Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ...en ik weet waar de IJsselhallen zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() O nee, sorry we mogen het niet over de vorige meet hebben je wordt vast aardig gevonden op de volgende meet!
|
wie gaan dr allemaal niet meej naar Manowar dan? want ik zouop zich wel meej willen, maar tisniet zodak nog zoheel vel geld heb (en ik moet nog wat zooi uit de large bestellen.. haha) mja.. dus... ik ga dus ook niet mee naar manowar.
||
Citaat:
Maar ik kan nog steeds ![]() En deze keer hoef ik er niet bij te zeggen da'k maar 2 posts had ![]()
||
Citaat:
Who died and made you mr. smartypants?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mr. smartypants klinkt leuk! Hmmm, de mensen die NIET naar Manowar gaan kunnen ehm.... intussen ehm... ja goh, weet ik et. Als we met een hele grte groep zijn wordt het wel weer problematisch om de Docter in te komen, helemaal omdat niet iedereen 18 is. (zowel, moet je het kunnen bewijzen daro. poep) Of we gaan gewoon weer naar het COC ![]() Iemand opties??
||
Citaat:
![]()
|
wat de hell is COC en what the f*ck do we need a docter for? dudes ik d8 dat er ge-orgt werd maar quablijkelijk zijn er nog mensen die gaan klagen over de temperatuur dan neuk je de wereld toch warmer of niet?
waarom houden we de meeting niet in een frituurpan? Trouwens for the guy that isn't down with the westside dat is het allercoolste op de wereld zodra je het soepel uitkunt spreken ben je cool, maak je er ook nog een hand gebaar bij ben je een idool , kun je er later ook nog cool bij kijken dan scoor je alle chick cars en dollars en verander je je naam in Steve ofzo. Westside.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En we gaan later die avond hoe dan ook naar het coc, vind ik.. Maar Manowar is dus wel om zeven uur al. Is het coc dan niet nogal wat je noemt dood? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Voor de onwetenden onder ons: Het COC is een organisatie/stichting/oid voor homo's/lesbo's/hetero's en die hebben ook een eigen cafe (dat iedereen dus ook gewoon het COC noemt), waar we dus heen gaan. Snap? Het is erg hip. (met walgelijke muziek, die zo lachwekkend is dat ie toch weer leuk wordt)
Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 10:28. |
![]() |
|
ok, als ik tegen mijn ouders zeg dat ik bij Jolanda (ssjpan) blijf slapen, en die zegt dat ze bij mij blijft slapen en mirjam (gunsnroses) zegt dat ook kunnen we denk ik wel mee
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
*Paranoide (Masj) en Sooz (Marijke)
*Manon (boardbabe ) *Black Rainbow (Bram) *Adrenaline (Marge) *MadAthlete (Hidde) *Pharmacon (Wilbert/Pannekoek) *STP (Martin) *ssjpan (Jolanda) *Hukkie (Marije) *Pherwilyaiel (Esther) *Ieme *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) *the exploding boy (Olga) *Mennuz (Skanky ass Men-ho, Menno) *GunsNRoses (Mirjam) (Ik moet van Esther.. ) *jozzz (jos dus.. wat een walgelijk naam heb ik eigenlijk..) *~(S-|-)2v!lL~ (Steve..toch?) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |