Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2008, 07:05
George
George is offline
Tihi. Ik begrijp geen donder van mezelf maar eh, wow. <3
Oud 07-05-2008, 09:26
Verwijderd
Ja leuk hoor, zit je weer goed in je vel, ga je de hele nacht liggen dromen over mensen waar je niet over wilt dromen.

Verder alles goed! Het weer stemt me optimistisch. Met S. gaat het ook weer de goede kant op, gelukkig. Wat is het verschrikkelijk om een altijd vrolijk en energiek persoon ineens cynisch en verslagen te zien doen. Hopelijk is het ''probleem'' (hij wil niet vertellen wat er is) ook echt opgelost. En vrijdag ga ik m lekker meeslepen naar een feestje (waar mn ex-net-niet-lief misschien ook is, maar goed, de confrontatie zal er ééns van moeten komen), dat doet m vast goed.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem lief en ik houd van hem

En morgenavond komen zijn ouders verjaardag vieren want 'anders heb je helemaal geen visite' en ik vind het tof en m'n moeder vond het ook onwijs lief dat zij komen (zelf woont ze te ver weg voor even een avondje) en ik heb net heel m'n kamer opgeruimd enzo
gefeliciteerd medejarige

vannacht na de volleybalwedstrijd alvast mijn verjaardag een beetje gevierd, mijn teamgenootjes hebben voor me gezongen en we kregen een gratis rondje

Vandaag had mijn huisgenootje een taart voor mij gemaakt en ik heb al allemaal smsjes en hyves berichtjes gehad en het is super mooi weer en straks lekker uit eten Ik voel me super

Laatst gewijzigd op 07-05-2008 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:44
metallica
metallica is offline
Ik ga vanaf nu alleen nog maar verliefd zijn en andere gedachten/gepieker ga ik gewoon afsluiten. Het is niet perfect nee, maar we hebben wel lol samen. En als ik me daar nu eens op ga richten, kan het alleen maar beter worden
Oud 07-05-2008, 11:02
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
omg het is zo stil hier, en ik ben alleen maar bezig met hoeveel slachtoffers alle oorlogen tussen 1789 en 1919 hebben getroffen en hoe de Europese Unie zijn afzetmarkt probeert te vergroten.

En nu weer kansrekenen...

Het weer is trouwens echt heerlijk, perfect weer om te leren.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 11:03
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Vandaag een half jaar verkering met een meisje die 10x leuker is dan dat jullie zijn. Ik hou van haar.
Waar blijft de foto!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 11:09
Verwijderd
Hihihii 2 kaartjes gekocht voor Saul Williams, leukleuk. <3 Vriendje verrassen. Hij is lief en ik mis m best wel na hem zo non-stop gezien te hebben afgelopen week. Gewone leven? Pfrt. Ik ga veel liever samen met hem het bos in, iets leuks doen, wandelen, praten, film kijken, seks, whatever. <33
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 12:54
I C U
I C U is offline
@ Eva: Gefeli!

OT: Vanavond gaat hij voor me koken Gisteravond nog een leuk gesprek gehad over hoe het begon enzo. Toch geinig, dat soort dingen.
Oud 07-05-2008, 13:57
Verwijderd
heel, heel, heel relaxed, TREKKUT
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 14:06
Verwijderd
Citaat:
TREKKUT
O_o
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
halverwege een beetje hevig msn gesprek zomaar offline gaan en daarna maar niet de telefoon opnemen
Gezellig is dat hee? Heb het al een poos niet meer gehad, maar ooit wel in zo'n relatie gezeten..

OT: Mwah, sommige dingen wil ik gewoon liever niet weten, of dat het gewoon eerlijk verteld wordt. Maar niet omdat de situatie zo is dat het gewoon uitkomt en het dan nog even vertellen. Ja, conclusies kan ik zelf ook wel trekken
Maar verder wel okee. Moet me ook niet zo druk maken, maar verleden enzo werkt ook niet mee daarin
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:50
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd, Eva en Daantje!
*werpt ijstaart toe tegen de hitte*
Oud 07-05-2008, 16:51
Verwijderd
Bluh, ik mis m.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:48
Miek
Miek is offline
Citaat:
Gezellig is dat hee? Heb het al een poos niet meer gehad, maar ooit wel in zo'n relatie gezeten..
Ja, een beetje zwak als iemand dat doet maarja het zit wel weer goed
Oud 07-05-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, een beetje zwak als iemand dat doet maarja het zit wel weer goed
Inderdaad zwak, maar goed, fijn dat het weer goed zit
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
O_o
niet mauwen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 22:31
zomer
zomer is offline
Ghe, het is wel leuk maar ik word er ook zo verdomd onzeker van. En ik twijel eigenlijk of hij het/me niet alleen maar een leuk spelletje vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 23:49
Yerli
Yerli is offline
Onbeschrijfelijk goed, echt. En het wordt alleen maar beter en fijner.
Oud 07-05-2008, 23:55
Magican
Magican is offline
Citaat:
Waar blijft de foto!
Alle foto's zijn dronken
Oud 08-05-2008, 01:36
vedetje
vedetje is offline
gisteren een uur lang in zijn armen liggen slapen

wel, hij sliep, ik genoot gewoon van zijn gezelschap en herhaalde in mijn hoofd mijn studie

en bah, wat een onrechtvaardige leerkrachten dat ik heb
helemaal niet eerlijk
arbitrair
willekeurig
en aan voortrekkerij doen ze ook
en de ene leerkracht geeft meer punten dan de andere dus hangt het er maar af welke familienaam je hebt

bah
ik ben teleurgesteld, ik verdiende meer en had dat ook gekregen bij die andere leerkracht

dit is dan wel een 'school-relatie' maar ik moet het ergens kwijt... hehe

later ga ik dan nog lekker eens razen tegen mijn vriendje, en dan gaat hij me helemaal gelijk geven en me zeggen dat ik het vast en zeker zal kunnen compenseren met mijn volgende examens want hij heeft nu eenmaal superveel vertrouwen in me (net als mijn vriendjes, echt leuk om te zien hoe ze allemaal zo hard geloven in me
Oud 08-05-2008, 03:47
Verwijderd
Ik word een beetje misselijk van dit topic.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 07:59
Verwijderd
Moet je er vooral in gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 08:02
Verwijderd
ik vertelde dat ik een nieuwe tv wil kopen. Zegt hij ineens; maar schatje, wat hebben we later nou aan 2 tv's? <3
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 09:39
ST*R
ST*R is offline
Ik vind 'm echt leuk, en wil 'm zien!! Het idee van een relatie (met hem) wordt ook steeds minder benauwend. Maar hij moet wel even terug smsen hoor.
En ik had de kans om met een best lekkere jongen te zoenen, en had gewoon niet echt de behoefte om het te doen, hoera!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:28
metallica
metallica is offline
Hij was gisteren echt zo lief aan de telefoon, dat is echt uitzonderlijk. We zijn allebei niet van die bellers dus bellen we meestal alleen om praktische zaken, maar dit was wel echt even leuk Hmm, als het aan mij ligt gaan we morgenavond bij hem in het gras liggen met een flesje wijn, heerlijk!
Oud 08-05-2008, 10:31
STP
STP is offline
Het gaat wederom nergens over, bah. Ik weet niet of ik hier nog wel zin in heb.
Oud 08-05-2008, 12:13
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Alle foto's zijn dronken
ghehe
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:19
__
__ is offline
Bijna 3 maanden uit, en ik ben helemaal happy single en we zijn nog steeds beste vrienden Zondag z'n nieuwe vriendin voor het eerst ontmoet en schandalig dronken geworden met z'n drieën. Ik geloof dat het ook nog eens heel gezellig was, maar dat weet ik niet meer zo goed.. lollllllll

Wie zegt dat je niet gewoon goede vrienden met exen (en nieuwe vriendinnen) kan blijven / worden?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:54
Luna
Luna is offline
het gaat geweldig
Oud 08-05-2008, 15:44
I C U
I C U is offline
Gisteravond was retesexy Dat krijg je, als je dingen niet af maakt en vervolgens een paar dagen moet wachten voor je het af kan maken... Hihi.

Vanavond blijft ie slapen
Oud 08-05-2008, 16:03
WolterB
WolterB is offline
Gisteravond goed gesprek gehad met een vriendin, fijn
Oud 08-05-2008, 16:04
Neko*
Neko* is offline
Pff, thuis is en blijft geen fijne plek de laatste tijd.. naja, als ik eerlijk ben is dat het voor mij ook nooit geweest maar toch. Nog anderhalf jaar. Dan ben ik weg.

Binnenkort maar eens mailtje rondsturen over 'n klein feestje nog voor m'n verjaardag. Wel zin in. Met niet zo heel veel mensen, maar wel hele lieve. Lekker bbq'en met een drankje erbij, super. Daar wordt ik wel blij van.

En tussen vriendje en mij is het superheerlijkgeweldigfijntopgaafliefde.
Oud 08-05-2008, 17:13
Verwijderd
5 maanden! <3
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 18:38
stout!
stout! is offline
Ik heb het gevoel dat alles voorbij vliegt, maar het gaat in ieder geval de goede kant op . Vandaag mijn 'sollicitatiegesprek' gehad bij de master journalistiek (ze hebben 36 mensen uitgenodigd waarvan er 16 doormogen) en ik heb er een goed gevoel over. Nu weer even afwachten, eind mei hoor ik het. Spannend!!

En hij is trots op me, en zo lief voor me. We hebben samen zulke stomme grappen maar het is zo leuk. Op Schiermonnikoog afgelopen weekend was ik ook weer helemaal hoteldebotel verliefd, ik verveel me niet met hem. Ben benieuwd hoe het straks gaat als ik in Amsterdam zit, maar ik heb wel vertrouwen in ons.

Vriendinnen ook fijn, lieve smsjes/telefoontjes hoe het met t gesprek was gegaan. Ze weten wel dat dit belangrijk voor me is.

En het is ook nog supermooi zomerweer. Ik heb eigenlijk zoveel zin om op een terrasje te zitten of op een balkon en lekkere wijntjes of caiprinha's te drinken. Maar ik heb morgen nog een toets. Mijn aller- allerlaatste!!
En dan alleen nog scriptie...
Oud 08-05-2008, 20:50
groovy
groovy is offline
Er was een feest maar hij ging niet dus had ik ook niet zoveel zin en toen ging hij ineens wel omdat hij moest en toen baalde ik dat ik er niet was en was ik eerst kwaad op hem omdat hij wel was gegaan (ook al was hij dat verplicht) en daarna baalde ik van mezelf dat ik mezelf zo afhankelijk opstelde. En vandaag heb ik even radiostilte ingelast omdat ik zo baalde van de hele situatie. Later toch maar gebeld en het er even over gehad. Zucht. Wil gewoon vakantie
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 20:59
Verwijderd
Oh oh... trouble
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 21:44
Rob
Rob is offline
Heh, bonden met je hospita en hospes is natuurlijk ook wat waard.
Oud 08-05-2008, 22:46
ST*R
ST*R is offline
Ik vind hem echt leuk, en dan word ik best wel onzeker als ik niet echt bevestiging van zijn kant krijg.. Zucht. Ik wil hem.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 09:22
snoopy
snoopy is offline
Wahahaha... samen een auto kopen... hoe burgelijk kun je zijn?
Oud 09-05-2008, 10:46
Roosje
Roosje is offline
Woei, over twee weken anderhalf jaar! En hij heeft tóch een kamer in Utrecht (nja, Zeist, maar je moet niet te kritisch zijn ) dus we wonen over een paar maanden vlakbij elkaar. <33 Wat een opluchting zal dat zijn na al die veel te korte weekends.

En haha, ik word gelukkig van m. <3
Oud 09-05-2008, 10:52
Verwijderd
Semi-ernstig gesprek gevoerd met conclusie in de trant van 'doe niet zo moeilijk, 't is nu leuk dus geniet ervan'. Of zoals het beste vriendinnetje zegt: 'ik zie jullie niet voor altijd samen blijven maar als je je nu vermaakt, prima'. Dus ja. We houden het luchtig. En het was deze week eigenlijk echt weer leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Bijna 3 maanden uit, en ik ben helemaal happy single en we zijn nog steeds beste vrienden Zondag z'n nieuwe vriendin voor het eerst ontmoet en schandalig dronken geworden met z'n drieën. Ik geloof dat het ook nog eens heel gezellig was, maar dat weet ik niet meer zo goed.. lollllllll

Wie zegt dat je niet gewoon goede vrienden met exen (en nieuwe vriendinnen) kan blijven / worden?

Wat tof, Alka
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:17
ST*R
ST*R is offline
Ik snap er niks meer van. Ben ik dan echt te dom en te naief door de lieve dingen te geloven die hij zei? Hij had het zelfs al over een relatie! Nouja miss smst ie nog.
En mn ex smst/belt opeens ook weer en daar moet hij maar mee op houden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:19
Fayette
Vanochtend toen ie moest gaan werken, begon ik te huilen omdat ons '5-dagen-full-time-samenwoon-traject' was afgelopen... We zijn met vlag en wimpel geslaagd in ieder geval! Ik verbaas mezelf in deze relatie...!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:21
Verwijderd
Gisteren is hij hier geweest, was ik ziek Dus op bed gehangen, bank gehangen, wc gehangen. Hij was lief voor me, maakte wel weer wat goed. Hopelijk morgen weer helemaal beter, wil met hem genieten van dit lekkere weer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:00
Verwijderd
Hij is (weer) blijven slapen, en hij is lief. Ik deed mn werk kleren aan en maakte een opmerking dat mijn shirt gewoon echt gay was, waarop hij opmerkte dat dat toch helemaal niets uitmaakte omdat ik toch geen indruk hoefde te maken bij niemand, toch? Alleen op hem. Waarop ik dan natuurlijk jaaahaaaa antwoord en ik dan overdonderd word met zoenen.

Gheghe.
En we gaan volgend weekend naar de drive-in!
En hij gaat kijken of hij voor ons beiden VIP tickets kan krijgen voor een festival eind Junie van een vriend van hem.

Laatst gewijzigd op 09-05-2008 om 19:52. Reden: Toevoeging!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 13:36
I C U
I C U is offline
Hmmm... Ik geniet van 'm. En hij is zo ongelofelijk sexy in een motorbroek
Oud 09-05-2008, 14:38
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik verbaas mezelf in deze relatie...!
dat heb ik ook haha.
we wonen bijna 5 maanden (vanaf t begin) zowat samen en het gaat perfect
we gaan elkaar wel minder zien als hij weer in amsterdam woont maar dat is ook niet erg.
Oud 09-05-2008, 16:34
Cesar
Cesar is offline
Waarom moeten de leukste vrouwen nou bezet zijn ?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 17:40
ST*R
ST*R is offline
Hij heeft toch nog gesmst en volgens mij stel ik me gewoon aan. Voelde laatste 2 dagen niet zo goed (niks voor mij) maar nu voel ik me me weer helemaal gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten