| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nog veel reacties gehad? ![]() Lijkt me ook leuk om te doen, maar dan wel met iets snellers dan mijn golfje
|
|
|
|
MTpower, zelf met je Golfje zou je je nog kostelijk vermaken.
Het is, ongeacht de auto eigenlijk, al leuk om te doen. Maar ik ben natuurlijk ook best wel benieuwd hoe het nu zou zijn om daar rond te rijden met wat bijna iedereen daar rijdt: een Porsche (vooral GT3RS-sen), Lotussen, BMW's en Vauxhall VX220s. Je trekt wel redelijk wat bekijks met zo'n 121 - ik heb er verder geen 1 gespot, de hele reis zelfs niet, dus eigenlijk mag ik stellen dat ik daar dan weer een wat exclusievere auto rijd - en van wat ik er kan zien tijdens het rondje vinden mensen het wel grappig. Ook omdat de achterbank nog vol ligt met grote klapstoelen en kampeerspullen. Helaas trekt het niet genoeg de aandacht voor de betere fotografen; ik heb nog geen verdere foto's kunnen ontdekken. Maar vorig jaar kregen we wel een @Dittrich. Eigenlijk is het nog niet eens zo eng. Vooraf wel even, maar eigenlijk als je er eenmaal op zit valt het reuze mee. Iedereen rijdt toch harder dan jij, dus het enige wat je hoeft te doen is rechts blijven rijden, in je spiegels kijken en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten ten teken dat je de andere auto's gezien hebt (dat ding stond dus eigenlijk constant aan...). De andere auto's doen de rest wel, over het algemeen zijn het ook mensen met genoeg ervaring. Er reed ook een busje met bejaarden en een gangetje van 40 km/u rond op een bepaald moment (niet in mijn rondje) Gewoon je eigen tempo aanhouden en als er eens een stuk niets achter je zit kan je eens proberen een bocht wat strakker te nemen - ik kon zelfs een keertje de carousel binnendoor nemen. Dan is het gewoon leuk, ik heb me in ieder geval geen enkel moment onveilig gevoeld
|
|
|
|
O, in de 121 was het goed vol te houden
Vrij comfortabel wagentje, zowel voorin als achterin. Ik ben op zaterdagochtend vertrokken naar Breda, daar de vrienden opgepikt en toen op zondag naar de Ring gereden. Maandagavond terug naar Breda, en daarna weer naar huis (omgeving Emmen). Ik heb niet alles gereden, maar ik was niet moe of zo Je wil trouwens niet in Nurnberg zijn, denk ik Gewoon in Nürburg (die fout schijnt vaak gemaakt te worden). Van Nissan schijnt de Sunny ook een goede auto te zijn. Beetje duf om te zien, maar wel goed. Ik weet niet of je het vierkante of het wat rondere (vorige) model Micra hebt, maar die laatste hebben we vorig jaar ook een rondje zien doen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch wel lekker een 6e versnelling, cruise control, airco, electr. ramen. armsteun, velgen, privacy glass, etc. etc. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn Micra is een K10, dus de vierkante, hoekige boodschappenkar. Tel daarbij de 3-trapsautomaat bij op en het is niet echt een briljante auto om lange afstanden mee te doen. Ik ben van plan om het ding te verkopen en dan een Primera 2.0 ('98-'00, de P10-120 of de P11-144) te kopen, dan loop ik geen hernia meer op als ik naar huis rij ![]() Citaat:
Het blijft een leuke auto om te zien |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ dysmo: Is dat je circuit-440-in-aanbouw? |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar hij is nog verre van af, het hele blok zal nagekeken worden en er gaat zoveel mogelijk vernieuwd worden. Hij krijgt een volledig custom RVS uitlaat (54MM), nieuwe chip, grotere injectoren, misschien een supercarger, enzovoorts. Ook gaat de accu achterin, en wordt er zoveel mogelijk uit de motorruimte gehaald, dit om gewicht te besparen en ruimte te creëren. Komen kuipstoelen in met 6punts-gordel, et cetera... Een aardig projectje dus, maar wel low budget. Zodra deze auto doodt is, wil ik voor een Subaru Impreza Coupé gaan met een H6 twinturbo, twin supercharged motor. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dus we doen alles zelf. ![]() Overigens zit er ook al een standaard Volvo bodykit op, en een volledig boardcomputer (ABS, Engine temp, Oil temp, Water temp, Turbodruk, en nog wat luxieuse dingen) en dat voor een auto uit 1989... |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik hoop voor je dat je die als eerste aanpakt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||