| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() @trimmie: haha roggelen (waar ik me verbazingwekkend genoeg niks van kan herinneren )is geen geweld pleging toch? maar je snapt wel wat ik wil zeggen dacht ik zo
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() kort haar dus wel een crappy foto want het was net na de kapper en die stylen het altijd alsof je een verlopen duitse filmster bent die naar een premiere moet![]() so kids dont do alcohol or cigarettes cuz it makes you look like a crack whore
|
|
|
|
yoyoyo bitches, waddup?
Ik dacht nooit meer te komen op dit forum aangezien ik veelste verheven en cool ben voor cyber-sex enzo… ![]() Maar vandaag zag ik genietend van mijn extra large Pepsi Cola een chick met oceaan blauwe ogen of whatever…checke naar wie die dude op het perron is. Ik en mijn urinator vroegen zich geheel van slag af wie die begeerlijke vrouw nou is? En toen flitste opeens een mega grote allstar in mijn geheugen en werd ik herinnert aan al het preppy tuig hier op het forum! Om een lang verhaal kort te maken ben ik volgens mij gespot door Zopje? En tot overmaat van ramp werd mijn macho-gen zelfs een beetje overmant… ![]() Want zij lachte mij toe gehavend, sensueel en gratieus en Boebsie kon geen kant op! Zijn ridder instinct liet het zwaard vallen, verslagen keek hij haar nog 1 keer na en als een ervaren verleidster stond haar magische blik hem op te wachten. Als ik zeg dat Zopje geen grappen, maakt ze geen grappen! True story! Copy Right Protected. (Ik kwam dus ff checke of het Zopje was, maar damessss vergeet ik niet snel je weet tok!) |
|
|
|
|
Verwijderd
|
ja eh ik heb absoluut een jongen met een grote pepsi gezien
welk station was het ook al weer want ik ben vandaag op ehhh heel veel stations gezien en ik wist helemaal niet dat jij het was en ehhm ik kan me ook alleen nog een grote pepsi herinneren MAAR VOLGENS MIJ WAS IK HET haha![]() herken je me nog? |
|
|
||
|
Citaat:
en volgens mij liep je ook met haar.Was op het Amstelstation! Ik checkte je, want ik zat te denken van waar ken ik dat gezicht. En het is heel weird ik ben zo iemand die gezichten altijd onthoud. Namen, verjaardigen vergeet ik, maar een gezicht vergeet ik never, zelfs niet van da internet. Ik dacht al huuh... mij kan je niet kennen, want zo vaak heb ik hier niet een foto gepost! hihi zo zie je maar hoe fucking klein ons kikkerlandje soms is. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
ja de kerstpondjes zijn er al weer aardig af
ik ben trouwens de meest rechtse plus ook die ernaast. en nog een stukje van de linkse.
Laatst gewijzigd op 29-04-2008 om 00:53. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Mijn Facebook foto's zijn gestolen! sanasoufi | 12 | 05-05-2012 13:27 | |
| Software & Hardware |
Volgorde foto's makkelijk veranderen teeth, wait | 2 | 07-06-2006 16:08 | |
| Liefde & Relatie |
Foto's van je ex Muchacha | 61 | 03-04-2006 22:55 | |
| Software & Hardware |
[PHP] Automatisch foto's comprimeren? Angmar | 6 | 21-08-2005 13:49 | |
| ARTistiek |
[Foto's] Maastunnel ekki | 30 | 18-06-2003 14:14 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 22:33 | |