat u doet? U zet uw telefoon straks aan, en als we dan uit de trein stappen blijft u staan, en dan belt u uw dochter, en dan komt zij u halen. En dan laat u u maar lekker meevoeren aan het handje...
Vrouw: Ja, zo leren we het allemaal he...
Antilliaanse vrouw glimlacht wat beschaamd en houdt haar mond.

Serieus, van die bemoeizuchtige, nieuwsgierige oude mensen. En nog racistisch ook, ze deden echt alsof zij een achterlijk klein kind was, terwijl ze alleen de oproeper verkeerd verstaan had. "laat u maar lekker meevoeren aan het handje" argh...
Oud 30-03-2008, 13:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Antilliaanse vrouw: Ik heb mijn telefoon bij me...
Man: Nou, weet u wat u doet? U zet uw telefoon straks aan, en als we dan uit de trein stappen blijft u staan, en dan belt u uw dochter, en dan komt zij u halen.
Briljant. Daar was ze zelf nooit opgekomen.

Regels voor berichten