Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik bedoelde de rpg-elementen van pokemon..
||
Citaat:
En die bedoelde ik ook.
|
Verwijderd
|
Hm, no more heroes gekocht..
valt toch tegen.. al is het alleen maar omdat het gecensureerd is.. en ook is het toch wat eentonig.. Die gaan we dus ruilen dinsdag, maar tegen wat? Is batallion wars nog wat? vorig jaar leek het me wel vet.. Of is DBZ3 nog de moeite waard als je 2 al hebt(vanwege de onlinefunctie) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de beste kans.. niet denk ik ![]()
|
OK, thanks. Ik lees nu ook dat bij de meeste gameshops er pas weer Wii consoles verwacht worden over 5-8 weken.
![]() Ik heb er nog nooit op gespeeld maar het lijkt me erg gaaf! En iets leuks om te doen als er gasten zijn dan elke keer Kolonisten van Catan spelen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat is dan ook de bedoeling.
![]() Is er een bepaalde afstand/ruimte die noodzakelijk is bij het spelen met 2 man tegelijk? Móet je (alles) staand spelen? Ik kan me namelijk bij veel dingen écht niks voorstellen. ![]()
|
Verwijderd
|
De meeste mensen beginnen met staand spelen en hebben, vooral bij tennis in Wii Sports ongeveer een diameter van anderhalve meter lege ruimte om zich heen nodig. Gevorderde spelers spelen met minimale handbewegingen. Ik kan nu onderuitliggend uitstekend tenissen en ik heb maar ongeveer een diameter van vijf centimeter om mijn hand heen nodig.
![]() Andere spellen, zeg maar de normale games, zijn vaak ook goed te doen. Ik ram alleen bij Resident Evil 4 nog eens met mijn hand ergens tegenaan, omdat ik snel met een mes wil uithalen als er een zombie aan m'n hoofd aan het knagen is. Beetje ruimte is wel noodzakelijk dus, maar je hoeft er geen zaal voor af te huren. Pas als je met vier man tegelijk gaat tenissen moet je banken gaan verschuiven, is mijn ervaring. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en toch vind ik het wel jammer. want echt echt echt goede spellen ben ik nog niet in grote getale tegengekomen. En als er dan wel goede zijn, dan maken ze weer minimaal gebruik van de remote.
Al die belachelijke kiddy/film/snelcashen-games zijn mijn aanschaf niet waard, maar er blijft wel weinig over. Misschien ben ik wel te kritisch, en is de vergelijking met de sloot aan games die er voor de xdoos te koop is ook wel scheef. Maar toch, vroeger kon je de rekken niet tellen waar nintendo games in zaten. snif.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vermaak me nog steeds extreem goed met Super Mario Galaxy, dat vind ik echt zo'n ontzettend gaaf spel
![]() En voor LoZ: TP moet ik echt nog eens goed gaan zitten ![]() ![]() Met Sports vermaak ik me met vrienden heel goed; iedereen kan gewoon meteen aan de slag, ook als ze nog nooit een console in hun leven hebben aangeraakt. Die drie spellen vind ik echt goed en leuk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik heb Super Mario Galaxy ook al een tijd, maar ik kan me er niet zo goed mee vermaken zoals de meesten dat kennelijk kunnen. Iedere keer als ik het speel ben ik na een level of twee weer dodelijk gefrustreerd en kap ik er mee.
Het is vast omdat ik te weinig ervaring heb met 3D platformers, maar naar mijn idee staat de camera nog steeds vrijwel áltijd verkeerd, flikker ik altijd ín een afgrond waar ik óverheen sprong, is de besturing op kritieke momenten waardeloos ('vooruit' verandert door de gravity-onzin opeens in 'vol gas de brandende lava in') en ook de Japanse/Nintendo-eigenschap van 'Oeps, je miste het platform. Nu moet je weer onderaan/aan het begin van het level/spel/de evolutie van het menselijk ras beginnen. THE FUN NEVAR STOPS!' Enfin, ik kan er geen zak van en ik vermaak me beter met Super Paper Mario. ![]() |
![]() |
|
Ik had het ook meer bij sunshine, maar in galaxy zitten wel levels waar ik gewoon niet doorheen kom. Vallen in gaten enzo
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar supersmash is er nog niet.. mario, zelda en metroid heb ik al. Trauma center lijkt me wel wat, maar die had ik ook al voor de DS, en als dat meer van hetzelfde is, is dat een beetje jammer. Feit blijft dat dit nog wel een magere hoeveelheid musthaves is voor een console die nu bijna een ruime anderhalf jaar in mijn bezit is. |
![]() |
||
Citaat:
Tussendoor: voor de mensen die SSB: Brawl al gespeelt hebben: wat vinden jullie ervan? Wat vinden jullie van de veranderde Gamelay en de uitgebalanceerde karakters. Wat vinden jullie van de nieuwe karakters, en wat vinden jullie van brawl in vergelijking met SSB:Melee?
|
Ik moet met Brawl zeggen dat de Wiimote/Nunchuck besturing me alleszins is meegevallen.
Het was even wennen, maar nu gaat het prima. Bowser is een stuk beter geworden en Lucas en Ike zijn ook wel best goed. Persoonlijke favoriet is Lucario... De waaier/fan is veel beter geworden, maar zelfs te goed. Het is bijna onmogelijk eruit te ontsnappen. Verder heb ik niet zoveel problemen met items, maar dat komt omdat ik die random zooi zo leuk vind.
||
Citaat:
|
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons de game ‘Mario Kart & Wheel’ voor de Nintendo Wii besteld met bestelnummer 6284634090. In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij Nintendo, kunnen we echter niet garanderen dat uw bestelling op de dag van release geleverd wordt. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de game uiteraard zo snel mogelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, bol.com Klantenservic Kutzooi he! Heb hem dus al betaald ook via i-deal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|