Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga vanaf nu alleen nog maar verliefd zijn en andere gedachten/gepieker ga ik gewoon afsluiten. Het is niet perfect nee, maar we hebben wel lol samen. En als ik me daar nu eens op ga richten, kan het alleen maar beter worden
![]()
|
Verwijderd
|
Hihihii 2 kaartjes gekocht voor Saul Williams, leukleuk. <3 Vriendje verrassen. Hij is lief en ik mis m best wel na hem zo non-stop gezien te hebben afgelopen week. Gewone leven? Pfrt. Ik ga veel liever samen met hem het bos in, iets leuks doen, wandelen, praten, film kijken, seks, whatever. <33
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Mwah, sommige dingen wil ik gewoon liever niet weten, of dat het gewoon eerlijk verteld wordt. Maar niet omdat de situatie zo is dat het gewoon uitkomt en het dan nog even vertellen. Ja, conclusies kan ik zelf ook wel trekken ![]() Maar verder wel okee. Moet me ook niet zo druk maken, maar verleden enzo werkt ook niet mee daarin |
![]() |
|
![]() |
gisteren een uur lang in zijn armen liggen slapen
wel, hij sliep, ik genoot gewoon van zijn gezelschap en herhaalde in mijn hoofd mijn studie en bah, wat een onrechtvaardige leerkrachten dat ik heb helemaal niet eerlijk arbitrair willekeurig en aan voortrekkerij doen ze ook en de ene leerkracht geeft meer punten dan de andere dus hangt het er maar af welke familienaam je hebt bah ik ben teleurgesteld, ik verdiende meer en had dat ook gekregen bij die andere leerkracht dit is dan wel een 'school-relatie' maar ik moet het ergens kwijt... hehe later ga ik dan nog lekker eens razen tegen mijn vriendje, en dan gaat hij me helemaal gelijk geven en me zeggen dat ik het vast en zeker zal kunnen compenseren met mijn volgende examens want hij heeft nu eenmaal superveel vertrouwen in me (net als mijn vriendjes, echt leuk om te zien hoe ze allemaal zo hard geloven in me ![]()
|
Hij was gisteren echt zo lief aan de telefoon, dat is echt uitzonderlijk. We zijn allebei niet van die bellers dus bellen we meestal alleen om praktische zaken, maar dit was wel echt even leuk
![]()
|
Bijna 3 maanden uit, en ik ben helemaal happy single en we zijn nog steeds beste vrienden
![]() Wie zegt dat je niet gewoon goede vrienden met exen (en nieuwe vriendinnen) kan blijven / worden? ![]() |
![]() |
|
Pff, thuis is en blijft geen fijne plek de laatste tijd.. naja, als ik eerlijk ben is dat het voor mij ook nooit geweest maar toch. Nog anderhalf jaar. Dan ben ik weg.
![]() Binnenkort maar eens mailtje rondsturen over 'n klein feestje nog voor m'n verjaardag. Wel zin in. Met niet zo heel veel mensen, maar wel hele lieve. Lekker bbq'en met een drankje erbij, super. Daar wordt ik wel blij van. En tussen vriendje en mij is het superheerlijkgeweldigfijntopgaafliefde. ![]()
|
Ik heb het gevoel dat alles voorbij vliegt, maar het gaat in ieder geval de goede kant op
![]() En hij is trots op me, en zo lief voor me. We hebben samen zulke stomme grappen maar het is zo leuk. Op Schiermonnikoog afgelopen weekend was ik ook weer helemaal hoteldebotel verliefd, ik verveel me niet met hem. Ben benieuwd hoe het straks gaat als ik in Amsterdam zit, maar ik heb wel vertrouwen in ons. ![]() Vriendinnen ook fijn, lieve smsjes/telefoontjes hoe het met t gesprek was gegaan. Ze weten wel dat dit belangrijk voor me is. En het is ook nog supermooi zomerweer. Ik heb eigenlijk zoveel zin om op een terrasje te zitten of op een balkon en lekkere wijntjes of caiprinha's te drinken. Maar ik heb morgen nog een toets. Mijn aller- allerlaatste ![]() En dan alleen nog scriptie... ![]() ![]()
|
Er was een feest maar hij ging niet dus had ik ook niet zoveel zin en toen ging hij ineens wel omdat hij moest en toen baalde ik dat ik er niet was en was ik eerst kwaad op hem omdat hij wel was gegaan (ook al was hij dat verplicht) en daarna baalde ik van mezelf dat ik mezelf zo afhankelijk opstelde. En vandaag heb ik even radiostilte ingelast omdat ik zo baalde van de hele situatie. Later toch maar gebeld en het er even over gehad. Zucht. Wil gewoon vakantie
![]() |
![]() |
|
Woei, over twee weken anderhalf jaar! En hij heeft tóch een kamer in Utrecht (nja, Zeist, maar je moet niet te kritisch zijn
![]() En haha, ik word gelukkig van m. <3
|
Verwijderd
|
Semi-ernstig gesprek gevoerd met conclusie in de trant van 'doe niet zo moeilijk, 't is nu leuk dus geniet ervan'. Of zoals het beste vriendinnetje zegt: 'ik zie jullie niet voor altijd samen blijven maar als je je nu vermaakt, prima'. Dus ja. We houden het luchtig. En het was deze week eigenlijk echt weer leuk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat tof, Alka ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is (weer) blijven slapen, en hij is lief. Ik deed mn werk kleren aan en maakte een opmerking dat mijn shirt gewoon echt gay was, waarop hij opmerkte dat dat toch helemaal niets uitmaakte omdat ik toch geen indruk hoefde te maken bij niemand, toch? Alleen op hem. Waarop ik dan natuurlijk jaaahaaaa antwoord en ik dan overdonderd word met zoenen.
![]() En we gaan volgend weekend naar de drive-in! ![]() En hij gaat kijken of hij voor ons beiden VIP tickets kan krijgen voor een festival eind Junie van een vriend van hem. Laatst gewijzigd op 09-05-2008 om 19:52. Reden: Toevoeging! |
![]() |
||
Citaat:
we wonen bijna 5 maanden (vanaf t begin) zowat samen en het gaat perfect ![]() we gaan elkaar wel minder zien als hij weer in amsterdam woont maar dat is ook niet erg. ![]()
|
|