Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 23:13
Eendje
Eendje is offline
hoi, ik vroeg me af als jullie zoenen, doen jullie dat met ogen open of dicht? Of verschilt dat bij personen waar je "echt" van houdt?

misschien idiote vraag, wat vinden jullie meer intiemer/persoonlijker? uitgebreid zoenen of sex? (dan bedoel ik dus echt het neuken)

pai
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2002, 23:35
David
David is offline
ik en m,n vriendin houden wel eens de ogen open tijden het vrijen .

das wel zo intiem

met zoenen niet echt ,
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 06:44
de goeie fee
de goeie fee is offline
Ik hou ze altijd dicht, kan er ook nie tegen als hij ze openhoudt *en mèèèèp*
en neuken vind ik persoonlijker, dat kan ik niet met iedereeen en kussen wel
Oud 05-11-2002, 09:22
PardonMe
PardonMe is offline
zoenen doen we met ogen dicht.. ik heb wel eens mensen zien zoenen met de ogen open en die zaten gewoon echt alle kanten uit te kijken, heeeeeel wazig gezicht..
Maar het heeft niks te maken met hoeveel ik van iemand houd.

Seks vind ik persoonlijker en intiemer, want dat kan ik echt alleen met degene waar ik verliefd op ben (mijn vriend) Ik zou nooit zo met iemand het bed in duiken zeg maar..

Maar saampjes heel innig zoenen is natuurlijk ook wel heel intiem..
Oud 05-11-2002, 10:01
Verwijderd
Zoenen is intiemer...dat is overigens ook bewezen Stellen die ruzie of problemen in hun relatie hebben, houden eerder met elkaar op te zoenen dan met elkaar naar bed te gaan.

Overigens zoen ik altijd met m'n ogen dicht, ik vind het vreselijk als een meisje haar ogen open houdt (aan de andere kant, ik hou m'n ogen altijd dicht, dus ik zie er toch niks van )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:27
Esmée
Esmée is offline
Op zich altijd met ogen dicht maar soms kijk ik even stiekem en dan is het heel grappig om te zien als hij net toevallig ook even z'n ogen open doet Maar op zich gewoon dicht hoor
Oud 05-11-2002, 10:42
Verwijderd
Geen idee :/
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:52
Eendje
Eendje is offline
mm en stel dat je dan een one night stand heb, doe je ook je ogen gewoon dicht? met ogen dicht vind ik persoonlijk lekkerder als je zoent maar als ik met een vreemde zoen, dan heb ik zon ander gevoel en dan "kan" ik niet met me ogen dicht zoenen. Hebbe jullie dat ook?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:41
mood indigow
mood indigow is offline
naja ik heb me ogen altijd dicht en heel af en toe spiek ik ff.. en dan zie ik dat me vriend dat oowk doet.. en soms kijken we elkaar dan wel heel lang aan maar op een gegeven moment doe ik ze wel weer dicht
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:20
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Op zich altijd met ogen dicht maar soms kijk ik even stiekem en dan is het heel grappig om te zien als hij net toevallig ook even z'n ogen open doet Maar op zich gewoon dicht hoor
heb ik precies hetzelfde
Oud 05-11-2002, 12:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
heb ik precies hetzelfde
Ja ik ook.
Oud 05-11-2002, 12:50
Lonestar
Lonestar is offline
Dicht!!

Soms wel es open . Alleen zonder vriendin schiet dat op dit moment niet echt op .
Oud 05-11-2002, 14:16
General Fault
General Fault is offline
ik keek altijd haar in de ogen onder het zoenen (niet constant)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:25
Verwijderd
soms ope soms dicht

't maakt me eerlijk gezecht niet zo heel veel uit..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:47
funky
funky is offline
Ik zoen altijd met ogen open. Mijn vriend heeft daar altijd commentaar op. Hij vindt dat ik ze dicht moet doen. Dan geniet je er meer van (wil hij beweren) Jongens, ze zijn niet te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:58
Piccola
Piccola is offline
Tijdens het zoenen heb ik altijd mijn ogen dicht! Ik hoop hij ook, want ik vind zoenen met open ogen zo stom!

Wat ik intiemer vind, zoenen of vrijen, geen idee eigenlijk... Het is allebei zo intiem! Nah, ik kies toch voor het zoenen!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:49
heldin
heldin is offline
Citaat:
Esmée schreef:
is bij mij ook zo
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:54
Blabal
Blabal is offline
Ik zoen altijd met de ogen dicht, met ogen open vind ik niet zo fijn want dan zie je soms dingen die je niever niet wil zien
Oud 05-11-2002, 16:59
mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Dave schreef:
Ik zoen altijd met de ogen dicht, met ogen open vind ik niet zo fijn want dan zie je soms dingen die je niever niet wil zien
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Staat echt achterlijk als je je ogen open houd.. Je moet je ook concentreren op waar je mee bezig bent, anders ga je er niet volledig in op en dat is nou juist wat een zoen fijn maakt.

misschien idiote vraag, wat vinden jullie meer intiemer/persoonlijker? uitgebreid zoenen of sex? (dan bedoel ik dus echt het neuken)
Neuken. Van zoenen zal je geen orgasme krijgen..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 17:22
charly not
charly not is offline
Ik vind dat als je zoent, dan moet je je ogen dicht doen..
Allereerst het ziet er super stom uit. En ten tweede het is wel zo respectvol voor de gene met wie je aan het zoenen bent .
maar ik ontken niet.. dat ik wel altijd even kijk of die andere z'n ogen wel dicht heeft
Oud 05-11-2002, 17:28
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Neuken. Van zoenen zal je geen orgasme krijgen..
mm, snap het verband van orgasme krijgen en intiem niet echt.
Je kan tijdens een droom ook een orgasme krijgen en dromen vind ik niet echt intiem? (en als je het goed doet, kan je van zoenen ook een orgasme krijgen hoor)

anyway ontopic:
als ik het zo lees gaan de replys meestal alleen over sex met liefde.
Hoe ik het zie, heb je 2 soorten sex 1tje met liefde en 1tje puur voor sex.

Bij sex met liefde dan probeer je allebei van te genieten, en laat je elkaar ook van elkaar genieten. In dit geval zoen ik dan ook met me ogen dicht maar. Neuken en zoenen, en dan met je ogen dicht is heerlijk.

maar wat als het alleen puur voor sex is? Ik kan iemand niet zomaar zoenen, zonder dat ik van haar hou. Met sex heb ik er geen problemen mee (misschien omdat het te maken heb dat ik een jongen ben? kweet niet hoe vrouwen hierover denken) dus wanneer iemand me zoent tijdens sex, zal ik niet me hoofd omkeren, maar ik kan dan niet genieten met ogen dicht.

wat betreft zoenen of neuken intiemer is, denk ik dat vooral bij vrouwen neuken intiemer/persoonlijker is, omdat (bot gezegt) een vrouw naar bed krijgen een soort prijs is (sorry sorry als ik het lomp zeg) of anders gezegt, bij vrouwen is neuken veel meer iets speciaals dan bij mannen. laat maar ik zit weer vaag te lullen

pai pai

Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ja ik ook.
en ik ook...
ik doe me ogen dicht, maar heel vaak doe ik ze een tijdje open. Om hem even in de gaten te houden. Ik vind het leuk als hij eventjes zijn ogen open doet en dat hij dan ziet dat ik naar hem kijk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:28
lieve
lieve is offline
Zoenen heb ik liever de oogjes dicht!
Maar bij het vrijen zou ik toch de oogjes openhouden zenne! Dan kan je de ander z'n lichaam beter verkennen!
Oud 06-11-2002, 06:09
bong
bong is offline
zoenen gaan mijn ogen vanzelf dicht voor de resy valt er dan tog nie veel te kijken he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 10:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat ik intiemer vind? Seks, omdat je je dan helemaal aan die ander geeft.

Tijdens het zoenen doe ik meestal mijn ogen dicht, want ik vind het er knap lullig uitzien met open ogen. Vrijen doe ik liever met open ogen, ik wil ook graag wat zien!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 12:31
*marleen*
*marleen* is offline
ligt er aan wat voor zoen. Bij tongzoenen dicht natuurlijk, maar bij gewoon gelebber soms met open ogen. en dan niet wagenwijd open en om je heen kijken wat er gebeurd, maar gewoon naar hem kijken.

Ik heb misschien wel liever dat hij zijn ogen open heeft, dat ziet er zo schattig uit, van die half-open ooogjes.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:10
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Soms doe ik mn ogen open tijdens het zoenen, ik vind het leuk om te zien hoe zij reageert tijdens het zoenen zeg maar.
Oud 06-11-2002, 20:39
Artemis
Artemis is offline
tijdens zoenen heb ik eerlijk gezegd geeeeeeeen id ofk mn ogen open of dicht heb? volgens mij wisselt da ofso

tijdens sex vind ik t heelrijk om elkaar recht in de ogen te kijken af en toe (mits je daarvoor in t goeie standje ligt natuurlijk)
maar da vinnik dus intiem elkaar in de ogen kijken tijdens t neuken mmmmmmmmmmmm

maar verder.. ach wat zou t
Oud 07-11-2002, 21:00
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, tijdens zoenen heb ik weleens mn ogen open om te kijken hoe hij zoent en of hij zn ogen open heeft. Ik vind dat gewoon altijd zo lief uitzien als hij met me zoent. Gewoon die kaken... *roar*

En ja, sex vind ik wel erg intiem ja. Maar af en toe vind ik vrijen (tongzoenen, friemelen) intiemer. Daarmee bedoel ik dat ik dan meer dat liefdes-gevoel heb, dat ik me meer de zijne voel ofzoiets. Weet niet, ligt een beetje vaag.
Oud 07-11-2002, 21:10
20marianne12
20marianne12 is offline
Zoenen met ogen open, soms... grappig is als hij dan ook zijn ogen open heeft. Maar uhm meestal heb ik wel mijn ogen dicht, gaat vanzelf ofzo ...
En uitgebreid zoenen kan ook erg intiem zijn...
Oud 07-11-2002, 21:45
luckyleo
luckyleo is offline
Met zoenen altijd dicht, alhoewel ik om de zoveel tijd altijd heel even de omgevind check door mijn ogen eventjes open te doen. Met sex gewoon open.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ik ben het met je eens
Reageren

Regels voor berichten