Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2008, 16:31
darkfairy
darkfairy is offline
ik heb het gezegd.
en ze zei er niet veel op.
pff.
Oud 28-04-2008, 16:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
omg ik had een acht voor mijn essay. "belooft veel goeds voor je scriptie", staat erop. Jeej!
Oud 28-04-2008, 17:27
Verwijderd
Blabla, wat doe ik toch allemaal? Jaaa ik ging me inschrijven toch? Nou noway. Ben nog niet eens op die rotsite gewéést. Ik wil niet studeren want ik word vast heel ongelukkig.
Ik ben van de makkelijke uitweg. Echt? Nee NIET echt. want waarom ben ik er dan nog.

Wanneer word ik nou even die wereldredder die niet aan zichzelf denkt en gewoon gaat studeren? En die er niet om geeft ongelukkig te zijn, maar gewoon... nuttig is. Dingen doet.

Laatst gewijzigd op 28-04-2008 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 17:42
Eend
Eend is offline
Citaat:
ik heb het gezegd.
en ze zei er niet veel op.
pff.
Das rot zeg

*knuf*
Oud 28-04-2008, 17:46
Eend
Eend is offline
***MOGELIJKE TRIGGER***

Net zaten we met zn allen aan tafel, inclusief Frans. Buiten liep een vrouw van een andere afdeling. Opeens zie ik Mijn drie verpleegkundigen richting Frans knikken. Frans zat met zijn mond half open met zijn tong te likken, alsof ie iemand aan het beffen was. Hij was duidelijk aan het fantaseren over die vrouw van buiten. Hij heeft al eens iemand aangerand en ik ben zo bang dat ik de volgende ben Ben zo bang nu Frans is zó ziek!
Oud 28-04-2008, 17:56
Verwijderd
Ik weet het wel. Ik weet het wel. Ik weet het wel.
Ik moet dit, ik moet dat. Ik heb geen zin meer in dingen, ik voel me lusteloos en chagrijnig en ik ben altijd moe. Ik weet het echt wel. Maar dan heb ik er juist allemaal geen zin meer in.
En ik wil geen studie kiezen, en ik wil niet werken en ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet.

Ja, hij heeft heus wel gelijk enzo, maar toch.

En bah, die hele discussie van gisterenavond zit nog zo in mijn hoofd..
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen boos en geemotioneerd gaan doen. .
Dan word ik zelf ook altijd zo verdrietig...

I'm not gonna write you a lovesong...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 18:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tijdens de vergadering vandaag voelde ik me echt weer een trut. Ten eerste merkte ik het op dat het normaal is de notulen van de vorige vergadering aan het begin door te nemen, en dat de notulen puntsgewijs worden gemaakt. Daarna knalde ik er nog een paar dingen doorheen die geregeld moesten worden. Ik was haast de voorzitter, terwijl ik die niet was. Bah, dat is niet goed. Maar ik kan er niet tegen als de boel in de soep loopt, en dan voel ik me verantwoordelijk, omdat ik het beter had gekund. De docenten denken nu vast juist anders, omdat ik het eigenlijk allemaal over moet laten aan de voorzitter. Nja, volgende keer beter.

En ik merk weer dat ik dingen niet goed genoeg in m'n agenda zet. Nou heb ik wéér ergens een dubbele afspraak, terwijl ik de ene net had verzet door een andere dubbele afspraak. Sjonge. Nou weet ik niet of ik het wel kan maken die ene weer te verzetten (de ander staat namelijk vast), voelde me zo stom... Agh, hoe ga ik dat nou oplossen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:06
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: goed dat je het in elk geval gezegd hebt! Misschien wist diegene niet goed hoe hij moest reageren.

@ Vogelvrij: mooi cijfer!

@ I feel like rain: waarom word je ongelukkig als je gaat studeren?

OT: ik heb besloten vanavond niet naar huis te gaan. M'n vriend vroeg waarom ik niet gewoon vanuit hier morgen naar Den Helder ga en dat vond ik nog niet eens zo'n slecht idee, ondanks dat het wel mega ver is. Maar anders nog verder en meer gedoe en meer overstappen en gesleep met tassen enzo. Dus ik ga denk ik morgenmiddag daarheen, dus nu en vannacht ben ik hier nog. Zo even m'n ouders bellen om te vragen of ze wel willen dat ik kom... en of ze me van de boot kunnen halen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Kutje, vriendloos met Koninginnedag.

En nou zit ik al een tijdje te huilen. Ik voel me zo suf dat ik geen vrienden heb die kunnen, waarom hebben anderen dat wel? De rest van m'n vrienden vind ik nog te oppervlakkig om de hele dag zo mee op te trekken.

Laatst gewijzigd op 28-04-2008 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:18
Verwijderd
@ i feel like rain: omg, ik snap dat gevoel zóóóó goed. Getverdemme. En ik zou je nu moeten aanmoedigen, maar ik weet al niet eens hoe ik mezelf moet aanmoedigen hierin. T enige waar ik me aan vasthou is dat ik nog een keer bij mijn andere thuis kom, en dat ik mijn laatste bachelorjaar in het buitenland kan doen. Maar verder wil het bij mij ook niet. Echt zo erg.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:44
Verwijderd
Ik weet het niet. Ik ben het allemaal een beetje zat. Nog 4 uur les en 1 tussenuur en dan heb ik vakantie. Ik wilde dat ik de tijd even vooruit kon draaien. Vandaag was niet heel geweldig maar ook niet heel slecht. Alleen niet zulke leuke dingen gehoord. Het blijkt dus dat mensen waarvan ik dacht dat ze me aardig vonden achter mijn rug om over me praten. Maar dat doen wel meer mensen.
De les van A. was net zoals vandaag. Ik word alleen maar depri van hem en ik kan er gewoon niet mee stoppen. Het lijkt wel alsof ik er een soort van verslaafd aan ben. Ik weet dat het niet goed voor me is, maar toch ga ik door.
Ik ben zo moe, ik heb zo'n last van m'n been en ik ben zo verkouden. En als m'n neus dichtzit dan heb ik gelijk last van m'n astma, omdat het ademhalen niet zo goed gaat. Maar goed.
Ik zit weer in m'n 'luchtbel'. Het lijkt alsof ik iedereen zie en kan horen, maar dat mensen mij niet zien. Of dat ik juist de andere mensen niet kan bereiken. Ik heb zo'n verdoofd gevoel, maar ik wil dit niet. Het ging juist beter.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:45
metallica
metallica is offline
Arrg, is het nu nog steeds niet tot hem doorgedrongen dat ik het echt niet trek als hij dingen belooft die hij niet nakomt? Enja, ik hou me redelijk in op het moment, maar kut zeg. Hoe lang duurt het voordat het kwartje valt? Ik gun hem zijn ruimte, maar hij moet mij ook m'n structuur gunnen die ik nodig heb...
Oud 28-04-2008, 19:50
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Blabla, wat doe ik toch allemaal? Jaaa ik ging me inschrijven toch? Nou noway. Ben nog niet eens op die rotsite gewéést. Ik wil niet studeren want ik word vast heel ongelukkig.
Ik ben van de makkelijke uitweg.
Dat ja. Ik heb besloten wat ik ga doen, denk ik en nog dúrf ik me gewoon niet in te schrijven. Bang dat mijn hele leven er vanaf zal hangen, bang dat ik de verkeerde keuze maak, ongelukkig word, alles verpest en ga zo maar door.

En verder, vandaag de training was weer chill. Veel geleerd, alleen was er één verwend kind dat de hele dag zat te zeiken en daar erger ik me dan kapot aan. Maar heb echt het idee dat ik al veel begrijp en heb nu best veel vertrouwen in mn examen! Voel me nog steeds gewoon goed eigenlijk, heb zin om morgen te gaan shoppen in Antwerpen maar ben ook beetje bang dat ik ga stressen en dus niet volledig kan genieten. Maarja, ik neem wel iets van boeken mee dat ik toch nog even door kan lezen voordat ik echt totally stressed out daar zit. Zometeen even pakken en dan morgen en woensdag veel te veel geld uitgeven (kan de rest van mei toch niet shoppen ) en leuke dingen doen! Voel me goed, wil alleen nog een antwoord van M. krijgen.
Oud 28-04-2008, 21:08
Verwijderd
Het is duidelijk, ik kan dit niet. Het op mezelf wonen gaat nu al mis. Nou ja, ging gisteravond al mis. Ik haat dit, ik wil niet alleen zijn, ik kan dit niet. Ik zit nu wel in een veel te grote trui van m'n broer, maar ik haat het hier. Ik vreetvreetvreet. Nee het valt mee, maar het is gewoon niet leuk. Ik doe niks, de tijd vliegt, weet het niet. Mag ik weer naar huis? Heeft geen zin, m'n ouders gaan morgen ook weg.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 21:17
Verwijderd
And I feel just like I’m living someone else’s life.

And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you,
each one a line or two.
“I’m fine baby, how are you?”
well I would send them but I know that it’s just not enough.
My words were cold and flat, and you deserve more than that.

Another aeroplane, another sunny place.
I’m lucky, I know, but I wanna go home.
Mmmm, I’ve got to go home.
Let me go home, I’m just too far from where you are.
I wanna come home.

And I feel just like I’m living someone else’s life,
it’s like I just stepped outside.
When everything was going right
and I know just why you could not.
Come along with me,
cause this was not your dream.
But you always believed in me.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 21:19
rensd
rensd is offline
Ik zit me nu wel een beetje te vervelen, eigenlijk had ik vandaag gewoon naar delft moeten gaan. Ik zie het echt zo langzamerhand een beetje doodbloeden met mijn oude vrienden hier. We groeien uit elkaar enzo, en dat vind ik best wel jammer want we hebben vroeger zoveel met elkaar gedaan...

Maar morgen en overmorgen worden gelukkig echt super gaaf! Morgen met vrienden koninginnenacht in Den Haag, en op de dag zelf naar A'dam waar ik dan ook kan blijven slapen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 08:03
Roosje
Roosje is offline
Woei olee te gaaf, ik heb gewoon een kamer in fokking Utrecht! Dertiende verdieping en ik ga mijn ene muur lichtgroen schilderen en de rest vanille en oooh. <3333
Oud 29-04-2008, 08:15
Roosje
Roosje is offline
Oh en @ Nijn*: Gaaf! Politicologie lijkt me superleuk, weet je ook waar je het wilt gaan studeren? Want er zijn maar een paar steden waar dat kan toch? Nja, goed dat je er in elk geval een beetje uit bent.
Oud 29-04-2008, 08:32
Verwijderd
@Roosje gefeliciteerd! Wat leuk! Wanneer kan je erin?

Hmmmm, ik heb een afspraak zo. Eng en leuk. Ik ga nog even winkelen daarvoor, want hier hebben we alleen kutwinkels .

Doei.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Woei olee te gaaf, ik heb gewoon een kamer in fokking Utrecht! Dertiende verdieping en ik ga mijn ene muur lichtgroen schilderen en de rest vanille en oooh. <3333
Wow wat tof! Hoe heb jij zo snel een kamer geregeld? En waar?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:22
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net op, gedoucht en wat nieuwe mp3's op de computer van m'n vriend gezocht voor op m'n speler, want ik moet straks 4 uur de trein in. En ja, toen kwam ik ergens achter wat ik liever niet had willen weten Ik zal er wel eens subtiel een opmerking over maken. Maar

Zo nog even naar de Pearl, want m'n lenzenvloeistof is zo goed als op. En even eten kopen voor de lange reis. En inpakken en dan naar het station lopen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben zo assertief de laatste tijd, de wereld krijgt nog heel wat te stellen met mij
En straks verjaardag van mijn vriendinnetje vieren en dat is leuk. Nu eerst scriptie
Oud 29-04-2008, 09:45
Nienna*
Nienna* is offline
Ja Roosje, gaaf! Maar ik ben wel jaloers want ik moet er waarschijnlijk ook één, houd je oren en ogen open wil je ?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Goed man, dat je als opvulling naar de bruggroep mag en dat je zo gemotiveerd bent!
Ja, dat is wel positief. Neemt niet weg dat ik het ontzettend eng vind. Ik ben voor een aantal soortgelijke therapieën afgewezen omdat het te zwaar voor mij zou zijn. Ik heb het idee dat ik nu moet bewijzen dat ik het wel aankan, dat ik niet zo zwak en instabiel ben. Maar wat als ik het niet aankan? Als het helemaal fout gaat?

Citaat:
***MOGELIJKE TRIGGER***

Net zaten we met zn allen aan tafel, inclusief Frans. Buiten liep een vrouw van een andere afdeling. Opeens zie ik Mijn drie verpleegkundigen richting Frans knikken. Frans zat met zijn mond half open met zijn tong te likken, alsof ie iemand aan het beffen was. Hij was duidelijk aan het fantaseren over die vrouw van buiten. Hij heeft al eens iemand aangerand en ik ben zo bang dat ik de volgende ben Ben zo bang nu Frans is zó ziek!
Ah, dat is echt heel naar. Probeer een beetje uit zijn buurt te blijven, en als je toch samen met hem in een kamer bent, zorg dan dat er nog iemand bij is. Als ik het goed begrepen heb, heb je wat meer vrijheden nu. Af en toe de boel ontvluchten naar buiten kan ook geen kwaad (wel als je je daar goed bij voelt natuurlijk he!)

Ik vind het trouwens echt fijn te lezen dat het nu allemaal wat beter lijkt te gaan . Doe rustig aan en stapje voor stapje kom je wel vooruit. Volhouden he meis!

Citaat:
Gaaf! en stiekem ben ik ook wel heel benieuwd waar je een kamer hebt .

OT: Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Vanavond komt een vriendin hier logeren en gaan we koninginnenacht vieren, heb ik echt zin in. Maar wat doe ik tot die tijd? Misschien even de stad in? of filmpje kijken?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Wat ik denk: Straks kan ik het niet Straks moet ik er mee stoppen en een andere studie kiezen. Straks maak ik geen vrienden. En vooral, ik heb het nu zo naar m'n zin hier <3, misschien straks daar niet..

Citaat:
@ i feel like rain: omg, ik snap dat gevoel zóóóó goed. Getverdemme. En ik zou je nu moeten aanmoedigen, maar ik weet al niet eens hoe ik mezelf moet aanmoedigen hierin. T enige waar ik me aan vasthou is dat ik nog een keer bij mijn andere thuis kom, en dat ik mijn laatste bachelorjaar in het buitenland kan doen. Maar verder wil het bij mij ook niet. Echt zo erg.
Citaat:
Dat ja. Ik heb besloten wat ik ga doen, denk ik en nog dúrf ik me gewoon niet in te schrijven. Bang dat mijn hele leven er vanaf zal hangen, bang dat ik de verkeerde keuze maak, ongelukkig word, alles verpest en ga zo maar door.
@ allebei: ja rottig he. Het is zó moeilijk. Het ene moment denk ik, yay, leuk, ik weet het bijna zeker en nu kan ik me fijn gaan voorbereiden! En daarna, wachtwacht, nee, shit, straks is dit het niet! Of straks is dit de verkeerde stad!
Sterkte ermee, ik zou jullie ook moeten aanmoedigen maar dat gaat nu dus eventjes niet echt. (Hoewel, ik denk wel dat als je zo lang over je studiekeuze nadenkt, je jezelf echt niks hoeft te verwijten als het foutgaat, maar dat het niet foutgaat, dat dát het gewoon is! Maarja.)
En dit hopeloze gepeins en getwijfel gaat ten koste van tijd die ik moet besteden aan examens leren.

@ Roosje: wat ongelooflijk vet. Wat voor connecties heb jij? o.0 Of stond je al 3 jaar ingeschreven ofzo? Maar leuk! Echt
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:03
Verwijderd
Vannacht werd ik wakker met een beeetje buikpijn, maar dat ging al over zodra ik m'n warme hand erop legde. Echt bizar, eerst had ik iedere maand een nacht vol buikpijn en overgeven, nu heb ik dat al twee maanden niet gehad. Sterker nog; ik heb gewoon helemaal geen buikpijn gehad, ook niet een beetje. Dat is voor mijn doen echt raar. Ik heb ook hee normaal gegeten, net zoals anders. Nou ja, ik vind het fijn natuurlijk

Ik heb nu even vakantie aan mezelf gegeven, ja, ik moet nog wel het een en ander doen, maar vandaag even niet. Vandaag hoef ik niks. Voelt goed
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:04
Velma
Velma is offline
School is gewoon het enige wat me diep miserabel kan laten voelen. En wat doen ze dat toch vaak! lijers.
Oud 29-04-2008, 11:14
Eend
Eend is offline
Citaat:
Ja, dat is wel positief. Neemt niet weg dat ik het ontzettend eng vind. Ik ben voor een aantal soortgelijke therapieën afgewezen omdat het te zwaar voor mij zou zijn. Ik heb het idee dat ik nu moet bewijzen dat ik het wel aankan, dat ik niet zo zwak en instabiel ben. Maar wat als ik het niet aankan? Als het helemaal fout gaat?
Ik denk dat je daar niet teveel bij stil moet staan. Gewoon over je heen laten komen.

Citaat:
Ah, dat is echt heel naar. Probeer een beetje uit zijn buurt te blijven, en als je toch samen met hem in een kamer bent, zorg dan dat er nog iemand bij is. Als ik het goed begrepen heb, heb je wat meer vrijheden nu. Af en toe de boel ontvluchten naar buiten kan ook geen kwaad (wel als je je daar goed bij voelt natuurlijk he!)

Ik vind het trouwens echt fijn te lezen dat het nu allemaal wat beter lijkt te gaan . Doe rustig aan en stapje voor stapje kom je wel vooruit. Volhouden he meis!
Ja, naar buiten vluchten is een goeie, maar 's avonds mag ik niet meer naar buiten, dus dan zit ik nog steeds met hem opgesloten. Ik wil gewoon dat ie oprot van de afdeling...

Ja, het gaat iets beter. Ben wel bang om terug te vallen,maar ja, ook dat moet ik maar gewoon over me heen laten komen.

OT:
Vannacht weer in de separeer geslapen. Durfde niet op mijn kamer, omdat Frans wel eens op zo'n manier iemand aangerand heeft. Vandaag heb ik hem nog niet gezien, alleen gehoord en toen stonden mijn nekharen al overeind. Bleg, heb zo'n hekel aan die vent...
Oud 29-04-2008, 11:50
Yana
Yana is offline
Vandaag voel ik me echt goed. Gisteren ging goed en heb ik bewust besloten me niet weer in een eetbui te storten. Ik heb vandaag mijn potjes afvalpillen weggegooid en ik heb extreem veel zin om vanavond te dansen. Dadelijk even eten. Het mag, het is goed, het is lekker. Genieten mag. Het hoeft niet te weinig of te veel, er is écht een grens. Ik moet niet denken dat het nu over is en dat ik nooit meer zal vallen. Ik moet niet geloven dat ik met één brokje motivatie het leven altijd het hoofd zal kunnen bieden. Dat hoeft ook niet. Voor nu is het goed, voor nu is het beter dan ik had gedacht. Ik lach de zorgen van gisteren weg, omdat ze vandaag niet meer lijken te bestaan. Zolang ik maar doorga, zolang ik maar doorga.
Oud 29-04-2008, 11:51
Verwijderd
Net bij rijles maakte ik een enorme fout. Wat een blonde koe ben ik ook. Daarna maakte ik nog meer domme fouten, die ik normaal niet maak. Oh wat moet dit ooit worden?
En N. reageert wel bij anderen en mij laat ze helemaal links liggen, het doet zo'n zeer. Maar aan de andere kant wat tr*t is het ook eigenlijk. Zeggen dat we vrienden zijn en me dan zo keihard laten vallen
Ik wil huilen, de tranen staan in m'n ogen. Maar er komt zo een vriendinnetje en er staat nog een afwas enenen...
Knuffel?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:53
Yana
Yana is offline
Knuffel Sonho. Is die afwas nu het belangrijkste om te doen?
Oud 29-04-2008, 12:17
Verwijderd
Dankje en misschien niet, maar hij is iig gedaan. Voelt wel even oke. Maar pffft wat een spanning, what's wrong with me? Ik hoop dat M gauw komt...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 12:22
Verwijderd
knuffel voor sonho!
wat fijn dat je zo positief bent yana! en je hebt helemaal gelijk
niet dat het voor mij geldt overigens, maar ik ben iig blij dat jij je zo kunt voelen, dat jij je zo durft te voelen. ik heb zin om te huilen, maar aan de andere kant voel ik me ook goed en sterk, alleen niet om de goede redenen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:41
coopergirl
coopergirl is offline
Mijn toetsenbord van mijn notebook is defect... Bel ik naar Dell, krijg ik een nieuw toetsenbord toegezonden! Dat terwijl mijn notebook al drie jaar oud is, en er helemaal geen garantie meer op zit! Hoe fucking aardig!!!! De medewerker overlegde met z'n supervisor of-ie een uitzondering voor me mocht maken! En vervolgens krijg ik er ook nog een gratis windows cd-rom bij, omdat ik die nooit gekregen heb, terwijl ik daar destijds blijkbaar recht op had? Dell is tof Verder heb ik vanmorgen twee cheepass zomerjassen gekocht, nadat de kapper mijn haar leuk heeft geknipt Weg met de voorjaarsdip *schopt weg*

Vanavond wordt gezellig met bandjes in de stad Nu hopen op droog weer
Oud 29-04-2008, 14:50
Eend
Eend is offline
@Sonho; *Knuf*
Oud 29-04-2008, 15:32
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hm... sonho....knuffel....
bedoel je autorijles?
ik ken het gevoel.......
les op les fouten maken....succes!

ot;
pff..
iets met moed en schoenen.
Vandaag is het een voordeel dat ik alles en mezelf niet zo serieus neem.
Niet op elke slak een zoutje, niet van elk negatief gevoel iets aan trekken.
Ik weet, echt, ik moet veranderen. Het is de hoogste tijd. Op mijn grenzen leren staan. Aan mezelf denken. Assertief zijn. Me niet laten gebruiken.
Want oh, zo kan het niet langer.
Oud 29-04-2008, 17:56
Verwijderd
Ik moet soms zo lachen om mijn vriend.
Hij doet het raam open op de kat naar buiten te laten, kat sprint naar buiten, roept ie 'm achterna:
"Acht uur weer terug he?"

<333
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo, Koninginnenacht en -dag worden wel leuk geloof ik! M'n dubbele afspraak valt exact na elkaar, dus dat is ook opgelost, niet meer dubbel. Alleen nou kan ik werken als huishoudelijk medewerker in een verzorgingstehuis deze zomer. No way dat ik wc's ga poetsen! Volgens mij bestaan er geen viezere wc's dan die in verzorgingstehuizen. Ik had niet eens opgegeven dat ik dat wilde doen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:11
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Das rot zeg

*knuf*
ja maarja nou zeg ik het haar ook niet meer.
thx en jij ook een *knuf*.

Citaat:
***MOGELIJKE TRIGGER***

wat een zieke vent is dat zeg bah.

Citaat:
@ Darkfairy: goed dat je het in elk geval gezegd hebt! Misschien wist diegene niet goed hoe hij moest reageren.

@ Vogelvrij: mooi cijfer!

OT: ik heb besloten vanavond niet naar huis te gaan. M'n vriend vroeg waarom ik niet gewoon vanuit hier morgen naar Den Helder ga en dat vond ik nog niet eens zo'n slecht idee, ondanks dat het wel mega ver is. Maar anders nog verder en meer gedoe en meer overstappen en gesleep met tassen enzo. Dus ik ga denk ik morgenmiddag daarheen, dus nu en vannacht ben ik hier nog. Zo even m'n ouders bellen om te vragen of ze wel willen dat ik kom... en of ze me van de boot kunnen halen.
dat zou best is kunnen.
me moeder reageerd wel vaker raar.
op medicijnen.
en vanalles.

Citaat:
Ik denk dat je daar niet teveel bij stil moet staan. Gewoon over je heen laten komen.

Ja, naar buiten vluchten is een goeie, maar 's avonds mag ik niet meer naar buiten, dus dan zit ik nog steeds met hem opgesloten. Ik wil gewoon dat ie oprot van de afdeling...

Ja, het gaat iets beter. Ben wel bang om terug te vallen,maar ja, ook dat moet ik maar gewoon over me heen laten komen.

OT:
Vannacht weer in de separeer geslapen. Durfde niet op mijn kamer, omdat Frans wel eens op zo'n manier iemand aangerand heeft. Vandaag heb ik hem nog niet gezien, alleen gehoord en toen stonden mijn nekharen al overeind. Bleg, heb zo'n hekel aan die vent...
*knuffel* praat anders is met de verpleging?.
daar over mischien helpt het.
sterkte ermee.
Oud 29-04-2008, 18:21
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik moet soms zo lachen om mijn vriend.
Hij doet het raam open op de kat naar buiten te laten, kat sprint naar buiten, roept ie 'm achterna:
"Acht uur weer terug he?"

<333
Hehe, dat is wel heel erg lief ja

Ik ben weer rustig, morgen op tijd opstaan en nog een taak maken, boodschapjes doen en dan naar mijn lieve vriendje. Vanavond maar op tijd gaan slapen want het zal morgen wel weer een lange dag worden
Oud 29-04-2008, 18:41
metallica
metallica is offline
Kut... soms blijven geesten uit het verleden je achtervolgen. Het is gewoon zo ontzettend genant om straks weer geconfronteerd te worden met mijn achterlijke gedrag van 4 jaar geleden dat drie jaar heeft aangehouden. Ga ik dan maar niet naar die reunie? Is dat niet gewoon beter? Maar er komen wel zoveel mensen die ik wel wil zien, maarja aan de andere kant de mensen waar het omgaat zie ik sowieso nog steeds weleens. Ik weet het niet, maar ik krijg het al benauwd bij de gedachte.
Oud 29-04-2008, 18:50
Marten!
Marten! is offline
Ik heb vandaag afgesproken met mijn behandelaar van de Brijder dat ik een klinische detox van twee weken ga krijgen en dat we daarna verder gaan met de behandeling. Ik weet dat het een stap in de goede richting is en dat het goed is dat ik er open voor sta, maar ik baal er zo van dat ik mijn cannabisgebruik niet zelf in de hand kan houden!

Ben wel blij dat ik vandaag eindelijk hardloopschoenen gekocht heb en ben begonnen met lopen. Kijken of het lukt dat ik i.p.v. een joint roken hard ga lopen. Al zou dat dus wel betekenen dat ik zo'n 4/5 keer per dag moet lopen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 18:51
darkfairy
darkfairy is offline
angsten angsten angsten.
Oud 29-04-2008, 19:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woei, vakantie En ik ben zo vrolijk Vandaag echt keihard gewerkt, van kwart over acht tot kwart voor zes. Ik zou een experiment doen met m'n begeleidster maar die bleek ziek te zijn, mocht haar wel bellen. Dus haar vanmorgen vroeg gebeld, terwijl ze in bed lag heeft ze me verteld wat ik moest doen en als ik er niet uitkwam mocht ik altijd bellen, als ze sliep zou ze me terug bellen. Super lief Ik heb alleen ook heel veel lieve collega'tjes die onwijs lief voor me zijn en heel goed voor me zorgen en me super opvangen als m'n begeleidster er niet is dus dat kwam helemaal goed. Ik had iemand gevraagd om me vanmiddag te helpen maar ze had geen tijd maar had iemand anders geritseld dus dat ging prima. Het was mijn eerste eigen experiment voor mijn project na m'n inwerkperiode en ik heb super mooie resultaten, zag er gaaf uit. Heb er nog niet uitgebreid naar gekeken maar het is in elk geval goed gegaan. En iedereen vond het super knap dat ik het al alleen kon en ze vonden het echt heel goed. Kreeg allemaal complimentjes, wow Zo kan het dus ook. Deze stage bevalt me echt zoveel beter. En na het werk nog een borrel omdat een collega'tje (kamergenootje van me ook nog) weggaat, was wel gezellig. Was pas tegen half acht thuis. Net een wasje in de wasmachine gepropt en gegeten en straks ff afwassen, was centrifugeren en ophangen, spullen bij elkaar zoeken, mailtjes beantwoorden, douchen en tas inpakken en dan ga ik vanavond om elf uur naar m'n vriend toe want die moet werken tot half een. Nu vijf dagen vrij en morgen naar Amsterdam met zijn vrienden en ik heb er zo super veel zin in. Wow
Oud 29-04-2008, 19:38
Verwijderd
Waah, ik heb lekkere soep gemaakt.
En mn vriendje is eindelijk zijn eigen kamer aan het verven + inrichten! Dus dan kan ik eindelijk mijn studeerkamer weer helemaal voor mezelf hebben (woon in een vierkamerflat en vriendjelief presteert het om na 1,5 jaar pas zijn kamer te verven zodat ie zijn spullen erheen kan verhuizen. Nou, werkelijk! En ik ook nog de hele tijd 'het gaat goed he!' zeggen omdattie anders gedemotiveerd raakt. Puh. Ik ben té aardig. )
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 19:40
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ah, k*t..

Me enkels branden like hell en ze jeuken niet normaal..
Ik heb de betadine gaasjes er maar vanaf gehaald..Die moesten er eigenlijk op omdat t zo ontstoken was..
Normaal kan ik wel tegen betadine gaazen maar nu doet het echt heel erg pijn..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:35
Verwijderd
Knuff voor dolce. Wat heb je met je enkels gedaan?

Bedankt voor alle knuffels.

OT: het was best oké, maar ik kon niet vragen wat ik nodig had. Dat werd dus net de eerste echte (denk ik) eetbui sinds meer dan één jaar en ja die moest er ook weer uit. Walgelijke trut ben ik. Is dit echt mijn enige manier om aandacht te vragen, ben ik echt zo gestoord? Waarom kan ik niet gewoon op mezelf wonen, waarom kan ik het grote mensen leven niet zelf aan? En waarom kan ik niet om hulp vragen?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 21:00
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Knuff voor dolce. Wat heb je met je enkels gedaan?

Bedankt voor alle knuffels.

OT: het was best oké, maar ik kon niet vragen wat ik nodig had. Dat werd dus net de eerste echte (denk ik) eetbui sinds meer dan één jaar en ja die moest er ook weer uit. Walgelijke trut ben ik. Is dit echt mijn enige manier om aandacht te vragen, ben ik echt zo gestoord? Waarom kan ik niet gewoon op mezelf wonen, waarom kan ik het grote mensen leven niet zelf aan? En waarom kan ik niet om hulp vragen?
knuff terug. geef jezelf de tijd om te wennen om op jezelf te wonen..Ik weet hoe lastig dat kan zijn.

Ik heb geautomutileerd daar...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 21:16
Verwijderd
Citaat:
knuff terug. geef jezelf de tijd om te wennen om op jezelf te wonen..Ik weet hoe lastig dat kan zijn.

Ik heb geautomutileerd daar...
*Knuff* wel goed verzorgen he, of even naar de huisarts ermee. Jammer dat het gebeurt is.

Mja, ik woon niet eens op mezelf, ik logeer een weekje in m'n broers huis. Ik kan dat niet eens.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 21:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
*Knuff* wel goed verzorgen he, of even naar de huisarts ermee. Jammer dat het gebeurt is.

Mja, ik woon niet eens op mezelf, ik logeer een weekje in m'n broers huis. Ik kan dat niet eens.
ben vandaag naar de huisarts geweest, zij heeft het allemaal verzorgd. Maar nu begin ik me ook niet lekker te voelen

Maja, wees niet zo hard voor jezelf! knuff
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten