Advertentie | |
|
![]() |
|
Hahahaha. Ik moet als opdracht een 'huishoudelijk' voorwerp laten lopen. Nou. Zie hier
![]() ![]() www.deslyxie.nl/files/mobieltje.swf
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
OH EN ALLEJEZUS BIJNA VERGETEN OMG. Ik zat in de tram met de knapste man ter wereld
![]() En toen we uitstapten wierp ik nog schaamteloos een laatste blik achterom en toen bleek dat hij me aan het nakijken was en toooeennn deden mijn hersenen door het plotselinge directe oogcontact zo van 'iiiiiiiiiiiii ![]() Maar ik zie hem vast nooit meer, want ik ga gewoonlijk nooit met die tram. ![]() |
![]() |
|
Ik ga nu deze tutorial doen.
www.deslyxie.nl/files/lerenlopenswf.swf Dus dit kan ik straks ook. Ofzo. Hoop ik.
|
Verwijderd
|
Ja, ik vind het ook stom.
![]() Maar het is wel jammer. Ik zou haast vaker bij vrienden in de Bijlmer langsgaan, want daar ging hij heen en misschien zie ik hem dan weer. ![]() (En nee Stefanie, het was niet Julius. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij niet ![]()
||
Citaat:
![]() ik kom me rijbewijs aanvragen goed, mag ik uw bewijs even zien? Oh, moest dat ook...? Ja, luister eens jongedame, anders kan iedereen ons wel wijsmaken dat ze geslaagd zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 |