Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 17:50
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik ben zo verslaafd aan dit spel, maar waar ga ik het vandaan halen.... want het is niet van mij, maar ik wil het wel hebben....
kent iemand nog playstationwinkeltjes?? of hoe dat ook heet??
want hij is echt onvindbaar
snik...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 18:01
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Je zou dan echt op www.ebay.com moeten kijken... Een vriend van mij is er ook naar op zoek, maar het is idd vrij zeldzaam. Wat je ook zou kunnen doen is bij videotheken waar ze spellen verhuren langsgaan, en als ze hem daar hebben, vragen of hij nog veel verhuurd wordt en of je hem mag kopen. Dan zal je iig wat goedkoper uit zijn dan via ebay...
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:51
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Je zou dan echt op www.ebay.com moeten kijken... Een vriend van mij is er ook naar op zoek, maar het is idd vrij zeldzaam. Wat je ook zou kunnen doen is bij videotheken waar ze spellen verhuren langsgaan, en als ze hem daar hebben, vragen of hij nog veel verhuurd wordt en of je hem mag kopen. Dan zal je iig wat goedkoper uit zijn dan via ebay...
ik werk bij Videoland , en ik kan alleen suikoden 2 vinden 1 is echt errug zeldzaam....
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 04:42
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
phoebe4000 schreef:
ik werk bij Videoland , en ik kan alleen suikoden 2 vinden 1 is echt errug zeldzaam....
Toevallig ligt ie waar ik woon te huur bij een of andere videotheek die MovieMax heet Maar idd, dan zou je het via Ebay moeten proberen, het kan iets meer kosten, maar daar vind je hem in elk geval nog.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 16:22
Distorted
Avatar van Distorted
Distorted is offline
Jah idd,Sui1 is inderdaad vet rare....Mazzel dat ik em zelf heb,maar dat was achteraf ook maar een lucky shot (had em iets van 5 jr geleden gekocht).
Het is wel een van m`n favo`s.De muziek vind ik ook super,eveneens het verhaal =).Sorry dit helpt je ook niet echt. Ik betwijfel of je het zult vinden echter =(
__________________
~Non est ad astra mollis e terra via~
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:55
Sublime85
Sublime85 is offline
Ik heb em ook...(is wel kapot) het is zo'n mega superspel dat je er helemaal gek van wordt als ie kapot is (nadat je em 100 LETTERLIJK hebt uitgespeeld) ..........MAAHAAR suikoden 3 komt binnekort uit en schijnt ook supervet te worden dus nog ff wachten Suikoden 2 nog niet gespeeld...playstation is ook kapot ga binnekort 2 kopen en daar kan ik Suikoden 2 ook op spelen....

Greetz

(omdat het spel onvindbaar is kan ik 1 manier zeggen...downloade met DC en dan op cd zetten en afspelen op Playstation met chip werkt ook)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Games zoals FF..???
toemba
28 21-11-2003 16:27
Games Vetste RPG aller tijden
Sublime85
60 17-11-2002 23:55
Games beste spel allertijde
king112
39 06-11-2002 18:57
Games Suikoden 3
Sublime85
2 19-09-2002 19:23
Games Welke console heeft de meeste RPG's of adventure-games?
Isa
30 28-08-2002 19:03
Games Summoner voor de ps2
independancy wanted
2 08-07-2002 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.