Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2008, 08:34
Verwijderd
Geweldig leuk weekend gehad, alleen jammer van de vrijdag. Beste vriendin ging mee stappen maar negeerde ons compleet doordat er ook andere vrienden van haar waren, waarmee mijn vriend en ik niet zoveel hebben.
Ach, de zaterdag maakte veel goed.
Morgen samen naar het theater (Wouter Deprez), en heb er zin in

En lang leve leuke afspraken enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2008, 09:58
I C U
I C U is offline
Hmmm... Dat was een goed weekend. Zaterdag eerst gewerkt, 's avonds vriendje opgehaald en naar de film geweest. Hij stuurde me van vrijdag op zaterdag zo'n lief smsje Echt hé. Maar goed, na de film naar mijn huis geweest, was ontzettend lief en fijn en sexy. Zondag naar het strand geweest, bruin geworden en een beetje verbrand, 's avonds uit eten met vrienden... Hij is leuk en het is zo fijn om bij 'm te zijn en het is opvallend (voor mij dan) dat we nu al zo vertrouwd zijn. Jeej!
Oud 28-04-2008, 15:15
Verwijderd
Zeeland met vriendje was leuk! Even lekker eruit, ontspannen, uitwaaien, heerlijk!

En ik heb een hekel aan vriendjes van vriendinnen. Of aan vriendinnen die teveel luisteren naar vriendjes, daar ben ik nog niet over uit.
Echt, kom op gozer. Het wordt een meidenfeest, laat je vriendinnetje lekker in dr eentje gaan. En ook al kwamen er wel mannen, plak eens niet zo aan elkaar vast en laat haar los. En waarom zij mee gaat in zijn rariteiten is me een raadsel. Tis iig wel duidelijk waar haar prioriteiten liggen.
Vriendschap met beste dinnetje loopt wat stroef, maar ik ben druk met onzin en zij met haar studie. Maar dat loopt vast wel los. En andere vriendin en ik zijn de laatste tijd een goede combinatie samen, super!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 15:50
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Yoo klinkt handig. Als exlief nou maar niet bij mij paste had ik dat probleem ook niet meer
jep en nu heb ik dus een vriendje met precies dezelfde intresses, passies en hobbies, dus das heel mooi
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 16:15
Metal
Metal is offline
Die dude bleek uiteindelijk toch een halve nazi te zijn?
Oud 28-04-2008, 17:06
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Die dude bleek uiteindelijk toch een halve nazi te zijn?
mijn ex?? nee man, hij heeft geert wilders gestemd, maar daar bleef 't ook bij
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 18:11
snoopy
snoopy is offline
Ge-wel-dig (L) Mijn God, wat ben ik achterlijk verliefd

Maar goed, hij is net zo erg dus...
Oud 28-04-2008, 19:37
Fayette
Samen 's ochtends vroeg studeren op de uni en 's middags lekker soggen..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gistermiddag nog ff naar hem toe gegaan, gisteravond verjaardag van een vriend van hem gevierd met zijn vrienden die ik intussen ook wel heel goed ken, was leuk. Vannacht allebei beroerd geslapen en om kwart over zeven moest ik al weer weg. Het was kort en ik had het gevoel dat hij het niet echt de moeite vond maar vanmorgen kreeg ik een smsje 'vond het tof dat je nog even gekomen bent' dat doet me dan echt wel goed, neemt m'n twijfels ook weer weg En straks een nachtje alleen slapen en morgenavond kan ik weer lekker tegen hem aan in bed kruipen en dan zijn we heel lang samen (tot zaterdag of zondag waarschijnlijk <3)
Oud 28-04-2008, 22:49
Velma
Velma is offline
Gompiedorie ik heb 'm vier dagen niet gezien
Oud 29-04-2008, 07:12
Lilium
Lilium is offline
Ik heb gisteren over hem geroddeld en gezwijmeld. Nu mis ik hem nog meer, maar weet ik dat ik smoor op hem ben. Gelukkig zie ik mijn vriendje morgen weer.
Oud 29-04-2008, 07:38
Miek
Miek is offline
Nou.. dat was onze eerste harde ruzie
Nu gaat het wel weer maar toch voelt het nog wel kut
Oud 29-04-2008, 09:21
I C U
I C U is offline
Oeh, hij is leuk! En het is leuk om de foto's van zondag te zien. Morgen

Vanavond met een vriendinnetje naar een 70's & 80's party, morgen de hele dag op een Vrijmarkt staan voor school, soort van. Pfff. En zodra we dat gehad hebben, is het écht vakantie!

Vanavond wordt hip! En morgen zie ik vriendlief weer, yeah!
Oud 29-04-2008, 10:29
stout!
stout! is offline
Het gaat goed, ik heb zin om hem donderdag weer te zien. Maar ik mis hem niet zo heel erg. Dat is wel goed denk ik, ben gewoon lekker even thuis. Zo fijn om hem dan aan de telefoon te hebben en elkaar te helpen door over bepaalde dingen te praten. En zijn moeder smste me gisteren om me succes te wensen bij mijn assessment .
Oud 29-04-2008, 11:42
Verwijderd
vanavond een date, maar ik weet nog niet of ik er wel zin in heb. ik sta een beetje tussen één van m'n beste vrienden/m'n date van vanavond in, omdat zij elkaar bijna haten ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 14:13
metallica
metallica is offline
Ik wil hem zien! Ik heb hem vrijdag voor het laatst gezien dus het wordt wel weer eens tijd Dus ga ik vanavond maar eens bellen, als hij het niet doet...

Edit: Soms vraag ik het me echt af hoe het komt dat we qua afspraken zo langs elkaar heen praten. Maarja, ik zie hem morgen dus <3

Laatst gewijzigd op 29-04-2008 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 14:27
Verwijderd
Gah ik zie hem ruim een week gewoon elke dag wel! <333
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:45
Crimson
Crimson is offline
ik zie m elke dag
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 17:57
Verwijderd
vanavond dope feestje en ik heb net besloten dat ik een move ga maken bij een semi vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 19:12
Fayette
Verdomme, wou ik eens een keertje lekker een beetje ruzie maken omdat ie zich verslapen had, maakt ie me toch weer aan het lachen..

Maandag gaan we lekker naar de Efteling!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 20:09
WolterB
WolterB is offline
Hm, bijna een jaar vrijgezel, apart
Oud 29-04-2008, 22:00
Verwijderd
Leukleukleuk! <3
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 09:58
Verwijderd
zoooo dat was een dope feestje (L)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:27
Verwijderd
Bah, hier kan ik dus echt boos om worden. Ouders een week weg, ik moet samen met broertje 'het huishouden' regelen (koken, afwassen, wassen, opruimen..). Komt er dus op neer dat ík het moet doen, anders gebeurt het niet. Hele week afgesproken wie er waar zou eten, komt meneer er nu mee dat het allemaal anders moet. Frustratie! Ach, hij zoekt het maar uit, ik ben erg benieuwd hoe het er ooit bij hem in zijn eigen huis uit komt te zien.

Goed, even stoom afgeblazen... Gisteren met vriendlief naar Wouter Deprez geweest (cabaret) en dat was zoooo tof! Kleine zaal dus lekker persoonlijk en 'intiem'. Leuke humor, leuke man Naderhand wilden we nog wat gaan drinken maar dat is er niet meer van gekomen. Helaas moesten we vroeg op; hij moest vroeg werken (maar wel 300%), en ach, morgen weer een dag
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 10:47
Verwijderd
Citaat:
zoooo dat was een dope feestje (L)
Move geslaagd?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 13:01
Verwijderd
ik had gisteren een date waar ik vetttt tegenop zag, maar het was eigenlijk best leuk hij heeft m'n dvd nog, dus nu MOETEN we nog een keer afspreken, 'jammer zeg'.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 21:50
Verwijderd
Ik krijg normaal gesproken de kriebels van dit topic, maar mijn vriend heeft het zaterdag uitgemaakt na 17 maanden Ik heb eerst 3 dagen alleen maar gewerkt en gestudeerd en gedaan alsof er niets aan de hand was, maar nu begint het verdriet toch echt naar boven te komen
Hebben jullie nog tips? Want ik heb echt totaal geen zin in zielige films, dingen kapotmaken/boos op hem zijn/rondsletten.. Ik ben nog steeds een beetje in shock denk ik
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg normaal gesproken de kriebels van dit topic, maar mijn vriend heeft het zaterdag uitgemaakt na 17 maanden Ik heb eerst 3 dagen alleen maar gewerkt en gestudeerd en gedaan alsof er niets aan de hand was, maar nu begint het verdriet toch echt naar boven te komen
Hebben jullie nog tips? Want ik heb echt totaal geen zin in zielige films, dingen kapotmaken/boos op hem zijn/rondsletten.. Ik ben nog steeds een beetje in shock denk ik
Afleiding. Mag dus ook dagjes weg zijn met vriendinnen, of een paar goede boeken (ik heb de Buffy-dvd-box geleend van Qimm en alle seizoenen in een week of 2 uitgekeken ). Films kijken waarin iedereen doodgaat. Tja. Wat jou er maar van weerhoudt om alleen maar aan hem te denken (hoewel dat in het begin toch misschien niet gaat, maar goed, een poging doen is nuttig).

En er veel over praten, toch wel, iig in het begin, om het te verwerken. Bij mij hoort daar ook wel boos zijn en rondsletten bij maar dat komt pas na een tijdje
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 23:54
Verwijderd
gisteren een date, was leuk! dan is er nog iemand die eigenlijk altijd wel half een klein beetje in m'n hoofd zit, maar daar ga ik niet op zitten wachten, want veel te ingewikkeld.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 23:56
Verwijderd
Citaat:
gisteren een date, was leuk! dan is er nog iemand die eigenlijk altijd wel half een klein beetje in m'n hoofd zit, maar daar ga ik niet op zitten wachten, want veel te ingewikkeld.
Ben je echt je ex al zo snel vergeten of is het al weer langer geleden en heb ik niet opgelet? Ik snap dat nooit zo, d'r zitten mensen in dit topic die zo razendsnel weer volgende mensen leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ben je echt je ex al zo snel vergeten of is het al weer langer geleden en heb ik niet opgelet? Ik snap dat nooit zo, d'r zitten mensen in dit topic die zo razendsnel weer volgende mensen leuk vinden
2,5 maand ofzo? ik weet het niet eens. sowieso was ik eigenlijk al kei lang bezig met het uit maken zeg maar, maar ik durfde niet zo goed het was een heeeele opluchting toen het uit was (dat klinkt lullig, hm). maar niks mis met een beetje in het rond daten, een vaste relatie daarentegen is wel een nono. ha.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Move geslaagd?
nee, ik werd wakker in haar huis, in haar bed zelfs, maar op de een of andere manier lag er iemand anders naast me
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 00:23
Verwijderd
Citaat:
nee, ik werd wakker in haar huis, in haar bed zelfs, maar op de een of andere manier lag er iemand anders naast me

Ah, ik zal maar niet vragen hoe je daar in geslaagd bent
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 00:26
Verwijderd
ik was er best content mee anders!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 00:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Bij mij gebeurt dat ook wel na een maand of 2 à 3, eigenlijk. Niet dat het niets voor mij betekend heeft, maar ik ben nogal snel over dat soort dingen heen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 02:09
Verwijderd
Het was erg gezellig vandaag, alleen hij's door mijn zusjes omgedoopt tot 'ulcer-boy'. Wat een cutie is het. Had hem twee en halve week niet gezien omdat ik in Nederland zat maar we hebben de hele tijd heen en weer zitten mailen, vanmiddag zag ik hem weer; uren gekletst en films gekeken en geslapen. En mijn eerste indruk van hem jaaaaren geleden klopt echt voor geen meter, ik sta telkens weer versteld.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 03:41
The Red Ranger
The Red Ranger is offline
Uhoh.
Soms heeft drank wel een aparte uitwerking.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er maar net aan hoe je vorige relatie eindigde. Mijn eerste relatie duurde 18 maanden, maar was eigenlijk al na 14/15 maanden echt over, voor mijn gevoel. Maar ik durfde het niet goed uit te maken. Dan sta je al met een ander gevoel 'op straat' als het uit is. Ik had toen na enkele dagen al een nieuwe relatie omdat dat al speelde toen ik nog met die andere jongen samen was.
Dus kan me er wel iets bij voorstellen, het gaat niet om je ex vergeten, maar om gevoelens die tijdens de relatie wegebben en niet de woorden / lef kunnen vinden om een relatie te verbreken.

OT: Mja, wel oke. Straks naar hem toe, even weg hier thuis voor ik mijn broertje wat aan doe. Zaterdag komen mijn ouders weer thuis, zaterdagavond naar hem toe, zondag weer hierheen om vervolgens naar het strand te gaan Maandag is beste vriendinnetje jarig, dinsdag afsluiting van het schooljaar met de klas, donderdag naar een goede vriend toe, vrijdag en zondag werken en dan is de vakantie al weer om Maar de tijd goed besteedt aan vrienden enzo
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 10:51
ST*R
ST*R is offline
Omg hij is leuk..
Maandag echt geweldig feestje gehad en hem daar ontmoet. Dinsdag weer feestje en hem daar weer gezien. Hij is sexy, lief, leuk, vrolijk enz. Ja hij is echt te lief. En nu ben ik echt te vrolijk en wil 'm zien. Nu.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 11:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Omg hij is leuk..
Maandag echt geweldig feestje gehad en hem daar ontmoet. Dinsdag weer feestje en hem daar weer gezien. Hij is sexy, lief, leuk, vrolijk enz. Ja hij is echt te lief. En nu ben ik echt te vrolijk en wil 'm zien. Nu.
Hoe snel word jij verliefd?
Of zijn het steeds dezelfde jongens waarover je post?
Oud 01-05-2008, 12:19
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hoe snel word jij verliefd?
Of zijn het steeds dezelfde jongens waarover je post?
Haha het was een tijd lang dezelfde maar nu is het wel een nieuwe. En ik word niet snel verliefd, maar vind jongens wel snel leuk ja.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 12:42
Metal
Metal is offline
Weet je dat zeker?
Oud 01-05-2008, 13:05
Nienna*
Nienna* is offline
Buuuh. Zo. Ik haat het dat hij populair is en dat dat meisje de hele tijd aan hem zit en hij er op zich nog in meeging ook. Ja, ik weet dat jullie een paar keer hebben gezoend en dat jij en ik niets hebben en nooit zullen hebben, maar toch vind ik het niet leuk om te zien (zeker niet als wij ook nog dingen uitspoken, as usual). Hij heeft haar niet gezoend of zo, maar ze kuste hem wel een paar keer op de mond en ging aan hem hangen etc etc en dat vond ik irritant.
Dus het was niet zo leuk. Koninginnedag. Grm. En dan was ik nog wel in de hoofdstad ook!
Oh en omdat meneer tuttebel moest zoeken, heb ik niet eens muziek gezien! !
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:58
Verwijderd
We hebben dikke ruzie, al zeker anderhalf uur.. en zitten nu stilzwijgend naast elkaar. Over het huishouden nog wel -0_

Ik begrijp het zelf al niet zo goed meer, alleen weet ik wel nog dat ik echt -heel- boos ben. Iets met hij die vroeg of ik de trap wilde stofzuigen, ik die dat heb gedaan maar die het hele huis had moeten doen want als ik toch bezig was, had ik toch even door kunnen gaan en dat had hij andersom ook gedaan. Begrijpt iemand hoe ik het verkeerd hebben kunnen doen door te doen wat hij vroeg? -0_ Morgen lachen we erom

Haha
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 14:22
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Weet je dat zeker?
?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 15:55
groovy
groovy is offline
Gister was echt leuk . Samen wat gegeten, gepraat over onze toekomstplannen (waarin duidelijk werd dat hij heel erg rekening met me wilt houden, maar ik vind dat hij zijn droom moet najagen). Alleen de nacht was iets minder..hij begreep me me niet echt maar op dat moment voelde het als een afwijzing (wilde een beetje knuffelen met hem voor het slapen gaan) waardoor ik vanochtend een beetje verdrietig wakker werd..maar hij zag het en vroeg meteen wat er was en toen heb ik het wel gezegd en toen hebben we heel veel meer geknuffeld . Waarbij hij steeds iets verder ging 'mag dit bij knuffelen?' 'Dat ook?' Hihi
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 16:02
Verwijderd
Het is nogal vermoeiend dat ik steeds weer dingen over ze moet horen, die ik helemaal niet horen wil. Waarom overlappen onze sociale kringen ook zo, grrr. Anyway, hij is een leugenaar. Óf hij loog tegen mij, dat ze eigenlijk tweede keus is (wat ik me best kan voorstellen, leedverzachting ftw ) óf hij liegt tegen haar, met doen alsof hij voor haar kóós, te doen alsof hij mij aan de kant heeft gezet (wat op zich ook erg is want nu heeft ze een onoprecht vriendje en dat gun ik niemand).
Maar verder, ach, ik word gewoon nog een tikkeltje meer verbitterd en probeer een zo neutraal mogelijke herinnering te creeëren, wat nog best moeilijk is gezien alle tegenstrijdigheden.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
We hebben dikke ruzie, al zeker anderhalf uur.. en zitten nu stilzwijgend naast elkaar. Over het huishouden nog wel -0_

Ik begrijp het zelf al niet zo goed meer, alleen weet ik wel nog dat ik echt -heel- boos ben. Iets met hij die vroeg of ik de trap wilde stofzuigen, ik die dat heb gedaan maar die het hele huis had moeten doen want als ik toch bezig was, had ik toch even door kunnen gaan en dat had hij andersom ook gedaan. Begrijpt iemand hoe ik het verkeerd hebben kunnen doen door te doen wat hij vroeg? -0_ Morgen lachen we erom

Haha
Lol, over dat soort dingen heb ik 'ruzie' met mijn ouders (of bestevriendinnetjehuisgenootje ), van die dingen die echt komen van het samen leven. Gaat mijn vader snauwen omdat we nooit onze troep opruimen, of ben ik pissig op het huisgenootje omdat ze áltijd al mijn spullen gebruikt en dat ze ondertussen net zo goed er voor kan betalen ofzo want zij gebruikt ze toch meer dan ik. Hah. Met de ouders nooit zo lang (dwz dan gaan we iets anders doen, lezen ofzo, en doen we daarna alsof er niets gebeurd is want het zijn toch geen dingen die je uit kunt praten want er is niks mís), en met het huisgenootje gaan we mokken en dan gaan we na een tijdje ook doen alsof er niks gebeurd is. Ik ben zo slecht in ruzie
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 17:20
metallica
metallica is offline
Ahhh, het is echt zooo fijn nu. Zo fijn dat ik wel een beetje verdrietig was toen ik naar huis moest. Hij merkte al op dat het leek alsof ik nooit genoeg aandacht kon krijgen en dat is stiekem ook wel een beetje zo Gisteren samen voetbal gekeken met zijn zus en haar vriend, daarna de stad ingegaan en dat was gezellig. Maar nog beter waren zijn toespelingen op samenwonen als ik klaar ben met studeren (dat gaat nog veel te lang duren) en dat hij toegaf dat het natuurlijk niet leuk zou zijn als ik naar Utrecht ga, maar hij zei de tijd te hebben "al ga je tien jaar naar Mars, ik heb alle tijd en wacht op jou" <3 Maarja, nu genoeg gezwijmel, we moeten het eerst eens die vier jaar zien vol te houden Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we iig lekker burgelijk in de stad gaan wandelen met de hond waarop hij moest passen, heerlijk!
Oud 01-05-2008, 19:22
Pluis
Pluis is offline
Heb ik helemaal een leuke date tot in de puntjes uitgedacht, reageert ie niet half zo enthousiast als ik had gehoopt... Nouja, het gaat iig door maandag, en het wordt ook vast leuk. maar nu heb ik dus het idee dat hij het eigenlijk niet zo leuk vindt. Nouja dan moet hij zelf maar fijn iets nieuws verzinnen, want ik heb genoeg denkwerk verricht en hij helemaal niks.
Reageren

Regels voor berichten