Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er klaar mee!
En aan de verhalen over zijn gedrag van vannacht was hij er al eerder klaar mee en moet ik nu alle kleine blonde meisjes met krullen verwoestend aankijken vanaf dit moment.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2008, 22:13
Cethlion
Cethlion is offline
Eerst twijfel ik of ik hem wel interessant genoeg vind en nu word ik opeens onzeker omdat hij in de vakantie niks van zich heeft laten horen. Ik wil 'm toch nog wel een keertje zien, stiekem. En om nu weer stilzwijgend afgewezen te worden op deze manier, zie ik niet echt zitten. Nuhhuh.

En vakantie met mijn mama was erg geslaagd, yay. Op wat spanningen na ging het helemaal goed. Nu is ze alleen weer ziek en heb ik d'r op bed moeten leggen. Ze is echt vaak ziek de laatste tijd. Nu toch maar eens accepteren dat ouders ook echt óuder worden en niet übersupergeweldig sterk en onoverwinnelijk zijn, zoals ik vroeger altijd dacht.
Oud 03-05-2008, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Verhaal
Eh jij bent verliefd op hem en hij ook op jou maar toch is er niks? Verwarrend ja

*wordt gebeld door Duitser met de volgende mededeling* "Ja ik wou eigenlijk alleen even zeggen dat je leuk was!" *insert gesprek over koetjes en kalfjes*
*hangt op*
*denkt even na*
*belt terug* "Oh ja jij bent ook leuk."

...maarrr verder weet ik het allemaal nog niet zo. Hmzucht. We zullen het wel zien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 07:52
Verwijderd
Ohja ik had hem beloofd dat ik zou gaan slapen... omg hij is zo leuk en schattig en lief en sexy en BLAAT.

Ik heb hem net naar huis gebracht en het was fijn vanavond! Ik moest werken maar heb hem opgepikt op weg naar huis en we hebben nog lekker een film gekeken bij mij in bed. We moeten echt eens iets buitens huis gaan doen ofzo, maar volgens mij zijn we allebei een beetje zo dat we dit wel gewoon fijn vinden, zoals het nu gaat, heel rustig eigenlijk nog steeds.

Ik weet ook nog niet of het nu wel of niet gewoon aan is, jemig hoe vraag je dat! Ik heb het er wel net bijna op een stomme manier uitgeflapt toen ik net heel moe tegen hem aan lag en hij zo lief keek maar... ik durfde niet. Dikke failerd dat ik ben.
Njah volgens mij zit het van zijn kant ook wel goed gezien het gesprek net ongeveer zo ging: (we hadden het over een probleem dat hij heeft met zijn maag en dat het kut is) hij zei:"Ja ik denk altijd maar aan 1 ding, hoe het met mijn maag zit."
Vervolgens voegde hij nog een paar dingen toe waarop ik zei "En mij natuurlijk" waarop hij terug kwam met "Ja maar al die dingen zijn aan jou gerelateerd, dus" (Wat ook nog eigenlijk waar is ook voor de dingen die hij noemde)
En hij heeft net een voorraadje antacids op mijn nachtkastje laten liggen voor volgende keer.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:45
wup
wup is offline
Ik ga morgen naar londen, met school dus zonder hem. We zien elkaar wel vaker 5 dagen ofzo niet, maar als ik leuke dingen doe wil ik altijd zo graag dat hij er is. Maar goed, heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 18:42
Idunarara
Idunarara is offline
Bah, afgelopen donderdagavond zo'n leuke avond gehad, daarna niet meer gezien, zie hem morgen weer.
Alleen dan is hij een weekend naar familie en neemt hij bewust zijn telefoon niet mee, waardoor ik hem dus nergens kan bereiken. Argh, die logica van hem ook.

Edit.
Net met hem gebeld over iets wat me dwarszat en hij reageerde heel goed. Met dat onze relatie helemaal goed zat en ik niet hoefde te twijfelen over hem of ons. En hij was heel nuchter en dat deed me heel goed. En morgen zie ik hem weer, gaan we met gezellige gezamenlijke vrienden vrijheid vieren en daarna samen uit eten en bij mij slapen. It's goood.

Laatst gewijzigd op 04-05-2008 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 21:12
Verwijderd
Whoei, hij is zo leeeeeeuk <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 22:16
moon
moon is offline
Citaat:
Eh jij bent verliefd op hem en hij ook op jou maar toch is er niks? Verwarrend ja
eeeh....het ligt helaas wat ingewikkelder
Ben verliefd op een vriend van mijn ec (en mijn ex is weer mijn beste vriend). Mijn ex heeft nog steeds gevoelens voor mij, maar ik niet voor hem, hij is gewoon mijn beste vriend.
Die vriend van hem, ik weet niet of die ook wat voor mij voelt, ik vermoed van wel. Het wordt niks omdat mijn ex er tussen zit zeg maar
Oud 04-05-2008, 22:30
Lorelei
Lorelei is offline
Slecht. *zucht*
Oud 04-05-2008, 22:31
Qimm
Qimm is offline
'sup?
Oud 04-05-2008, 22:39
Nienna*
Nienna* is offline
Waarom ben ik toch zo onzeker?? Ik zit me druk te maken over waarom hij niet opneemt, of ik wat verkeerd heb gezegd ofzo, zit -ie gewoon in de bios . Ik denk altijd dat hij boos op me is, waarom?? En waarom vind ik het zo belangrijk eigenlijk, want ik voel niks voor hem in die zin. (oh even voor de duidelijkheid: ik controleer nooit mensen hoor, ik belde hem gewoon en was verbaasd dat -ie niet opnam, dus dacht ik dat hij zag dat ik het was en daarom niet opnam ).

Volgens mij wil ik gewoon dat hij mij leuk vindt en zijn aandacht, maar ik wil niks voor hem voelen en vooral gewoon misbruik van hem maken en teasen. My God ik ben slecht.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 23:12
Verwijderd
(L)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:00
Verwijderd
Hihi nachtje extra naast m geslapen. <3 Dat wordt wennen, weer "gewoon" werken/school na elkaar een hele week iedere dag gezien te hebben. Oh well. Komt góed! <3
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 09:49
Verwijderd
Ooooh ik heb m een hele week niet gezien door een studiereis (normaal 4x per week) en ik ben echt helemaal.. fired up and ready to go om hem weer te zien.
Ik wil er ook meteen weer helemaal mooi uitzien en ik ben superzenuwachtig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:16
Verwijderd
Goedgoed Gisteren lekker een dagje naar het strand geweest en heerlijk mooi bruin (kijken hoelang het zo blijft..). Vanavond de verjaardag van mijn beste vriendinnetje en hoewel ik er op zich wel zin in heb, heb ik geen zin in 'het groepje van scouting' dat ook komt, want die weten altijd alles te verzieken en dat soort dingen. Ach, we zien wel.

Morgen 'klassenuitje' en laatste keer dat ik hen zie voor we op stage gaan. Voor sommigen sowieso de laatste keer, die gaan op stage naar het buitenland en als zij door gaan met school dan ben ik gestopt. Zal wel raar zijn.
Donderdag naar een goede vriend van me toe, hopelijk. Ook al zo veel zin in. Lang leve vakantie en een OV
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:45
Verwijderd
gaat relaxed, deze keer zonder gedoe
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:48
cagie
cagie is offline
In de war.

En ik heb hier nog allerlei spullen van mijn ex liggen en hij heeft nog spullen van mij. En ik heb geen idee wanneer dat eens terug moet/komt, heb momenteel echt geen zin om hem te zien.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:35
Verwijderd
Eerste stap in de richting van oplossing 1 gezet... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 11:57
Dreams
Dreams is offline
Citaat:
(L)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 12:07
groovy
groovy is offline
Hmm, een moment van onbegrip gehad, maar ik nam het zwaarder op dan hij deed. Vanochtend toen ik wakker werd begon hij me lief te knuffelen en toen had ie wel door dat ik er nog een beetje mee in mijn maag zat. Toen zei ie dat hij me niet kwijt wou en dat hij echt van me hield... Ik vind het echt zo fijn dat hij dit soort dingen gewoon zegt tegen mij .
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 12:10
groovy
groovy is offline
Citaat:
Anale seks is geen bijdrage aan een gezonde en evenwichtige relatie?
Anale seks opzich moet iedereen vooral zelf weten, maar als ik dan ook nog moet lezen dat het begon te bloeden en dat hij haar slaat, krijg ik het idee dat ze alles voor hem doet omdat ze anders een kans loopt om geslagen te worden.

Maar ok, anale seks opzich kan geen kwaad, al moet ik er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 12:56
metallica
metallica is offline
Hmm, ik blijf het gevoel hebben dat het niet helemaal goed met hem gaat... en het is dan best wel frustrerend dat hij daar niet over wil praten. Maarja, nu zien we elkaar even een paar daagjes niet. Is misschien ook wel goed, gezien hoe mijn stemmingswisselingen de afgelopen week goed verpest hebben. Ik ben eigenlijk bang, maarja we zien wel...
Oud 05-05-2008, 14:01
Magican
Magican is offline
Vandaag een half jaar verkering met een meisje die 10x leuker is dan dat jullie zijn. Ik hou van haar.
Oud 05-05-2008, 14:02
Qimm
Qimm is offline
wat doe je dan nog hier?
Oud 05-05-2008, 15:54
Magican
Magican is offline
Citaat:
wat doe je dan nog hier?
Als zij klaar is met werken dan moet ik werken. Dus tja. We hebben het zondag gevierd.
Oud 05-05-2008, 15:59
Qimm
Qimm is offline
maar als wij dan zo niet-leuk zijn, wat doe je dan hier
Oud 05-05-2008, 16:13
Magican
Magican is offline
Citaat:
maar als wij dan zo niet-leuk zijn, wat doe je dan hier
Ik heb niet gezegd dat jullie niet leuk zijn
Oud 05-05-2008, 17:12
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Vandaag een half jaar verkering met een meisje die 10x leuker is dan dat jullie zijn. Ik hou van haar.

Dat mag ik hopen, want als iedereen hier leuker was, vroeg ik me af wat je bij haar deed .
Anyway, gefeliciteerd .

OT: Hmhmhm ik voel mij behoorlijk vriendloos, al weet ik dat ik mezelf dat aanpraat.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 17:13
zeep007
zeep007 is offline
bleh, hij moet de hele tijd werken. Terwijl ik biertjes met hem wil drinken.

En net was ik op het festival en dan doet zich er weer iets voor, en dat gaat weer draaamaa worden natuurlijk. En ik zit niet op drama te wachten. Wat zijn vrouwen toch ook roddelwezens!
Anyhwo, gaat nog leuk worden dus.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 17:35
I C U
I C U is offline
Gisteren weer naar het strand geweest, onschuldig kinky gedaan Ennn... Hij belde vandaag omdat hij het stom vond dat hij me gisteren naar huis heeft laten gaan, maar ik was ook best wel gaar dus het was niet zijn schuld. Mjah, vaag verhaal, maar het was wel reteschattig.

En zaterdagavond was briljant leuk! Zeker een club waar ik vaker naartoe ga

Maar verder: <3
Oud 05-05-2008, 20:35
Pluis
Pluis is offline
Hm, ondanks dat het werd ingekort door mijn tandartsafpraak vanmiddag was het toch wel een heel gezellige date, hihi
Oud 05-05-2008, 20:39
Roosje
Roosje is offline
Woei. (: Ik word bijna spontaan. En ik moet zo lachen om sommige mensen.
En ik heb een week met mijn vriendje op Texel gezeten, samen met al mijn ooms en tantes en neefjes en nichtjes en het was geweldig. (: Ik wil niets anders meer dan hem. Olee!
Oud 05-05-2008, 21:09
Pluis
Pluis is offline
wtf.... ben ik net thuis, nodigt een andere heel erg éx-scharrel me uit voor een drankje bij hem thuis. zit het in de lucht ofzo?
Oud 05-05-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Vind je haar eindelijk leuker dan je ex?

Omg loop ik met de Duitser op het station, kom ik exlief tegen. Nou ja, hebben we dat ook weer gehad..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 21:27
ST*R
ST*R is offline
De date was leuk!! We passen echt goed bij elkaar en hij heeft echt veel van wat ik in een jongen zoek. En hopelijk ga ik nu niet teveel na denken en gewoon ervan genieten! Hij is echt leuk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 21:44
Verwijderd
Gisteren zijn we naar een 'vip-sauna' geweest, met eigen whirlpool, zonnebank, megadouche en sauna, en dat was heel tof
En nou ben ik weer thuis en mis ik m
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 22:25
I C U
I C U is offline
Hmmm... Waarom ligt hij nu niet naast me? Ik wil 'm!
Oud 06-05-2008, 01:26
Verwijderd
Vanochtend naar het strand geweest, het was echt doodstil, d'r was echt niemand... Nog boven op 1 van de duinen gezeten iets van 45 minuten lang gewoon af en toe wat kletsen en voor de rest stil zijn en genieten. Best fijn. Daarna nog een hele middag weer films gekeken, en geklets en gelachen en hij vroeg wel drie keer bevestiging of we elkaar weer zien, zo gauw mogelijk, ook had hij nog een shirt laten liggen per ongeluk realiseerde hij zich toen we alweer in de auto zaten... Hij vroeg oftie hem even moest halen of dat hij binnenkort wel weer bij mij thuis zou zijn? Ik zei tuurlijk kom je hier weer! Ik vind'm lief!

Mwaha en we hebben net bij hem in de buurt de roddels gaande gezet, ik heb hem thuisgebracht en net toen hij me gedag zoende liep een stel van de buren langs die meteen "Oh HIiiiiii!" riepen. Leuk

Ik zit alleen nu in mijn hoofd wel heel onzeker te doen over alles en ik vind mezelf vervelend. Bwuh.

Laatst gewijzigd op 06-05-2008 om 01:38.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 09:16
groovy
groovy is offline
Hmm, lieve smsjes . Ben wel blij als die hele zooi van school weer even voorbij is en we zonder zorgen of verplichtingen van de zon kunnen genieten. Hij wil graag met me op vakantie . En daar kijk ik echt naar uit, om de koffers te kunnen pakken en het vooruitzicht te hebben van een warm land met zon, zee en lekker eten .
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 09:35
Neko*
Neko* is offline
Ik ben zó blij met hem. Dit mag wel eeuwig duren. <3
Oud 06-05-2008, 09:51
metallica
metallica is offline
Ik ben blij als de week om is, want dan is het weer knuffeltijd <3
Oud 06-05-2008, 11:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hele week samen vrij geweest, vandaag is zijn 1e werkdag weer... en het is direct weer zo stil in huis

Nevermind het gaat hartstikke goed tussen ons, en hebben de afgelopen week gewoon lekker rustig aan gedaan. Veel langs de maasboulevard gelopen en gefietst, terrasjes gepakt, filmpje gekeken en gisteren heel even wezen kijken op een bevrijdingsfestival. En dan straks in juni een weekje weg
Oud 06-05-2008, 12:53
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ben wel blij als die hele zooi van school weer even voorbij is en we zonder zorgen of verplichtingen van de zon kunnen genieten. Hij wil graag met me op vakantie . En daar kijk ik echt naar uit .
Dit!
Oud 06-05-2008, 13:30
Verwijderd
lang niet gepost, maar de samenvatting;

Een beetje verliefd op de één, wat meer verliefd op de ander, maar totally in love with life.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Eerste stap in de richting van oplossing 1 gezet... *zucht*
Oplossing 1: check. Ging best goed ook allemaal. Ontspannen maar zuchtwaardig. Nja.

Nu nog even ernstige gesprekken gaan voeren met vriendjelief, zien wat er dan gebeurt, en dan zou ik de aankomende tijd eindelijk wat meer rust in m'n kop moeten hebben. *zucht*

Edit: Ja als we in het park in de zon liggen te kletsen heb ik geen zin in moeilijke gesprekken hoor Nou, dan laat maar even! Ik ben eigenlijk ook wel tevreden met mijn leven zo. Jaja. Het duurt lang maar we komen er wel.

Laatst gewijzigd op 06-05-2008 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:16
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vind je haar eindelijk leuker dan je ex?
Jazeker
Oud 06-05-2008, 18:05
Miek
Miek is offline
halverwege een beetje hevig msn gesprek zomaar offline gaan en daarna maar niet de telefoon opnemen
Oud 06-05-2008, 19:40
I C U
I C U is offline
Vandaag ervoor gezorgd dat we dezelfde metro hadden Het waren 15 fantastische minuten! En vanmiddag belde hij me, morgen gaat hij voor me koken

Alleen jammer dat ik hem vandaag niet zie, ik kan wel een knuffel gebruiken...
Oud 06-05-2008, 19:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind hem lief en ik houd van hem

En morgenavond komen zijn ouders verjaardag vieren want 'anders heb je helemaal geen visite' en ik vind het tof en m'n moeder vond het ook onwijs lief dat zij komen (zelf woont ze te ver weg voor even een avondje) en ik heb net heel m'n kamer opgeruimd enzo
Oud 06-05-2008, 23:03
Verwijderd
de tijd gaat zo tering snel, en hij is gewoon zo lief <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten