Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Zometeen komt hij hier bbqen! Én, superlief, heeft hij een cadeautje voor m'n moeders verjaardag gekocht. Kan ik zeker waarderen, pluspuntje op de lijst.
Vandaag op school was het ook allemaal redelijk positief ondanks het andere gedoe. JeeJ! Ik krijg er gewoon weer een beetje zin in ![]()
|
Verwijderd
|
@ SA: toftoftof! Is het dan wie ik denk dat het is?
![]() OT: Goed! Heeeerlijk weekend gehad, zaterdag nog beetje ziek geweest maar vanaf zondag lekker samen genoten van de zon en alles. Zondag waren zijn leuke broer en schoonzus komen bbq-en en maandag met z'n allen naar het strand. Vandaag mijn eerste stagedag en dan zijn die lieve smsjes van hem nog 1000 keer zo lief ![]() ![]() |
![]() |
|
Heerlijk weekend gehad met hem, verjaardag gevierd met ook zijn vrienden erbij die toch de moeite genomen hadden om een geurtje voor me uit te zoeken, super
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vanochtend om 9 uur dacht ik; heh ik ga lekker terug naar bed voor een paar uur... ik heb toch een dag vrij, ik hoef niemand te zien dus ik ga vandaag relaxen! Dus met werkkleding en al heel oncharmant in bed gekropen...
Net voor 11 uur schrik ik wakker omdat hij z'n hoofd om de hoek van de deur stak en zachtjes "hiiiiii" riep. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 19:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stiekem elkaar beetje aanraken op de repetitie en lief kijken en zoenen als we gaan. En dan thuis zijn (en elkaar dus nog geen 20 minuten geleden hebben gezien) en een smsje krijgen 'ik mis je nu alweer. Of is dat raar?'
![]() Ik ben zó gek op die jongen! Tis alleen zó jammer dat E. niet antwoord. Beetje stom, zeg maar. |
![]() |
|
Belachelijk geweldig. Hij gaat dit weekend voor 2,5 week naar de vs en daar zie ik stiekem best een beetje tegenop, maar niet te erg
![]() ![]()
|
Hmm, gister wat gaan eten met een ex. Niet de meest recente, maar die daarvoor. Zo apart, ik merk nu pas hoe goed wij samen konden zijn, naast de liefde die er toen was. Jammer dat hij nu bekeerd is, ik zou m nog altijd een keertje willen zoenen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() En dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan filosoferen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat laatste is inderdaad wel héél kwalijk, zeker voor een Duitser (dat eerste eigenlijk ook wel, ik zou het ook niet kunnen).
En ehm, ik hoef nu ook (nog) geen Duitser voor de rest van mn leven dus wat dat betreft ben ik alsnog jaloers op je hoor. Leuk zoals Snoopy + vriendje komt nog wel, nu wil ik ''gewoon'' leuk. Hij mag ook wel Nederlands zijn trouwens, of van mij part Turks of zo, maar Duitsers hebben wel een voorsprong, want ze spreken Duits. Beetje onsamenhangende post hea. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT; alles heel goed. Solliciteren voor verschillende dingen gaat tot nu toe goed, vriendinnen goed, vriendje goed ![]() Alleen is het een heel raar idee dat ik geen idee heb waar ik na september woon of wat ik doe. Heb wel heel veel zin om aan iets nieuws te beginnen, maar het zou wel heel fijn om te weten aan wat dan precies. De kans zit er nu in dat ik een half jaartje bij mijn ouders weer ga wonen en hoe lief/leuk ik ze ook vindt, dat vind ik toch wel echt een beetje te lang. Nouja we zien wel. Als ik zekerheid heb, kan ik eindelijk echt plannen maken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat een klootzak ![]()
|
|