Advertentie | |
|
![]() |
|
Kutzooi. Nu duurt het niet lang meer, één van de dagen zal hij sterven.
Gisteren werd ik na een hele nacht werken en amper 2,5 uur slapen wakker gebeld. Dat het niet lang meer zou duren, dat iedereen die namiddag naar het ziekenhuis kwam, of ik ook wilde komen of niet? Natuurlijk. Het was emotioneel, heel emotioneel, toen ik 's avonds thuiskwam was ik kapot. Ongelooflijk hoe iemand week na week zò achteruit kan gaan. Hij reageerde bijna niet meer, enkele keren heeft hij nog iets proberen te zeggen. En op een gegeven moment was hij terug wat bij bewustzijn en heeft hij nog gelachen naar mij, en iets willen zeggen, maar ik verstond niet wat. Misschien moet ik dat maar bewaren als laatste herinnering, want hij is vandaag blijkbaar nog slechter dan gisteren. Hij is momenteel echt in z'n doodsstrijd, daar zijn we tamelijk zeker van, maar blijkbaar is hij toch nog sterk want hij blijft vechten. Hij denkt blijkbaar ook nog na over vroeger (ik weet niet of je het echt nadenken kan noemen), want zaterdag was hij agressief geworden en beginnen roepen over iets (een overval) dat hij lang geleden heeft meegemaakt. Het leven is wreed, zo ongelooflijk wreed.
|
@Thoughtful: Eerste dagen zijn altijd rot hé, daar word je helemaal moe van, door alle indrukken en informatie en alles, dat is niet zo raar. En het is wel handig als je je tentamenstof voorbij ziet komen, dan onthoud je het beter. Zet hem op meid! Zou wel even op msn met je willen praten, maar... Scriptie.
En eigenlijk heb ik daar nu natuurlijk helemaal geen zin meer in, maar dat had ik dan vanochtend maar moeten bedenken. En pff, ik had niet verwacht dat het werk op een uitgeverij zwaarder is/ kan zijn dan het werk bij een vrachtwagenfabriek. Morgen vast hopen spierpijn ![]()
|
@ Sagana: meisje toch..
![]() OT: Aah, heerlijk. Voel me eindelijk een stuk beter! Ben net weer wezen hardlopen, dat was echt fijn, heb geloof ik met het zweet even alle frustraties eruit gezweet. Jammer alleen dat ik op een gegeven moment in de polder een tractor tegenkwam die van het weiland kwam en dat daarna 1 km lang alles naar koeienstront rook .. ![]() ![]()
||
Citaat:
Als je goede vrienden al bent, dan raak je daardoor dat contact echt niet kwijt. Wacht niet te lang met het vertellen ervan, want mocht je afgewezen worden, en je heb heel erg lang gewacht, dan wordt het steeds lastiger om ermee om te gaan. Je hebt in dat opzicht niets te verliezen. Ga er gewoon voor en zie wat er van komt. ![]() ![]() @Eend: Als je één keer vet eet, moet je je niet schuldig gaan voelen, hé. Morgen weer gewoon met normale voeding doorgaan dan. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-04-2008 om 19:07. |
![]() |
|
Kun je dan niet gewoon zelf aanbieden om te koken? Of is dat geen optie? Dan kun je wel gezond eten.
![]() ![]()
|
Oooh ik heb zo'n hoofdpijn... echt niet normaal. Ik haat ongesteld zijn en drukte met school en examens
![]() Maar wel lekker twee ijsjes gegeten vandaag ![]() |
![]() |
|
Olee ik voel me nuttig en fijn.
![]() ![]() ![]() Olee! Oh en ik heb de hele dag met paardenbloemen in m'n haar rondgelopen. Doen we het voor. <3
|
@Sonho ik heb het tegen een van de leiding gezegd.
en zij vond het ook te ver gaan. ot. fijn ik heb van een vriend gehoord. dat iemand waarvan ik dacht dat hij aardig was. een man van ver in de 50. vrijdag achter mijn rug om heeft lopen vertellen. dat ik een paardebakkes heb en dat ik lelijk ben. leuk om te horen. terwijl hij in me gezicht altijd aardig deed. weer iemand die niet te vertrouwen is dus.
|
![]() |
Ooee lekker, mijn broer wou terrasje pakken, ik was met mijn huisgenootje in de stad. Wij hadden allebei geen geld, mijn broer wilde wel een drankje betalen. Uiteindelijk hadden hij en een vriend van 'm een fles droge witte wijn en mijn huisgenootje en ik een fles zoete. Ook nog een hapje gegeten, vrienden die langsliepen vroegen al wat we te vieren hadden, twee emmers gekoelde wijn op tafel, allemaal lekker eten. De lente sukkels, we vieren de lente.
Thuis haalden mijn huisgenootje en ik nog een fles wijn en stokbrood en gingen we voor ons huis verder drinken en eten. Er kwam een gast langs die de weg naar het station vroeg. Hij kwam even bij ons zitten, vroeg of het goed was als hij een jointje draaiden. Tuurlijk. Wij lekker jointje met hem roken, K. reed ook nog langs en stopte even voor een kusje. Hij en die gast raakten aan de praat over zijn bus. Die gast ging zijn weg naar het station voortzetten, K. ging er ook weer vandoor. OOh shit, hij gaat bijna weg, nu wil ik wel dat hij mij komt slapen. Gewoon, slapen, nog geen seks, nog niet, dat trek ik niet, maar gewoon lekker tegen elkaar in slaap vallen en wakker worden, voor hij naar tsjechie gaat. Gewoon vragen, hij komt morgenavond vast wel weer langs, ik denk dat hij woensdag weggaat. N. en ex zijn weer bij elkaar. Ik snap het niet. Meisje, zie je niet wat hij allemaal aanricht, wat hij allemaal doet, hij houdt zeker van je, dat kan ik niet ontkennen, maar jullie kunnen niet samen, jullie maken elkaar kapot, N. maakt jou kapot. Je had godverdomme een psychose, blijf bij hem weg. Iedereen is stomverbaasd, na alle drama. Waarom ben ik zo begaan met haar? Ik heb deels meegewerkt aan haar psychose, niet bewust natuurlijk, maar het ging al niet goed tussen hun en toen die verhouding tussen N. en mij, het grote drama, ik wil niet dat ze nog meer ellende krijgt. Ze heeft al genoeg gehad, ook door mij, ik wil dat het goed met haar gaat, ik wil horen dat ze gelukkig is, in plaats van horen hoe ze langzaam helemaal gek wordt. Ik was gewoon blij dat ze bij K. woonde, in plaats van bij C.. Na alle drama met N. even wat stabiliteit bij K., maar nu is ze gewoon weer terug bij die zak. Ik zag hem zondag nog. Zaterdagnacht was dus feestje hier in de stad, D. en ik liepen er zondagmiddag nog even heen. De enige bekende die er nog was, was N., met zijn kop in de speakers. Was niet ongemakkelijk, we kunnen best met elkaar in een ruimte zijn. Mmm, misschien gaat ze nu niet meer met K. mee naar tsjechie. Kut man, als ik nou geld had, kon ik misschien mee in plaats van haar. Mja, dan zat ik wel met nog wat vriendinnen van K. die meegaan, die ik alleen van gezicht ken. Voel ik me een beetje opgelaten, als 'zijn vriendinnetje', tussen vrijwel onbekende mensen. Maar pfoe ik ben een beetje teut dus ga maar eens slapen! Lang leve de lente en de zon en de liefde en broers die bij een wijnproeverij een beetje tipsy zijn geworden dus lekker asociaal gaan trakteren op een gekoelde fles wijn en lekker eten, en lang leve lieve huisgenootjes, oohjeez, ze gaat over twee weken zes weken weg, wat moet ik zonder haar? We zijn de hele dag bij elkaar! Maar ach, nu is ze er nog, dus lang leve het allerliefste huisgenootje!
|
Verwijderd
|
He bah, zometeen weer naar school...
![]() ![]() Ik mis jullie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Missy1234567890: Wat natuurlijk ook nog een optie is (en in mijn ogen een betere optie, omdat je daar later ook nog heel veel aan zult hebben), is proberen te leren anders te studeren. Ik kan me natuurlijk puur baseren op jouw posts hier...maar je lijkt zo gestresst dat je te laat en dingen begint en te lang over dingen doet, dit oa omdat je denkt dat het altijd meteen perfect moet zijn en dat je dat toch niet gaat lukken ed. Dit breekt je op en dat zal ook in een 'later leven' zo blijven... Daarom lijkt het me praktischer om daar aan te werken ipv op deze manier een jaar lang over je scriptie te doen. Ik begrijp ook wel dat het geen probleem is dat je 1, 2, 3 oplost, ik heb er zelf ook heel lang last van gehad en heb er op sommige momenten nog steeds last van, maar juist daardoor weet ik ook hoe belangrijk het is om er wel aan te werken.
Citaat:
|
![]() |
|
@ Leonoor: ik begin over het algemeen niet te laat aan dingen, maar ik doe er altijd wel heel lang over. Dit komt omdat ik nogal perfectionistish ben en moeite heb met hoofd- en bijzaken scheiden, dus ik vind alles belangrijk. En in dit concrete geval had ik maar 2 weken om iets uit te zoeken en als ik niet had gezegd dat ik in augustus klaar wilde zijn, had ik daar een maand voor gehad.
Ik zat te denken aan een cursus waarin je leert hoofd- en bijzaken te scheiden, die bestaat, maar ik ben bang dat er veel ' huiswerk' bij komt kijken en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor. Maar het is wel het punt waar ik bij alles wat ik lees tegen aanloop...maar of je dat in 4 bijeenkomsten echt leert? OT: ik ben op de VU en ga zo toch maar even kijken of ik nog mail terug heb. ![]() En ik moet eigenlijk nog naar de UB van de Uva om een lenerspasje aan te vragen, anders kan ik dat boek niet reserveren en ik moet het echt hebben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |