| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
het is toch in dorpelingenbelang dat de geliefden er gewoon uitgaan ![]() want uiteindelijk spelen die voor elkaar en hoeven zij helemaal niet beide een dorpeling te zijn (kan wel natuurlijk).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg juist dat cupido hen verdacht mag maken (aangezien ze ook een bedreiging vormen). Ik snap je geblaat niet
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik stel alleen een vraag, omdat het eerder 'lame' werd genoemd door iemand anders.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we er maar over op houden aangezien we zometeen weer boze spelleiders op ons dak hebben ![]() Het was trouwens positief geblaat
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het lijkt me eigenlijk nauwelijks nuttig om Dun Hout te stemmen. Er is nog niet echt reden om hem verdacht te vinden en als hij inderdaad geliefde is dan is dat kut, want dan hebben we weer twee dorpelingen eruit. Natuurlijk is er de kans op een geliefde-wolf, maar zo waarschijnlijk is dit nou ook weer niet. Net zo waarschijnlijk als een geliefde-ziener/tovenaar/wolfsbane ofzo en ik hoef niet uit te leggen waarom dát slecht zou kunnen uitpakken voor de dorpelingen.
![]() En het is niet bepaald gunstig voor de dorpelingen om de geliefden vroeg weg te stemmen, want dat scheelt weer stemkracht. (Voor de wolven is het trouwens ook niet per se gunstig, want het is toch een partij die niet direct voor de dorpelingen werkt.) Het is gewoon een derde partij en als je weet wie het zijn en ze verder met rust laat, of ze eventueel op tijd verhangt, zie ik geen reden om ze zo vroeg dood te willen hebben. Behalve dat je dan te weten komt of ~~Fantôme~~ een cupido is, maar zo nuttig is die kennis nou ook weer niet, zeker nu het toch vrij duidelijk is dat ze 't waarschijnlijk wél is. Ik geloof dat we een beetje vergeten dat dit niet de jacht op de cupido en de geliefdes is, maar de jacht op de wolven. Dus het lijkt me verstandiger om te kijken naar andere verdachten. Dan houden we gewoon rekening met Dun Hout z'n stemgedrag en als de geliefden lastig worden kunnen we hem nog altijd verhangen. |
|
|
||
|
Citaat:
Je hebt wel een punt m.b.t. de tovenaar / ziener etc. geliefdes, hoewel een ziener geliefde weleens HEEL gevaarlijk zou kunnen zijn door systematisch de juiste mensen voor hun eigen voordeel eruit te weten te krijgen. Feit blijft, geliefdes moeten dood.
|
|
|
|
En een tovenaar geliefde is nutteloos voor de dorpelingen, omdat die alleen zijn eigen geliefde beschermd. Maar als ie dood gaat dan wordt de leerling gepromoveerd tot tovenaar. En dat geldt natuurlijk ook voor een ziener geliefde
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik verdedig de aanwezigheid van de geliefden ook niet hoor, alleen lijkt het er nu op dat Dun Hout geliefde is en Fantôme cupido. En mijn eerste reactie is dan meer - het is mooi dat we dit weten, want dan kunnen we hier rekening mee houden en Dun Hout eventueel na een tijdje alsnog opknopen, terwijl we ons nu focussen op wie er potentiëel wolf kunnen zijn. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als de geliefdes er nog inzitten kan niemand winnen behalve de geliefdes. Punt.
|
|
|
Verwijderd
|
Nouja, dan moeten ze dus dood als het een beetje spannend dreigt te worden, wat heel makkelijk te doen is als je weet wie ze zijn.
Of wie één van hen is.Ik denk trouwens ook dat als wij ze nu niet verhangen, de wolven er wel één zullen eten binnenkort. Zodat ze gelijk twee stemgerechtigden te pakken hebben. |
|
|
||
|
Citaat:
Wel leuk dat ik in het verhaal zo lief overkom trouwens. En ik werk bij de V&D? Iemand in de war met La Place/C'est du Pain toevallig? ![]() Verder snap ik het hele gebeuren om die geliefdes niet zo, maar ik ben ook first-timer. De kans lijkt me niet zo groot dat er een good/evil stelletje is. En dat Coolkast en Dun Hout geliefden zouden zijn vanwege het stemmen op Zoemzoem geloof ik eigenlijk ook niet zo. Het zijn maar 2 13-jarige kereltjes, dus mss is er gewoon toeval bij. Als zo veel mensen idd op DH gaan stemmen, weten we idd of hij een geliefde was, maar zo ja, zijn we meteen 2 mensen kwijt. Verder verdenk ik nu eigenlijk iedereen, maar vooral Katje en Fantome vielen me op. Katje maakte al snel een aantal mensen verdacht en Fantome gaat ook wel in de aanval. Ik kijk het nog even aan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Omg. Ik ben dood
![]() Wat heb ik nu weer gedaan? Mag ik eindelijk weer meespelen (na een spel er als eerste uit te gaan en het volgende spel niet mee kunnen doen omdat die binnen 15 minuten vol zat), ben ik in de tweede ronde al dood. Ik zou bijna zeggen dat dit een wraak (of grap) van Dark Phoenix/Sador is
|
|
|
|
En hierom heb ik nog steeds iets van, de Cupido moet een helper voor de geliefden worden gelijk de verrader voor de wolven. Iemand die weet wie ze zijn, en ze helpt, ipv ze elke keer om zeep helpt. Maar goed.
Ik kan me goed vinden in wat Paranoide post, maar ik denk toch dat ik op Dun Hout ga stemmen vandaag. Twee stemmen zijn nogal wat als je gelijkspel wil veroorzaken, en als ik hun was zou ik de dorpelingen echt niet meer helpen (Cupido is er één, enzo). Ook wat EoS zegt over de ziener en de tovenaar is een reden. Ik wil zeker weten dat die functies aan de goeie kant staan, en nu hebben we de leerling nog. Zal je net zien dat er één van hen heks is. ![]() Zijsprongetje: stel nou dat één van hen heks is, en de ander ziener of tovenaar? Wat wordt de leerling dan? Hmz. Ah. Degene die gehangen is sterft eerst, natuurlijk. Zijn functie, dan. Ok. Eh. Bla bla. Lijstje: Dun Hout Vlindertje Katje Krynn
|
|
|
Verwijderd
|
@ Paranoide:
Het is misschien wel zo dat de geliefden op dit moment nog niet echt veel kwaad kunnen, maar feit blijft dat ze niet aan onze kant staan. Als we nu iemand anders er uitstemmen is de kans het grootst dat het 1 van ons is, dan stem ik liever de geliefden er nu al uit. Plus het is mogelijk dat een van de geliefden wolf oid is, dus dan is het helemaal dubbel pret. |
|
|
||
|
Citaat:
![]() Daarbij zou het héél erg dom van mij zijn om jou op te eten nadat ik je heb genoemd, want op die manier breng ik mezelf met jou in verband. En het zou een beetje jammer zijn als je mij neerschiet nu alleen omdat ik op je stemde, je kan je schot beter gebruiken om een wolf of geliefde neer te schieten.
|
|
|
|
Het was ook een grapje
Maar reacties uitlokken is wel heel erg leuk, en je schiet meteen in de verdediging, dus misschien zegt dat ook wel wat ![]() En natuurlijk breng ik mijn stem pas vanavond uit, als ik een idee heb wie er uit gaat, zodat ik niet op dezelfde schiet
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stem nu maar vast, ben nu nog even online maar vanavond waarschijnlijk niet enzovoorts. En verder maakt het nog vrij weinig uit op wie er wordt gestemd dus ik ga zeker niet voor gezeur zorgen. Dun Hout Coolkast Vlindertje Katje Krynn Lisa |
|
|
|
|
|
BELANGRIJK
Lieve forummers, Vandaag is aan het licht gekomen dat er een miscommunicatie is ontstaan, voordat dit wwspel is begonnen. Hierdoor zijn er in het spel feitelijk andere geliefden dan cupido in haar hoofd heeft. Het is niet terug te halen of deze fout bij de spelleiders ligt of bij mij. Van mijn kant kan ik zeggen, ook doordat ik geen uitgaande pm's bewaar, niet met 100% zekerheid te kunnen zeggen de goede namen te hebben doorgegeven. In overleg lijkt het ons het beste als de mensen die wél geliefden zijn, dit gewoon blijven. Mijn verdachtmakingen naar Dun Hout zijn hierbij niet meer relevant. Voor dit spel zal ik zwijgen over mijn kennis van wie wél geliefden zijn. Er is zeker weten geprobeerd zo min mogelijk mensen te schaden door deze fout en ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het maar vaag. Ik denk dat ik voorlopig mijn stem voor Dun Hout laat staan, teneerste omdat ik toch niks beters weet, en ten tweede omdat dit zomaar eens een truc van de spelleider kan zijn om te compenseren dat Fantoom iets te vrijpostig heeft gesproken gisteren.
kgg
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |
| De Kantine |
weerwolfspel #46 the after party Verwijderd | 266 | 23-04-2008 00:32 | |
| De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 23:40 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 21:24 | |
| De Kantine |
Wat was jouw omg-moment vandaag? Hanneke | 500 | 12-04-2007 20:57 | |
| De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 23:58 | |