Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *zoekt nieuwe guild*
||
Citaat:
![]() ![]() Maar 't is dus na 13u30 downloaden volledig in orde en ze heeft net al een dik half uur gespeeld. ![]() ![]()
|
Als de anvil net up is vrees ik dat het kopen van badge rewards nog wel eens zou kunnen tegenvallen ( Het is er echt ubercrowded en uberlaggy dan, teminste bij ons ).
Ik kan vanaaf mijn offhand halen ![]() ![]() BTW check dit; http://nihilum.mousesports.com/en/news/579 Gruul 8 manned.
Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 15:18. |
![]() |
|
Net kara gedaan, we kwamen niet verder dan Curator ;x;x;x wel 2 epics gepakt en wat badges maar de teller staat nu nog steeds maar op 35 ;x deze/aanstaande week maar ff regelen om de epic trinket voor +damage te halen en dan zit ik op 900 damage
![]()
|
Alweer bijna lvl 62 op m'n nelf priestje, en op horde side zitten onze eerste tries op Kalecgos erop. Dinsdagavond hadden we BT & MH allebei cleared, dus zijn we Sunwell Plateau eens gaan checken. Wat een vervelende trash at first, moesten we wel even doorkrijgen. Niet zo heel veel tries gehad, en het was meer om het eens te proberen, want we zijn nog vooral bezig met mensen gearen in BT & MH dus ja.. maar een best try van iets van 65% ofzo, valt nog wel mee.
![]() Guild waar ik in zit op m'n night elf priest die zitten op de Twins. Hopen dat die deze week eens neer gaan. : )
|
Verwijderd
|
Jullie kennen vast allemaal http://be.imba.hu/ al?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, jij zit niet op Turalyon en ook niet bij Alliance!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om te proberen (en keihard te falen) de A:H ratio wat bij te schaven besloten ze de mooie kant een 'lelijk' ras te geven en vice versa. |
![]() |
|
Zo, vandaag de Illidari Council gedowned, en een paar keer Illidan zelf geprobeerd. P1 stelt niets voor, echter P2 is chaotisch ( Iig als zijnde tank ).
Moest dus een van de 2 elementals tanken, maar kon op een gegeven moment echt 3 x niets meer zien door al die vlammen, en dus ook niet hoever de elemental verwijderd was van de glaive :') . Verder had ik ook nog de pech dat alle eye beams de hele tijd aan mijn kant waren ![]() ![]() Morgen maar eens even zo'n mod installeren om mijn cameraview aan te passen, want anders gaat dit echt niet lukken.
||
Citaat:
![]() ![]() Onze tanks hebben een macro voor 4xzoom en zetten spell detail op middel, dan kan je de eyebeam nog wel zien, maar heb je minder "last" van de normale flames. IIG dat zeggen ze. ik moet aleen die pewpewlazer op TS roepen ![]()
|
Yer, phase 2 is lastig. Als je dat eenmaal onder de knie hebt zal het wel snel gaan, dat was bij ons iig zo. En nu nog steeds, gaat het vaker mis in p2 dan op welk ander punt dan ook.
Gisteren weer een avondje tries gehad op Kalecgos, zat wel verbetering in ten opzichte van de eerste keer (we hebben nu ook de 'goede' tactics), maarja leren leren oefenen oefenen.. ^^ En m'n night elf priest is lvl 65, die gaat ook richting de 70 dus. Heb zin om holy te gaan dan, wordt leuk. ![]()
||
Citaat:
|
Potverdomme ik wil net zulke relaxe guilds als jullie hebben. Gister mijn oude guild gequit en naar een nieuwe van een maat gegaan, maar nog steeds opzoek naar een goede kara guild. Ik ga mijn build van demonic nightfall miss toch maar omgooien naar 0/21/40 aka eet chicka dikke damage
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben geen aff lock
![]() Vandaag die 41badge +43spell damage en use +155 spelldamage for 20sec trinket gehaald ![]() ![]()
|
Ben ook maar 'n Night Elf Druid begonnen, eens wat anders.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() bekijk deze addon eens ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maargoed, straks die 27k honor staff maar ff halen, de (overigens betere) spellblades die loot ik vast ooit wel eens en dan switch ik wel naar 0/21/40 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 |