Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2008, 13:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik snap niet dat mensen die de cube versie niet hebben de wii versie kopen. Ik bedoel, ze zijn bijna identiek qua gameplay en graphics, alleen de ene is 60 euro en de andere 20.
Oud 19-03-2008, 15:37
freakinaround
freakinaround is offline
die voor de cube, heb ik recentelijk nergens meer zien liggen. en waar die nog wel te krijgen is is die ook gewoon 60 euro, ómdat je hem nergens kan krijgen..

en voor de wii is hij 50, en ik heb hem voor 42 gekocht.
Oud 19-03-2008, 15:39
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Heb em nog niet gespeeld maar lijkt me gewoon inleiding hoor
Maar tja, vechten is idd wel de essentie van het geheeld, waar had je dan op gehoopt?

Valt met ssb nog wel mee? (denkt aan train simulator)
Gewoon, beetje á la Pokemon, zelf lopen, met mensen praten, dingen zoeken, krijgen en kopen en natuurlijk de turn based gevechten. Tot nu toe is alleen dat vechten naar mn verwachting
Oud 20-03-2008, 02:06
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
T heeft niks met pokemon van doen . En een beetje gamestore heeft path of radiance gewoon hoor, en niet voor 60 .
Oud 20-03-2008, 15:25
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
T heeft niks met pokemon van doen . En een beetje gamestore heeft path of radiance gewoon hoor, en niet voor 60 .
kheb m anders nergens meer gezien. frs heeft m niet, bartsmit/eplaza ook niet en de mega-multiemediastores ook niet. sowieso is gamecube er uit..

En ik bedoelde de rpg-elementen van pokemon..
Oud 20-03-2008, 21:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
kheb m anders nergens meer gezien. frs heeft m niet, bartsmit/eplaza ook niet en de mega-multiemediastores ook niet. sowieso is gamecube er uit..

En ik bedoelde de rpg-elementen van pokemon..
Dat zijn dan ook geen gamestores. Of naja e-plaza wel maar ook niet echt.

En die bedoelde ik ook.
Oud 20-03-2008, 21:49
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Radiant Dawn ligt alweer te verstoffen nu ik 2 dagen Brawl binnen heb
Oud 21-03-2008, 17:30
Verwijderd
jaaaaja, hou jij je mond nu maar weer met je brawl.. verdorie..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:33
Verwijderd
Ach, bij de volgende systeem update werkt zijn freeloader toch niet meer en lachen wij in onze knuistjes!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:33
Supreme Dutch
Maar dat Tabletennis (die overal voor 30e ligt) is dus een o? En die Zelda Crossbow-training?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:08
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Ach, bij de volgende systeem update werkt zijn freeloader toch niet meer en lachen wij in onze knuistjes!
Dat is makkelijk op te lossen.
Niet updaten
Oud 22-03-2008, 09:57
Verwijderd
Ja, maar dan blijkt de volgende systeemupdate opeens essentieel te zijn om Commodore 64 spellen uit de virtual console te kunnen spellen! Wat dan, vrind, wat dan?

Nee, ik heb er geen verstand van.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:35
Verwijderd
Hm, no more heroes gekocht..
valt toch tegen.. al is het alleen maar omdat het gecensureerd is.. en ook is het toch wat eentonig..

Die gaan we dus ruilen dinsdag, maar tegen wat?
Is batallion wars nog wat? vorig jaar leek het me wel vet..
Of is DBZ3 nog de moeite waard als je 2 al hebt(vanwege de onlinefunctie)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 14:38
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Zack & Wiki!
Oud 25-03-2008, 18:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
fire emblem binnen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 10:08
Verwijderd
Woohoo, er komen Master System games op de Virtual Console. Wonderboy in Monsterland!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 11:30
freakinaround
freakinaround is offline
ik ga nu een playstation 3 halen.
Oud 26-03-2008, 13:45
Verwijderd
en dat post je in DIT topic?
ga jij je eens diep schamen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Sowieso zie ik niet in waarom je zoveel geld voor dat apparaat zou uitgeven, qua games is ie zeker nog niet beter dan de 360.
Oud 26-03-2008, 15:22
Q
Q is offline
Hou het wel bij de Wii in dit topic he gasten
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 11:19
Verwijderd
Woef

heb zelf SSB melee maar weer even uit de kast gehaald, om de tijd te doden tot brawl er eindelijk is
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 12:46
Big Boi
Big Boi is offline
Paar vraagjes.

Ik zag laatst deze controller: maar waar plug je dan die kabel in?

Waar heb je de beste kans om een Wii te kopen?
Oud 28-03-2008, 12:59
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Paar vraagjes.

Ik zag laatst deze controller: [afbeelding] maar waar plug je dan die kabel in?

Waar heb je de beste kans om een Wii te kopen?
Volgens mij heeft die gewoon een gamecube aansluiting
En de beste kans.. niet denk ik Denk beste groothandelzaken (mediamarkt?)
Oud 28-03-2008, 13:11
Big Boi
Big Boi is offline
OK, thanks. Ik lees nu ook dat bij de meeste gameshops er pas weer Wii consoles verwacht worden over 5-8 weken.

Ik heb er nog nooit op gespeeld maar het lijkt me erg gaaf! En iets leuks om te doen als er gasten zijn dan elke keer Kolonisten van Catan spelen.
Oud 28-03-2008, 14:34
Q
Q is offline
Citaat:
OK, thanks. Ik lees nu ook dat bij de meeste gameshops er pas weer Wii consoles verwacht worden over 5-8 weken.

Ik heb er nog nooit op gespeeld maar het lijkt me erg gaaf! En iets leuks om te doen als er gasten zijn dan elke keer Kolonisten van Catan spelen.
Met die insteek heb ik ook een Wii gekocht, gewoon bij een willekeurige FRS. En het was ook best een succes, het is iets wat niet alleen mannen leuk vinden maar ook vrouwen dus die beginnen dan niet meteen te zeuren. Verder gebruik ik hem nooit eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft die gewoon een gamecube aansluiting
Incorrect!

Je plugt dat ding rechtstreeks in de kont van je Wiimote, zodat je dus met die classic controller in je handen en de Wiimote op schoot aan het spelen bent.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Met die insteek heb ik ook een Wii gekocht, gewoon bij een willekeurige FRS. En het was ook best een succes, het is iets wat niet alleen mannen leuk vinden maar ook vrouwen dus die beginnen dan niet meteen te zeuren. Verder gebruik ik hem nooit eigenlijk
Ik heb zelfs de meest cynische mensen zien smelten bij de Wii; eerst op een afstandje toekijken hoeveel plezier de anderen hebben, en vervolgens zelfs ineens extreem fanatiek en enthousiast aan de slag gaan. Fantastisch
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 15:11
Big Boi
Big Boi is offline
Dat is dan ook de bedoeling.

Is er een bepaalde afstand/ruimte die noodzakelijk is bij het spelen met 2 man tegelijk? Móet je (alles) staand spelen? Ik kan me namelijk bij veel dingen écht niks voorstellen.
Oud 28-03-2008, 15:34
Verwijderd
De meeste mensen beginnen met staand spelen en hebben, vooral bij tennis in Wii Sports ongeveer een diameter van anderhalve meter lege ruimte om zich heen nodig. Gevorderde spelers spelen met minimale handbewegingen. Ik kan nu onderuitliggend uitstekend tenissen en ik heb maar ongeveer een diameter van vijf centimeter om mijn hand heen nodig.

Andere spellen, zeg maar de normale games, zijn vaak ook goed te doen. Ik ram alleen bij Resident Evil 4 nog eens met mijn hand ergens tegenaan, omdat ik snel met een mes wil uithalen als er een zombie aan m'n hoofd aan het knagen is. Beetje ruimte is wel noodzakelijk dus, maar je hoeft er geen zaal voor af te huren. Pas als je met vier man tegelijk gaat tenissen moet je banken gaan verschuiven, is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 15:44
Big Boi
Big Boi is offline
Duidelijk, bedankt.
Oud 28-03-2008, 18:43
Verwijderd
en toch vind ik het wel jammer. want echt echt echt goede spellen ben ik nog niet in grote getale tegengekomen. En als er dan wel goede zijn, dan maken ze weer minimaal gebruik van de remote.
Al die belachelijke kiddy/film/snelcashen-games zijn mijn aanschaf niet waard, maar er blijft wel weinig over.
Misschien ben ik wel te kritisch, en is de vergelijking met de sloot aan games die er voor de xdoos te koop is ook wel scheef. Maar toch, vroeger kon je de rekken niet tellen waar nintendo games in zaten. snif..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 08:34
freakinaround
freakinaround is offline
ik vind dat zack & wiki wel leuk gebruik maakt van de remote
Oud 29-03-2008, 13:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
en toch vind ik het wel jammer. want echt echt echt goede spellen ben ik nog niet in grote getale tegengekomen. En als er dan wel goede zijn, dan maken ze weer minimaal gebruik van de remote.
Al die belachelijke kiddy/film/snelcashen-games zijn mijn aanschaf niet waard, maar er blijft wel weinig over.
Misschien ben ik wel te kritisch, en is de vergelijking met de sloot aan games die er voor de xdoos te koop is ook wel scheef. Maar toch, vroeger kon je de rekken niet tellen waar nintendo games in zaten. snif..
SSX Blur, Zack & Wiki, Trauma Center, Super Smash Brothers Brawl, Super Mario Galaxy, LoZ: Twilight Princess, Metroid Prime 3, Super Paper Mario,
Oud 29-03-2008, 14:49
Verwijderd
Ik vermaak me nog steeds extreem goed met Super Mario Galaxy, dat vind ik echt zo'n ontzettend gaaf spel Alles is gewoon goed; het is práchtig, de besturing werd vrijwel perfect, misschien is het ietwat makkelijk, maar dat kan me niets schelen; de levels zijn gewoon allemaal ontzettend gaaf.

En voor LoZ: TP moet ik echt nog eens goed gaan zitten Ik ben nog helemaal niet ver en ik heb het spel al sinds de release van de Wii Maar wat ik gespeeld heb vond ik ontzettend stoer.

Met Sports vermaak ik me met vrienden heel goed; iedereen kan gewoon meteen aan de slag, ook als ze nog nooit een console in hun leven hebben aangeraakt.

Die drie spellen vind ik echt goed en leuk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 20:57
Verwijderd
Hm, ik heb Super Mario Galaxy ook al een tijd, maar ik kan me er niet zo goed mee vermaken zoals de meesten dat kennelijk kunnen. Iedere keer als ik het speel ben ik na een level of twee weer dodelijk gefrustreerd en kap ik er mee.

Het is vast omdat ik te weinig ervaring heb met 3D platformers, maar naar mijn idee staat de camera nog steeds vrijwel áltijd verkeerd, flikker ik altijd ín een afgrond waar ik óverheen sprong, is de besturing op kritieke momenten waardeloos ('vooruit' verandert door de gravity-onzin opeens in 'vol gas de brandende lava in') en ook de Japanse/Nintendo-eigenschap van 'Oeps, je miste het platform. Nu moet je weer onderaan/aan het begin van het level/spel/de evolutie van het menselijk ras beginnen. THE FUN NEVAR STOPS!'

Enfin, ik kan er geen zak van en ik vermaak me beter met Super Paper Mario.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 10:55
Verwijderd
Oh, ik had die frustratie juist bij Super Mario 64 en Mario Sunshine, maar bij Galaxy zit ik juist te genieten van de camerastand en hoe soepel ik kan bewegen Grappig dat dat zo verschillend is dan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 16:00
Ieke
Ieke is offline
Ik had het ook meer bij sunshine, maar in galaxy zitten wel levels waar ik gewoon niet doorheen kom. Vallen in gaten enzo Of net scheef schieten in die plakzooi waar je dan in zit. Vooralsnog gaat het wel beter, maar goed, ik hou het er maar op dat ik gewoon niet zoveel talent heb voor deze spelletjes.
Oud 30-03-2008, 22:56
Verwijderd
Citaat:
SSX Blur, Zack & Wiki, Trauma Center, Super Smash Brothers Brawl, Super Mario Galaxy, LoZ: Twilight Princess, Metroid Prime 3, Super Paper Mario,
true true..
maar supersmash is er nog niet..
mario, zelda en metroid heb ik al.
Trauma center lijkt me wel wat, maar die had ik ook al voor de DS, en als dat meer van hetzelfde is, is dat een beetje jammer.
Feit blijft dat dit nog wel een magere hoeveelheid musthaves is voor een console die nu bijna een ruime anderhalf jaar in mijn bezit is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 12:01
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Incorrect!

Je plugt dat ding rechtstreeks in de kont van je Wiimote, zodat je dus met die classic controller in je handen en de Wiimote op schoot aan het spelen bent.
Je kunt zoiezo beter een gamecube controller aanschaffen dan de classic controller voor de Wii. Heb die gebruikt met games zoals Brawl: elke keer als je dat ding wil wegleggen valt je wiimote weer op de grond omdat die eraan bengelt. En nee, ik ga niet met een wiimote aan me pols de classic controller gebruiken, dat is irritant en vervelend.

Tussendoor: voor de mensen die SSB: Brawl al gespeelt hebben: wat vinden jullie ervan? Wat vinden jullie van de veranderde Gamelay en de uitgebalanceerde karakters. Wat vinden jullie van de nieuwe karakters, en wat vinden jullie van brawl in vergelijking met SSB:Melee?
Oud 31-03-2008, 12:30
Verwijderd
Kan goed, maar classic games speel ik met een classic controller. Nu maar hopen dat er ook een classic joystick komt voor de Commodore 64 games (en dat daarna oom Commodore Amiga games komen )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 14:28
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik moet met Brawl zeggen dat de Wiimote/Nunchuck besturing me alleszins is meegevallen.
Het was even wennen, maar nu gaat het prima.

Bowser is een stuk beter geworden en Lucas en Ike zijn ook wel best goed.
Persoonlijke favoriet is Lucario...

De waaier/fan is veel beter geworden, maar zelfs te goed. Het is bijna onmogelijk eruit te ontsnappen.
Verder heb ik niet zoveel problemen met items, maar dat komt omdat ik die random zooi zo leuk vind.
Oud 31-03-2008, 16:04
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
true true..
maar supersmash is er nog niet..
mario, zelda en metroid heb ik al.
Trauma center lijkt me wel wat, maar die had ik ook al voor de DS, en als dat meer van hetzelfde is, is dat een beetje jammer.
Feit blijft dat dit nog wel een magere hoeveelheid musthaves is voor een console die nu bijna een ruime anderhalf jaar in mijn bezit is.
Voor andere consoles zijn er niet zoveel meer must-haves hoor, gewoon meer middelmatige games. Bovendien zitten er op de VC nog redelijk wat supergave spellen.
Oud 03-04-2008, 21:43
Verwijderd
zo, super mario galaxy met 120 sterren uitgespeeld.
Spoiler

nu wachten op mario kart
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Bovendien zitten er op de VC nog redelijk wat supergave spellen.
Right on. International Karate is geweldig!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 15:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Verder heb ik niet zoveel problemen met items, maar dat komt omdat ik die random zooi zo leuk vind.
idd

super metroid besteld met die punten, ben erg benieuwd of het de verwachting waar kan maken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 00:07
Ieke
Ieke is offline
Mariokart voor de wii vanaf 11 april volgens mijn nintendo mailtje
Oud 05-04-2008, 09:18
Q
Q is offline
Oh Mariokart! Die wil ik wel hebben
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 17:13
Verwijderd
ik ga hem vrijdag kopen!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:31
Bruut
Bruut is offline
Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons de game ‘Mario Kart & Wheel’ voor de

Nintendo Wii besteld met bestelnummer 6284634090.

In verband met de grote populariteit van deze game en de

leverproblemen bij Nintendo, kunnen we echter niet

garanderen dat uw bestelling op de dag van release geleverd

wordt. Onze oprechte excuses hiervoor.

U ontvangt de game uiteraard zo snel mogelijk. Nogmaals onze

excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservic

Kutzooi he! Heb hem dus al betaald ook via i-deal
Oud 09-04-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons de game ‘Mario Kart & Wheel’ voor de

Nintendo Wii besteld met bestelnummer 6284634090.

In verband met de grote populariteit van deze game en de

leverproblemen bij Nintendo, kunnen we echter niet

garanderen dat uw bestelling op de dag van release geleverd

wordt. Onze oprechte excuses hiervoor.

U ontvangt de game uiteraard zo snel mogelijk. Nogmaals onze

excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservic

Kutzooi he! Heb hem dus al betaald ook via i-deal
Dat je betaald hebt maakt niks uit hoor, als je wil annuleren kan dat gewoon, krijg je je geld terug.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten