![]() |
|
beetje mollig maakt mij niet uit maar ik vind het WEL mooier als een meisje ongeveer overeenkomende lichaams delen heeft....eh ik bedoel niet slank met een dikke reet ofzo ik val ook op niet te lang denk ik trouwens
||
Citaat:
Still, je kan beter een mollig schaap hebben anders rag je gelijk de voering eruit. ![]() Voor meer informatie lees het boek Lief Dier van Midas Dekkers, dit is geen grap, het boek bestaat, het geeft alle ins en outs over animalsex weer. ![]() Errug leuk voor als er iemand binnenkort 16 of 18 wordt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, ik vind slanke meisjes zelf vaak het mooist, maar er zijn ook vollere vrouwen die ik mooi vind (ik zelf ben redelijk stevig, zou graag wat slanker zijn, maar bij sommigen staat het wél mooi
![]() Ik hoop dat deze plaatjes lukken, dat is sophie dahl, model met 'n maatje meer: ![]() en (oke let niet op de outfit, maar tgaat om de vormen ![]() ![]() Nou das toch alles behalve huiveringwekkend?? ![]() |
![]() |
|
Men ex was "kloek", ze had een lief slank gezichtje, maar ik pas 2x in haar achterste, en ze heeft gigantische borsten.
Wat niet wegneemt dat ik ze graag zag en dat ze me kon opwinden (wees maar gerust), maar ik dnek dat ik niet representatief ben op dit gebied. Ik kijk niet echt zo naar uiterlijk zoals andere mensen, heb beetje andere opvattingen op dat gebied. T enige wat ik wil is dat ze zichzelf graag ziet, en dat te merken is (zich dus beetje verzorgen - nee geen make-up ofzo, alleen haar beetje mooi doen enzo...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry dat ik geen naaktfoto's van der kon vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wil niet super slank dan heb je zo'n gevoel van pas op want ze breekt door (wat ook zo is want ze kunnen veel minder hebben ![]() Doe mij maar zoals mijn vriendin is dies perfect!! ![]()
||
Citaat:
|
Vrouwen houden trouwens zelf die achterlijke 'slank is het best' tendens in stand. Ik keek gister even de Beau Monde in, staan er dus foto's in van filmsterren als Liv Tyler en nog een heleboel die op een iets minder flatterende manier zijn gefotografeerd dan normaal (lees: winkelend op straat in relaxte kleren ipv in mooie oscarjurk) met grote kop: DE KILOOTJES VLIEGEN ERAAN BIJ LIV en dergelijke dingen. belachelijk dat soort dingen.
![]() en dit is dus een echte rubens.
|
Sophie Dahl vind ik trouwens wel mooi, maar wist je dat ze inmiddels al een paar maten is afgevallen?
en dat strakke pakje is niet zo mooi nee, maar dat zou ik het bij iemand met maat 36 ook niet echt vinden hoor. ik hou wel van dat voluptueuze en ze straalt wel iets cools en zelfverzekerds uit wat ik wel mag. misschien is het stom dat ik dit zeg, maar ik kan er niets aan doen dat ik me toch afvraag bij meisjes als Rosi die zeggen 'gatver wat een ranzige foto' (bij sophie dahl dus) hoe ze zich voelen wanneer ze straks veertig zijn en ook wat minder strak en maat36 dan nu? vind je jezelf dan ook per definitie lelijk?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er bestaat een verschil tussen echt papperig, jezelf niet verzorgen en mooi stevig (en goed geproportioneerd: bv. geen gigantische kont en platte borsten) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ronde vormen heel mooi en ik ben best blij met mijn borsten (75b/c) en heupen (die in verhouding redelijk breed zijn), maar heb een anorectische achtergrond en ben als de dood voor teveel vet.. en vind mezelf al snel veel te dik, en wijs dikkere meisjes aan als 'slanker als ik'..
||
![]() |
Citaat:
vink niet dik hoor vink juist beters |
![]() |
|
[QUOTE]AtHell schreef:
[B]*word af en toe dr ook mee dood gegooit .. ik haat soaps.. de nutteloosheid en overdrevenheid ervan, k bedoel wie gaat er nou in zn leven 5 keer dood, trouwt 4 keer binnen zn vrienden kring, en heeft minstens 2 keer in een afkick kliniek gezeten of word zo nu en dan ontvoerd of verkracht ??* ![]() ![]() kan me hier goed mee indentificeren...... tja, mager is lelijk en te dik is lelijk. Dus......
||
Citaat:
![]() Ik zie mollig gewoon absoluut niet als schoonheidsideaal. Slank vind ik persoonlijk veel mooier. Wil niet zeggen dat ik alle mollige meisjes lelijk vind, absoluut niet. Ik ken heel veel mooie mollige meisjes. Wat ik dan wel altijd denk, is 'die mensen zouden er mooier uit zien als ze slank waren'. Je kunt me bekrompen noemen maar dat ben ik absoluut niet. Mollige mensen kunnen ook mooi zijn door hun kapsel, gezicht, uitstraling en kleding, maar ik zou ze altijd mooier vinden als ze slank waren. Hoe ik eruit zie als ik 40 ben is nog even afwachten, ik heb absoluut geen aanleg om dik te worden (moeder ook niet, oma ook niet) dus ik denk dat het wel zal meevallen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, als er op straat twee vrouwen lopen met (ff voorstellen) identieke gezichten, haardracht en kledingstijl, maar één is mooi slank en de ander is vrij stevig. Wat gebeurt er dan? Men kijkt naar de slanke, en denkt 'wat een mooi gezicht, leuke uitstraling' en men vindt de slanke vrouw mooi. Bij de stevige denkt met 'hm, daar is ook geen pond te weinig aan' (of iets dergelijks). De aandacht wordt dus éérst op haar 'stevig-zijn' gevestigd, en daarná pas op haar gezicht en de rest. Dat is denk ik de reden dat men over het algemeen slanke vrouwen tóch mooier vindt dan mollige. Waarmee natuurlijk niets is gezegd over het feit dat een beetje spek aan een vrouwenlichaam wel ontzettend géil kan zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Weet je dat hier al heeel veel onderzoek naar gedaan is door wetenschappers?? (jawel, we gaan interressant doen...) Daaruit is gebleken dat er een soort "ideale maat" bestaat. Dat wil zeggen een maat die door de meeste mannen uit alle werelddelen aantrekkelijk wordt gevonden. Blijkbaar gaan ze instinctief op zoek naar deze maten bij de keuze van hun vrouw, overblijfseltje uit de oertijd...
Nou meiden; pak de rolmaat er maar bij!! Eerst moet je de omtrek van de borsten meten, niet eronder dus maar op het breedste punt. De ideale maat hiervoor is 90 cm. *SCHRIK* ja ik kan er ook niks aan doen... Volgende onderdeel; de taille. Het smalste punt van je middel dus. Deze omtrek "moet" 60 cm zijn. (moet? moet??? nee, moet idd niks) Als laatste meet je je heupen, of eigenlijk je kont, het breedste punt daar in ieder geval. Als je de "ideale maat" hebt, is de omtrek daarvan ook weer 90 cm... De kombinatie van deze maten blijkt dus ON-WEER-STAAN-BAAAAR te zijn voor "de man" in het algemeen. Zou alleen jammer zijn als je gezicht niet ideaal was ![]() Eeeeeeen, tweeee.... meten maarrrr! groetjes Jia-Zi |
![]() |
|
|