Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ligt er aan wat voor zoen. Bij tongzoenen dicht natuurlijk, maar bij gewoon gelebber soms met open ogen. en dan niet wagenwijd open en om je heen kijken wat er gebeurd, maar gewoon naar hem kijken.
Ik heb misschien wel liever dat hij zijn ogen open heeft, dat ziet er zo schattig uit, van die half-open ooogjes. |
![]() |
|
tijdens zoenen heb ik eerlijk gezegd geeeeeeeen id ofk mn ogen open of dicht heb? volgens mij wisselt da ofso
tijdens sex vind ik t heelrijk om elkaar recht in de ogen te kijken af en toe (mits je daarvoor in t goeie standje ligt natuurlijk) maar da vinnik dus intiem ![]() maar verder.. ach wat zou t ![]()
|
nou, tijdens zoenen heb ik weleens mn ogen open om te kijken hoe hij zoent en of hij zn ogen open heeft. Ik vind dat gewoon altijd zo lief uitzien als hij met me zoent. Gewoon die kaken... *roar*
En ja, sex vind ik wel erg intiem ja. Maar af en toe vind ik vrijen (tongzoenen, friemelen) intiemer. Daarmee bedoel ik dat ik dan meer dat liefdes-gevoel heb, dat ik me meer de zijne voel ofzoiets. Weet niet, ligt een beetje vaag. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |