Advertentie | |
|
![]() |
|
Ey misschien bulbt ie wel, weet jij veel.
![]() Voor wat ons betreft is het verder een hele hypothetische situatie, aangezien gevraagd wordt een superlatief uit te reiken aan 1 van 2 in subjectieve termen beschreven personen nb: heeft die broer letterlijk gezegd dat ie 'fel' tegen is of gebruikt ts die term omdat het voor de vorm makkelijker in zn brakke betoog past? En tenzij er sprake is van een hele hechte broederschap, waarom zou de broer zijn drugsgebruik en -patroon aan zn jongere broertje willen verantwoorden? Er is wat voor te zeggen om in een broederlijke welles-nietes discussie insight van een 'ervaringsdeskundig' forum te halen, maar de manier waarop is dus nogal kansloos. Slotje, uithuilen en opnieuw beginnen
|
Ik dacht eerst, "jezus wat veul!" maar ik bedenk met nu dat ik nog niet zo lang geleden wel anderhalf tot twee keer dan aantal rookte in een week
![]() Nu zit ik nog maar op tien procent daarvan ![]()
|
Ik doe 'm wel dicht, want ik geloof niet dat deze vraag normaal beantwoord kan worden. Je kunt niet simpel vergelijken wat nu beter/ slechter is. Gezien de offtopic reacties (die overigens erg gezellig zijn), lijkt het me dat deze topic weinig gaat opleveren. Mocht je argumenten hebben waarom ie perse geopend moet zijn, pm je me maar.
Offtopic: dag wann ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet de offtopic reacties leiden ertoe dat de het topic weinig oplevert doch de onbeantwoordbare nonsesstelling die offtopicreacties in de hand werkt en het dus weinig effectief is om 'jonges doe es niet zo offtopic doen' te blijven roepen
![]() Vicieus (sub)forum verschijnsel. Offtopic: En ik vind Sharif wel een geschikte BA idd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Onze dochter van 14 blowt. Adviezen gevraagd. Close2U | 20 | 16-04-2016 10:07 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer drinken/roken/drugs Boeitjouwwat | 98 | 22-10-2012 21:55 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs, Alcohol en Tabak vrij? Triple | 7 | 29-06-2012 20:36 | |
Drugs & Alcohol |
roken?? drugs?? ik niet hoor, nooit... little nemo | 139 | 05-09-2004 15:41 | |
Lifestyle |
straight edge Gadje | 233 | 31-08-2003 13:29 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |