Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja ik had hem beloofd dat ik zou gaan slapen...
![]() Ik heb hem net naar huis gebracht en het was fijn vanavond! Ik moest werken maar heb hem opgepikt op weg naar huis en we hebben nog lekker een film gekeken bij mij in bed. We moeten echt eens iets buitens huis gaan doen ofzo, maar volgens mij zijn we allebei een beetje zo dat we dit wel gewoon fijn vinden, zoals het nu gaat, heel rustig eigenlijk nog steeds. Ik weet ook nog niet of het nu wel of niet gewoon aan is, jemig hoe vraag je dat! Ik heb het er wel net bijna op een stomme manier uitgeflapt toen ik net heel moe tegen hem aan lag en hij zo lief keek maar... ik durfde niet. Dikke failerd dat ik ben. ![]() Njah volgens mij zit het van zijn kant ook wel goed gezien het gesprek net ongeveer zo ging: (we hadden het over een probleem dat hij heeft met zijn maag en dat het kut is) hij zei:"Ja ik denk altijd maar aan 1 ding, hoe het met mijn maag zit." Vervolgens voegde hij nog een paar dingen toe waarop ik zei "En mij natuurlijk" waarop hij terug kwam met "Ja maar al die dingen zijn aan jou gerelateerd, dus" (Wat ook nog eigenlijk waar is ook voor de dingen die hij noemde) ![]() ![]() ![]() En hij heeft net een voorraadje antacids op mijn nachtkastje laten liggen voor volgende keer. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bah, afgelopen donderdagavond zo'n leuke avond gehad, daarna niet meer gezien, zie hem morgen weer.
Alleen dan is hij een weekend naar familie en neemt hij bewust ![]() Edit. Net met hem gebeld over iets wat me dwarszat en hij reageerde heel goed. Met dat onze relatie helemaal goed zat en ik niet hoefde te twijfelen over hem of ons. En hij was heel nuchter en dat deed me heel goed. En morgen zie ik hem weer, gaan we met gezellige gezamenlijke vrienden vrijheid vieren en daarna samen uit eten en bij mij slapen. It's goood. Laatst gewijzigd op 04-05-2008 om 20:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben verliefd op een vriend van mijn ec (en mijn ex is weer mijn beste vriend). Mijn ex heeft nog steeds gevoelens voor mij, maar ik niet voor hem, hij is gewoon mijn beste vriend. Die vriend van hem, ik weet niet of die ook wat voor mij voelt, ik vermoed van wel. Het wordt niks omdat mijn ex er tussen zit zeg maar ![]()
|
Waarom ben ik toch zo onzeker?? Ik zit me druk te maken over waarom hij niet opneemt, of ik wat verkeerd heb gezegd ofzo, zit -ie gewoon in de bios
![]() ![]() Volgens mij wil ik gewoon dat hij mij leuk vindt en zijn aandacht, maar ik wil niks voor hem voelen en vooral gewoon misbruik van hem maken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedgoed
![]() Morgen 'klassenuitje' en laatste keer dat ik hen zie voor we op stage gaan. Voor sommigen sowieso de laatste keer, die gaan op stage naar het buitenland en als zij door gaan met school dan ben ik gestopt. Zal wel raar zijn. Donderdag naar een goede vriend van me toe, hopelijk. Ook al zo veel zin in. Lang leve vakantie en een OV ![]() |
![]() |
|
Hmm, een moment van onbegrip gehad, maar ik nam het zwaarder op dan hij deed. Vanochtend toen ik wakker werd begon hij me lief te knuffelen en toen had ie wel door dat ik er nog een beetje mee in mijn maag zat. Toen zei ie dat hij me niet kwijt wou en dat hij echt van me hield..
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ok, anale seks opzich kan geen kwaad, al moet ik er niet aan denken ![]() |
![]() |
|
Hmm, ik blijf het gevoel hebben dat het niet helemaal goed met hem gaat... en het is dan best wel frustrerend dat hij daar niet over wil praten. Maarja, nu zien we elkaar even een paar daagjes niet. Is misschien ook wel goed, gezien hoe mijn stemmingswisselingen de afgelopen week goed verpest hebben. Ik ben eigenlijk bang, maarja we zien wel...
||
Citaat:
Dat mag ik hopen, want als iedereen hier leuker was, vroeg ik me af wat je bij haar deed ![]() Anyway, gefeliciteerd ![]() OT: Hmhmhm ik voel mij behoorlijk vriendloos, al weet ik dat ik mezelf dat aanpraat. |
![]() |
|
bleh, hij moet de hele tijd werken. Terwijl ik biertjes met hem wil drinken.
En net was ik op het festival en dan doet zich er weer iets voor, en dat gaat weer draaamaa worden natuurlijk. En ik zit niet op drama te wachten. Wat zijn vrouwen toch ook roddelwezens! ![]() Anyhwo, gaat nog leuk worden dus. ![]() |
![]() |
|
Gisteren weer naar het strand geweest, onschuldig kinky gedaan
![]() En zaterdagavond was briljant leuk! Zeker een club waar ik vaker naartoe ga ![]() Maar verder: <3
|
Woei. (: Ik word bijna spontaan. En ik moet zo lachen om sommige mensen.
En ik heb een week met mijn vriendje op Texel gezeten, samen met al mijn ooms en tantes en neefjes en nichtjes en het was geweldig. (: Ik wil niets anders meer dan hem. Olee! ![]()
|
Verwijderd
|
Vanochtend naar het strand geweest, het was echt doodstil, d'r was echt niemand... Nog boven op 1 van de duinen gezeten iets van 45 minuten lang gewoon af en toe wat kletsen en voor de rest stil zijn en genieten. Best fijn. Daarna nog een hele middag weer films gekeken, en geklets en gelachen en hij vroeg wel drie keer bevestiging of we elkaar weer zien, zo gauw mogelijk, ook had hij nog een shirt laten liggen per ongeluk realiseerde hij zich toen we alweer in de auto zaten... Hij vroeg oftie hem even moest halen of dat hij binnenkort wel weer bij mij thuis zou zijn? Ik zei tuurlijk kom je hier weer! Ik vind'm lief!
![]() Mwaha en we hebben net bij hem in de buurt de roddels gaande gezet, ik heb hem thuisgebracht en net toen hij me gedag zoende liep een stel van de buren langs die meteen "Oh HIiiiiii!" riepen. Leuk ![]() Ik zit alleen nu in mijn hoofd wel heel onzeker te doen over alles en ik vind mezelf vervelend. Bwuh. Laatst gewijzigd op 06-05-2008 om 01:38. |
![]() |
|
Hmm, lieve smsjes
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hele week samen vrij geweest, vandaag is zijn 1e werkdag weer... en het is direct weer zo stil in huis
![]() Nevermind het gaat hartstikke goed tussen ons, en hebben de afgelopen week gewoon lekker rustig aan gedaan. Veel langs de maasboulevard gelopen en gefietst, terrasjes gepakt, filmpje gekeken en gisteren heel even wezen kijken op een bevrijdingsfestival. En dan straks in juni een weekje weg ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu nog even ernstige gesprekken gaan voeren met vriendjelief, zien wat er dan gebeurt, en dan zou ik de aankomende tijd eindelijk wat meer rust in m'n kop moeten hebben. *zucht* Edit: Ja als we in het park in de zon liggen te kletsen heb ik geen zin in moeilijke gesprekken hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2008 om 16:57. |
![]() |
|
Vandaag ervoor gezorgd dat we dezelfde metro hadden
![]() ![]() ![]() Alleen jammer dat ik hem vandaag niet zie, ik kan wel een knuffel gebruiken...
|
Ik vind hem lief en ik houd van hem
![]() En morgenavond komen zijn ouders verjaardag vieren want 'anders heb je helemaal geen visite' ![]() ![]()
|
|