Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dan ben ik er om ehm.. even denken.
12.45 uur klaar met school. Naar het station lopen (±15 minuten). Trein naar Den Helder zoeken (±5 minuten). Wachten op de trein naar Den Helder (±15 minuten). Rijden in de trein naar Den Helder (±100 minuten). Olifantoma zoeken die me op het station op wacht (±5 minuten). Naar de zee lopen (±10 minuten). 15.55 uur dan dus? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Omdat ik ontzettend verbrand was in de zon (2e graads).. En nu gebruik ik brandcreme, maar daarmee mag ik niet in de zon want dan wordt ik helemaal zilver. ![]() ![]() Jaaaa. Lasagne is zoveel lekkerder. ![]()
||
Citaat:
![]() oww, dat is wel behoorlijk kut ![]() zeker mee eens!! ![]()
|
In budapest zijn we naar de thermen geweest. Of iig zo'n zwembad ding met thermaalbaden, zwembaden, stoombaden, golfslagbad, bubbeldingen etc.. Je kon er ook allerlei soorten massages en behandelingen krijgen. En het was echt werkelijk fantastisch weer. Niet te warm, maar wel zonnig en een heerlijk briesje. En het was echt helemaal wauw. Dus. Vakantie ten top.
![]()
||
Citaat:
![]() En verder liepen in dat zwembad vooral veel oude uitgezakte mensen rond, en verder ook nog heel veel buitenlanders. Wat er algemeen op straat rondliep was ook niet bepaald boeiend.
||
Citaat:
![]()
|
Ja! Op vakantie ook al! Dus ik ga lekker door met vakantie vieren
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 | |
De Kantine |
L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219 Cherry Springs | 500 | 27-05-2008 15:02 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 |