Advertentie | |
|
![]() |
|
Hardopdenkend: maar misschien hebben de wolven wel door dat EoS een ziener of tovenaar is en lachen ze zich helemaal rot als we hem dan opknopen. Echter is dat wel gevaarlijk spel, aangezien de ziener en de tovenaar nu weer een mogelijkheid hebben iemand te beschermen of een functie op te vragen.
Wat er nu gaat gebeuren (dat EoS de strop krijgt) is natuurlijk het meest logische, dat weten de wolfjes ook, misschien dat ze daar juist gebruik van willen maken. Hmpz, misschien toch ook niet zo logisch. Eerst maar eens kijken wat er morgen gaat gebeuren.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Toen Hanneke nog niet door haar medewolven was opgevreten (
![]() was dit het lijstje Hanneke Katje Pippeloen Fantome Paranoide Eye of Sauron Juice EOS Röps Lisaaah sterrenmeisje TRA ![]() buiten Hanneke zijn er nu nog 2 wolven over. Deze moeten dan toch, idd (zoals al gezegd is) in het Hanneke rijtje voorkomen? Want verrader, heks, geliefden zijn er al uit (yeah, wij hebben wel gewoon nog tovenaar én ziener). Een van de wolven uit het Hanneke rijtje is Eye of Sauron. Katje verdenk ik persoonlijk niet, paranoide enigzins nu (mja, twijfel daar wel erg over), mezelf niet uiteraard, Juice zou kunnen, en Pip verdenk ik eigenlijk totaal niet, maar er zijn hier mensen die daar anders over denken dus dat moet ik nog eens lezen. De anderen zijn dus sowieso te vertrouwen en op hun posts ga ik nu dus voornl. af en ik negeer zoveel mogelijk even die van de anderen ![]() @ TRA... mhaww... dat zou wel heel risicovol zijn... en bovendien niet nuttig (behalve miss. lachwekkend voor ze) of wij onze ziener/tovenaar nu opknopen of dat zij hem opeten... nah, denk niet dat dat is gebeurd.
|
Mja ik vind het ook best lastig, maar ik ben heel erg geneigd om vooral op Uice en Pip af te gaan. Uice zat trouwens de hele tijd aan te kondigen op Sterrenmeisje te gaan stemmen (die staat in het goede rijtje), maar heeft nooit daad bij het woord gevoegd. Hij is constant maar bezig met dat gelijkspel te voorkomen en gebruikt dat regelmatig als excuus. Ik snap niet wat er zo slecht aan gelijkspel is.
Verder valt me op dat Pip al wel een tijdje op Hanneke stemt. Zoals Uice opmerkt: het lijkt wel of ze dacht dat ze de rest niet mee zou krijgen, dat iedereen op EoS of mij zou gaan ofzo (dat lukte haar de vorige ronde ook al toen ze ook als eerste op Hanneke begon en niemand volgde). En het zal vast niet de eerste wolf zijn die al een tijdje op een mede-wolf zit. Daarnaast valt me op dat ze redelijk wat in de kantine post, maar relatief weinig bij weerwolven. Daarnaast stond ze, net als EoS in het Coolkast-rijtje en verdedigde ze Sador in de ronde dat Sador er uit ging. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[edit]na goed doorlezen vind ik uice eigenlijk niet zo verdacht meer, al is ondergenoemde reden natuurlijk niet voldoende (als eerste voor een wolf gaan) Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 22:13. |
![]() |
||
Citaat:
In je eentje op iemand stemmen vind ik onzin, dan ga ik liever met de meerderheid mee om in ieder geval zeker te zijn dat de dorpelingen beslissen wie er doodgaat en niet de wolven. In deze situatie is gelijkspel natuurlijk wel heel handig, maar gelijkspel tussen twee wolven komt nauwelijks voor. Verder verdenk ik mezelf niet omdat ik als één van de eersten voor Sador ging.
|
Verwijderd
|
Ik vind het trouwens vreemd dat men denkt dat ik op Hanneke stem omdat ik geen stemmen mee zou krijgen. Ik vond haar namelijk al een tijdje verdacht. En Sador vond ik inderdaad niet echt verdacht nee. Maar ik vind dat rare argumenten, en rops wil mij er wel heel graag uithebben en kan niet eens antwoord geven op een vraag.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in dit geval was er niks slechts aan het gelijkspel eigenlijk. Dat Pip op Hanneke stemt is natuurlijk gewoon handig ![]() ![]()
|
Ok het was niet echt een fijne reactie... ik zat vanaf m'n telefoon in de trein en was nogal kortaf daardoor. Maargoed, ik stoorde me erg aan het feit dat Pip eerst vroeg waarom ze verdacht was en toen ging zeuren over dat ik geen antwoord op haar vraag gaf (terwijl de redenen van mijn verdenking, hoe weak die ook mogen zijn, daar boven al stonden). Het irriteerde me, sorry.
|
![]() |
|
Laars, nog een mooie woord, vijf letters, begint met een L. Leder, ook zo’n mooie exemplaar, echt perfect werkte zijn hoofd nu. Links dacht ie, maar ie moest eigenlijk rechts. Uice probeerde zo kwaad als het maar kon nuchter te blijven. Niks hielp echt. Zijn hoofd was helemaal in Limbo, soms voelde hij echt alsof zijn bewustzijn onder een stok heen moest. Die laatste injectie bracht een nieuwe Leven, het gaf hem genoeg kracht voor Later. Zo bleef Uice in zijn hoofd doorgaan terwijl hij Fantome en Katje de gangen door gingen, op zoek naar meer LIEVE mensen. Abrupt schreeuwde hij LINGO!
* De mensen waren slimmer aan het worden, maar toch zou niks hun helpen. Rops keek geamuseerd naar de tv schermen, niks kon nog fout gaan, er was nog genoeg tijd om alles in de bank te doen. Voor hem was er geur aan de wind, alles verliep zoals het had gemoeten, en alles gebeurde op zijn tijd. Nu moest ie maar Pip en Tra uit de weg vegen en was alles klaar voor Stage 3. Hij keek naar de tafel voor hem, hij kon of een shotgun gebruiken, of een semi automatic. Allebei maar, dacht hij duivels. * Tra zwaaide met zijn geweer in het rond, en kogels vielen als regen. Tra had Hanneke allang verloren, wat deels zijn eigen schuld was geweest. Hij had een geluid gehoord, een typische kuch die Pip veel maakte, maar tevergeefs, het was een lekkende Coca-Cola machine. Al verloor hij de kans om zijn dochter te vinden kreeg hij wel een paar flessen mee, dus daar was ie, te midden van de speeltuin, een 0,5 liter Cherry Cola in zijn linker hand, een spuwende schietijzer in zijn rechter. Totdat hij LINGO meende hoorde, wat zijn dochters favoriete spel was. * De terrorist keek over Hanneke’s lichaam heen en bekeek de mooie hoeken van de lichaam. Ze mocht wel snel zijn dood gegaan, maar haar schoonheid zou even blijven. Haar wangen waren nu spookwit, een typisch teveel-poeder-op-de-neus-look, maar het zag er wel goed uit. Plots voelde hij iets achter zich, wat verderop in de gang, dus snel ging hij naast haar liggen, en speelde hij dood. Zijn adem reguleerde hij, en nam zo stil mogelijk wat lucht door de neus. De terrorist was niet helemaal hulpeloos, nee, in zijn rechter hand had hij een piepkleine mesje, vlijmscherp en dodelijk. Het leek echt een uur eer hij de gedaante dichterbij voelde komen. Langzaam werd de aanwezigheid nog sterker, nog sterker, onverdraagzaam vond hij het, zo stil liggen terwijl iemand naar je tuurde. Net toen ie het niet meer aankon hoorde hij die iemand iets mompelen, “Wat een stel mooie lippen heb je.” NIEMAND IS VANDAAG DE LUNCH GEWORDEN! 1. Cherry Springs (dorpeling) 2. Pippeloen 3. Katje 4. sterrenmeisje 5. Vlindertje (verrader) 6. TopDrop (dorpeling) 7. Krynn (ziener) 8. AllureV (heks) 9. Eye Of Sauron 10. Sador (weerwolf) 11. Fantome 12. Dun Hout (dorpeling) 13. Trimm Trabb (dorpeling + geliefde) 14. TRA 15. Paranoide 16. Coolkast (dorpeling + geliefde) 17. Röps 18. Lisaaah 19. zoemzoem (dorpeling) 20. Hanneke (weerwolf) 21. Uice 22. x-spekkie-x (jager) Opgegeten Opgehangen Doodgeschoten Gestorven van liefdesverdriet Hoe zullen de dorpelingen gebruik maken van hun winst? Jullie hebben tot morgen de tijd te stemmen (20.30)
|
Verwijderd
|
OMG, ik was het weerwolfspel helemaal vergeten
![]() ![]() Eye of Sauron Uice Katje Pippeloen Paranoide |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||