Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoef niet te weten hoe het is om met een lekker wijf te neuken om dat vast te stellen. Neuken zal vast top zijn, maar daarna vast zitten aan de ander.. dan wil ik gewoon andere vormen van vermaak gaan beoefenen met bijvoorbeeld vrienden.
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~ Laatst gewijzigd op 08-04-2008 om 02:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maak eerst maar echte (wederzijdse) liefde mee en praat dan verder. |
![]() |
||
Citaat:
Voor een emotionele band heb ik al een meid. Seks is het enige extra middel van vermaak dat ik verder nog haalbaar acht bij het vrouwelijk geslacht.
||
Citaat:
Dat is in een relatie niet anders, alleen gaat de band nog dieper en krijg je er (als het goed zit) zelfs nog directer een goed gevoel voor terug. Niemand heeft een relatie omdat het enige voordeel seks is en de rest een last, daar hoef je namelijk geen relatie voor te hebben. Hetzelfde geldt voor de emotionele band, die zal met je vriendin altijd anders zijn dan met 'die meid' waar je hem nu mee hebt (anders zou ze wel je vriendin zijn).
|||
Citaat:
Maar zeg me gerust wat voor extra vorm(en) van vermaak je nog meer uit een relatie kunt halen als man-zijnde. Citaat:
Het meisje waar ik een emotionele band mee heb vind ik btw veel belangrijker dan de meiden waar ik verliefd op ben geweest en mee geflirt heb.
|
ik vind vrijgezel zijn altijd wel fijn, lekker rondzwerven en geen rekening met iemand hoeven houden. verder heb ik dan ook nog meer tijd voor mezelf en voor mn vrienden. maar nu ik een vriend heb zou ik natuurlijk niet vrijgezel willen zijn.
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben vrijgezel... ongeveer 3 jaar. En het bevalt prima. Ik heb wel een soort van sprookjesrelatie met iemand maar dat gaat zeer langzaam omdat we niet altijd contact hebben. We passen ook niet bij elkaar maar we zijn wel cool.
Wat die compromissen betreft: als je elkaar al heel goed kent voordat je een relatie begint, heb je die compromissen al gemaakt onderbewust en is het des te gemakkelijker voor beide. Een emotionele band met iemand zegt zoveel meer dan je vriendin zijn. Natuurlijk, er valt over te twisten 'hoe diep die band wel niet is' omdat sommige gevoeliger ingesteld zijn dan anderen. Maar aan de andere kant valt er ook te discussieren over de serieusheid en echtheid van een relatie. Sommigen zien een oppervlakkige relatie al gauw als 'echte' liefde. Het is trouwens ook gerelateerd aan de leeftijd. Een diepe emotionele band kan meer zeggen dan een oppervlakkige relatie.
||
Citaat:
Toch word je niet voor niet verliefd, dat gevoel geeft je (als alles goed gaat) de kans om heel dicht bij de ander te komen en een diepere/specialere band te creëren dan je met anderen hebt. Ik wil het je trouwens niet aanpraten hoor, je moet het zelf weten als je geen relatie wil ![]()
|
Verliefdheid heeft haar nut, het zet aan tot voortplanting. Wel jammer dat het zo nauw samenhangt met obsessie -en verslavingsverschijnselsen.
Besides ik ben me er niet bewust van dat andere diersoorten verliefd op elkaar hoeven te worden om te neuken en de soort in stand te houden. Wel apart eigenlijk dat het topic zo is gewipt van relatie naar verliefdheid. Ik hoop dat niet alle meiden je ook bijstaan in je idealisering daarvan.
||
Citaat:
Een speciale band maak je zelf met iemand die 'speciaal' voor je is.. dat krijg je niet aangeleverd door hormoontjes of chemische processen die je hoofd op stelten zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk toch dat je iemand beter heel leuk kunt vinden dan echt verliefd te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, er komt veel bij kijken als je elkaar niet heel goed kent en seks hebt. Je denkt aan duizend dingen terwijl, als je een emotionele band hebt, geen onzekerheden meer hebt dus je kunt de seks gelijk naar een hoger level brengen. Maar goed, als je een snelle sekser bent en oppervlakkig wilt beginnen om daarna een diepere band op te bouwen kan dat ook. Ieder zijn eigen mening. Ik denk echter dat, als je eenmaal de sleutel van de man hebt gevonden, je het kunt toepassen. Dus ze op jou verliefd laten worden. Maar dat was offtopic.
|
![]() |
Ik vond het erg vrijgezel te zijn toen ik nog geen vriendje had gehad, maar eens na mijn eerste echte relatie vond ik het wel weer leuk vrij te zijn.
Ik had dan ook helemaal geen zin om weer aan een relatie te beginnen en daarom heeft het eigenlijk een half jaar geduurd vooraleer ik met mijn huidige vriend serieus ben geworden. Ik ben graag vrijgezel omdat ik dan gewoon kan doen wat ik wil, wil ik uitgaan tot een gat in de nacht en flirten met 10 jongens, dan kan dat, of wil ik gaan slapen omdat ik om 9 uur om ver val, dan gaat dat ook... Maar ik kan niet klagen, al bij al voel ik me weinig verplicht, we hebben allebei ons eigen leven, en we blijven grotendeels uit elkaar leven. Maar toch zou ik mijn relatie nu niet inwisselen: we hebben al een redelijke geschiedenis achter de rug en het feit dat ik hem vertrouw zonder al te veel reserve's betekent heel veel voor mij.
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel chill. Het bevalt me heel erg dat ik echt alles kan doen , en om de nodige mannelijke aandacht te krijgen scharrel ik zo hier en daar een beetje.
Ik zit nu in het buitenland dus een relatie zou toch niet werken omdat ik over 2,5 maanden weer terug ga, maar in Nederland zou ik het wel weer fijn vinden om superverliefd te worden op een jongen die dat ook op mij is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja, dan maar niet hoor. ![]() maar ik snap je punt wel hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Mannen kijken gewoon naar uiterlijk. Als ze geen aandacht krijgt van mannen dan kleed ze zich niet goed/te veel of doet ze niet genoeg aan haar uiterlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En je hoeft er nog niet eens overduidelijk chagarijnig bij te staan want ik ga echt niet in de kroeg staan te janken als ik niet lekker in mn vel zit maar de aandacht is toch minder in een periode waarin het niet helemaallekker met me gaat.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ruim een maand vrijgezel nu, alhoewel ik natuurlijk al een veel langere tijd alleen ben. (net meer dan drie maand nu) Hmmmm, ik ben neutraal...sjansen en doen is ook af en toe leuk, maar mjah... toch liever iemand, en dezelfde, om tegen aan te hangen af en toe dan telkens een ander op het oog... denk ik zo.
|
![]() |
|
Ik ben met een paar korte tussenperiodes al vanaf mijn 16e niet meer vrijgezel geweest. Ik vind het juist heerlijk om altijd iemand te hebben waarmee je iets leuks kan doen of om gewoon mee te knuffelen en te praten enzo!
Soms bedenk ik mezelf weleens hoe het zou zijn als ik op dit moment vrijgezel zou zijn. Veel voordelen natuurlijk, maar nog meer nadelen want het kan wel saai en alleen zijn... Ik ben iig blij dat ik nu al 3 jaar dezelfde relatie heb ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Liefde & Relatie |
Jouw gevoelens bij je (liefdes)relatie(s) Verwijderd | 39 | 21-07-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
19 + vrijgezel zijn = zielig?? Verwijderd | 50 | 12-11-2002 12:22 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Kirk22 | 55 | 21-07-2002 10:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Morgan Verwijderd | 19 | 16-08-2001 16:59 |