Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kwaadaardige hackers hebben op een internetforum voor epileptici berichten achtergelaten waarin middels Javascript en animated gifs allerlei felgekleurde, knipperende plaatjes waren verwerkt. Flop zegt: ik moest lachen M'non:: Lang leve berlijn zegt: ik moest ook lachen eigenlijk M'non:: Lang leve berlijn zegt: ik zag het al helemaal voor me, overal ter wereld mensen die op hun toetsenbord vallen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hij is klein genoeg als ik m opsla met maar 3 kleuren ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
De 33-jarige Ryanna Fultz vertelde aan Wired dat ze klikte op iets wat eruit zag als een normale forumpost. In plaats daarvan toonde haar browser een fullscreen patroon van vierkantjes die snel in verschillende kleuren opflitsten. Daarop kreeg ze een epileptische aanval, en ze kon niets meer doen totdat haar elfjarige zoontje ingreep en de browser afsloot.
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |