Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
natuurlijk gaat uice niet op zichzelf stemmen

ik denk dat vlinder wel verstandig is, en dat er gewoon in beide lijsten een wolf zit eigenlijk. de ene om haar te beschermen en de andere om de wolf te beschermen. dus eigenlijk hebben we niks aan die lijstjes...
Ik denk dat het gaat om de laatste optie van paranoide, dat ze wel doorhad dat ze gevaar liep met haar gedrag en dat ze in elk rijtje 1 wolf heeft gestopt. Dat zou ik als verrader hebben gedaan denk ik.

Maar goed, even vanavond afwachten.
Advertentie
Oud 10-04-2008, 20:05
Spelleider
Spelleider is offline
Op de vierde verdieping

AllureV, krynn, katje en hanneke waren kleding aan het passen. Ook zij hadden de enorme knal gehoord. Maar eigenlijk vonden ze het wel cool. Het is weer eens wat anders dan die stomme saaie lessen op school. AllureV zei nog dat het een cool verhaal zou opleveren. Bovendien bevonden ze zich zo ver van het gevaar dat ze al snel weer van de schrik waren bekomen. Ze waren allemaal van mening dat ze elkaar hadden en dat ze er samen wel doorheen zouden komen en dan konden ze opscheppen bij dat lekkere ding van de klas. Goed, er was een hard geluid, who cares.

Katje wilde juist een duur zwart jasje passen. En? Hoe staat het me, vroeg ze. Gooooeeed, zei krynn in haar enthousiastme. Ik vind het je niet staan, zei AllureV echter. Wat is er nou weer mis met een zwart jasje, vroeg krynn. Dat is toch veel te algemeen? Volgens mij heeft iedereen wel een zwart jasje in zijn of haar klerenkast. Nou, en, zei krynn. “Wat maakt dat nou weer uit? Als het niet origineel is, wil dat toch nog niet zeggen dat het niet MOOI is?” Kom op, als een kans wil maken bij die hunk, moet je origineel zijn, zei AllureV. Hanneke mengde zich nu ook in de discussie. Zien jullie hier iets origineels hangen?, vroeg ze. Ze keken allevier in het rond en er was maar 1 conclusie mogelijk. Er hing niets origineels in de winkel.

Een stukje verderop liep een man met een bivakmuts. Hij had een leren jas aan en zag er uit als een echt no nonsense type. Hij was onderdeel van het grote terroristenteam. Hij had een zak bij zich waar nog een paar kleinschalige bommen en nog wat andere wapens in zaten. Die waren vooral bedoeld om nog meer paniek te zaaien. En er moest nog een hoop “rommel” worden opgeruimd, zodat ze vrijuit konden gaan en een valse getuigenverklaring konden afleggen als de politie er eenmaal was. Hij liep rond en zag plotseling 4 meiden lopen die hij op een jaar of 16 schatte. Hij achtervolgde ze geruisloos.

De meiden liepen naar de roltrappen. Krynn liep voorop. Daarna kam de terrorist ineens groots tevoorschijn met een luide schreeuw. Krynn, hanneke, allureV en katje draaiden zich geschrokken om. Zo, zei de terrorist. Jullie zijn wel een makkelijk doelwit zo he. Allemaal naïve kleine meisjes van 16. “Wat wilt u van ons, zei hanneke. Eigenlijk wil ik gewoon jullie leven. In het grote geheel maakt dat toch niet uit, zei de terrorist. “Maar dat kunt u niet maken”, zei katje angstig. Dat kan ik wel degelijk, zei de terrorist. Kijk maar. Hij trok bliksemsnel zijn geweer uit zijn tas en loste een waarschuwingsschot. De meiden deinsden geschrokken achteruit. Maar wat ze even vergeten waren was dat ze bij het bovenste eind van een roltrap stonden. Krynn, hanneke en AllureV vielen, katje wist zich het snelst weer te stabiliseren.

Daarna wisten hanneke en allureV zich vast te grijpen aan de leuning van de roltrap. Voor krynn pakte het echter minder goed uit. Met een luid kabaal viel ze van de trap, terwijl ze tevergeefs nog de leuning probeerde beet te pakken. Katje stond nog overeind. Hanneke en AllureV riepen elkaar toe dat ze moesten vluchten.

Krynn is opgegeten. Een goede keus van de wolven Ze is namelijk de ziener.

1.Cherry Springs
2.Pippeloen
3.Katje
4.Sterrenmeisje
5.Vlindertje (verrader)
6.Topdrop
7.Krynn (ziener)
8.AllureV
9.Eye Of Sauron
10.Sador
11.Fantome
12.Dun Hout (dorpeling)
13.Trimm Trabb
14.TRA
15.Paranoide
16.Coolkast
17.Rops
18.Lisaaah
19. Zoemzoem (dorpeling)
20.Hanneke
21.Uice
22.x-spekkie-x (jager)

Opgegeten
Opgehangen
Doodgeschoten

Met de dood van de ziener is er echter wel een nieuwe ziener opgestaan. De leerling zal de ziener opvolgen en mag nu tijdens de eetronde steeds iemands functie opvragen.

De dorpelingen mogen zich wreken. Wie zullen ze ophangen? Morgen om half 9 is de deadline voor het stemmen. Ik (daboman) zal het verhaal weer schrijven.
Oud 10-04-2008, 20:07
Krynn
Krynn is offline
G-V-D.

Aan de andere kant: ik was 't met al dat gezeik en gespam toch al redelijk zat.

Hoop dat de rest van 't spel daarvan gevrijwaard blijft...speel ze, en succes dorpelingen.
Oud 10-04-2008, 20:09
Verwijderd
Tering, de ziener. Sneaky bastards. Maar goed, wel de leerling aan onze zijde, dus die krijgen de wolven alvast niet. No harm done.

Even door Krynns posts kijken, volgens mij heeft ze maar heel weinig inhoudelijks gezegd tot nu toe dus daar moet wel iets tussen zitten waardoor de wolven haar eruit pikten. (Tenzij ze random deden natuurlijk, maar dat lijkt me een beetje sterk.)

[edit] Dat van 'no harm done' is helemaal niet waar, trouwens. Want er is nu, met de dood van Krynn, waardevolle zienerinformatie verloren gegaan. Ergens is het goed dat het relatief vroeg in het spel is, nu de leerling er nog is en Krynn maar van vier mensen de functie weet, maar tóch. Hmmmmja.

Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 20:22.
Oud 10-04-2008, 20:11
Verwijderd
Er staan geen duidelijke aanwijzingen in voor zover ik zo gauw kon zien. Ze heeft vorige hangronde op AllureV gestemd, en die hield ik al in de gaten, dus atm neig ik het meest naar AllureV voor morgen.
Oud 10-04-2008, 20:33
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Er staan geen duidelijke aanwijzingen in voor zover ik zo gauw kon zien. Ze heeft vorige hangronde op AllureV gestemd, en die hield ik al in de gaten, dus atm neig ik het meest naar AllureV voor morgen.
Ik ga morgen met je mee op AllureV
uit mn posts bleek al waarom en dit bevestigt het voor mijn gevoel alleen maar
Oud 10-04-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
en Krynn maar van vier mensen de functie weet, maar tóch. Hmmmmja.
Twee, de ziener mag alleen een functie opvragen in eetrondes. Dus de schade is beperkt en idd de leerling staat nu iig aan onze kant
Oud 10-04-2008, 20:35
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
G-V-D.

Aan de andere kant: ik was 't met al dat gezeik en gespam toch al redelijk zat.

Hoop dat de rest van 't spel daarvan gevrijwaard blijft...speel ze, en succes dorpelingen.
jammer dat je eruit bent Krynn
En volgens mij gaat het nu al best okay en weer richting een wat gezelliger spel
Oud 10-04-2008, 20:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmm, de ziener. Jammer. Gelukkig dan dat er nog een leerling was, maar goed, nou hebben de rest van de mensen met zo'n functie geen back-up meer.
Ik weet nog niet op wie ik nu ga stemmen. Ik kijk morgen nog wel even, en dan zal ik beslissen!
Oud 10-04-2008, 20:43
Krynn
Krynn is offline
Fantome: Yup, en daarom begint m'n post ook met een vloek.
Oud 10-04-2008, 20:48
geen punt :|
geen punt :| is offline
Leuke post Fantôme daar ergens op de vorige pagina . Je bent wel actief zeg

OK ja jammer dus van de ziener, maar nu is de leerling dus ziener...

In het bericht van Vlindertje viel me trouwens één ding echt op. Ik wil me er ook niet teveel door laten misleiden, maar voor 3 personen op haar verdachtenlijstje (Dun Hout, TRA, Uice en Katje) had ze eerder al een reden gegeven. Deze 3 verdenk ik wat minder. Voor Katje had ze echter géén reden gegeven. Die verdenking kwam heel plots uit de lucht vallen. Het is op zijn minst opvallend. Echter heeft Katje nu een goede aanwijzing voor AllureV en ik ben geneigd daar in mee te gaan, omdat Krynn daar dus op stemde. Maargoed, Katje hou ik wel even in m'n achterhoofd.
Oud 10-04-2008, 20:50
Verwijderd
Misschien was dat haar wraak, omdat ik er als eerste mee kwam dat ik haar verdacht
Oud 10-04-2008, 21:12
Verwijderd
Snel de ziener eruit helaas, maar gelukkig staat de leerling nu wel aan de goede kant.
Krynn heeft niet echt veel gezegd, maar zei wel op AllureV te stemmen. Ik heb de vorige ronde ook op AllureV gestemd en ik denk dat ik morgen weer op haar stem.
Oud 10-04-2008, 21:14
Verwijderd
Onder de spoiler, alle posts van Krynn op de laatste zeven bladzijdes van dit topic, wat posts van Vlinder en nog wat andere posts die relevant waren. Hoewel ik het idee heb dat ik één post ben vergeten te quoten maar ik weet niet welke en ben te lui om weer door het topic te bladeren.

Spoiler

Conclusie:
Vlinder is verrader. We moeten dus niet luisteren naar dat ze in de lijst van spekkie wil gaan kijken. Krynn zegt ook dat ze niet denkt dat er wolven in die lijst zitten, maar heeft het meer over coolkast en Dun Hout. AllureV staat ook in die lijst en dit was vrij vroeg in het spel. Het kan zijn dat het noemen van AllureV spekkie de kop kostte en dat Krynn haar toen nog niet verdacht vond.

In de tweede hangronde stemde ze op AllureV.

In de laatste post voor haar dood post ze een lijstje én zegt ze dat ze de post van Vlindertje gaat negeren. Het is natuurlijk niet zo dat ze in haar korte zienertijd al die mensen heeft kunnen opvragen, maar het betekent wel dat ze misschien van sommigen weet dat ze dorpeling zijn en/of dat ze buiten de lijst om een wolf op het spoor was. Hoe dan ook, een goede reden om te geloven dat de lijst grotendeels wolf-vrij is. Misschien één wolf, als sluwe truuk van Vlinder en misschien zit er per ongeluk een heks tussen, maar de overige wolven zitten volgens mij toch echt buiten de lijst.

Dat is mooi, want dat scheelt weer zeven potentiële verdachten. Voor mij is iedereen buiten dat lijstje nu dus iets verdachter. Nog meer bevestiging vind ik in deze post van Vlinder:

Spoiler

Ze vindt Uice verdacht. Ik vind Uice ook verdacht-achtig, maar als een verrader zegt dat iemand verdacht is dan moet je dat niet geloven, lijkt me.
Aan de andere kant wist ze hier denk ik al dat ze doodging, dus wellicht is hij juist die ene wolf in het lijstje. Dat zou een vrij briljante zet zijn.

Verder beschuldigt Vlinder coolkast en Dun Hout:
Spoiler

Van Dun Hout is al gebleken dat hij dorpeling is, maar met deze verdachtmaking is ook coolkast voor mij verdachte-af.

Tot slot nog even het lijstje van Vlinder:
Citaat:
Ok, het is 20.30 uur geweest. Ik wil nog even lijstje posten met mensen die ik wel of niet verdacht vind. Als ik vanavond in leven blijf, zal ik een uitgebreide toelichting geven op dit lijstje. Op het moment heb ik er totaal geen tijd voor. Ik heb namelijk met iemand afgesproken om aan een opdracht te gaan werken.

Mensen die ik verdacht vind:
Uice, Dun Hout, TRA en Katje.

Mensen die ik niet verdacht vind:
Fantome, Cherry Springs en Trimm Trabb
Nu een overzicht.
Spoiler

Dus ja, ik ga ook mee voor AllureV, tenzij er opeens iets wereldschokkends gebeurt. Overigens deed ik net preview en las toen pas Katjes post over dat de ziener maar twee mensen wist en niet vier, dus bovenstaande speculaties zijn eigenlijk ietwat onnodig geweest, vooral omdat de conclusie zo'n beetje inhoudt dat ik ook voor AllureV ga. Maar goed, misschien is het voor later nog handig om dit op een rijtje te hebben staan. Wie weet.

De spoilers staan er overigens omdat het anders heel erg lang zou worden en dat doe ik jullie scrollwieltjes niet aan.

Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 22:41.
Oud 10-04-2008, 21:27
Verwijderd
Dat is snel.
Nu al de ziener kwijt!
God save the pupil
Oud 10-04-2008, 21:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leuke post Fantôme daar ergens op de vorige pagina . Je bent wel actief zeg
dankje, kun je je er ook een beetje in vinden?

okey, en nu ga ik Paranoide's post lezen
Oud 10-04-2008, 21:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dat is snel.
Nu al de ziener kwijt!
God save the pupil
voor wie ga jij?
Oud 10-04-2008, 21:32
Verwijderd
Ik moet even bijlezen, en stem waarschijnlijk morgen ochtend al, maar nu denk ik allure
Oud 10-04-2008, 21:37
TRA
TRA is offline
Citaat:
De spoilers staan er overigens omdat het anders heel erg lang zou worden en dat doe ik jullie scrollwieltjes niet aan.
Dank daarvoor.

Volgens mij heb jij wel over je bericht nagedacht, waarvoor hulde (actieve participant, niet omdat je per se de waarheid verkondigt)! Alleen snap ik niet waarom ik 'neutraal' sta en niet een 'beetje minder verdacht', terwijl dat bij anderen wel gebeurt.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 10-04-2008, 21:54
Verwijderd
Ow ik wilde al gaan schelden om de afschuwelijke uitslag maar inderdaad, de leerling! Door alle gezeur weer vergeten

Maar ehm, ik lees morgen nog even alles door want nu moet ik eigenlijk vanalles printen en spullen pakken enzo, en zie dan waar ik op stem.
Oud 10-04-2008, 22:07
Sador
Sador is offline
Fuck, de ziener naja, gelukkig de leerling, dan komt er ten minste geen tweede heks.

Tja, wie vind ik verdacht. Ik heb eng genoeg het grootste gedeelte van de posts ook nog daadwerkelijk gelezen (al haal ik het natuurlijk niet bij het werk van paranoide ). Ik ga me niet laten leiden door het lijstje van Vlinder. God mag weten hoevaak je dan reversed moet gaan denken om ergens op te komen.

Ik ga er eens over nadenken en de laatste paar posts lezen.
Oud 10-04-2008, 22:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fuck, de ziener naja, gelukkig de leerling, dan komt er ten minste geen tweede heks.

Tja, wie vind ik verdacht. Ik heb eng genoeg het grootste gedeelte van de posts ook nog daadwerkelijk gelezen (al haal ik het natuurlijk niet bij het werk van paranoide ). Ik ga me niet laten leiden door het lijstje van Vlinder. God mag weten hoevaak je dan reversed moet gaan denken om ergens op te komen.

Ik ga er eens over nadenken en de laatste paar posts lezen.
en mijn post boycot je gewoon omdat ik je enigzins verdacht vind he?!
Oud 10-04-2008, 22:13
Sador
Sador is offline
Citaat:
en mijn post boycot je gewoon omdat ik je enigzins verdacht vind he?!
Liefje, ik zit midden in een toetsweek en heb de afgelopen 3 avonden gewerkt. Ik heb niet heel veel tijd gehad voor het weerwolfspel, dus ook niet om te reageren
Oud 10-04-2008, 22:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Liefje, ik zit midden in een toetsweek en heb de afgelopen 3 avonden gewerkt. Ik heb niet heel veel tijd gehad voor het weerwolfspel, dus ook niet om te reageren
liefje
maar... maar... maar... ik had ook mn best gedaan op een lange post
Oud 10-04-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Dank daarvoor.

Volgens mij heb jij wel over je bericht nagedacht, waarvoor hulde (actieve participant, niet omdat je per se de waarheid verkondigt)! Alleen snap ik niet waarom ik 'neutraal' sta en niet een 'beetje minder verdacht', terwijl dat bij anderen wel gebeurt.
Graag gedaan en bedankt. Jij stond bij 'neutraal' omdat je ergens niet had vermeld op wie je ging stemmen en dit pas achteraf zei. En verder nog die vergezochte theorie. Het is allemaal geen grond voor verdenking, maar het zijn ook niet echt dingen die vóór je spreken en omdat de kans wel aanwezig is dat er een wolfje in de Vlinderlijst staat vond ik je eerder neutraal in plaats van 'iets minder verdacht'.

Maa bij het terugzoeken van de reden kwam ik langs deze post van Vlinder, die reageerde op spekkies verdachtmakingen jouw kant op:

Citaat:
TRA reageerde ook opeens niet meer toen ik aan hem vroeg op wie hij gestemd had. Van tevoren was hij al zijn wiskundekennis aan het posten en daarna was het opvallend stil.
Ze vond je dus al verdacht voordat ze wist dat ze dood zou gaan en daarom sta je bij deze in mijn boekje alsnog bij 'iets minder verdacht'. Ik zal het even editen.
Oud 11-04-2008, 08:07
Fantôme
Fantôme is offline
Ik vind Tra ook eigenlijk helemaal niet verdacht, maar alleen maar doordat vlindertje hem verdacht maakte voordat ze ook maar kon vermoeden dat ze er uit zou liggen...
Oud 11-04-2008, 08:14
Fantôme
Fantôme is offline
AllureV
Fantome
Coolkast (?)
Katje (?)
Paranoide
Rups (?)
Pippeloen (?)
Oud 11-04-2008, 08:28
Sador
Sador is offline
Goed, ik ben vandaag bijna de hele dag weg, dus ik moet even beslissen wat ik ga stemmen. Hoewel AllureV een optie is vind ik haar niet verdacht genoeg, eerlijk gezegd. Ik ga eens heel apart wat anders doen.

Ik ga deze ronde voor Paranoide. Hoewel ik haar een hele leuke speler vind en absoluut hoop dat ze geen wolf is, ga ik op haar stemmen omdat ze zo enorm veel post. Vorig spel riep iedereen alleen maar hoe leuk ze was en dat ze vast geen wolf was omdat ze zo veel en uitgebreid postte. Dit spel is dat zo mogelijk nog meer. Ze heeft dus in principe de perfecte manier om onschuldig te lijken. Aangezien ze, áls ze slecht is, heel erg gevaarlijk is omdat iedereen haar zo leuk en onschuldig vindt ga ik deze ronde voor haar.

Misschien een stem die niks uithaalt, maar beter dan schapen imo.
Oud 11-04-2008, 08:33
Fantôme
Fantôme is offline
AllureV
Fantome
Coolkast (?)
Katje (?)
Paranoide
Rups (?)
Pippeloen (?)

Paranoide
Sador

@ Sador; Tot straks he
Oud 11-04-2008, 10:04
Nou ik moet de eerste wolf nog tegenkomen die zo uitbundig post als Paranoide. Dat zou echt briljant zijn. Ze geeft daarnaast een duidelijk overzicht met alle mogelijke verzinselen waarom iemand verdacht/niet verdacht zou zijn. Dat is nog wel handig ook en mocht ze de boel zitten te belazeren, dan komen we daar bij de eerste wolven-dode misschien wel achter (door het opzettelijk uit de wind houden van die persoon of whatever).
Oud 11-04-2008, 10:20
Hanneke
Hanneke is offline
Ziener is kut, maar gelukkig leerling. Ik vraag me af wat slechter is eigenlijk. De leerling naar de wolven, of de ziener dood.

Verder, ja, AllureV. Ik zie niet zo goed dat verdachte eigenlijk. Aan de andere kant, de ziener noemde haar wel. En ik weet verder ook niet zo goed wie ik nu moet verdenken.
Ik wacht nog even een paar uurtjes af.
Oud 11-04-2008, 10:34
Verwijderd
De leerling naar de wolven zou volgens mij veel slechter zijn, in ieder geval zo vroeg in het spel. Er is nu weinig info verloren gegaan. Het is natuurlijk een ander verhaal als je al ver bent in het spel.

Mijn stem voor AllureV blijft staan. Wie ik in de toekomst in het oog zal houden zijn in ieder geval Cherry Springs en Hanneke. Dat is voornamelijk gebaseerd op onderbuikgevoelens (dat kan ik nu veilig zeggen, de ziener is dood ). Sterrenmeisje en TopDrop zijn ook wel erg stil, eigenlijk. Trimm Trabb ook, nu ik erover nadenk, maar dit is haar eerste spel, dus geen vergelijkingsmateriaal.

Deze mensen vind ik iig verdachter dan de rest.

Wat Sador over Paranoide zegt had ik ook over nagedacht, maar vooralsnog heb ik geen reden om haar te verdenken. Wel iets om in onze achterhoofden te houden.
Oud 11-04-2008, 10:57
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Niet spammen op de Spelleider-account.

Terugvind post
Oud 11-04-2008, 11:16
***ailá***
***ailá*** is offline
post verwijderd. Ik zet mn felicitaties wel in haar topic (nog niet gezien)
Oud 11-04-2008, 11:56
Verwijderd
Citaat:
post verwijderd. Ik zet mn felicitaties wel in haar topic (nog niet gezien)
Ja dan heeft het verwijderen veel nut ja

Ik heb weer eens geen stemmotivatie dus stem op iemand die het minst heeft gepost:
Katje 54
~~Fantôme~~ 52
Vlindertje 38
Paranoide 36
Dun Hout 28
Lisaaah 25
Spelleider 22
Sador 21
Pippeloen 16
sterrenmeisje 14
x-spekkie-x 13
Cherry Springs 13
Uice 13
coolkast 13
Dark Phoenix 13
Eye of Sauron 13
TRA 12
Krynn 11
Röps 11
Trimm Trabb 10
Hanneke 9
zoemzoem 7
TopDrop 7
AllureV 6
ecnelis 4
***ailá*** 4
Daboman 4
Sherco 3
Stefenootje 3
Lucky Luciano 3
Evilblue 2
Racing Dutch 1
PixelDansje 1
Kazet Nagorra 1
MadameMinke 1

Edit: Haha dus ik ging van onderaf kijken wie er meedeed en kom uit op allure
Oud 11-04-2008, 12:35
Verwijderd
Ik ben vandaag praktisch de hele dag weg, dus ik stem alvast. Het wordt AllureV, door het zienerverhaal.
Oud 11-04-2008, 13:13
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik stem ook AllureV. Krynn vond haar verdacht en dat is de ziener, dus dan moeten we de gok maar wagen hé. Ik ben er niet geheel van overtuigd dat ze slecht is, want Krynn heeft verder geen pogingen gedaan om haar verdacht te maken. Maar als AllureV gewoon dorpeling blijkt dan is dat nog geen gemis, want iemand met welgeteld zes posts in het topic daar hebben we toch niks aan.

AllureV
Fantome
Coolkast (?)
Katje (?)
Paranoide
Rups (?)
Pippeloen (?)
Eye of Sauron

Paranoide
Sador
Oud 11-04-2008, 13:23
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens EoS, aangezien ze na vandaag geloof ik wel weer actief zou gaan zijn... maargoed, het enige aanknopingspunt tot nu toe is de stem van de ziener (hoewel het dan niet heel smart van de wolven is om zo iemand om te leggen toch? Dan vraag je er toch om dat degene waarop Krynn stemde verdacht wordt? Ziener of niet?). Maar ik stem ook op AllureV (definitief).
Oud 11-04-2008, 13:37
Verwijderd
AllureV
Katje
Fantome
Rops
Pippeloen
Paranoide
Coolkast
Lisaah
EoS

Paranoide
Sador

Cherry Springs, sterrenmeisje, topdrop, trimmtrabb, TRA, Hanneke en Juice moeten nog doorgeven wie ze stemmen.
Oud 11-04-2008, 13:48
Uice
Uice is offline
Weer ben ik er laat bij, maar ik ben het ermee eens dat AllureV the way to go is.

Stemmen op Paranoide keur ik af, want ik denk dat iemand die zulke enorme speculaties post en er zoveel tijd insteekt, zich wel oprecht af móet vragen wie de wolven zijn.

Ik vind Sadors stem dan ook vreemd, evenals zijn reden om op haar te stemmen. Mensen die heel onschuldig lijken moet eruit, want áls ze slecht zijn zijn ze heel gevaarlijk. Mja. Ik denk eerder dat Sador Para er vroeg uit wil omdat ze een goede speler is en hij aan de slechte kant staat.
Oud 11-04-2008, 13:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm Trabb ook, nu ik erover nadenk, maar dit is haar eerste spel, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Juist omdat dit m'n eerste spel is ben ik nog een beetje aan het kijken hoe het allemaal in elkaar zit. En ik zie eigenlijk nog niet zo heel veel verdachte dingen, en de dingen die ik wel zie worden al door anderen gepost, want ik ben tijdens de bekendmakingen meestal niet thuis. Mss dat het tijdens de volgende ronde wat spannender wordt.

Maar goed, Ik ga mee met het hele AllureV verhaal vanwege de verdachtmaking van Krynn.
Oud 11-04-2008, 15:22
Verwijderd
ik neig ook naar allureV, maar ik vind de argumenten wel magertjes. sador die op paranoide stemt snap ik wel, maar ik ga er niet in mee. op zich zijn dat soort argumenten voor iedereen te vinden. ik post ook soms heel veel en actief en soms amper. het ligt er ook maar aan hoe helder je bent, hoe creatief en ook, of je in een discussie verzeild raakt enzo. maar dat hij aan de slechte kant staat... daar ben ik ook nog niet van overtuigd.
ik heb een verdacht gevoel bij rops, maar ja, waar dat vandaan komt weet ik ook niet
Oud 11-04-2008, 15:25
Sador
Sador is offline
Dat is het hele punt van dit spel Anneke, voor iedereen zijn wel argumenten te vinden.

Ik ga voor Paranoide omdat ik AllureV niet verdacht genoeg vind. Ja, het is de ziener die het heeft gezegd. Aan de andere kant, hoe groot is zo vroeg in het spel nou de kans dat diegene een weerwolf (of eventueel heks) weet?
Oud 11-04-2008, 15:26
Verwijderd
ik weet t steef, en ik vind het frustrerend
Oud 11-04-2008, 15:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat ik maar meega voor AllureV, aangezien het toch geen zin heeft om op iemand anders te stemmen zo te zien. Ik kan verder geen reden noemen die nog niet genoemd is en ik ben in een luie stemming vandaag!
Oud 11-04-2008, 16:28
Lethe
Lethe is offline
Schaapjes.
Oud 11-04-2008, 16:32
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Schaapjes.
ik voel me niet aangesproken
Wie verdenk jij dan?
Oud 11-04-2008, 16:36
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ik voel me niet aangesproken
Wie verdenk jij dan?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel deze keer niet heel goed gevolgd heb.
En net nu ik het niet meer druk heb en actief mee kan doen en zo en zo lig ik eruit.
Oud 11-04-2008, 16:38
Verwijderd
steef, als straf ga ik op jou stemmen, omdat je me in de war brengt
Oud 11-04-2008, 16:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel deze keer niet heel goed gevolgd heb.
En net nu ik het niet meer druk heb en actief mee kan doen en zo en zo lig ik eruit.
als jij nog met een topargument komt, wijzig ik mn stem

Regels voor berichten