Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2008, 22:37
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag heb ik in bed gelegen, een sollicitatie-gesprek verknoeid, vergaderd en veel taart gegeten. Oh en biertjes gedronken op een terras in de zon
Oud 31-03-2008, 22:49
Verwijderd
Heb net mijn haar geverfd en het is licht
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 23:09
botulismf
botulismf is offline
Er zijn vast geen kanslozen die de hele nacht op willen blijven om mij gezelschap te houden? Ik ben net begonnen aan mijn nachtdienst en ik heb nu al geen zin meer.
Oud 31-03-2008, 23:09
nps
nps is offline
het is 1 dag fijn weer en er zit meteen een mug op mijn kamer
Oud 01-04-2008, 02:04
Verwijderd
Vandaag tot half 4 in bed gelegen met mijn lover en dat was heel leuk, daarna gegeten bij een vriendinnetje en naar Den Haag voor een bijeenkomst van Mark Rutte en toen was Den Haag Vandaag daar aan het filmen dus ik zag mezelf net voorbijlopen op een avond die aangekondigd werd als een bijeenkomst van 'VVD-prominenten en leden'. Lekker dan. Mijn vader smste me nog voor de grap: 'Zag ik je nou net een sigaret aansteken op tv? Zal je moeder leukvinden' en ik hapte, maar het was een grapje. Leuk hoor. Daarna in slaap gevallen in de trein en toch nog even de laatste ronde meegepikt in mijn kroeg en plannen bedacht voor wat we zouden doen als alleen Bas en ik over zouden zijn op de wereld. We zouden vooral veel drinken en dingen opblazen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 06:35
botulismf
botulismf is offline
Ik heb 156 bladzijdes gelezen van Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij, en dat noemen ze dan 'werken'. Als ik mijn best had gedaan had ik hem zelfs uit kunnen lezen. En het wordt lekker licht en het ziet er ook naar uit dat het mooi weer wordt. Al weet je het nooit met maart.
Oud 01-04-2008, 07:34
Verwijderd
die heb ik een paar dagen geleden ook net uitgelezen, maar dan in het engels. ik had hem al een hele tijd maar was er gewoon nooit in begonnen, weet niet waarom want hij is mooi.

Citaat:
was het leuk? en wat ga je nu laten zetten + waar?
ja heel! ik mail je wel even een foto!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 08:14
Verwijderd
^ oja, doen! en ik heb nog leuk? nieuws voor je over iemand die je kent huhu.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 09:54
vilein
vilein is offline
Gisteren viel het kwartje opeens en bleken indexcijfers helemaal niet zo moeilijk te berekenen. Jammer dat dat om 11 uur was, zodat ik van de opwinding niet meer kon slapen. Vandaag heb ik nog 1 dag om alles te oefenen en uit mn kop te leren voordat ik woensdag mijn allesoverstijgende tentamen heb. Straks dus maar weer leren bij mn homie.
Oud 01-04-2008, 11:29
Drez
Drez is offline
Huuh geen kutgrappen op het forum met andere indelingen enzo? Wauw.
Ik heb uitgeslapen en toen Perfume afgekeken en nu maar eens douchen en opruimen/afwassen enzo. Vanavond & vannacht met een vriend zoveel mogelijk Twin Peaks kijken .
Oud 01-04-2008, 12:48
kuik
kuik is offline
vanmorgen ging ik naar het ziekenhuis en mn gips mocht er af relaxt. wel een damn lompe chirurg zeg. nu heb ik wel een ranzige rechterarm, maar na 3 keer wassen viel het met de velletjes best mee. daarna nog even koffietjes gedronken met een vriendin die herkansingen moest doen. net in de stad geweest op zoek naar een cadeautje voor de vriendin van mn broer en geslaagd, ik vrees alleen dat het te klein is. hmmm.
Oud 01-04-2008, 14:21
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
die heb ik een paar dagen geleden ook net uitgelezen, maar dan in het engels. ik had hem al een hele tijd maar was er gewoon nooit in begonnen, weet niet waarom want hij is mooi.
Zeker mooi, en hij leest erg lekker weg.
OT: Hello world!
Oud 01-04-2008, 14:24
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb vandaag gesport, afspraak gemaakt voor sollicitatiegesprek en nieuwe kiekjes. Nu wil ik zo naar de fietsenmaker maar ik kom niet van de bank af. .
Oud 01-04-2008, 15:26
Verwijderd
Wat een kk week en hij is pas net begonnen: eerst een kk weekeind, dan een kk werkdag, nu hoor ik dat er iets mis gegaan is bij het vice kk feest en ik er niet heen kan, zaterdag een kk toelatingstoets voor een opleiding waar ik eigenlijk geen zin in heb (backup), ook gezeur met kk lightroom van Adobe en iemand reageerde op mijn advertentie van maarktplaats voor een kamer, is die kamer in een kk buurt.

Kk zooi.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 15:37
Verwijderd
Als je uit een naar dorpje weg wilt zou ik niet te kieskeurig zijn

Ik twijfel heel erg of ik dadelijk wel of niet ga fietsen, jammer dat dit topic niet meer het woord spannend bevat.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Als je uit een naar dorpje weg wilt zou ik niet te kieskeurig zijn

Ik twijfel heel erg of ik dadelijk wel of niet ga fietsen, jammer dat dit topic niet meer het woord spannend bevat.
True dat, ik ga morgen kijken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 15:44
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb een tijdschrift gekocht en snoepjes voor in het vliegtuig, en ook nog een veel te duur jurkje met bloemetjes erop. verder college en lunch met een vriendin, en vanavond weet ik nog niet. in ieder geval macaroni eten en ik heb er nu al trek in.
Oud 01-04-2008, 15:52
Verwijderd
naar school geweest, en daarna regende het echt keihard, en ik had alleen een vest aan omdat ik dacht dat de zon ging schijnen dus toen een uur gewacht samen met iemand van m'n school, en toen toch maar door de regen gefietst omdat dat wachten ook maar saai was. nu moet ik eigenlijk afwassen, maar ik stel het nog eeeven uit.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 17:18
Blenderhead
Blenderhead is offline
Geleerd voor tentamen van volgende week donderdag.
Oud 01-04-2008, 17:22
idontcare
idontcare is offline
dingen gedaan voor afstuderen, toen naar de stad voor een cadeautje voor een vriendinnetje. en ondergoed, lenzen en mascara oehh interessant. nu hoor ik krezip met everybody's gotta learn sometime op de radio en de versie van beck is veel vetter
Oud 01-04-2008, 17:22
vilein
vilein is offline
Geleerd voor tentamen van morgen. Ik denk dat ik het wel haal. Nee, wacht. Ik moet het halen. Het moet.
Oud 01-04-2008, 17:35
Luna
Luna is offline
Gister vergat ik weer eens een afspraak dus dat was lekker dom. Ik voelde me weer niet lekker dus heb een uurtje geslapen, daarna ging mn nieuwe huisgenoot voor ons koken en dat was gezellig. Daarna kwam mn vriendje en hebben we te lang gekletst terwijl ik om 6.30 op moest om te werken. Dat heb ik dus gedaan en nu ben ik even thuis om te chillen en ga zo naar een vriendinnetje in Amsterdam om samen te eten.)Y'
Oud 01-04-2008, 20:34
botulismf
botulismf is offline
Oh ik heb echt schandalig lekker gekookt, dat was ook te lang geleden dat ik er de tijd voor heb genomen dus dat mocht wel weer: gekarameliseerde krieltjes en rode ui met pijnboompitten en witte wijn uit de oven, en daarbij kipgehakt met spek, zoete puntaprika en courgette in een zoetzure mangosaus. Nu ben ik het lekker aan het opsmikkelen en zou ik willen dat hier iemand was om het mee te delen.

Vanavond ga ik misschien wat Family Guy of Flight of the Conchords kijken.
Oud 01-04-2008, 22:46
*oma*
*oma* is offline
Vanavond met een vriendinnetje uiteten geweest en daarna the bucketlist gekeken. Straks slapen, want morgen weer studeren.
Oud 01-04-2008, 23:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging vanavond naar calvin harris, met melomanics in het voorprogramma.
NOOOOOU, het was zo vet. iedereen ging uit zn dak, calvin harris &band zeiden dat het hun tofste gig in heel lang was en het was ook gewoon echt supervet. stuk harder dan hun cd echt tof. melomanics was ook echt super, hele toffe nederlandse act.

dus nu ga ik nog ff nagenieten.
Oud 01-04-2008, 23:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Vanavond met een vriendinnetje uiteten geweest en daarna the bucketlist gekeken. Straks slapen, want morgen weer studeren.
En?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 23:24
*oma*
*oma* is offline
ik moest een traantje wegpinken aan het eind, maar Jack is dan ook de man!
Oud 01-04-2008, 23:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Als ik de trailer zie kan het echt alleen twee uiterste kanten op: enorm kut of erg leuk en ontroerend. Blijkbaar is het het tweede.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 23:29
asjdfl
asjdfl is offline
mijn studieboek leest weg als een stereohandleiding

zzz
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 23:37
*oma*
*oma* is offline
Ik vond hem heel mooi en grappig, vooral grappig. Wmb een aanrader.

Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 23:43. Reden: 1000 pogingen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 23:42
vilein
vilein is offline
Genoeg gespsst voor vandaag. Associatiematen, voortschrijdend gemiddelden en regressieanalyses komen mn neus uit.
Oud 01-04-2008, 23:44
*oma*
*oma* is offline
spss is stom
Oud 01-04-2008, 23:56
vilein
vilein is offline
vertel mij wat
Oud 02-04-2008, 00:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik vond hem heel mooi en grappig, vooral grappig. Wmb een aanrader.
OK. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 00:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben net terug van Kaizers Orchestra in Paradiso, en het was echt allejezus vet.Wat een band zeg. <3 Heb ook leuke mensen ontmoet, maar helaas ook wat minder leuke. Er waren 2 gasten, zwaar onder de invloed, die keihard tegen iedereen opsprongen. Nadat ik ze 3 keer had weggeduwd en nadrukkelijk had gezegd dat ze op moesten pleuren, flipte een van die gasten en kreeg ik een knal recht op m'n bek. Auw. En het stomste is nog dat die gast 'm meteen peerde. Watje. Ik zit nu opgezadeld met een dikke en blauwe wang.
Pluspuntje: Ik heb de heren Kaizers en Geoff Berner ontmoet en ze hebben m'n CD's gesigneerd en Geoff vond me heel lief omdat ik hem ook cool vond en niet alleen de Kaizers aandacht gaf.
En morgen weer, maar dan zonder knokken.
Oud 02-04-2008, 01:10
Broeder
Broeder is offline
Ik wilde net m'n tanden gaan poetsen, maar de tube bleek leeg, dus ik dacht O JEE O JEE O JEE. Gelukkig vond ik zojuist een nieuwe tube, die ik in een vooruitziende blik op voorraad had gekocht, want je weet immers maar nooit. he . Wederom een crisis afgewend door mijn kundig boodschappengedrag.
Oud 02-04-2008, 03:07
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Ben net terug van Kaizers Orchestra in Paradiso, en het was echt allejezus vet.Wat een band zeg. <3 Heb ook leuke mensen ontmoet, maar helaas ook wat minder leuke. Er waren 2 gasten, zwaar onder de invloed, die keihard tegen iedereen opsprongen. Nadat ik ze 3 keer had weggeduwd en nadrukkelijk had gezegd dat ze op moesten pleuren, flipte een van die gasten en kreeg ik een knal recht op m'n bek. Auw. En het stomste is nog dat die gast 'm meteen peerde. Watje. Ik zit nu opgezadeld met een dikke en blauwe wang.
Pluspuntje: Ik heb de heren Kaizers en Geoff Berner ontmoet en ze hebben m'n CD's gesigneerd en Geoff vond me heel lief omdat ik hem ook cool vond en niet alleen de Kaizers aandacht gaf.
En morgen weer, maar dan zonder knokken.
Oh krebs daar had ik heen gewild
Oud 02-04-2008, 03:28
Verwijderd
Ik heb vandaag half zitten ruzienmet een vriendin over niets eigenlijk, me druk gemaakt om een rotassignment, goeie cijfers terug gekregen.. pizza voor ontbijt gegeten en nouja verder niet veel soeps. Dus.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 07:27
Verwijderd
mijn stinkende huisgenootje die altijd vies kots eten maakt heeft over me geklaagd bij het management office, nu moet ik op gesprek met haar en iemand erbij :') tenzij ik haar voor die tijd vermoord, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 08:49
Verwijderd
succes :') ik ga zo naar school om de hele dag met de projectgroepkutwijven ons projectverslag te verbeteren. die was namelijk zo echt om over naar huis te schrijven, en dat komt voornamelijk over de walgelijk slechte samenwerking ik lach er nu wel om, maar ik heb echt geen zin om de hele dag op school te zitten om iets te verbeteren. godver.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 09:17
vilein
vilein is offline
Ik krijg net een mailtje van mn huisgenoot met een heel grappig filmpje over zn trip naar San Fransisco. Dat joch zit nog 4 maanden in Amerika en nu mis ik hem . En ik ben super super vroeg opgestaan om spss nog te oefenen, maar ik droomde dat ik er niks van kon en dat was echt dramatisch. Gelukkig kan ik het in het echt natuurlijk wel heel goed.
Oud 02-04-2008, 10:30
ragdoll
ragdoll is offline
ik moest mezelf vanmorgen het bed uitslepen om naar kantoor te gaan. goddank nu nog maar een uurtje, vanavond uiteten en misschien dansen maar dat weet ik nog niet want ik ben eigenlijk moe. tijd voor koffie.
Oud 02-04-2008, 12:37
Verwijderd
ze loopt nu (en de komende week denk ik, want het gesprek is pas volgende week) naar beneden starend door het huis. interessant. verder ben ik al de hele dag bezig met school bll.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:18
tuttebel
tuttebel is offline
ik ging heel saai vroeg opstaan om te leren, daarna naar t laatste college voor t tentamen , en toen ging ik even de regisseur uithangen. nu ben ik na boodschappen gedaan te hebben thuis, en alles ligt klaar om te beginnen met leren, maar ik wil niet.
Oud 02-04-2008, 15:31
Verwijderd
Ik stond met een twee pagina's groot artikel in het Algemeen Dagblad vandaag, .
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:25
Verwijderd
maaaad gezeik op school met de projetgroep, niet te doen volgende week allemaal deadlines, workshops, presentaties and all, dus iedereen is in alle staten en meisjes worden dan ineens gek en gaan elkaar uitschelden om niets, waardoor er een crisissssss ontstaat. zo douchen, daarna eten + hangen met een vriendinnetje. zin in, want ik zie haar niet zo heel vaak meer.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:55
Verwijderd
ik zou met een vriendin naar een andere vriendin gaan dit weekend en net belde ik om het goed af te spreken enzo zegt ze ooohja eigenlijk ga ik niet meer, ik was het vergeten te zeggen. daar kan ik dus echt niet tegen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
ik ging vanavond naar calvin harris, met melomanics in het voorprogramma.
NOOOOOU, het was zo vet. iedereen ging uit zn dak, calvin harris &band zeiden dat het hun tofste gig in heel lang was en het was ook gewoon echt supervet. stuk harder dan hun cd echt tof. melomanics was ook echt super, hele toffe nederlandse act.

dus nu ga ik nog ff nagenieten.
Crap, nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 18:21
capibara
capibara is offline
Ik ga de kroeg maar weer in.
Oud 02-04-2008, 20:24
Luna
Luna is offline
ik heb nu mn eerste rustpunt in de dag, heerlijk. Ik ren van de ene verplichting naar de andere en dan weer naar college en gelukkig ook nog leuke afspraken tussendoor. Beste vriendinnetje weer gezien vandaag en dat was alweer even geleden.
vandaag weeeer een afspraak vergeten, het is echt genant hoe chaotisch ik ben haha
Reageren

Regels voor berichten