Advertentie | |
|
![]() |
|
's nachts heb ik gewoon 2 uur lang lopen piekeren over welke bijbaan ik zal houden, thuiszorg of ziekenhuis. uiteindelijk besloten om voor het ziekenhuis te gaan. vanmorgen kon ik dus mn bed niet uitkomen en ben ik een uur later naar college gegaan. daarna ging ik een personeelspas bij het ziekenhuis laten maken en ik kon het niet vinden en ik heb wel 1000x die gang doorgelopen totdat de baliemedewerker eindelijk met me meeliep
![]() ![]() daarna heb ik met mn vader sushi gehaald en opgesmikkeld. net weer gecollecteerd en mensen waren goedgehumeurd dus iedereen gaf ![]() en en ik kreeg net een mailtje dat ik mag meedoen met de ehbo-cursus yesssh ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had de nacht doorgehaald om aan een opdracht te werken en toen dacht ik voordat ik 'm inleverde zo van 'hé ik ga even slapen' dus toen sliep ik door de deadline heen. Dat was echt een goede zet. :') Nu moet ik eigenlijk nicotine gaan scoren bij de AH maar daar ben ik te lui voor. Wat een lamlendigheid.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^
![]() ik ging net opwarmpannekoeken eten, en zo weer leren. net gingen we met behulp van de laptop van m'n huisgenootje karaoke-en (SPICE GIRLS!!)!! en vanmiddag had ik m'n samenvatting niet opgeslagen, en hij was WEG. toen een bepaalde forummer gebeld die nogal wat verstand heeft van computers (en me niet kon helpen, huhu ![]() ![]() |
![]() |
|
gisteravond nacho's in de oven gemaakt bij mn vriendje en het smaakte echt zo lekker
![]() ![]() ![]() ![]() nu weer lekker aan mn scriptie maar ik heb geen zinnnn
|
Verwijderd
|
ik was vergeten dat ik vandaag naar m'n oude school moest om 4 jaar bloed, zweet en tranen op te halen (scripties en andere opdrahten), maar ik heb geen tijd ivm leren, dus volgens mij gaat m'n moeder het nu ophalen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gisteren was ik in Amsterdam en heb ik een mooie film gezien en ben ik lekker uit eten geweest en het was leuk. In de trein was het nog toffer omdat ik mijn date had overgelaten aan de oninteressante verhalen van een lelijke hoornspelende chick. Ik heb me in tijden niet zo in moeten houden met lachen. Vanavond weer eens met de huisbaas praten die een smsje stuurde dat dingen 'echt verkeerd liepen'. No shit.
||
Citaat:
![]() Net terug van zangles en het ging wel goed, ondanks de wijntjes en sigaretten van gisteravond. Straks chillen in de achtertuin, maar er zijn teveel wolken ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb van 10 tot 4 in de UB zitten knallen, en nu weet ik volgens mij alles wel een keer. nog 2 keer m'n samenvatting lezen, en dan ben ik tevreden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht toch minstens een half uur dat ik kans maakte om deze zomer naar de Olympische Spelen te gaan maar het feest gaat niet door, verdomme.
Nu maak ik maar een moodboard, bereid ik een presentatie voor en stem ik mijn gitaar. Straks eten met vriendinnetjes en daarna de kroeg in ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ineens de geest gekregen en sinds gisterenavond ben ik keihard aan het werk voor school en stage en ik mail iedereen rond! Helaas is dit iets te laat en nu kom ik onwijs veel stageuren te kort en misschien moet ik in de meivakantie met autisten weg, maar ik wil gewoon vrij zijn ;@
Nu ga ik heel hard nadenken hoe ik dat in die laatste 3 schoolmaanden ga proppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heey Nonaj nu ik erover denk, volgens mij heb ik jou ook in de UB zien zitten!! koptelefoon op?
maar ik vind de UB zooo kut.. ga altijd naar de harmonie kantine om te studeren ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisterenavond kwam beste 'din nog even langs, want ze was teringlaat klaar op d'r stagegedoetje en had een nervous breakdown. Arm meissie. Dus het was nogal laat geworden en vanochtend had ik me keihard verslapen. Werd wakker op het moment dat m'n trein wegging. Keiharde meh.
![]() Gelukkig was het retestil op m'n werk en vond niemand 't erg. Bonus was dat ze vandaag om 7 uur het water zouden afsluiten, dus toen mochten we de boel al dicht gooien en nu ben ik al lekker thuis. Yay! Ik heb gewoon nog een zonnetje gezien toen ik op de fiets zat! Verder heb ik vandaag afgesproken dat ik met 2 homies naar Dour ga, dus ik ben blij, moet alleen nog vrij zien te krijgen, maar dat moet vast wel lukken. Hoerahoerahoera. *zet vrolijk muziekje op*
||
Citaat:
![]() Van 9.30-15.00 op de 1e, toen een poosje op de 3e en van 16.00 tot 19.00 op de 4e. Moest mijn presentatie voorbereiden dus zat film te kijken ![]() Ik heb hetzelfde als uuuf, vermaak me altijd met rare mensen kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, ik heb niemands tattoo gejat, het zijn gewoon 2 woorden in script geschreven door dave van inkstitution, voorheen bunker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |