Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik weet niet meer of ik dit al gezegd had maar ik ben zaterdagavond uit geweest met een vriendin en haar zusje en vriendin en een andere vriend en het was echt ontzettend gezellig en leuk en geweldig.
![]() Ik heb eindelijk een van mijn beste maatjes gezien die lekker weer bij mij in de buurt woont de komende 7 maand. JEUJ. Maar ik vind zijn vriendin wel een behoorlijk kneusje. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ook goed
![]() Tot mijn spijt, want ik moet binnenkort examen doen hihi. hoop dattie nu nog langs wil komen, want ik wil hem de les lezen. Ik bel hem liever nog om te vragen hierheen te komen. Maar dat moet ik eigenlijk niet doen. Laat em maar lekker stikken in zn zooi. Edit: gewijzigd, danku ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 08:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
OH MY FUCKING GOD. Ik kreeg een mailtje van R. (en dat belooft al niet zoveel goeds, meestal) en hij vroeg me naar het foonnummer + adres van mijn psych. Tering. Hij is er nog niet geweest en moet eerst nog maar eens bellen, maar het is een stap in de goede richting.
![]() En gisteravonddddd! Ik begin zowaar vermoedens te krijgen. Maarrr dat mag je dan weer niet hardop zeggen. -.-' Verder ging hij me precies uitleggen hoe en wanneer hij vanavond moet werken, en als hij slpit heeft dan moettie om zeven weer beginnen, maar anders issie om acht of iets later klaar, dus dan zie ik hem vanavond waarschijnlijk weer. En hij zei dattie nooit op meiden afstapte, dattie dat neit durfde. En toen zei ik *Hint Hint* dat ik, zodra ik een jongen écht leuk vond, ook niet meer durfde, maar dat me dat normaal niet boeit. Daarnaast zei ik ook nog *Nog meer Hint Hint (je zou toch zeggen dat hij dat snapt ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
goed, ik ben aan het 'filteren' in mn vriendschappen, ik heb geen nood aan gezeik dat nergens op slaat en negativiteit,mensen die eigenlijk opportunisten en niet goed voor me zijn . Het is wel fijn dat er ook mensen zijn waamee ik op een deftig,soms verbazingwekkend niveau kan praten en dat ik zoveel mensen ken met dezelfde dromen en dat we daar volgend jaar gewoon samen voor zullen gaan. Ik dagdroom er echt over, zal wel raar zijn om 3 woonplaatsen te hebben hehe.
ik ben ook zo blij met mijn zus,ik bewonder haar op een of andere manier. en ik ben echt dankbaarrrr
|
Verwijderd
|
ik heb al zijn spullen die nog op mijn kamer lagen in een grote boodschappentas gedaan.
Hierin een foto van ons met op de achterkant; Thanks for being my friend. Dit zegt ook alles. Een friend is hij wel geweest, echt mijn boyfriend niet. Nu nog een manier vinden om hem deze tas te geven zonder aan de praat te raken. Misschien moet ik die tas maar voor de deur zetten, aanbellen en hard wegrennen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Uit eten vanavond. Zin om hem te zien, maar ik ben kapót. Kijken hoe dat gaat werken en of ik geen domme dingen ga lopen blaten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik hem vanmorgen min of meer vroeg weggeschopt (ook al moest hij stiekum wel weg, hij had langer kunnen blijven), ben ik nog niet aan de studie.. Heb de laatste tijd weer vlindertjes en kriebeltjes als ik hem zie <3
en als het goed is ga ik binnenkort een tattoeage laten zetten. Mn beste vriendinnetje vond hem niet mooi, trek me er niets van aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() en ze loopt er zowel boos als droevig tegelijk bij, helemaal niet vrolijk en gelukkig (op zo een momenten vraag je je dan toch af waarom zo iemand niet aan abortus of adoptie denkt) en ze spreekt al over dat ze zal scheiden als het niet werkt, en zit superhard in met haar studie, ze wil die baby helemaal niet zoiets horen doet je toch nog wel eventjes voorzichtiger zijn hij belde me vannacht op, niet om iets speciaal te zeggen maar gewoon omdat hij er van wil profiteren me te bellen als hij kan pff, om 1 uur was ie thuis vandaag lijkt het er ook niet op dat we elkaar kunnen zien... en ik heb echt wel heel veel zin in één van die geweldige knuffels van hem
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik dumpte hem niet enkel om de redenen die jij geeft, maar vanwege andere problemen. Wat jij noemt was meer zoiets van; als dit dr ook nog bij komt, heeft het helemaal geen zin meer. Ik probeer het een beetje uit te leggen, maar ik vind de juiste woorden niet. ![]() |
![]() |
|
Goed, ik hou zoveel van hem
![]() En ik hang al een paar dagen met dezelfde mensen tot 22.00 op de ub waardoor we nu heel hard lachen om hele stomme grappen, maar het is wel echt gezellig. EN ik realiseerde me net dat ik morgen mijn laatste toets OOIT heb ![]() Ik heb gisteren mijn aanmelding voor die master journalistiek in Amsterdam op de bus gedaan. De kans is erg klein (er worden zelfs maar 25 mensen voor een gesprek uitgenodigd) maar ik hoop het wel erg. Morgen na mijn toets maar eens een net pakje kopen om goede indruk te maken tijdens mijn sollicitatiedingen van de komende tijd. Had ik al ![]() ![]() ![]() Maar aan de andere kant heb ik ook weer veel zin in nieuwe en spannende dingen en ik denk zomaar dat het leven dan ook wel mooi blijft.
|
Omg hij heeft me mee uit eten gevraagd!
![]() ![]() Maargoed, ik ga er maar betekenis aan geven want die jongen is zo veranderlijk als het weer. Ik zit al half op zijn afzegging wachten. Wow en wat een smsjes ook opeens van hem, je zou er bijna iets van gaan denken! Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 16:06. |
![]() |
||
Citaat:
Verder: QFT. Ik vind mijzelf vervelend in dat opzicht.
|
Oké, ik word vervelend, maar ik kan er niets aan doen: ik ben helemaal in de wolken, echt waar
![]() Ennn... Mjah, ik weet niet, ik krijg de indruk dat sommige vriendschappen op een heel laag pitje staan en dat dat vooral komt omdat ik de enige was die pogingen deed en die pogingen nu ook niet meer doe. Naar is dat.
|
Verwijderd
|
@ICU: Als die mensen je echt leuk vinden, dan komt dat helemaal goed, is mijn mening zo.
![]() @*Blue angel*: Spannend! Wanneer gaan jullie echt verhuizen? ot: Muhahahaha. Ik kreeg een smsje terwijl hij gisteravond mijn nummer nog steeds niet had enzo, dus hij heeft moeite gedaan door het bij J. of R. te vragen en dat is een goed teken. ![]() ![]() |
![]() |
|
Maak mij zorgen om een goede vriendin/ huisgenootje. Ze maakt zich zo ontzettend druk om alles wat ze nog moet doen voor haar opleiding dat ze amper nog slaapt en eet. Zoals ze nu bezig is, is echt niet goed. Dus heb beloofd morgen voor haar te koken zodat ze in ieder geval goed eet.
Verder met vriendje en mij gaat het wel oke. Van het weekend samen weg. Heb er erg veel zin! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, geloof ik. Kwam hem net onverwacht tegen terwijl ik met wat vriendinnen wat ging drinken. Zag de bui al hangen toen hij hallo kwam zeggen: hij was behoorlijk dronken, en dan wordt ie aanhankelijk. En ja hoor: hij ging 'toevallig' ook weg toen wij net onze jassen pakten om weg te gaan. M'n vriendinnen moesten de andere kant op fietsen en waren dus vrij snel weg. Toen kwam hij aanlopen met zijn fiets en vroeg of we naar huis gingen. Ik denk dat het de combinatie van de drank en de gesprekken van die avond was, maar ik ben heel boos geworden en heb hem eindelijk eens goed uitgescholden. Ik heb hem verteld dat hij me ontzettend kwetst met zijn gedrag en maar eens moet beseffen wat hij nou eigenlijk aan het doen is. En dat hij zo laf is om altijd maar de makkelijkste weg te kiezen. Daarna heb ik gezegd dat ik nu wegging en hij me niet achterna hoefde te komen, tenzij hij eindelijk echt eens voor me wilde gaan, wat toch nooit het geval is. Hij was duidelijk wel van z'n stuk gebracht, hoe dronken hij ook was, want kreeg net een smsje dat we morgen gaan lunchen om het er verder over te hebben.
Ik ben dus wel een klein beetje trots op mezelf ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 23:56. |
![]() |
|
Ik ben ook trots op je
![]() Nou, zaterdag als het feestje van een vriend van hem is, zouden er vrienden van exlief blijven slapen. Dat is nu ook het geval, maar hij blijft ook slapen. Ik doe het mezelf ook echt aan he. Ik weet dat het niet zo slim is, maar dit was al afgesproken voor het uitging, en ergens wil ik gewoon laten zien wat hij mist. Vriendinnetjes zijn het er niet helemaal mee eens, maar ze snappen wel dat ik het toch door laat gaan. Ze verklaren me wel nog steeds voor gek, maar dat snap ik, dat doe ik zelf ook.
||
Citaat:
![]() ot; ik ben blij dat ik naar hem en zijn ouders kan als ik het nodig heb. ![]()
|
Verwijderd
|
En ik heb hem gezien en mijn vriendinnetje moest spontaan lachen als ze mijn reactie zag wanneer hij voorbij kwam rennen. HIj heeft mijn smsje niet gekregen gisteravond (want geen ontvangstbevestiging), dalijk nog maar eens alle moed bij elkaar rapen en smsen. Woeii!
![]() *Knuff* voor Dott! |
![]() |
|
Gisteren kreeg ik een smsje van mijn vriend of ik het leuk vond dat ie kwam eten en slapen. Tuurlijk vond ik dat leuk. Eigenlijk is hij altijd bij mij op woensdag maar omdat het de laatste keren niet zo goed uitkwam keken we het maar een beetje aan. Ik had het gevoel dat ik een beetje teveel aan hem hing en teveel vroeg of hij mij me wilde komen dat ik nu dacht van laat maar even en toen kwam hij er zelf mee, vond ik wel heel tof. 's Middags bleek dat hij onverwacht toch nog een vroege dienst voor vanmorgen gekregen had dus hij is alleen komen eten en wel thuis gaan slapen maar we waren zo lief, leuk en verliefd samen dat het toch wel heel tof was
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ja wtf echt de Duitser is leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|