Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2008, 22:49
cagie
cagie is offline
Fijn samen een weekendje weg geweest. Was leuk en gezellig. En morgen alweer een jaar samen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2008, 23:04
Qimm
Qimm is offline
Soms dan heb je van die dagen dat alles op zijn plek valt. Fijne dag op het werk, ouderwets gezellig kletsen met m'n beste vriendinnetje, lekker koken met mijn vriendje en daarna lekker wandelen net voor de zon onder gaat, heerlijk vrijen...
Ja, ja, Goed, alles is gewoon goed. Ben gelukkig!
Oud 01-04-2008, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Soms dan heb je van die dagen dat alles op zijn plek valt. Fijne dag op het werk, ouderwets gezellig kletsen met m'n beste vriendinnetje, lekker koken met mijn vriendje en daarna lekker wandelen net voor de zon onder gaat, heerlijk vrijen...
Ja, ja, Goed, alles is gewoon goed. Ben gelukkig!
<3<3

Und der Deutscher ist ein Schatz
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 00:25
Verwijderd
Alle woede van gisteren is weer weggezakt. Het is goed zo.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 02:32
Verwijderd
Hè godverdomme, hij is de grootste eikel die ik ken, we kunnen geen tien minuten aardig tegen elkaar zijn, dankzij hem heb ik weer een blauwe plek op mijn arm, hij zeurt dat mijn mascara uitloopt, vindt het grappig om me telkens te laten wachten op smsjes, nu hij weet dat ik dat doe, noemt me een alcoholverslaafde, jat mijn sigaretten en noemt mij maar raar, maar we hebben vandaag tot half vier samen in bed gelegen en gewoon niets gedaan, alleen maar af en toe gepraat, gezoend en dan weer in slaap vallen en het is werkelijk waar jaren geleden dat ik zo heerlijk nutteloos met iemand kon zijn, met mijn telefoon ver weggestopt in mijn tas, zonder me druk te maken om de buitenwereld. Vandaag in een raar soort roes. Gelukkig gedroeg hij zich net weer als een eikel, dat houdt me een beetje op de grond.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 07:20
Verwijderd
Citaat:
Hè godverdomme, hij is de grootste eikel die ik ken, we kunnen geen tien minuten aardig tegen elkaar zijn, dankzij hem heb ik weer een blauwe plek op mijn arm, hij zeurt dat mijn mascara uitloopt, vindt het grappig om me telkens te laten wachten op smsjes, nu hij weet dat ik dat doe, noemt me een alcoholverslaafde, jat mijn sigaretten en noemt mij maar raar, maar we hebben vandaag tot half vier samen in bed gelegen en gewoon niets gedaan, alleen maar af en toe gepraat, gezoend en dan weer in slaap vallen en het is werkelijk waar jaren geleden dat ik zo heerlijk nutteloos met iemand kon zijn, met mijn telefoon ver weggestopt in mijn tas, zonder me druk te maken om de buitenwereld. Vandaag in een raar soort roes. Gelukkig gedroeg hij zich net weer als een eikel, dat houdt me een beetje op de grond.
Hij vindt je geweldig maar hij weet niet hoe hij er mee om moet gaan dus gedraagt hij zich maar als een eikel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 08:01
ST*R
ST*R is offline
Ik weet niet hoe hij het bedoelt, en al helemaal niet hoe ik erop moet reageren, maar hij heeft echt een heel lief smsje gestuurd! Jeej!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 08:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zie haar de laatste dagen niet zoveel en dat vind ik zo vervelend dat ik er vrolijk van word. Het gaat goed
Oud 01-04-2008, 09:41
idontcare
idontcare is offline
goed, ook al zie ik hem de laatste tijd niet zo heel veel. allebei druk met afstuderen/werk enzo. vrijdag had 'ie met z'n huisgenoten guitar hero 3 voor de wii gekocht, supervet misschien dat we morgen nog wat gaan doen, anders zie ik hem zondag pas weer aiii
Oud 01-04-2008, 09:43
woezel
woezel is offline
Citaat:
oh woezel dat vind ik echt een leuke actie <3
ik hoop dat hij dat ook vindt. ik ken hem eigenlijk niet zo heel goed en ik heb zijn nummer ook niet dus ik hoop datik hem snel zie.brrr
Oud 01-04-2008, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zie haar de laatste dagen niet zoveel en dat vind ik zo vervelend dat ik er vrolijk van word. Het gaat goed
Is het weer aan??
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 10:58
Verwijderd
Goed! Vanmiddag zien we elkaar weer, merk dat die ene dag zo enorm veel scheelt. Minder irritatie, meer vrijheid om je eigen ding te doen, even 'op adem komen'. Gisteren een afspraak gemaakt met mijn ex, nu een (goede) vriend van me, elkaar lang niet gezien en ga volgende week zijn huisje en katjes bekijken, hoop dat het nu wel doorgaat.. heb er wel zin in. We spreken elkaar soms maanden niet, maar pakken altijd de draad weer op, leukleuk!
Vrijdag met schoonzus de stad in, ouders gaan weekend weg, prima allemaal zo. Ik vermaak me wel!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 11:31
metallica
metallica is offline
De afgelopen twee dagen waren echt heerlijk! Het optreden was echt helemaal geweldig. En gisteren de hele dag wat gehangen, geleerd, brownies gebakken, kortom fijn <3 Hij is ook echt zo lief en knuffelbaar nu, ik hoop dat we ervoor kunnen zorgen dat het zo blijft
Oud 01-04-2008, 11:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Is het weer aan??
Ja, al een hele tijd gelukkig
Oud 01-04-2008, 11:50
Dott
Dott is offline
tja.. nog steeds niks te melden op dit front
Oud 01-04-2008, 12:49
stout!
stout! is offline
Het wordt een beetje saai om te posten maar het gaat goed, gewoon goed .

Hij heeft donderdag toets en ik heb deze week negotiation skills waar ik veel voor moet doen, maar 's avonds komen we bij elkaar terecht en ik slaap tegen hem aan.
Oud 01-04-2008, 14:46
Verwijderd
ja liefde gaat wel goed vriendje is lief aankomend weekend weg met mn schoonfamilie, minder zin in maar ja. kindje van zn broer gaat ook mee en dat is wel erg leuk.

qua vriendschappen kan het beter. sommige mensen zie ik te weinig (mijn schuld), anderen laten weinig van zich horen. of erg selectief. ik word het iig zat om energie te steken in mensen die niets terug geven.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 15:56
Luna
Luna is offline
Ik zie hem tot donderdag niet en dat is voor ons vet lang haha. Verder gaat het heel goed.
Maak me alleen zorgen een vriendinnetje, heb het idee dat het niet zo goed gaat en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet benaderen.
Oud 01-04-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, al een hele tijd gelukkig
Oh daar word ik blij van Superleuk voor je.

Edit: Hmja de Duitser is echt schattig. Bijna de pizza's laten verbranden

Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 18:28.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 16:39
I C U
I C U is offline
Mjah, het was raar haar weer te zien, gisteravond. Ik heb eigenlijk geen kwaaie gevoelens meer, het is gewoon weird. Ik heb ook geen zin om weer met de vinger naar de schuldige te wijzen, want die is er niet echt. En... Nou ja, ik weet eigenlijk niet wat ik van dr wil. Blaat.

Gelukkig is hij een schatje
Oud 01-04-2008, 18:36
Verwijderd
Vrienden <3 <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 19:08
Moonspell
Moonspell is offline
Wat focked dat we net met elkaar konden praten, en ik het nu al weer moet verknallen. Maar ik kon er niet omheen, iets wat pijn doet mag gerust gezegd worden lijkt me. Ik mis soms de waardering, voor wat ik allemaal doe, en er wordt zo makkelijk mee om gegaan.

Ik vond het best leuk met haar, maar had niet het gevoel meer verliefd te zijn, een goed teken eigenlijk na lange tijd . (vooral omdat ik het ook wel eens moeilijk heb gehad...)

Jammer, dat het nu net zo weer moet lopen, maar ik kan beter eerlijk zijn en over mijn gevoelens praten dan achteraf

Achja, en verder? No clue.
Oud 01-04-2008, 20:08
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Bluh. Ik mis hem. Ik weet dat het beter is maar ik vind loslaten maar moeilijk. Soms vraag ik me wel eens af, waarom ik me elke keer in relaties stort als ik daarna toch weer gekwetst word. Ik snap nooit waarom dingen zo ingewikkeld worden als het uit is nadat je zo'n lange tijd alles met elkaar gedeel(d/t)? hebt.
Oud 02-04-2008, 07:53
Verwijderd
Maandag heb ik beste vriendje gesmst offie boos op me was. En dat was hij niet. Hij wordt nooit boos. (Volgens mij zit het in zijn DNA dat hij niet kwaad kan worden ofzo, ik heb hem nog nooit kwaad gezien. Wat voor een ontzettende trut ik oko ben) Maar zijn hele hoofd zat wel vol met mij, en dat vondtie moeilijk. Toen heb ik gezegd: 'Gooi mij dan uit je hoofd. Ik hou me de komende weken gedeisd en dan zien we ewl waar we eindigen. Maar nu kun jij je energie veel beter gebruiken, energie diei k niet waard ben.' Daar kreeg ik maar niks op terug, dus ik kreeg het benauwd dattie helemaal niks meer met me te maken wilde hebben. Maarrrrr gister ben ik met twee vriendinnen naar een tattooshop gegaan en heb daar een supermooi ontwerp gezien. En dat moest ik hem laten weten en hyperactief over bellen enzo. En dat ging goed. En komende zaterdag gaan we hangen, 'net als vroeger'.

Ennnn ik krijg er niet echt hoogte van. Bwugh. Het ene moment denk ik dattie me wel leuk vind en het volgende 'oh nee. TOch niet.' En dat is niet handig, wantja, zo durf ik natuurlijk nooit iets! Maar hij smste wel terug, toen ik gisteravond prongeluk een verkeerd smsje naar hem stuurde. 'Kinse auk gewoen zegge, dasse wils smse ' En dat vond ik dan weer wel leuk. En we hebben wel lol gehad. Bowlen met stemblokjes voor een drum.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 08:37
I C U
I C U is offline
@ SA: chick, als je niets doet, gebeurt er nooit iets! ACTIE! En smsen is leuk, zonder meer waar...

OT: Mjah, wat zal ik zeggen... Ik hoop dat hij zijn tentamens een beetje goed maakt, anders ga ik me nog schuldig voelen en tis zo sneu voor hem, nerdje die die is... Vanavond komt hij langs, yeah!

Verder heb ik op zich wel een positiever gevoel over school, dat is ook wel goed.
Oud 02-04-2008, 08:58
Miek
Miek is offline
gister was zo fijn
Oud 02-04-2008, 10:33
niña
niña is offline
Gompie, als ik 'm meer dan drie dagen niet zie voelt dat echt heel lang aan :muts:
En vrijdag zijn vrienden ontmoeten
Oud 02-04-2008, 10:46
Verwijderd
ik vind mijn beste vriendinnetje soms echt even stom. ik haat het dat ik altijd overal achteraan moet zeuren, dat ze niet/laat reageert. Ze zou vandaag of morgen langskomen en nog even laten weten wanneer precies. uiteindelijk heb ik gisteravond gesmst wanneer ze kwam. blijkt ze het niet te gaan redden en of ik volgend weekend kan. Echt, als je weet dat je niet kan, dan sms je uit jezelf toch even? waarom moet ik er om vragen? en hoe vaak heb ik nou al verteld dat ik dat weekend het hele weekend weg ben met mn familie?
ze gaat er van uit dat ik alles doe, overal achteraan zit en alles regel. laatst ging ze er zelfs van uit dat ik een aantal vrienden had gevraagd om naar haar toe te komen! uh hallo, het is jóuw housewarming, nodig ze zelf uit?
ik weet dat ze 'zo is'. maar dat maakt het niet minder irritant soms.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 11:57
Changshan
Changshan is offline
^ Gewoon hard en duidelijk over zijn; dit is natuurlijk weird. Anders leert ze het nooit.
Oud 02-04-2008, 12:12
Verwijderd
Hij is lief. En het gaat goed en het is spannend.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 12:13
Verwijderd
ik heb een kortaf smsje gestuurd dat ik dat weekend niet kan en dat ik dat al eerder had gehad. dat ik haar daarna wel een keer zie, en dat ze dat dan maar moet laten weten. ik doe het in ieder geval niet (en we hebben het er al duizend keer over gehad. binnen mijn vriendengroep ben ik altijd degene die alles regelt, en op zich heb ik daar geen problemen mee, ik ben nou eenmaal een regelnicht. maar dan moeten mensen wel reageren en niet verwachten dat ik ook dingen ga regelen waar ik niets mee te maken heb.)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 12:35
niña
niña is offline
Heel naar zulke dingen Ave. Zelf ben ik ook een van de weinige in mijn vriendengroep die tekens van leven geeft en dingen regelt, ipv dat het gelijk verdeeld is
Oud 02-04-2008, 12:40
Verwijderd
op zich vind ik het meestal niet erg hoor want ik vind dat ik dingen ook wel het best kan regelen
maar het is wel irritant als het trekken aan een dood paard is. dingen regelen is niet erg, maar dan moeten mensen wel meewerken.

dat van tekens van leven geven is wel irritant ja. bij sommige vrienden is het niet erg om elkaar een tijd niet te zien, die vriendschappen zitten zo in elkaar. maar sommige vriendschappen zijn wel gebouwd op regelmatig contact en het zou prettig zijn als men er niet automatisch vanuit zou gaan dat dat vast wel van mij komt..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 12:45
Verwijderd
Oh ik ben blij dat dat bij mijn vriendengroepen gewoon eerlijk verdeeld is... hoewel van de thuismensen het denk ik wel de meiden zijn die oproepen tot uitjes en evenementen

Hmmmja. Meer heftige gesprekken met ex. Maarrr de Duitser is toch leuk. Hu.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 12:51
Verwijderd
All is quiet on the Western front!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 14:45
Neko*
Neko* is offline
Vrijdag vrijdag vrijdag. En dan zie ik hem weer 2 daagjes. Het lijkt echt al weer heel lang geleden, maar eigenlijk was het maandag dat ik hem voor het laatst zag. Er komt weer zo'n periode van weinig zien en weinig contact aan. Hij tentamens, ik superdruk.
Oud 02-04-2008, 15:56
Verwijderd
ik voel me super
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:47
snoopy
snoopy is offline
Ontzettend leuk en geweldig

Samen op wintersport is leeeeuuuuk
Oud 02-04-2008, 17:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
All is quiet on the Western front!
Time to invade Canada!

Teambuilden is trouwens gaaf. Vooral tijdens verjaardagen.
Oud 02-04-2008, 17:49
WolterB
WolterB is offline
Op vriendschappelijk realtioneel gebied gaat het goed, al zie ik sommige mensen minder vaak dan ik wil, maar daar zijn de vriendschappen gelukkig tegen bestand

Op liefdesgebied is het allemaal maar vaag
Oud 02-04-2008, 19:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Samen op wintersport is leeeeuuuuk
Uhu

Ontopic: zie hem nu ff wat minder maar hij belt wel regelmatig en dat vind ik wel erg lief en tof, gewoon om bij te kletsen, hoeveel mannen doen dat, haha En we hebben een fijn weekend samen gehad waarin hij me het gevoel gaf dat hij echt van me houdt en komend weekend gaan we naar mijn moeder met z'n tweetjes en dat vind zij wel erg leuk en gewoon weer lekker samen is
Oud 02-04-2008, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Time to invade Canada!
Kom maar op! We kunnen hier wel wat uit de kluiten gewassen nuchtere Nederlandse jongemannen gebruiken.

OT: Bijgekletst met vriendinnetje, altijd gezellig. Laatste les gemist omdat ik sliep, helaas, kreeg smsje van een vriend dat er taart en champagne was! Jammer maar goed, shit happens ik had slaap nodig en nouja...

Ik ga zo uit eten met vriendinnetjes bijkletsen en gezellig doen enzo en ik heb er zin in want ik heb echt een kutbui en :crawlinginmyskin: en ik weet ongeveer waardoor het allemaal komt en blah.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 20:29
Nienna*
Nienna* is offline
Of ik binnenkort tijd voor hem heb.
Uh, NEE... want hoewel ik dat nog niet tegen hem heb gezegd: ik ben nog steeds een beetje boos. Ik ken mezelf... ik ga dat eerst laten bekoelen, want anders ga ik door mijn sarcasme (heerlijk joh, dat sarcasme van mij als ik kwaad ben) alles verpesten en onredelijk doen. Dat verdient hij nou ook weer niet, al heeft hij stom gedaan.
Maar ik weet dus niet wat ik terug moet smsen... misschien maar gewoon dat ik het druk heb. Dat is waar, ook al is het niet de reden dat ik niet wil afspreken (ik maak immers bijna altijd tijd voor hem).
Ik weet gewoon dat als ik hem nu ga zien, ik lullig ga doen. En ik wil me een keer volwassen gedragen.

Dus ik laat mezelf maar eerst even bekoelen. Rustig worden. Alles op een plekje zetten. En dan één keer zeggen wat ik stom vond en het daarbij laten, in plaats van weer als vanouds te overdrijven en overal een enorm probleem van te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:45
Malossi
Malossi is offline
Klote! Héel klote!
't Blijft eigenlijk bij 'Wereld zonder jou' van Marco Borsato, sigaretten, drank en haar, die mij niet wil en het zo keihard over komt als ze daar, op haar manier omheendraaiende, dat tegen mij zegt!
Oud 02-04-2008, 22:40
Verwijderd
Godverdomme, waarom laat ik mijn nieuwsgierigheid altijd prevaleren boven mijn verstand? Ik ben het zo zat om telkens kutdingen over mezelf of mijn nu nog vriendje tegen te komen en er helemaal van slag door te zijn terwijl ik er telkens zelf naar op zoek ga. Kortom, klote
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 22:40
Verwijderd
Inmiddels al weer wat beter. Voel me nog wel vaak alleen, het is zo raar om na 2,5 jaar ineens alleen te zijn. Gelukkig zijn er lieve vriendinnetjes.

Morgen gezellig uit met mijn huisgenootjes
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 22:49
I C U
I C U is offline
Ik heb 'm net de deur uitgezet Blegh! Maar ja, als hij langer was gebleven dan was hij morg niet fit geweest voor z'n tentamen en was ik ook niet te genieten geweest, dus ja! Maar goed, ik zie 'm zaterdag weer en dan blijft hij slapen Whoehoe!
Oud 02-04-2008, 22:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
Kom maar op! We kunnen hier wel wat uit de kluiten gewassen nuchtere Nederlandse jongemannen gebruiken.
Offtopic: Check, check, check. Ik kom er aan!
Canada lijkt mij sowieso wel gaaf om te zien en te wonen, eigenlijk.
Oud 02-04-2008, 23:55
Orpheo
Orpheo is offline
ze had vandaag echt zo'n bui waarin ik d'r wel kon schieten. ja 'het weer' krijg ik als argument. Kom ik aanzetten met mijn plannen voor de zomer, gewoon, als herbevestiging (mag ik blij zijn dat ik weer eens weg ga?) gaan de waterwerken weer open. mijn hemel, ze moet niet ongesteld worden, neuh... Echt, mega irritant. maar dan is het plots MIJN schuld dat het kutweer is, mijn schuld dat ik naar het buitenland ga (vanwege familie), en is het mijn schuld dat d'r ouders moeilijk doen daarover. Kom op ey. ik werk me uit de naad om maar wat rust in de tent te houden (pa happy houden, ma happy houden, lief en netjes doen tegen broertje, en natuurlijk dan ook nog tijd overhouden voor haar), en dan is het mijn fout opeens. als ze niet mee had gewild, mij best, had 't dan gezegd, maar zit dan niet te jojoen met 'ja leuukkk' (boer-met-kiespijn-gezicht) en dan uiteindelijk geen fuck regelen enzo. aaah ik erger me hieraan echt KAPOT!
Oud 03-04-2008, 02:08
Verwijderd
Drama meegemaakt vanavond en toen was het zo fijn dat hij er was, dingen regelde en ik ook. Daarna in een rare situatie met zijn vrienden in de kroeg, wist me geen houding te geven en maakte me zorgen om die situatie van daarvoor. En teveel gedronken. En gerookt. Wat ik doe als ik bij hem ben. Maar hmmm, hij is zo zo fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten