| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb geen motivatie voor economie omdat ik het op de middelbaar echt heel makkelijk vond. Ik zou op zich ook wel zoiets als geschiedenis willen studeren. Of filosofie dus.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik las laatst ergens een verhaal over twee mensen die gingen slowchatten via dat commentaar-hokje. Telkens 1 cent overmaken en dan een heel gesprek houden, echt maandenlang. Maar toen kregen ze een brief van de bank met dat ze er mee moesten stoppen omdat het de bank een shitload aan geld kostte.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En de bus is heel breed en ik zie weinig in m'n binnenspiegel terwijl ik die tijdens lessen heeel vaak gebruikte. En de versnellingspook is heel groot, dus ik ben een uur bezig om door te schakelen. Maar ik heb nog maar een klein rondje gereden, dus ik moet gewoon nog even wennen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 20:33 | |
| De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 20:21 | |
| De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 16:41 | |
| De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 12:03 | |
| De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 21:08 | |
| De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 14:18 | |