Advertentie | |
|
![]() |
|
7-1 Winst, meteen aan de leiding!
![]() Sta ook weer in de plus, over drie-vier wedstrijden stadion uitbreiden! Dan weer wat geld verdienen en hopelijk 'n paar trainees verkopen en daarna in VII enorm goed voor de dag komen. ![]()
|
Succes ermee.
![]() Ik word weer sowieso kampioen, begint wat saai te worden maar goed, m'n extra doelen helpen me wel om 't interessant te houden. ![]() En ik krijg weer 11 supporters bij per update! ![]()
|
9-0 Winst hier, weer 'n Hattrick van m'n beste spits.
![]() Uitverkocht ook, dus over 'n paar weken uitbreiden naar 'n stadion van 17 000 toeschouwers. ![]() En ook 'n vrij leuke pull gedaan: best leuke stats! 196 dagen in mijn jeugdteam gezeten, haalde niet meer dan 5.5* als aanvaller: Xavier Peeters [playerid=195825711] 17 jaar en 5 dagen, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. Volgende verjaardag: 02-07-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 260 Loon: 312 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: redelijk Spelhervatten: waardeloos Doelpunten in carričre: 0 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Die vliegt morgen de transferlijst op, kan me misschien nog wel 'n leuke som opbrengen... ![]()
|
Vervanging halen?
![]() Mijn beste CV staat nog altijd op +4, hoop dat hij voor vrijdag op +3 springt dan heb ik nog kans om hem redelijk veel te laten spelen... ![]()
|
Brendan Darcy (77876814)
30 jaar en 6 dagen, rampzalig in vorm Een goed trainer die aanvallend is ingesteld. Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Volgende verjaardag: 03-07-2008 Nationaliteit: England Total Skill Index (TSI): 600 Loon: 447 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Duffy United Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht Lol mijn nieuwe trainer. :') Check die stats ook gewoon. ![]()
||
Citaat:
![]() En m'n beste verdediger is al geëvolueerd naar +3. ![]()
|
Zalige trainingsupdate!!
![]() TSI: +2520/-390 Vorm: +15/-4 Conditie: +1/-1 (Coulter, m'n keeper ![]() Scoren: +1 Loon: +21/-14 Leiderschap: -1 Massimiliano Marco Di Gaetano: De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn rampzalig scoren mag nu waardeloos genoemd worden. Speler van me die nog drie weken geblesseerd is, is zelfs gestegen naar uitstekende vorm. ![]() ![]() En m'n hele A-ploeg is zo ongeveer in vorm gestegen, van matig gemiddeld naar redelijk. ![]() ![]()
|
8-0 Winst, beste wedstrijd van m'n ploeg ooit, toch ongeveer.
Heb uitverkocht bij bewolkt weer dus maar meteen uitgebreid naar 17k, 2000-1000-1600-150 plaatsen komen er bij. ![]() ![]()
|
Ik ben benieuwd hoeveel supporters er volgende competitiematch op de tribunes zullen zijn... Tegen dan heb ik 730 fans ofzo in m'n fanclub, ik hoop toch stiekem dat er rond de 16500 aanwezig zullen zijn, da's meteen 40k extra inkomsten ten opzichte van vroeger...
![]()
|
Netjes Methuus.
Mijn vorm zuigt momenteel. Volgende week maar even twee weken op Algemeen trainen. Ik sta nu 4e, zondag 2-0 verloren, was balen. ![]() Uit mijn jeugdteam een speler met goed vleugel, matig PM en matig passen gehaald. Is wel bijna 19, maar kan er toch wel wat voor vangen denk ik. ![]() ![]()
|
Ik kan over 'n 6-tal weken 'n jeugdspeler pullen, 17j0d, met minstens goed passen, redelijk positiespel en ook zwak/matig scoren en vleugelspel... Lekker spelertje!
![]() Over 'n week of 2 ook 'n jeugdspits die ik zelf ga trainen, special snel. ![]() En ook nog 'n 17j0d spits over 'n seizoen ofzo, met nu al matig passen en spelhervatten, kan redelijk scoren halen en andere bijstats nog geen gedacht van... Zijn 'n paar topspelertjes!
|
0-7 Winst, wel rode kaart voor 'n trainee en blessure van +1 voor 'n future coach...
![]() Nu, m'n jeugdspelertje heeft waarschijnlijk voorlopig nog maar matig positiespel, maar hij heeft nog 10 trainingen om zich te verbeteren naar redelijk. ![]() Voor 't overige heb ik weer 'n redelijke jeugdspeler te koop staan, de derde al op rij... ![]() ![]()
|
Sta 2e met ongelooflijk veel moeite.. geblesseerden, kaarten, vormcrisis.. bah
![]() Heb de beker laten zitten om kampioen te worden en dan gebeuren altijd dat soort dingen! ![]()
|
Nopes, dacht 't niet... Ik ben benieuwd, over twee dagen zou m'n stadion af moeten zijn, 17 000 plaatsen die ik normaal gezien bijna meteen zeker ga uitverkopen, mits goed weer.
![]() Da's meteen 160k in 't bakkie in plaats van de vroegere 106k, toch leuke vooruitgang. ![]() Transfers naar volgend seizoen toe liggen ook vast: 1M uittrekken voor uitstekende backs met matig/redelijk passen, snel of koppen of krachtig als special, 500k voor 'n uitstekend winger met ook heel wat positiespel en min matig passen, plus special en wat ervaring... En daarna eventueel een vervanger zoeken voor Mendéz, m'n derde CM. Aan dat budget raak ik door de volgende inkomsten: 4x ongeveer uitverkopen = 640k verkoop twee uitstekende spitsen, een zwak passen en koppen, andere matig passen en snel voor 250 per stuk = 500k verkoop jeugdmidje van 17j0d = 500k En daar zit dan nog niet bij inbegrepen 't geld dat ik krijg voor 't winnen van m'n competitie, 't geld dat ik krijg door verkoop andere spelers etc... ![]()
|
10-0 Winst, grootste overwinning ooit. Net niet uitverkocht, 15420 van de 17000 plaatsen waren verkocht.
![]() ![]() En 'n zalige jeugdspeler gepromoveerd uit mijn jeugd afgelopen weekend, is meteen één van m'n beste trainees: Nelis Herrygers (197709168) 17 jaar en 96 dagen, redelijk in vorm Ik spreek Français & Vlaams! Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap goed. Specialiteit: Snelheid Volgende verjaardag: 25-04-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 790 Loon: 332 €/week Club: Methuus Boys Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: matig Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: redelijk Spelhervatten: waardeloos
|
Ik binnenkort eentje, 17y0d, met redelijk spelmaken (tot nu toe, heeft nog 43 dagen om naar goed spelmaken te gaan), goed passen en special koppen.
![]() Leuke verkoop dus normaal gezien. ![]()
|
Die spits haalde max 6*.
![]() ![]() De training is hier in België al wel afgelopen: TSI: +2310/-320 Vorm: +7/-2 Conditie: +2 Scoren: +4 Jesús Olabuenaga: Hij leeft echt voor zijn sport, en zijn discipline en focus hebben zijn scoren verbeterd van goed naar uitstekend. Jacques Meulders: Hij heeft duidelijk flink wat scoren bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van goed naar uitstekend. Batista Méndez: Hij leeft echt voor zijn sport, en zijn discipline en focus hebben zijn scoren verbeterd van slecht naar zwak. Yvon Siemons: Hij leeft echt voor zijn sport, en zijn discipline en focus hebben zijn scoren verbeterd van goed naar uitstekend. Volgende week dus al passen trainen en daarna geld beginnen verzamelen. ^-^ De eerste twee worden nog naar het volgende level passen getraind en daarna verkocht, momenteel zijn ze al allebei rond de 300-350k waard dus ik hoop nog 'n beetje extra winst mee te nemen. ![]()
|
1-6 Winst afgelopen weekend, voor 't eerst centraal goed (laag) aanval, nice.
![]() Loopt over iets minder dan twee uur af, speler heeft ook al 2 extra passentrainingen gekregen, minstens. ![]() Jesús Olabuenaga (161546711) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 20 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Espańol! Een controversieel persoon die opvliegend en rechtvaardig is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap goed. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 10-05-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 1 240 Loon: 430 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: uitstekend Spelhervatten: redelijk Doelpunten in carričre: 19 Hattricks in carričre: 2 Competitiedoelpunten dit seizoen: 4 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
Verkocht voor 400000!!
![]() Heb 'n nieuwe CM gehaald: Francis Depaepe (131855992) 24 jaar en 12 dagen, matig in vorm, gezond Ik spreek Français & Vlaams! Een populair persoon die gebalanceerd en oneerlijk is. Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap waardeloos. Specialiteit: Krachtig Volgende verjaardag: 25-07-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 2 860 Loon: 1 436 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Spelmaken: formidabel Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatten: goed Doelpunten in carričre: 4 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Halverwege het seizoen, tijd dus voor de "winterstop" aan- en verkopen, nu ik Depaepe heb gehaald heb ik geld nodig voor twee backs en 'n winger. Vandaar de volgende spelers op de transferlijst: De eerste is 'n spits en staat voor 450 000 euro op de lijst: Jacques Meulders [playerid=171128471] 20 jaar en 82 dagen, goed in vorm, gezond Ik spreek Nederlands! Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed. Specialiteit: Snelheid Volgende verjaardag: 16-05-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 950 Loon: 492 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: waardeloos Passen: zwak +3 Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: uitstekend Spelhervatten: zwak Doelpunten in carričre: 1 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 De tweede is een heel ervaren middenvelder die erg hoog in goed positiespel zit nog, maar die uit de selectie mag na een recent buitenkansje. Staat op de lijst voor 40 000 euro. Tao Li-xi [playerid=37059165] 31 jaar en 42 dagen, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak. Specialiteit: Snelheid Volgende verjaardag: 25-06-2008 Nationaliteit: Vietnam Total Skill Index (TSI): 630 Loon: 572 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Spelmaken: goed Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatten: matig Doelpunten in carričre: 14 Hattricks in carričre: 1 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
"Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Terror Jaap is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar. (main screen staat op 17 jaar en 100 dagen). Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens topklasse kunnen zijn."
Kan ik deze jongen meteen al promoveren? Of moet ik hem nog laten ontwikkelen in de jeugdopleiding? Ik train zelf verdedigers.. Is het sowieso niet verstandiger om veelbelovende jeugdspelers van 17+ meteen te promoveren naar het eerste elftal? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
8-1 Gewonnen, 16 381 mensen in de tribunes, mooie pot voetbal, geen kaarten of blessures en ik heb m'n nieuwste aanwinst binnen.
![]() Mijn allernieuwste aanwinst voor op het middenveld: voor slechts 350 000 euro, mijn tweede formidabele middenvelder!! ![]() Fabriscio Harpegnies [playerid=130223800] 23 jaar en 40 dagen, slecht in vorm, gezond Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is. Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap slecht. Specialiteit: Onvoorspelbaar Volgende verjaardag: 01-07-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 2 230 Loon: 1 224 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: formidabel Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatten: zwak Doelpunten in carričre: 9 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
Blijft lekker gaan hier: skilltrade verkocht met 116k winst, moet enkel nog twee koppende backs hebben voor komend seizoen (evt nog 'n winger) en ik sta momenteel op 200k in de plus.
![]() ![]() Later nog m'n supermidje uit de jeugd pullen en ik zit financieel weer goed voor 'n tijdje. ![]() Volgend seizoen m'n onvoorspelbare (dan formidabele) spits met matig passen uit de selectie gooien en 'n koppende uitstekende/redelijke in de plaats halen en dan zit ik ook qua aantal koppers goed. ![]() ![]() ![]() Heb trouwens 'n spelertje te koop staan, moesten er geďnteresseerden zijn? ![]() Frederik Defays (201038769) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 17 jaar en 23 dagen, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk. Specialiteit: Snelheid Volgende verjaardag: 27-07-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 250 Loon: 313 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatten: slecht Doelpunten in carričre: 0 Hattricks in carričre: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
![]() |
|
|