|
|
Bekijk resultaten poll: Een vervolgmeeting op die in Utrecht! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 80.00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Omg.
![]() ![]() ![]() Edit: Tentamens zijn toch afgelopen eind mei? Althans, ik had vorig jaar mijn laatste tentamen op 1 juni. Nouja, moeten we kijken of we daar rekening mee kunnen houden. Iig wel vóór 16 juli, ivm OV-geldigheid.
|
Hehe, voor het in beslag nemen van die trein zou ik ook nog wel even op en neer willen reizen vanuit Utrecht.
![]() Mijn eerste meeting zonder NS-kaart... ![]() Wat betreft die tentamens; in Utrecht zijn de herkansingen over het algemeen verdeeld over de maand juni. Maar goed, daar is omheen te plannen, stelletje neuroten. ![]()
|
Nowee dat ik via zwolle ga grapjassen.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
lol Leonoor. ;D
Oh en Roosje, het kost iets van 2-3 euro meer en wss kun je wel met Rob ofzo meereizen met korting, dus dan is het iets van 1,50 euro meer, maar wel veel meer gezelligheid. ![]() Ik zou eventueel vrijdag 6 juni wel kunnen. Als ik dan eerst naar Zwolle toega, dan heb ik de sneltrein van 12:28, van Nijmegen naar Zwolle, dan daar de intercity naar Amersfoort en vervolgens van Amersfoort naar Utrecht. Dan zou ik om 15:10 aankomen (14:40 is ook haalbaar, volgens mij, maar dan moet ik erg hard rennen, op station Zwolle, imo té hard. ![]() Wat mij betreft dus: vrijdag 6 juni 2008, rond 15:00 uur bij het grote blauwe bord.
|
@ Pruts0r: Ik heb zelf ook wel een kortingskaart. (a)
Ot, bij mij is op zich alles in juni onder voorbehoud want ik hoop dat ik ergens in juni op gesprek mag komen bij de academische pabo. (: En mijn papa en ik gaan nog een paar dagen naar IJsland. Anyway, in eerste instantie vind ik zes juni best!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
@Missy1234567890: Gewoon meegaan.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat is een heel goed idee.
![]() Edit: Mijn msn staat in mijn profiel, mocht iemand me toe willen voegen. ![]()
|
Ik ben altijd toevoegbaar op msn, maar come on, thuis zitten is nog engen dan meeten met een stelletje forumgeeks, zeker als die vooral op Psychologie zitten.
![]() 6 juni is zo goed als helemaal perfect voor mij! Eén dag na mijn laatste tentamen (al vrees ik in die maand ergens herkansingen te moeten maken, maar da's minstens twee weken later), en de vrijdag is altijd goed voor een afterparty. ![]() Laten we dit lijstje maar gewoon ff door het/de topic slingeren: Vrijdag 6 juni 2008, 15:00 Redelijk zeker: - Pruts0r - Sidhe - Changshan Misschien: Nein:
|
Eh, ja. Ik weet het nog niet zo goed.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan wel geloof ik. Vrijdag 6 juni 2008, 15:00 Redelijk zeker: - Pruts0r - Sidhe - Changshan - Duivelaar Misschien: Nein: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrijdag 6 juni 2008, 15:00
Redelijk zeker: - Pruts0r - Sidhe - Changshan - Duivelaar - Faded-Away Misschien: Nein: Ik hoop tenminste dat ik kan en anders probeer ik wel wat te regelen denk ik. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik wel kom!
![]() Vrijdag 6 juni 2008, 15:00 Redelijk zeker: - Pruts0r - Sidhe - Changshan - Duivelaar - Faded-Away Misschien: - Daboman - Vogelvrij - Yana - Neko Nein: - Sonho
|
Redelijk zeker:
- Pruts0r - Sidhe - Changshan - Duivelaar - Faded-Away Misschien: - Daboman - Vogelvrij - Yana - Neko - Ave - Metallica Nein: - Sonho
|
Ik moet die dag naar het ziekenhuis in Goes en denk niet dat het dan gaat lukken om rond die tijd in Utrecht te zijn en de kans is groot dat mijn kop daar dan ook echt ff niet naar staat dus ik kom niet
![]() Redelijk zeker: - Pruts0r - Sidhe - Changshan - Duivelaar - Faded-Away Misschien: - Daboman - Vogelvrij - Yana - Neko - Ave - Metallica Nein: - Sonho - Daantje
|
Misschien, als alternatieve tentamenvoorbereiding
Redelijk zeker: - Pruts0r - Sidhe - Changshan - Duivelaar - Faded-Away Misschien: - Daboman - Vogelvrij - Yana - Neko - Ave - Metallica - Ecrivaine Nein: - Sonho - Daantje
|
![]() |
|
|