Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben bij vrijwel elk concert in de moshpit te vinden. Ha, lekker stof happen en in de rondte razen.
[edit] Oh, misschien is dit interessant: ik heb ooit mijn neus gebroken in een pit. Maar dat vond ik niet erg, want sindsdien kan ik het puntje van m'n neus bewegen en dat is leuk. ![]() Wat is je lievelingskledingstuk? Laatst gewijzigd op 21-04-2008 om 16:29. |
![]() |
|
Ligt eraan. Het liefste zou ik naar'm toe gaan en hem/haar een knuffel geven, maar dat durf ik niet.
Ik denk dat ik oogcontact zoek en een glimlach toewerp. Eventueel een goedendag moet ook nog lukken. Op zo'n dag als vandaag zou een standaard zin als "heerlijk weer hè" er nog op volgen. Wat ga je doen vanavond?
||
Citaat:
Was ook wel de 4e vergadering van de dag en ik heb slecht / weinig geslapen vannacht. Als je één muur in je kamer een kleur moest geven, welke kleur zou het worden?
|
M'n ouders zijn nog wel samen, maar daar is ook alles mee gezegd. Ze hebben 'n eigen cafetaria, waardoor ze nooit echt tijd hadden/hebben voor leuke dingen. Daardoor kennen ze elkaar (en ons, mij en m'n broertje) niet echt en zijn ik en m'n broertje van 15 erg close met elkaar. Ik heb ook nog 'n halfbroer van 26, maar die heeft nooit bij ons gewoond. Leuke vraag trouwens!
![]() Waar heb je vandaag 't meest aan gedacht?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 deel 2 Verwijderd | 500 | 16-11-2010 19:18 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Beleidszaken |
[DK] Brainstorm oplossingen en ideeën Tink* | 65 | 21-06-2010 19:27 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |