Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Calvin Harris - Acceptable in the 80s
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey ik zoek een klassiek nummer, het nummer dat je hier op de achtergrond hoort http://video.google.nl/videoplay?doc...665&pr=goog-sl
het is erg bekend. Weet iemand het? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: heb 'm even door YouTube gehaald, het is inderdaad die. |
![]() |
|
Ik bezoek 3opreis.nl en ik zie meteen "Muziek uit 3 op reis"...
Misschien dat je daar een kans hebt,,, ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
ik zoek een nummer,
hij werd vorige week live gezongen bij max & loretta (omroep max) ik heb een regel kunnen noteren, maar kan er nix mee vinden. weet een van jullie misschien welke het is? voor zover ik weer had hij het gezongen van een oude groep uit żden haag? de regel was: horen van een leven dat jij niet aankan/aankunt zonder mij hoop dat een van jullie weet welk nummer het was, vond hem namelijk heel mooi =)
|
ik zoek eigenlijk die remix van de laatste dans in step up 2. (de dans van de MSA crew that is)
iemand die me daar aan kan helpen ik weet dat het timbaland is maar ik kan die remix nergens vinden...
||
Citaat:
||
Citaat:
Het stukje dat ik bedoel begint ongeveer halverwege. Iemand meer info hierover? De tekst komt overeen met dat van de Wiki uit de quote hierboven, maar verder vind ik er bijna niks over... |
![]() |
||
Citaat:
de topic van deze forum heet: zoek je een nummer? jah en ik zoek een nummer das The Prodigy - Spitfire alleen kan hem niet vinden kl Limewire of op soulseek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het origineel heb ik zelf ook.
|
Beste Leute,
Ik zoek een zwoel, heel erg 'sexachtig' nummer, wat niet uit veel tekst bestaat behalve, het lang uitgerekte 'sexy burning' (of yearning, dat zou ook kunnen). Iemand zei dat het Goldfrapp was, maar ik ben de meeste nummers langsgegaan en heb het niet kunnen vinden. Wie helpt?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Natural born grooves- Candy on the dancefloor. |
![]() |
|
Ik zoek een nummer van een band ( ik denk uit het begin van de eighties).
Ik kan niet op hun naam komen. Ik weet wel nog een stukje tekst. 'come on over, come on baby let me be the one to show ya' 'I'm the one who really wants to be with you..' Het is zo een big hair band. iemand? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Verwijderd | 500 | 26-12-2012 03:10 | |
Muziek |
Zoek je een nummer #2? Batave | 24 | 07-01-2010 20:13 | |
Muziek |
Ik zoek een nummer G-force | 6 | 23-12-2006 12:07 | |
Muziek |
Hulp, iemand? Ik zoek een nummer... A loved one | 4 | 17-12-2003 15:28 | |
Muziek |
Op zoek naar een nummer met een bepaalde tekst. langejongen | 3 | 05-06-2003 20:55 | |
Muziek |
*ik zoek een nummer* Angeleyes16 | 6 | 27-01-2003 20:15 |