Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg dit is zo gaaf
![]() Hier te downloaden - http://www.phun.at/ Nou moet ik daar drie uur mee spelen terwijl ik morgen een verslag moet inleveren. |
![]() |
|
Nog anderhalf uur. Ik ben echt helemaal gaar, dood en moe.
"Had je maar eerder moeten beginnen." DOE DIE DEADLINE DAN NIET OM 8 UUR 'S OCHTENDS ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hoi katje. ik las gister iets over jou (althans, dat gaat toch over jou?
![]() ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=Katje vierde post ![]() |
![]() |
|
Die was vroegah DK-er. ;x Maar niet dat het nou echt helpt, want ik moet geen info van een persoon, maar echt boeken. En ik heb teveel info en ik weet niet eens waar ik precies moet beginnen want het wordt zo streng beoordeeld en ik heb zo'n hekel aan informatieverwerking.
|
Snel volmaken! Dan kunnen we dit verderfelijke nietstopic snel vergeten. Ik vind ook eigenlijk dat deze niet in de lijst mag, want het staat lelijk tussen de goede titels.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 22:26 |