Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2008, 11:39
Spelleider
Spelleider is offline
Cherry Springs, lees eens
ik heb jullie al verlicht
Oud 08-05-2008, 13:14
Neko*
Neko* is offline
Eerste ronde is altijd rot. Mijn rekenmachine zegt 6, en dat is Lisaaah.
Oud 08-05-2008, 14:18
Missy
Missy is offline
Ik ga denk maar ienemienemutte doen, want ik heb nog geen flauw idee.
Oud 08-05-2008, 14:48
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ik stem op aila, vanwege de niet logische redernatie
Ik stem ook op LL, omdat hij zegt dat mijn redenatie niet logisch is. Dat issie wel, ookal kan je nu nog niet weten of hij klopt. Dun Hout deed vreemd, punt en als ik daar wat van zeg dan redeneer ik opeens niet logisch? Anyway, LL dus ik stem nu maar direct want ik moet werken. *zwaai*
Oud 08-05-2008, 14:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga ook maar nu op LL stemmen. Misschien dat mensen dan nog volgen, en dan ben ik ook weer veilig.
Oud 08-05-2008, 14:52
Verwijderd
Ik ga wel mee in Lucky Luciano.
Oud 08-05-2008, 15:07
Verwijderd
Random nummer generator zegt 14; Flowtje it is.
Oud 08-05-2008, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs zegt hier dat ze haar functie al heeft. Maar toen had ik mijn functie nog lang niet. Dat duurde nog dik een half uur. (Waarin ik vele malen op F5 hebt gedrukt) De weerwolven krijgen altijd een PM die naar allevier tegelijkertijd wordt verstuurd (door vier namen bij de ontvangers in te vullen). Meestal is dit de eerste functie-PM die de spelleider verstuurd. Dat CS haar functie al zo vroeg wist zou dus kunnen betekenen dat ze één van de weerwolven is. Uiteraard zou het ook gewoon kunnen dat het komt doordat ze als eerste in de lijst staat, maar toch.
Ik dacht daar ook eventjes aan, ik deed eerst ook de wolven pmen, maar dat gebeurt tegenwoordig niet meer.

Ik vind het wel apart dat Dun Hout het niet lullig vindt voor Matige Muis, maar ik stem liever niet op hem.

Ik doe mijn eerste stem anoniem denk ik, daar ik geen geldige reden kan bedenken om iemand te verdenken.
Oud 08-05-2008, 16:28
light fighter
light fighter is offline
mijn huisgenoot riep random nummer 13 dus Eos it is.

Even voor de duidelijkheid, de komende dagen ben ik een weekend weg, dus als ik nog niet post ligt het daaraan, als ik weer terug ben dan zal ik alles bij lezen actief gaan posten
Oud 08-05-2008, 16:30
Verwijderd
Citaat:

Even voor de duidelijkheid, de komende dagen ben ik een weekend weg, dus als ik nog niet post ligt het daaraan, als ik weer terug ben dan zal ik alles bij lezen actief gaan posten
Hier hetzelfde. Ik zal wel proberen een klein beetje bij te blijven trouwens.
Oud 08-05-2008, 16:37
Verwijderd
Volgens mij krijg je nu na één keer niet stemmen een waarschuwing en bij de tweede keer een rode kaart. (Dat is dus dat je de volgende keer niet mag meedoen.)
Oud 08-05-2008, 16:42
Verwijderd
Verdorie, ik weet het echt niet. Eerder zei ik dat ik liever een stille dan een actieve speler eruit stem, en noemde ik EoS zelfs nog als voorbeeld wat betreft de actieve speler, maar nu er meer mensen op hem stemmen (al twee volgens mij) en - zoals ik ook al eerder zei - ik weet dat EoS heel makkelijk kan manipuleren met aannemelijke theorieën en ik daar al vaker ingetrapt ben... neig ik toch wel een beetje naar hem. Maar ik vind het zo zonde.
CS valt voor mij in elk geval af want dat heeft de Spelleider al verklaard. (dus de theorie van EoS gaat niet op)
Oud 08-05-2008, 16:43
Lethe
Lethe is offline
Ik zie dat veel mensen voor LL gaan, dus dat doe ik ook maar, want ik heb verder geen voorkeur.
Oud 08-05-2008, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk maar ienemienemutte doen, want ik heb nog geen flauw idee.
Ienemienemutte met 22 mensen?

Ik had overigens alvast gestemd op Dun Hout, aangezien ik van plan was om vroeg te gaan slapen, maar aangezien ik nog wakker ben kan ik het wel nog even aankijken. Als er gelijkspel dreigt dan verander ik m'n stem wel naar LL.
Oud 08-05-2008, 16:44
Verwijderd
Stemoverzichtje maken maar even?

LL
AllureV
Lisaaah
CS
Aila

EoS
Minke
zoemzoem (?)
light fighter

Flowtje
Katje

Lisaaah
Neko

Aila
LL
EvilBlue

Als ik nu mensen/stemmen vergeet, zet het er dan maar even bij.
Oud 08-05-2008, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij krijg je nu na één keer niet stemmen een waarschuwing en bij de tweede keer een rode kaart. (Dat is dus dat je de volgende keer niet mag meedoen.)
We hebben het er net over gehad en we vinden het een beetje flauw om mensen te moeten gaan waarschuwen als ze vooraf aangeven niet te kunnen stemmen en daar een goede reden voor hebben (zoals vakantie.)
Als iemand zonder aankondiging en/of opgaaf van rede niet stemt dan geldt die regel wel, je krijgt 2 waarschuwingen en bij de derde keer mag je het volgende spel niet meespelen.
Oud 08-05-2008, 17:00
Verwijderd
Volgens mij is het lijstje zo nu.

matige_muis
Dun Hout

Dun Hout
matige_muis
Paranoide

Eye of Sauron
zoemzoem
Minke
light fighter

ailá
Evilblue
Lucky Luciano

Lucky Luciano
ailá
Cherry Springs
Lisaaah
AllureV
Hanneke

Flowtje
Katje
Mr Soija

Lisaaah
Neko

Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 18:11. Reden: Stem(men) toegevoegd van Mr Soija, Hanneke.
Oud 08-05-2008, 18:08
Verwijderd
Ik voeg me maar bij het verkleinwoordjesgroepje, Flowtje it is. Aldus Onze-Lieve-Grafische Rekenmachine.
Oud 08-05-2008, 18:08
Hanneke
Hanneke is offline
Ik wilde eigenlijk Dun Hout stemmen. Maar gelijkspel is ook kut, zeker in de eerste ronde, omdat er dan toch niet écht reden is om iemand te verdenken. Dus dan maar mee op LL
Oud 08-05-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
We hebben het er net over gehad en we vinden het een beetje flauw om mensen te moeten gaan waarschuwen als ze vooraf aangeven niet te kunnen stemmen en daar een goede reden voor hebben (zoals vakantie.)
Als iemand zonder aankondiging en/of opgaaf van rede niet stemt dan geldt die regel wel, je krijgt 2 waarschuwingen en bij de derde keer mag je het volgende spel niet meespelen.
Ah, goed. Hoewel ik vakantie eigenlijk een brakke reden vind, want tenzij het opeens verzet moest worden weet je van te voren dat je weggaat dus dan moet je gewoon niet meedoen. Anders kan ik ook wel direct na de eerste ronde zeggen van 'he jongens ik ga voor twee weken weg, ktnxbye'. Natuurlijk is het maar een spelletje en zeker in de eerste ronde boeit dit niet zo veel, maar later in het spel kunnen twee mensen die plotseling op vakantie gaan best kut uitpakken voor de dorpelingen. Scheelt toch weer stemkracht enzo.

Maar haha, wat zit ik eigenlijk ook te zeiken. Het komt door 't gebrek aan koffie, wat ik je brom. Het zij ze vergeven
Oud 08-05-2008, 18:27
Verwijderd
Ik stem eigenlijk bijna altijd de eerste ronde op Lisaah, dus nu ook maar weer.
Oud 08-05-2008, 18:27
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga uiteraard gezellig mee op LL
Oud 08-05-2008, 18:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lijstje aangepast:

matige_muis
Dun Hout

Dun Hout
matige_muis
Paranoide

Eye of Sauron
zoemzoem
Minke
light fighter

ailá
Evilblue
Lucky Luciano

Lucky Luciano
ailá
Cherry Springs
Lisaaah
AllureV
Hanneke
Eye of Sauron

Flowtje
Katje
Mr Soija

Lisaaah
Neko
Elpida
Oud 08-05-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik stem eigenlijk bijna altijd de eerste ronde op Lisaah, dus nu ook maar weer.
Waarom eigenlijk?

Ok, LL it is dus. Ik snap nog niet helemaal waarom iedereen ineens zo massaal op hem stemt, maar prima. Het is de eerste ronde maar.
Oud 08-05-2008, 18:36
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik stem ook op LL
Waarom 'ook'? Jij bent de eerste die op hem stemt
Ik vind het ook vreemd dat CS en Lisaah zo makkelijk met je mee gaan... verdacht hoor
Oud 08-05-2008, 18:43
Verwijderd
CS had al gezegd dat haar random dinges op LL uitkwam, volgens mij.
Oud 08-05-2008, 18:45
Verwijderd
Is het eigenlijk al eens voorgekomen dat bij de eerste random hangronde een wolf werd opgehangen? Hoe gaaf zou dat zijn
Oud 08-05-2008, 18:46
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ah, goed. Hoewel ik vakantie eigenlijk een brakke reden vind, want tenzij het opeens verzet moest worden weet je van te voren dat je weggaat dus dan moet je gewoon niet meedoen. Anders kan ik ook wel direct na de eerste ronde zeggen van 'he jongens ik ga voor twee weken weg, ktnxbye'. Natuurlijk is het maar een spelletje en zeker in de eerste ronde boeit dit niet zo veel, maar later in het spel kunnen twee mensen die plotseling op vakantie gaan best kut uitpakken voor de dorpelingen. Scheelt toch weer stemkracht enzo.

Maar haha, wat zit ik eigenlijk ook te zeiken. Het komt door 't gebrek aan koffie, wat ik je brom. Het zij ze vergeven
Hahaha. Het gaat niet om een wekenlange vakantie hoor, slechts om een weekendje of één dag
Oud 08-05-2008, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Is het eigenlijk al eens voorgekomen dat bij de eerste random hangronde een wolf werd opgehangen? Hoe gaaf zou dat zijn
Volgens mij een keertje met Tink*, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 08-05-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij een keertje met Tink*, maar dat weet ik niet zeker.
Klopt.
Oud 08-05-2008, 19:12
Verwijderd
Traditie, haha. Nee, geen idee, het is er ooit ingeslopen
Oud 08-05-2008, 19:38
Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal

Donderdag 8 mei 2008, 5.45 uur
Het was straten verderop te horen: “Lang zal ze leven! Lang zal ze leven! Lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloriaaaaaaaa! Hieperdepiep, Hoera!” dus het kon niemand ontgaan dat het vandaag Madame Minke’s verjaardag is.
Minke was al vroeg opgestaan. Ze had de hele nacht niet geslapen uit zenuwen voor haar verjaardag. Vandaag is ze 14 geworden!
Normaal gesproken wenst Minke al haar speelgoed goedemorgen als ze opstaat, maar door alle opwinding, stormde ze nu meteen naar beneden. De hele huiskamer bleek versierd en er stonden al wat pakjes van haar ouders op tafel… Alleen, haar ouders lagen nog in bed. Minke was in dubio: Haar ouders wakker maken? Laten slapen? En zou ze dan toch vast de cadeautjes openmaken? Minke vond het zielig haar ouders nu al wakker te maken, het was immers pas 5.45 uur in de ochtend, maar ze kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen. “Ach wat” dacht ze “Even kijken kan geen kwaad. Dan pak ik het daarna gewoon weer netjes in”. Net toen ze van plan was haar cadeautjes uit te pakken, hoorde ze haar vader naar beneden lopen. Minke werd rood en draaide het pakje, welke ze net open wilde maken, zo dat dit niet zichtbaar was voor haar vader.

Enkele dagen eerder
Matige muis woonde tot voorkort in de Toy’s o Rus. Hij heeft hier ongeveer 3 maanden gewoond, tussen allerlei ander speelgoed en zijn vier broers: Minimuis, Grotemuis, stevigemuis en krielmuis. Matige muis was de enige die nog niet gekocht was en hij hoopte niet gekocht te worden ook! Al die kinderhandjes, snotneuzen… bah! Hij moest er niets van hebben! Maar helaas… Deze dag was het dan zo ver dat een stel, dat eruitzag of ze net van de camping kwamen, hem van alle kanten bekeken, weer teruglegden, toch weer oppakten en mee naar de kassa namen. Hij werd afgerekend: €14,95. “Grumpf” dacht matige muis “Ik ben toch wel meer waard dan dat?”

Ook lightfighter, een brandweerwagentje met een sterk eigen willetje, werd die dag gekocht. Lightfighter moet altijd moeite doen zich in te houden wanneer de speelgoedwinkel geopend was, want het liefst reed ze de hele tijd, met piepende banden en gillende sirenes door de winkel. Het beviel haar dan ook helemaal niet, toen de twee mensen die haar uit het rek hadden gepakt, de winkelbediende vroegen of ze haar in konden pakken. “Grumpf, een brandweerauto met een roze strik eromheen, dat is toch geen combinatie!” Uit protest liet ze, vanuit de verpakking, toch even haar sirenes horen.

Het laatste cadeau wat die dag door de ouders van Minke werd gekocht was een Missy. Een Missy is een hele hype in Japan, overgewaaid naar Europa. Een poppetje met grote ogen, hippe kleding en het is mogelijk een Missy make-up op te doen. Minke’s ouders hadden Minke altijd de Missy geweigerd omdat ze zo ongelooflijk duur is. Maar nu lag Missy daar in het schap met 50% korting… Een mooi verjaardagscadeau dus. Wat de mensen niet wisten (en normaal gesproken ook niet kunnen weten) is dat een Missy van nature nogal arrogant is. Als Minke weer eens onzeker is over welk rokje ze aan moet doen, kan ze beter niet al te veel naar Missy luisteren.

Donderdag 8 mei, 6.03 uur
Minke mocht de cadeautjes van haar ouders openmaken. Haar zusje lag nog op bed en weigerde op dit onbehoorlijke tijdstip naar beneden te komen. Het kon Minke niet schelen want de cadeautjes waren toch veel belangrijker.
Het eerste wat Minke uitpakte was het brandweerautootje. Minke bewonderde het en brandweerauto Light Fighter voelde zich gevleid door alle bewondering. Ze werd mogelijk nog roder dan ze al was en vergat helemaal hysterisch te doen met haar sirenes.
Het volgende cadeau was Matige Muis. Matige muis was nog steeds chagrijnig om het feit dat hij maar €14,95 waard bleek te zijn en keek Minke, met een eng gezicht, recht in de ogen aan. Minke schrok ervan en legde Matige Muis snel weg.
Toen kwam haar laatste cadeautje. Minke was ontzettend verrast: “Joepie” schreeuwde ze “een echte Missy” en ze gaf allebei haar ouders een dikke zoen. Light fighter was beledigd, nu ging alle aandacht naar Missy! Ze begon snel in het rond te rijden met gierende sirenes.

Donderdag 8 mei, 15 uur.
Minke was allang verveeld. Er was veel visite en er zou niemand meer komen. Dat betekende dat ze alle cadeautjes al had gehad. Van haar ouders moest ze de cadeautjes de eerste dag op de tafel neerzetten, zodat iedereen het kon zien. Ermee spelen zat er dus niet in. Behalve Matige Muis, Light Fighter en een Missy had ze nog vele andere cadeau’s gehad:

- Een (kinder) trommel, genaamd Dun Hout
- Een my little pony, Aila (met prachtig donkere haren)
- Een nieuwe barbie, met bikinizetje, genaamd AllureV
- Een trilpen, met de merknaam Lisaaah
- Een reuze knuffelleeuw, die ze al liefkozend ‘Katje’ had genoemd.
- Een ballerina met een sterretjes tutu. Op de verpakking stond ‘sterrenmeisje’ geschreven.
- Een zet stuiterballen (de grootste hiervan heet Paranoďde)
- Een knuffeldraak met een malle uitdrukking op zijn gezicht (Eye of Sauron)

Over een paar dagen zou het kinderfeestje van Minke plaatsvinden. Daar had Minke zo’n zin in! Dan kon ze eindelijk met haar vriendjes en vriendinnetjes met het nieuwe speelgoed vragen. Minke was al dagen bezig mooie uitnodigingen te maken voor haar kinderfeestje. Van haar ouders mocht ze zeven kinderen uitnodigen op haar feestje. Een aantal wist Minke zeker dat moesten komen, namelijk Zoemzoem, Mr Soija, Neko* en Lucky Luciano. De andere drie werden Flowtje, Elpida en Hanneke. Hanneke en Elpida zitten bij haar in de klas en met Flowtje zit Minke bij de jeugdtoneelclub.

Donderdag 8 mei, 16.00 uur
Omdat ze zich zo verveelde ging ze maar naar haar eigen kamer om met haar oude speelgoed te spelen. Ze merkte dat haar oude speelgoed erg afstandelijk tegen haar deed. Barbie cherry springs was zich alleen maar aan het optutten en weigerde een woord tegen Minke te zeggen, Superman besteedde al zijn aandacht aan de prachtige Cherry Springs. Iedere keer als Minke wat vroeg, zei hij tegen Cherry Springs: “Hoor jij ook een mug zoemen?” Alleen de kleine coolkast was bereid aan Minke uit te leggen wat er aan de hand was: “Het is gewoon zo moeilijk voor ons, al dat nieuwe speelgoed, dat wil je vast niet meer met ons spelen” en coolkast liet een traantje. Cherry probeerde hem te troosten en net op dat moment kwam één van haar beste vrienden, Lucky Luciano binnen. Lucky was nogal een wild en onbezonnen mannetje. Minke liet Lucky beloven dat hij nooit tegen iemand zou vertellen dat speelgoed leeft… Lucky vond dit echter onzin. Dat mocht iedereen toch weten? Als ze dit konden bewijzen werden ze rijk!

Hoewel superman Evil Blue al die tijd had gedaan of Minke er niet was, had hij het gesprek zeker wel gehoord. Hij was zich ervan bewust dat Lucky Luciano waarschijnlijk woord bij daad zou voegen… Om dat te voorkomen gebruikte hij zijn supermankrachten. Hij vloog met Lucky Luciano de lucht in… Zo hoog dat van alleen het hoogste gebouw van het dorp (de plaatselijke molen) nog maar een klein puntje te zien was. Daar liet hij Lucky Luciano vallen. LL kwam in een diepe put met modder terecht… Vanaf de rand van die put zag superman alleen nog een paar belletjes als laatste teken van leven van LL.
Dat deze belletjes een laatste poging waren om de hele wereld te vertellen dat speelgoed leeft, heeft superman Evil Blue nooit kunnen vermoeden…

1 CS
2 Dun Hout
3 aila
4 Minke
5 AllureV
6 Lisaah
7 Katje
8 EvilBlue
9 sterrenmeisje
10 Hanneke
11 Coolkast
12 Paranoide
13 EoS
14 Flowtje
15 Missy
16 Lucky Luciano (dorpeling)
17 Mr Soija
18 Neko*
19 Elpida
20 Matige_muis
21 Lightfighter
22 zoemzoem

blauw = opgehangen

De dorpelingen hebben een mededorpeling opgehangen!
De wolven hebben tot morgen 20.30 uur de tijd om ook voor zichzelf een smakelijk hapje uit te kiezen.
Oud 08-05-2008, 19:42
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Dit is een onzinredenering. We zitten in de eerste ronde. Hoe kun je dan al weten dat Flowtje een stille speler gaat zijn dit spel? Waarschijnlijk lag Flowtje om 8:38 nog te slapen. Ik had toen ook nog niks gezegd, en met mij nog tien anderen.
Volgens mij was ik om 8.38 net wakker, maar ik heb nog niet gereageerd omdat ik de hele dag heb gewerkt.

EDIT: Oh, en de uitslag is er ook al!
Oud 08-05-2008, 19:49
Verwijderd
Leuk verhaal!

Waarom stemden er uberhaubt zoveel mensen op LL, omdat een iemand op hem stemde? Hij was iemand die ik dus totaal niet verdacht vond, in tegenstelling tot een ander niet nader te noemen persoon... Maargoed, na deze totaal willekeurige eerste ronde gaan we zien wat verder gaat gebeuren.
Oud 08-05-2008, 19:54
Flowtje
Flowtje is offline
De verhalen zijn leuk. Ben ik trouwens de enige die bij de eerste zin van het eerste verhaal aan de film The Prestige moest denken?
Oud 08-05-2008, 20:24
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Leuk verhaal!

Waarom stemden er uberhaubt zoveel mensen op LL, omdat een iemand op hem stemde? Hij was iemand die ik dus totaal niet verdacht vond, in tegenstelling tot een ander niet nader te noemen persoon... Maargoed, na deze totaal willekeurige eerste ronde gaan we zien wat verder gaat gebeuren.
Waarom noem je die persoon niet?
Oud 08-05-2008, 20:24
Verwijderd
Achja je moet toch wat he. Eerste ronde.
Oud 08-05-2008, 20:25
Missy
Missy is offline
In alle verhalen waarin ik tot nu toe voorkom ben ik de kwade.
Oud 08-05-2008, 20:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zei al dat ik waarschijnlijk op LL ging stemmen omdat mijn random getallen generator dat aangaf en ik het anders niet wist. Aila ging daarin mee, waarna ik zeker wist dat ik op LL ging stemmen omdat er daarvoor nog mensen waren die op mij zouden stemmen. Ik probeerde mijzelf te redden. En toen hij 2 stemmen had ging het snel.

Ik vind het verhaal erg leuk, trouwens
Oud 08-05-2008, 20:42
Verwijderd
Aw, dorpeling.
Ik heb het verhaal nog niet gelezen want ik moet nu als de sodemieter naar m'n ouderlijk huis om de kat te voeren, die zit daar al twee dagen in haar eentje (maar wel met heel veel voer en water hoor ) omdat m'n ouders op vakantie zijn en ik een verslag moest maken, dus ik kon de afgelopen dagen niet bij haar zitten. Dit boeit jullie verder niet maar ik ben te lang wakker en heb NET m'n eerste koffie van de afgelopen 24 uur gehad dus eeeeeeeeeeeeeeehhh.
Oud 08-05-2008, 20:48
Verwijderd
Heel mijn verjaardag in het verhaal verweven.
Erg leuk verhaal

En jammer, dorpeling. Maar goed, het had erger gekund.
Oud 08-05-2008, 21:02
zoemzoem
zoemzoem is offline
Wat een geweldig verhaal en praktisch iedereen zit er al in!
Oud 08-05-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
ja, iig met een meisje dat voor de eerste keer meedeed en een ontzettende breezah-naam had. volgens mij had toen ook íédereen op haar gestemd.

Citaat:
Heel mijn verjaardag in het verhaal verweven.
Erg leuk verhaal

En jammer, dorpeling. Maar goed, het had erger gekund.
wat minke zegt idd

en verder zijn jullie mij vergeten in het lijstje suffies. ik zei al meteen dat ik voor LL zou gaan, omdat hij een spel-/typfout maakte
Oud 08-05-2008, 21:09
Lethe
Lethe is offline
typefout.
Oud 08-05-2008, 21:11
Verwijderd
smfail (al vind ik typfout logischer. het is toch ook niet denkefout? en ja ja, het komt van een engels woord dus blah, maar toch )
Oud 08-05-2008, 21:14
Spelleider
Spelleider is offline
Gelukkig valt het verhaal in de smaak
Oud 08-05-2008, 21:41
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
smfail (al vind ik typfout logischer. het is toch ook niet denkefout? en ja ja, het komt van een engels woord dus blah, maar toch )
Dat vind ik ook hoor. Toen iemand mij zei dat het met e was geloofde ik het eerst niet.

ot: Ik heb het verhaal nu ook gelezen. Tof.
Oud 08-05-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Waarom noem je die persoon niet?
Oh, vond het wel een mooie zinsconstructie.

Dun Hout
Oud 08-05-2008, 22:08
Verwijderd
Fantastisch verhaal
Oud 08-05-2008, 22:25
***ailá***
***ailá*** is offline
minke lijkt alleen geen 14 xd, zo deed ik toen ik 6 was. Maar ik vind het een heel gaaf verhaal

Regels voor berichten